Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suuteleminen maksullisissa.  (Luettu 12404 kertaa)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #40 : Syyskuu 29, 2019, 12:23:35 »
Suutelot kuuluu oleellisena osana GFE-kokemukseeen  :P Jos niitä ei ole, silloin palveluntarjoajan voisi laittaa, että tarjoan FBE(Friends with benefits) GFE:n(Grandfather Experience sijaan. Herpes voi tulla myös baarihoidon mukana, jolla on joka viikonloppu eri äijä. Ja sitähän ei välttämättä tiedä etukäteen. Tai jollakin se voi olla edellisistä mimmillä, jonka kanssa päätyy parisuhteeseen. Mikään ei ole niin varma kuin epävarma.   

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (130)
  • Viestejä: 2362
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #41 : Syyskuu 29, 2019, 12:27:19 »
Sama 🤣🙈😘😘😘

Mä olen aika hyökkkäävä tuon suutelemisen kanssa. No okei, tosi hyökkäävä. Heti ovella lähtee.
Eli, on ihan ok sanoa mulle etukäteen tai heti siinä ovella jo jos ei niin suutelemisesta välitä, koska muuten saattaa helposti tulla pakkopusutelluksi 8)
Mutta owosta/cimistä ei tarvitse huolehtia, en ota keneltäkään suihin ilman kumia.
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #42 : Syyskuu 29, 2019, 12:29:48 »
Sama 🤣🙈😘😘😘

Mä olen aika hyökkkäävä tuon suutelemisen kanssa. No okei, tosi hyökkäävä. Heti ovella lähtee.
Eli, on ihan ok sanoa mulle etukäteen tai heti siinä ovella jo jos ei niin suutelemisesta välitä, koska muuten saattaa helposti tulla pakkopusutelluksi 8)
Mutta owosta/cimistä ei tarvitse huolehtia, en ota keneltäkään suihin ilman kumia.

Ai hitto tuollaisesta pidän.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7818
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #43 : Syyskuu 29, 2019, 14:20:10 »
Fiiliksen mukaan mennään, joskus suudellaan, toisinaan taas ei. Pääasia, että hupakko käyttää kroppaansa ajatuksella.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #44 : Syyskuu 29, 2019, 15:46:41 »
Mä olen aika hyökkkäävä tuon suutelemisen kanssa. No okei, tosi hyökkäävä. Heti ovella lähtee.
Eli, on ihan ok sanoa mulle etukäteen tai heti siinä ovella jo jos ei niin suutelemisesta välitä, koska muuten saattaa helposti tulla pakkopusutelluksi 8)
Mutta owosta/cimistä ei tarvitse huolehtia, en ota keneltäkään suihin ilman kumia.

Ihana!  :) Tunnelma muuttuu heti mukavammaksi ja turhat jännitykset katoavat kunnon tervetuloa -pusuttelun ja halimisen ohessa. Astetta mukavammaksi se muuttuu kun käy vielä freesautumassa vaelluksen pölyt pois ja näin turska on maksimaalisen tuore & raikas.

Poissa Rolle

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #45 : Syyskuu 29, 2019, 17:02:04 »
Venlaa tavatessa on vaikeaa päästä käymään suihkussa, kun hän haluaa pusutella kunnolla.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #46 : Syyskuu 29, 2019, 18:35:19 »
Tällä hetkellä suutelen ainoastaan yhtä vakiotyttöä. Hänen kanssaan GFE on aivan taivaallista. Ainoa mikä suutelussa arveluttaa on huuliherpeksen riski.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #47 : Syyskuu 29, 2019, 19:26:53 »
Olen aina pyrkinyt suutelemaan, toki herrasmiehenä en työnnä kieltä toisen suuhun.

Poissa JuhaniH

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #48 : Syyskuu 29, 2019, 19:53:52 »
Kunnon suutelu on minulle olennainen osa tapaamista.
Kielisuudelmat ovat mukava plussa, mutta ei täysi välttämättömyys.

Tapaamisen aikana en ajattele mitä palveluntarjoaja on suullaan edellisen asiakkaan kanssa tehnyt. Joitakin muitakin asioita onnistuneet elämykseni varmistamiseksi joudun sulkemaan mielestäni. Esim. Palveluntarjoaja EHKÄ harrastaa seksiä kanssani ja on muutenkin mukava rahan takia, eikä siksi, että olen huipputyyppi? ;)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #49 : Syyskuu 29, 2019, 20:03:52 »
Suutelen mielelläni ja ilman suuteloita tapaaminen jää jotenkin vajaaksi.

Tuosta erikseen hinnoittelusta olen samaa mieltä kuin Ville ja Nimara, suosin palevluntarjoajia, joilla on yksinkertainen hinnoittelumalli, sopii yksinkertaiselle miehelle paremmin.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #50 : Syyskuu 29, 2019, 22:14:30 »
Suutelu on kyllä hyvää, jos se on hyvää. Valitettavan usein se on mainonnasta riippumatta aika rajoittunutta, jolloin olisi melkein sama olla ilman.

Ennen aina hain suutelevaa palveluntarjoajaa. Nykyään otan enemmän positiivisena yllätyksenä jos onnistuu. Moni mainostaa mutta homma jää pariin pikaseen huuliin päin suunnattuun tökkäsyyn ja sitten käännellään päätä yms.

Pitää sitten tyytyä työntämään vähän syvemmälle suuhun ja vetämään hiuksista reippaammin takaapain. Prkl. Tällaista kausittaista.


Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #51 : Syyskuu 30, 2019, 03:00:15 »
Noin yleisesti ottaen suutelemattomuus tarkoittaa sitä, että en mene toista kertaa. No en minä muutenkaan usein samalla käy, mutta verrauskuvallisesti.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #52 : Lokakuu 04, 2019, 13:04:49 »
Suutelu kuuluu mielestäni hyvään gfe-tapaamiseen, ja mielellään french kissing-tyylisesti.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2612
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #53 : Lokakuu 05, 2019, 12:12:45 »
eikös suutelu kuulu Gfe-tapaamiseen ainakin. Osaan kyllä torjua/kääntää pään jos jostain syystä en sitä halua. Kuitenkin kun olen tälläinen jännittäjä niin suutelu rentouttaa mukavasti ja luo tunnelmaa.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #54 : Lokakuu 08, 2019, 01:12:13 »
Mä olen aika hyökkkäävä tuon suutelemisen kanssa. No okei, tosi hyökkäävä. Heti ovella lähtee.
Eli, on ihan ok sanoa mulle etukäteen tai heti siinä ovella jo jos ei niin suutelemisesta välitä, koska muuten saattaa helposti tulla pakkopusutelluksi 8)
Mutta owosta/cimistä ei tarvitse huolehtia, en ota keneltäkään suihin ilman kumia.

Tätä on ihana lukea! Ei mulla enempää!
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #55 : Toukokuu 14, 2020, 16:22:29 »
Mä olen aika hyökkkäävä tuon suutelemisen kanssa. No okei, tosi hyökkäävä. Heti ovella lähtee.
Eli, on ihan ok sanoa mulle etukäteen tai heti siinä ovella jo jos ei niin suutelemisesta välitä, koska muuten saattaa helposti tulla pakkopusutelluksi 8)
Mutta owosta/cimistä ei tarvitse huolehtia, en ota keneltäkään suihin ilman kumia.

Täällä myös sama homma, että välitän ja nautin pussailusta kielareineen päivineen niin paljon, että tapaamisen nautinnollinen laatu suorastaan kärsisi, jos asiakasta ei saisi suudella suulle. :-*

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #56 : Toukokuu 15, 2020, 19:12:50 »
Mulla suutelemisen voi ottaa pienestä lisämaksusta, jos ei halua koko gfe:tä.
Tämä siksi, koska suutelussa voin saada huuliherpeksen, jos asiakkaalla on ja sen hoito maksaa. En hoidon aikana voi myöskään ottaa uusia suuteluasiakkaita, mikä tietää myös pientä rahanmenetystä. Siksi.
Onneksi mulla ei koskaan ole ollut huuliherpestä.

Suurimmalla osalla on herpes oireettomana. Tarkkoja lukuja yleisyydestä ei ole, koska oireettomia ei testata. Herpekset voi tarttua ristiin.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #57 : Toukokuu 15, 2020, 19:14:02 »
Ja mites toi siviilipuoli sitten, kuka sanoo pokalle ettei suutele kun pelkää huuliherpestä?

Ei kaikki ihmiset suutele siviilissäkään. Todellakaan.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #58 : Toukokuu 15, 2020, 20:45:37 »
Mulla suutelemisen voi ottaa pienestä lisämaksusta, jos ei halua koko gfe:tä.
Tämä siksi, koska suutelussa voin saada huuliherpeksen, jos asiakkaalla on ja sen hoito maksaa. En hoidon aikana voi myöskään ottaa uusia suuteluasiakkaita, mikä tietää myös pientä rahanmenetystä. Siksi.
Onneksi mulla ei koskaan ole ollut huuliherpestä.

Suurimmalla osalla on herpes oireettomana. Tarkkoja lukuja yleisyydestä ei ole, koska oireettomia ei testata. Herpekset voi tarttua ristiin.

Siis voi hyvänen aika sentään... Kuinka yleistä herpes tänä päivänä on ja voiko sitä täysin välttää, jos ei ole luontaista immuniteettiä...? Olen jostakin joskus lukenut jotakin sen suuntaisia arvioita, että herpes saattaa vaivata jopa neljäsosaa koko väestöstä eli siinä puhutaan jo aika suuresta määrästä. Suuri osa voi tietenkin olla ja todennäköisesti onkin oireettomia tapauksia.

Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia herpeksen oireita ja onhan tässä sentään nyt kaksi ja puolivuotisen urani aikana tullut aika montaa ihmistä suudeltua suulle ja vaihdettua sylkeä. Jos se oireellinen herpes olisi jo joskus aiemmin tullut, niin olisinhan sen kyllä huomannut varmaankin lähes samantien.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #59 : Toukokuu 15, 2020, 21:01:21 »
Minulla ei ole koskaan ollut herpesoireita. Nykyisellä naisystävälläni on huuliherpes, mutta todellisuudessa nykypäivänä se voi olla kumpaa lajia vain. Emme pussaile muovipussi päässä. Otan riskin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4