Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suuteleminen maksullisissa.  (Luettu 12405 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #20 : Elokuu 25, 2019, 09:10:24 »
Suutelen mielellään tapaamisilla, koska se kruunaa hyvän tapaamisen, poikkeuksena on ollut muutama ulkkaritapaaminen joissa ei ole saanut eikä ole kyllä itselläkään kiinnostanut suudella (pse). Ne ovatkin jääneet vähän tasoltaan vaisuiksi tapaamisiksi.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #21 : Elokuu 25, 2019, 14:25:08 »
Minä toimin samoin kuten Nimara, eli annan asiakkaan tehdä aloitteen suutelointiin ja aikalailla samasta syystäkin: suuteleminen on tosi intiimiä, eivätkä kaikki sitä halua, joten tahdon kunnioittaa asiakkaan henkilökohtaista reviiriä alkamatta "väkisin" pussailemaan.

Annan asiakkaan tehdä aloitteen myös muulle kosketukselle, en halua olla (enkä luonteeltani olekaan) liian hyökkäävä. Tosin jos huomaan, että asiakas jäätää, niin sitten otan ohjat käsiin ja teen kaikki aloitteet. Yleensä jään murrettua asiakas ottaakin ohjat itselleen.

En arvostele enkä tuomitse muiden tapoja, tämä vain on minun tapani toimia. Olen tietyllä tapaa sensitiivinen, myös siviilissä.

Ainiin, ja siis suuteleminen on tosi kivaa! Siitä minä sytyn.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2654
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #22 : Elokuu 25, 2019, 14:46:08 »
Kyllä tähän mennessä kaikkien kanssa on tullut suudeltua,kenellä kuuluu palveluun ja tykkään kyllä. Paremmin pääsee oikeaan fiilikseen.
Jotkut hupakot tosiaan hyökkää kimppuun heti eteisessä, joskus on pitänyt juosta karkuun, että pääsee suihkuun. Mutta ei haittaa siis. ;D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2019, 14:47:50 kirjoittanut Cece »
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #23 : Elokuu 25, 2019, 20:32:16 »
Suuteleminen sytyttää, mutta minua hieman haittaa jos palveluvalikoimasta löytyy owo ja cim.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #24 : Syyskuu 28, 2019, 20:06:15 »
Mulla suutelemisen voi ottaa pienestä lisämaksusta, jos ei halua koko gfe:tä.
Tämä siksi, koska suutelussa voin saada huuliherpeksen, jos asiakkaalla on ja sen hoito maksaa. En hoidon aikana voi myöskään ottaa uusia suuteluasiakkaita, mikä tietää myös pientä rahanmenetystä. Siksi.
Onneksi mulla ei koskaan ole ollut huuliherpestä.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15359
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #25 : Syyskuu 28, 2019, 20:22:11 »
^
Suurimmalla osasta tyttöjä GFE on vakiokamaa ja aika harva haluaa siitä maksaa jotain lisähintaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #26 : Syyskuu 28, 2019, 20:35:32 »
Oletan että mies, jonka tapaan on raikas herrasmies. Suutelen mielelläni raikkaita herrasmiehiä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #27 : Syyskuu 28, 2019, 21:50:56 »
Mulla suutelemisen voi ottaa pienestä lisämaksusta, jos ei halua koko gfe:tä.
Tämä siksi, koska suutelussa voin saada huuliherpeksen, jos asiakkaalla on ja sen hoito maksaa. En hoidon aikana voi myöskään ottaa uusia suuteluasiakkaita, mikä tietää myös pientä rahanmenetystä. Siksi.
Onneksi mulla ei koskaan ole ollut huuliherpestä.

Miten tämä muka poistaa tai edes muuttaa riskiä saada huuliherpes? Jos sillä asiakkaalla on varaa maksaa se extra huulikukasta huolimatta niin tilannehan on silti sama. Jollain palvelun tarjoajalla näin joskus anaalin kuuluvan extroihin kohtuullisella 5000€ korvauksella niin se tuntuu vakuuttavalta keinolta karsia sen kyselijöitä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #28 : Syyskuu 28, 2019, 22:03:35 »

Miten tämä muka poistaa tai edes muuttaa riskiä saada huuliherpes? Jos sillä asiakkaalla on varaa maksaa se extra huulikukasta huolimatta niin tilannehan on silti sama. Jollain palvelun tarjoajalla näin joskus anaalin kuuluvan extroihin kohtuullisella 5000€ korvauksella niin se tuntuu vakuuttavalta keinolta karsia sen kyselijöitä.

Hei, hyvä idea! Kyllä minäkin oikein mielelläni anaalia tarjoan, jos siitä ollaan valmiita maksamaan kunnon korvaus.

Mitä huuliherpekseen tulee, niin suurimmalla osalla ihmisistä se on, vaikkei se koskaan oireilisikaan, ja näin ollen sitä saattaa tietämättään levittää. Toivottavasti jokainen ymmärtää ottavansa tämän riskin joka kerta, kun suutelee tai harrastaa suojaamatonta suuseksiä.

Poissa Keef

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #29 : Syyskuu 28, 2019, 23:19:12 »
Ja mites toi siviilipuoli sitten, kuka sanoo pokalle ettei suutele kun pelkää huuliherpestä?

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #30 : Syyskuu 29, 2019, 08:10:43 »
Miten tämä muka poistaa tai edes muuttaa riskiä saada huuliherpes? Jos sillä asiakkaalla on varaa maksaa se extra huulikukasta huolimatta niin tilannehan on silti sama. Jollain palvelun tarjoajalla näin joskus anaalin kuuluvan extroihin kohtuullisella 5000€ korvauksella niin se tuntuu vakuuttavalta keinolta karsia sen kyselijöitä.

Niinpä, vähän on ontuva peruste tuolle suutelun lisämaksulle ;D
Itse en tykkää alkaa säheltämään tapaamisessa minkään extramaksujen kanssa, tai miettiä mistäs tuo nyt maksoikaan. Ne jutut mitkä kuuluu palveluihini kuuluu aina samaan aikaveloitukseen ja mikä ei kuulu esim. persepano, niin se ei taas onnistu rahallakaan.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #31 : Syyskuu 29, 2019, 08:24:47 »
Olkaas nyt hiljempaa. Joo, kovin moni ei peri suutelusta lisämaksua, mutta ei se tarkoita, etteikö niin saisi tehdä. Jokainen tekee niin kuin itsestä parhaalta tuntuu, ja niin kuuluukin olla.

Ja herpeksen riskihän on loistava syy periä lisämaksua. Jos työhön sisältyy riski, siitä on täysin ymmärrettävää (useilla aloilla käsittääkseni myös pakollista) maksaa ekstraa. Ei raha sitä riskiä pienennä, mutta huonon tuurin sattuessa lohduttaa. Ja kuittaa hoitokustannukset.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #32 : Syyskuu 29, 2019, 08:35:53 »
Olkaas nyt hiljempaa. Joo, kovin moni ei peri suutelusta lisämaksua, mutta ei se tarkoita, etteikö niin saisi tehdä. Jokainen tekee niin kuin itsestä parhaalta tuntuu, ja niin kuuluukin olla.

No eepäs olla, kun kaikki muutkin kun veeras vaan saa varmaan kertoa oman tapansa toimia.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #33 : Syyskuu 29, 2019, 08:42:50 »
Tietysti saa kertoa, mutta nyt kun te joukolla vyörähditte tänne mielipiteinenne löllymään, niin se kuulostaa ihan siltä kuin ekstran pyytäminen suutelusta olisi jotenkin paheksuttua. Kun kerrotte oman mielipiteenne, niin kertokaa se niin että toistakin mieltä olevat ihmiset saavat tuntea mielipiteensä olevan tervetullut ja hyväksytty.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #34 : Syyskuu 29, 2019, 08:53:52 »
Jos luet noita vastauksia vähän huolellisemmin, niin huomaat ettei kukaan ole kritisoinnut lisämaksua suutelusta, vaan ihmetellyt, että mahdollinen huuliherpes on syy lisämaksun pyytämiseen. Sitä paitsi, hämmästys ja kummastus ei ole kiellettyä.

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #35 : Syyskuu 29, 2019, 09:28:26 »
Suutelusta pidän, mutta kieli suussa ei kuulu mulla palveluun,, noh, ehkä joskus. Itse en ole sitä eteisessä hyökkäävää tyyppiä vaan varmaan päinvastoin. Annan uroolle "tilaa" tulla sisään ja riisua päällivaatteet rauhassa ja siinä ehtii jo vaistoilla tunnelmaa. Mun valtti onkin vaistot ja olen hyvä lukemaan ihmisiä. Joidenkin kanssa tilanne etenee rauhassa, joidenkin kanssa suudellaan ja käydään kiinni heti siinä, joku halaa lämpimästi. Mutta joo en koskaan hyökkää se ei ole mun tapaista. Itse en sellasesta tykkäisi niin siitä tullut mun vakiotapa toimia.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #36 : Syyskuu 29, 2019, 09:29:48 »
^^ Ihmetelkää minkä haluatte, ihmettely on hyvä harrastus. Itsekin teen sitä joka päivä. Mutta turhat ennakkoasenteet saisi minun puolestani jättää ihmettelystä pois.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15359
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #37 : Syyskuu 29, 2019, 12:05:59 »
Tietysti saa kertoa, mutta nyt kun te joukolla vyörähditte tänne mielipiteinenne löllymään, niin se kuulostaa ihan siltä kuin ekstran pyytäminen suutelusta olisi jotenkin paheksuttua. Kun kerrotte oman mielipiteenne, niin kertokaa se niin että toistakin mieltä olevat ihmiset saavat tuntea mielipiteensä olevan tervetullut ja hyväksytty.
Niin, emmekö me saa kertoa omaa mielipidettämme?
Minä henkilökohtaisesti äänestän sillä, etten mene sellaisen tytön luo, joka perii jokaisesta eri asiasta jotain lisärahaa.
Tämä on siis minun mielipiteeni ja en vyöry minnekään, vaikka iso ehkä olenkin, tai no Krakovaan aion vyöryä.
Lisähinnalla ei todellakaan poisteta riskiä mistään huuliherpeksestä.
Kukin tyttö saa toimia kuten haluaa ja se on hyväksyttävää, silti paheksun ekstrahintojen pyytämisiä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #38 : Syyskuu 29, 2019, 12:21:24 »
Olen kyllä törmännyt matkoillani siihenkin, että esimerkiksi rintsikoiden riisumisesta pitäisi maksaa erikseen. Ekstrahinta suutelusta on toki ymmärrettävämpää, mutta en silti sellaista palveluntarjoajaa valitse.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #39 : Syyskuu 29, 2019, 12:23:35 »
Suutelot kuuluu oleellisena osana GFE-kokemukseeen  :P Jos niitä ei ole, silloin palveluntarjoajan voisi laittaa, että tarjoan FBE(Friends with benefits) GFE:n(Grandfather Experience sijaan. Herpes voi tulla myös baarihoidon mukana, jolla on joka viikonloppu eri äijä. Ja sitähän ei välttämättä tiedä etukäteen. Tai jollakin se voi olla edellisistä mimmillä, jonka kanssa päätyy parisuhteeseen. Mikään ei ole niin varma kuin epävarma.