Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suuteleminen maksullisissa.  (Luettu 12444 kertaa)

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Suuteleminen maksullisissa.
« : Elokuu 24, 2019, 20:32:42 »
Suuteletko vain turvallisia vakkareita vai jokaista unkarin owo/cim tyttöä?

Suuteleminen on hienoa ja varmaan se tärkein ja kiihoittavin esileikin osanen. Mutta ainakin omalla kohdalla ei pussailut kiinnosta oikein näiden ulkkari tyttöjen kanssa keillä on noi tietyt palvelut tarjolla🙂.



Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #1 : Elokuu 24, 2019, 20:57:49 »
Pyrin aina valitsemaan suutelevia palveluntarjoajia riippumatta siitä, mitä kirjainyhdistelmiä heidän palveluvalikoimastaan löytyy.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #2 : Elokuu 24, 2019, 21:02:14 »
Mulle suutelu on asia joka kuuluu seksiin kuin seksiin. Vaikka jotkut tytöt tekevät härskejä suullaan, niin sen riskin otan että pyrin ylähuuli kontaktiin lähes aina. Suljen tapaamisen aikana kaikki ajatukset pois mielestäni, jotka liittyvät hupakon edellisiin tai tuleviin asiakkaisiin ja mitä niille huulille lentää.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #3 : Elokuu 24, 2019, 21:34:29 »
Tiettyjen palvelujen kohdalla on hyvä muistaa, että osa pistää ne selkeästi esille ilmoitukseen, osa myy niitä tiskin alta ja osa saattaa heittää niitä mukaan kemioiden kohdatessa. Ja päinvastoin osa ei tee noita ollenkaan. Voimme vaivata päätämme arvailemalla kuka tekee mitäkin tai sitten vain rohkeasti sulkeudumme suuteloon jopa sellaisen perisuomalaisen maitotytön kanssa, joka vartti sitten otti poikaystävänsä ja tämän kahden kaverin lastit poskilleen.

xoxo

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #4 : Elokuu 24, 2019, 21:35:17 »
Vaikka olenkin nyt vain tuttuja tapaillut, en usko että mainituilla palveluilla olisi merkitystä suutelenko vai en. Minäkään en mieti muita asiakkaita tapaamisella vaan keskityn vain yhteiseen hetkeen. Alussa en suutelusta maksullisten kanssa edes osannut kunnolla nauttia ja se jäi aika pintapuoliseksi. Mutta tutun hupakon kanssa suutelu on kyllä ihan parasta, kai siihen tietynlaista kiihkoa ja tunnetta tullut peliin :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #5 : Elokuu 24, 2019, 21:56:30 »
Minulla menee vähän niin, että aloite suuteluun pitää tulla mieheltä. Siinä mielessä olen pikkasen ujokin. Niin ja en osaa tai en siis tykkää alkaa kyselemään, että onko ok tai haluaako suudella.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #6 : Elokuu 24, 2019, 22:08:24 »
Turvallinen vakkari...niin mistäs minä tiedän mitä ne touhuaa muualla ;) Sen verran tässä on tullut jo ihanuuksia tavattua, että on oppinut sen, että muna voi paljaaltaan suomitytöllekin vilahtaa poskeen ja vaikkei siinä ilmossa mitään siitä mainittaisikaan.
Loppupeleissä aika harva ulkkarikaan tarjoaa perussetissään owoa. Owo on mulle ihan yhdentekevä eikä se huonoa tapaamista paremmaksi tee.

Jaa niin ...suutelen jos mahdollista. Elämä on muutenkin niin riskaabelia.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #7 : Elokuu 24, 2019, 22:13:08 »
^ Lähestulkoon joka ikinen ulkkari on tarjonnut perussetissä owoa. Viksuimmat kysyy kumilla vai ilman, mutta muna on otettu paljaalle suihin ilman kysymättäkin. Cim on kyllä lisäpalvelu melkein aina🙂.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #8 : Elokuu 24, 2019, 22:14:46 »
^ Ehkä sinulle tarjotaan ja minulle ei. Näin sen on oltava.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3041
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #9 : Elokuu 24, 2019, 22:21:00 »
Mä olen aika hyökkkäävä tuon suutelemisen kanssa. No okei, tosi hyökkäävä. Heti ovella lähtee.
Eli, on ihan ok sanoa mulle etukäteen tai heti siinä ovella jo jos ei niin suutelemisesta välitä, koska muuten saattaa helposti tulla pakkopusutelluksi 8)
Mutta owosta/cimistä ei tarvitse huolehtia, en ota keneltäkään suihin ilman kumia.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Oulussa pe-la 24.-25.5.!

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #10 : Elokuu 24, 2019, 22:26:19 »
^ Just tätä mä tarkoitin turvallisella vakkarilla, sua voi suudella vaikka viikon tai ainakin kesäloman.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #11 : Elokuu 24, 2019, 22:31:49 »

Suutelu kuuluu lähtökohtaisesti tapaamisiin. Se on vaan niin kivaa ;D Tosin suosin näitä tuttuja niin en ole miettinyt asiaa sen enempää...
Amator

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1453
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #12 : Elokuu 24, 2019, 22:55:17 »
Kyllä asiakkaista 99 % prosenttia haluaa suudella, mutta aina olen kuitenkin varuillani, milloin mahtaa sisään tupsahtaa suutelematon asiakas ja sopeudun sitten hänen tahtoonsa.
Ite kyllä oon oikein himopusuttelija, jotta sitä on saatavilla mennen tullen koko tapaamisen ajan, jos se sopii asiakkaalle.
Mutta jos asiakas ei halua tulla raiskatuksi miun kielellä suuhunsa, kannattaa siitä mulle puhelussa tai eteisessä mainita :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2019, 22:57:48 kirjoittanut Meeme »
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa  ma - pe Joensuussa..

Poissa Vieras0017

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #13 : Elokuu 24, 2019, 23:32:31 »
Mieki tykkään pussailla joskus varmaan liikaakin  ::) Mulle olis kans hyvä sanoa ajoissa jos ei halua imutella ettei tarvi ahistuneena etsiä lähimpää pakoreittiä meikäläisen kuolatessa turpavärkkiä  ;D

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #14 : Elokuu 24, 2019, 23:39:25 »
Hui sentään, puolustuskyvytön mies kuolataan päästä varpaisiin heti ovella ;D
Ei vaan, mutta niin joo, suuteleminen on aikaslailla intiimimpää kuin paneminen, siksi en hyökkää kimppuun suuteloitsemaan oma-aloitteisesti ja tunkeudu samalla miehen reviirille. Apinamies on osannut lukea ilmoituksesta, että suutelen mielelläni ja tekee itse aloitteen jos haluaa.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #15 : Elokuu 24, 2019, 23:46:05 »
^ Se on näin. Luullisi että niiden kusivärkkien uitaminen keskenään olisi läheisempää mitä mies ja nainen voi tehdä, mut ei ole. Suuteleminen on todella intiimiä ja siinä päästää toisen vasta oikeesti lähelle.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #16 : Elokuu 24, 2019, 23:52:56 »
^,^^ Nimenomaan intiimiä, tuota itsekin hain. Siksi suutelusta en osaa uuden tuttavuuden kanssa täysillä nauttia. Ja en pakoon juokse jos nainen suudella haluaa, ujona miehenä onkin hyvä jos nainen tekee aloitteen :)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2019, 23:56:05 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #17 : Elokuu 24, 2019, 23:54:35 »
Mieki tykkään pussailla joskus varmaan liikaakin  ::) Mulle olis kans hyvä sanoa ajoissa jos ei halua imutella ettei tarvi ahistuneena etsiä lähimpää pakoreittiä meikäläisen kuolatessa turpavärkkiä  ;D

Sä saat kyllä kuolata mut ihan milloin vaan😘.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #18 : Elokuu 25, 2019, 00:03:24 »
Mulle olis kans hyvä sanoa ajoissa jos ei halua imutella ettei tarvi ahistuneena etsiä lähimpää pakoreittiä meikäläisen kuolatessa turpavärkkiä  ;D

Sehän on vaan söpöä jos nainen kuolaa naamaa kuin koiranpentu ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suuteleminen maksullisissa.
« Vastaus #19 : Elokuu 25, 2019, 09:06:14 »
Mielestäni suutelu kuuluu tapaamiselle :)