Jospa ihmiset ymmärtäisivät, ettei eläminen edullista Pohjoismaissa muutenkaan ole. Oman toiminimen perustaminen ilman liian tiukkaa kitukuritusta ja ilman liian tiukassa hirressä elämistä voisi edellyttää 50 000 - 100 000 vuosituloja. Jonkun muun mielestä asia ei ole näin. Minä ymmärrän senkin. Mutta yritys verojen maksamisineen tosiaan kannattaa luoda jo valmiiksi kannattavalle pohjalle, jossa em. summa on tuottanut jo useamman vuoden. Oikein muutoin en näe syytä maksaa, jos ei ole mitään suurta, jolla maksaa. Itse aion käydä vielä seksuaali- ja psykoterapiaopintoja sun muuta pätevyyttä laajentavaa rompetta, jotta voisin viimeistään nelikymppisenä edes harkita asiaa. Nykyään kun pikkutytöstä omavaraisemmaksi tulojen kartuttajaksi on vielä hieman matkaa kuljettavana.
Nyttenkin minulla on viime kuun eli syyskuuta koskeva edellisen asunnon vuokra edelleen maksettavana, kun muutin kaupungin kämpästä toiseen ja viereiseen kaupungin vuokrakämppään. Ja koska en omannut sellaista elämänkokemusta ja kaukaa viisautta, jolla em. tilanne oltaisiin voitu välttää. Ei siihen summaan kauheasti heru muiltakaan luukuilta tukea, niin kuin on todistettu. Joten parempi, että säästän vielä loppukuun osalta hupakointituloista varmuuden vuoksi muutaman satasen, jolla pääsen puusta pitemmälle.
Kauheasti naurattaisi vielä siinä vaiheessa sivustaseuraajia tämä homma ja verojenmaksu, kun kokeilisivat ensin itse, miltä tuntuu tienata vuodessa edes se pari-kolkyttonnia ja saada edes päivittäinen elämä ruokineen, vaatteineen, laskuineen, vuokrineen, lääkkeineen ja koulutarvikkeineen maksetuksi. Varsinkin jos on vieläpä neurokirjon haasteista ja huonosta rahankäytön suunnittelusta sekä säästämisen haasteista kokemusta.
Taitaa vielä paljon naurattaa siinä vaiheessa.
PS. Naapurin puolella ilmoittaminen on kannattavinta ja tuottavinta, kun maksaa riittävän paljon kuussa. Ja naapurin puolella näkyvyys on yleensä selvästi parempi moniin muihin sivustoihin verrattuna. Yleensä se tarkoittaa joitakin satasia, jolla turskien huomio kiikarointia varten pysyy yllä.
^^ Tiedän moniakin. Ja jos ei tee kotona vaan vuokraa kämpän / keikkailee niin silloin horoluukun kulu on oma lisänsä eikä normielämän vuokra.
Ja vaikka ei tekisi toiminimellä, verot pitäisi maksaa voitoista, harrastustoiminnan verotus.
Niin, ja sitten vielä tämäkin.
Joo, ei paljoa alvit tässä skenessä kiinnosta. Paljon enemmän kiinnostaa vaikka, että saako lipaista.
Kiihotuin. Saat lipaista 😁
Me too.❤️💋