Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos aikataulut eivät natsaa  (Luettu 2661 kertaa)

Poissa Katuhaukka

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Jos aikataulut eivät natsaa
« : Lokakuu 07, 2021, 16:44:24 »
On nyt parin viikon aikana tullut viestiteltyä keskimääräistä useamman hupakon kanssa. Itsellä kun tämä harrastus aina iskee vähäksi aikaa päälle ja sitten taas vaipuu taka-alalle.

Kun on muun elämän takia joskus hyvin tiukat rajoitukset aikataulun suhteen enkä suosi pikavisiittejä, niin sitä yhteistä sessiohetkeä ei aina löydy. Varsinkin heidän kanssaan, jotka viipyvät paikkakunnalla vain päivän tai pari.

Eilen sitten tuli mieleen, että tuntuu kuin kotimaiset tarjoajat toimisivat tässä tilanteessa toisin kuin ulkomaalaiset. Tarkistin tämän sitten viestihistoriasta ja todellakin: sieltä löytyneissä viestiketjuissa vuosien varrella aikatauluongelmia on ollut 21 hupakon kanssa. Näistä kotimaisia on ollut kahdeksan ja ulkomaisia 13. Kun olen pahoitellut, että valitettavasti ei nyt sitten taida tapaaminen tällä kerralla onnistua, JOKAINEN ulkkis on laittanut vastaukseksi edes "OK", yleensä jatkoksi jotakin "maybe next time". Tähän toki varmasti vaikuttaa se, että pyrin olemaan huolellinen siitä, että otan yhteyttä vain itsenäisesti toimiviin tyttöihin. Suomalaisista vain YKSI on vaivautunut vastaamaan mitään. Siinäkin kyse oli osaksi myös siitä, että hän ilmoitti hyvissä ajoin, eetä piparia ei saisi nuolla, joka on minulle kovin rakas harrastus.

Enhän minä näistä nyt tietenkään loukkaannu ja ainakin kahden kotimaisen kanssa on sittemmin tavattukin. Mutta kyllä se aina jotenkin tylyn fiiliksen jättää. Onko tässä kyse siitä, että tyttö arvelee minun olevan feikki, eli että en ole aidosti aikeissa tulla tapaamaan, vai suututtaako keikan ohi meneminen?

Joka tapauksessa mahdollisen jatkon kannalta "luetuksi" (nuorisokieltä, kuulin radiosta) jättäminen ei ole paras mahdollinen toimintatapa.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1624
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #1 : Lokakuu 07, 2021, 16:50:39 »
Saman huomannut, että vastauksia vaikea saada...., mutta
Mahtaakohan parhailla tytöillä vaan olla niin isot viestimäärät että yksinkertaisesti aika ei enää riitä.
Jos puhelimessa on satakunta viestiä, niin ei se vaan onnistu olla kaikille ystävällinen.
Ja koska sitten kun tapaamaan pääsee, niin aikakin mulle on osunut pelkästään mukavia ja fiksuja Naisia, niin ei se vastaamattomuus voi olla tylyyttä.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #2 : Lokakuu 07, 2021, 18:03:37 »
jos ensimmäistä aikaa varaa ja se on yli tunnin kuulema on " varma feikki " no otin 2 tunnin setin  eräälle

Dominalle kun sit olin ovella se sano en uskonu et tulet.  eli lienee arveluttavaa ottaa 1 ajaksi pidempi setti.

toi ettei vastata on hiukka lapsellista sekunnin se vie copy paste viestillä.  mutta inhimillistä " ketuttaa "

kun keikka menee ohi.
kysyvälle vastataan

Paikalla jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2021, 18:16:13 »
Se on tää nykypäivän tinder-kulttuuri, ei joillain ole mitään sellaisia käytöstapoja kuin että viestiin voisi vastata jos ei huvita.

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #4 : Lokakuu 07, 2021, 18:52:27 »
Jokainen jolla on tiukka aikataulu, eikä kykene varaamaan aikaa etukäteen, ymmärtänee, että palveluntarjoaja kokee aivan samaa, kun asiakas haluaa tehdä varauksen esimerkiksi puolen tunnin varoitusajalla. Ymmärrämme siis varsin hyvin, millaista on, kun et koskaan tiedä milloin ja mihin aikaan töitä on. Silloin muun elämän yhteensovittaminen on haasteellista.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1624
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #5 : Lokakuu 07, 2021, 19:31:38 »
Ei niihin millään kopypastella vastata. Ensin täytyy lukea ja sitten vastata tälle kyseiselle tyypille. Eli jokainen vaatisi lukemisen - vastauksen kirjoittamisen. Hinnasto tai jokin mainos”lehtinen” on eri asia. Sillä tietty pääsee alkuun. Mutta sataan vastaaminen…. Päivästä toiseen… töitäkin tarttis tehdä….
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #6 : Lokakuu 07, 2021, 19:57:59 »
Ei niihin millään kopypastella vastata. Ensin täytyy lukea ja sitten vastata tälle kyseiselle tyypille. Eli jokainen vaatisi lukemisen - vastauksen kirjoittamisen. Hinnasto tai jokin mainos”lehtinen” on eri asia. Sillä tietty pääsee alkuun. Mutta sataan vastaaminen…. Päivästä toiseen… töitäkin tarttis tehdä….

mutta sähän oot jo lukenut sen et hra47 peruuttaa sit vaan copy pastesta se ok maybe next time,,
kysyvälle vastataan

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #7 : Lokakuu 07, 2021, 22:38:07 »
Varmaan kombinaatio siitä että viestejä tulee paljon & koska viestittelyn tarkoitus on sopia tapaaminen, kun on todettu ettei tapaamista tule, niin siihenhän se viestittely luonnollisesti päättyy.

Noh toki, on sitten vivahteita miten tuonkin turska ilmoittaa, ja sekin voi vaikuttaa siihen tuleeko sitten vielä hutsulta jokin toivotus/kuittaus.
Jos kirjoittaa esim. "okei, no nyt ei tapaaminen sitten onnistu, ei voi mitään", niin todennäköisesti en vastaisi siihen enää mitään. En oikein miellä että on enää mitään vastattavaa.
Jos kirjoittaa esim. "okei, tällä kertaa ei aikataulut kohtaa, mutta oikein mukavaa syksyn jatkoa!", niin jos ehdin niin yleensä kuittaan takaisin jotain "samoin!".
...mutta jos samaanaikaan paukkuu kymmeniä viestejä jotka liittyvät toteutuviin tapaamisiin, niin varmasti valitettavasti jää moniin noihin "en pääse tuolloin" vastaamatta.

Ja loppujen lopuksi, johonkin sen viestittelyn on loputtava. Monilla olisi tytöille asiaa paljonkin vaikkei mitään tapaamista ole toteutumassa, joten sekin voi vaikuttaa noihin ns. tylyihin lopetuksiin.

Siihen miksi sitten kotimaiset saattavat lopettaa viestittelyn lyhyempään kuin ulkkarit, niin jaa-a, siihen voi vaikuttaa se että kotimaisia ehkä pommittaa enemmän runkkarit/häiriköt (turhaa viestiä saattaa tulla enemmän), ylipäätään suomalainen kulttuuri jossa vaikeneminen on kultaa tai että kotimaiset ovat kiireisempiä kaiken muun elämänsäkin kanssa koska ei aina duunaillessa eletä "keikkakuplassa".
Me tylyt nartut!  :laught:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1181
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #8 : Lokakuu 08, 2021, 00:49:39 »
Juuri tällä viikolla tavoittelin erästä hutsua, joka oli houkuttanut minua jo pidempään. Ehdotin aikaa, joka ei hänelle sopinut. Ehdotin toistakin, mutta sekään ei sopinut. Hutsu kuitenkin sanoi, että olisin tervetullut jonain toisena päivänä. Hyväksyin tämän ja kerroin palaavani asiaan. Hutsu vastasi, että palaa ihmeessä. Vaikka tapaaminen jäi tuolla kertaa järjestymättä, minulle jäi hänestä hyvä fiilis ja yritän taatusti myöhemmin uudelleen.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #9 : Lokakuu 08, 2021, 01:21:21 »
On nyt parin viikon aikana tullut viestiteltyä keskimääräistä useamman hupakon kanssa. Itsellä kun tämä harrastus aina iskee vähäksi aikaa päälle ja sitten taas vaipuu taka-alalle.

Kun on muun elämän takia joskus hyvin tiukat rajoitukset aikataulun suhteen enkä suosi pikavisiittejä, niin sitä yhteistä sessiohetkeä ei aina löydy. Varsinkin heidän kanssaan, jotka viipyvät paikkakunnalla vain päivän tai pari.

Eilen sitten tuli mieleen, että tuntuu kuin kotimaiset tarjoajat toimisivat tässä tilanteessa toisin kuin ulkomaalaiset. Tarkistin tämän sitten viestihistoriasta ja todellakin: sieltä löytyneissä viestiketjuissa vuosien varrella aikatauluongelmia on ollut 21 hupakon kanssa. Näistä kotimaisia on ollut kahdeksan ja ulkomaisia 13. Kun olen pahoitellut, että valitettavasti ei nyt sitten taida tapaaminen tällä kerralla onnistua, JOKAINEN ulkkis on laittanut vastaukseksi edes "OK", yleensä jatkoksi jotakin "maybe next time". Tähän toki varmasti vaikuttaa se, että pyrin olemaan huolellinen siitä, että otan yhteyttä vain itsenäisesti toimiviin tyttöihin. Suomalaisista vain YKSI on vaivautunut vastaamaan mitään. Siinäkin kyse oli osaksi myös siitä, että hän ilmoitti hyvissä ajoin, eetä piparia ei saisi nuolla, joka on minulle kovin rakas harrastus.

Enhän minä näistä nyt tietenkään loukkaannu ja ainakin kahden kotimaisen kanssa on sittemmin tavattukin. Mutta kyllä se aina jotenkin tylyn fiiliksen jättää. Onko tässä kyse siitä, että tyttö arvelee minun olevan feikki, eli että en ole aidosti aikeissa tulla tapaamaan, vai suututtaako keikan ohi meneminen?

Joka tapauksessa mahdollisen jatkon kannalta "luetuksi" (nuorisokieltä, kuulin radiosta) jättäminen ei ole paras mahdollinen toimintatapa.


Mä haluan sitä tuota ja sellaista ja sen lisäksi hauluan tot tuota ja hommendaaliakin. Miksi ihmeessä se ei onnistu.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #10 : Lokakuu 08, 2021, 01:24:16 »
Minä olen vaikeasti tavattavissa. Jos haluaa tapaamisen samalle päivälle pitää soittaa 8-9/joskus 10. Muuten ei onnistu, koska mulla ns normielämä, enkä istu päivystämässä josko seksinostaja soittaa.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #11 : Lokakuu 08, 2021, 08:42:09 »
Kun 5 miestä (pahimmillaan tai parhaimmillaan) haluaa saman ajan, niin voi olla joskus vaikeaa😁

Lisäksi usein miehiä alkaa panettaa, kun pt lähtee keikkakaupungista tai ei ole tavattavissa🤔
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #12 : Lokakuu 08, 2021, 10:35:24 »
Mulla menee arkipäivät töissä kuten suurimmalla osalla normaaleista ihmisistä; ja silloin kun ehdin tai haluan jotakuta kairata -JOS haluan- niin se on viikonloppuisin, ja kaikkein mieluiten aamulla, koska päivät ja illat olen kiinni muissa jutuissa.

Tapaamisen sopiminen etukäteen vaikka kolmen päivän päähän ei myöskään ole optio, sillä en voi todellakaan tietää sattuuko silloin tekemään mieli, koska vehkeeni ei ole ajastuksella varustettu.

Palveluntarjoajilla, varsinkin kotimaisilla, taas on se juttu että he haluavat yleensä sopia tapaamisen johonkin pidemmän ajan päähän. Ja aamuisin ihan turha kysellä, turha myöskään odottaa nopeaa vastausta. No, ei siinä mitään, ymmärrän kyllä ettei voi istua 24/7 passissa jos on omakin elämä, mutta treffit meikän kanssa jäävät sitten toteuttamatta.

Koska en enää nykyään välitä taistella tuulimyllyjä vastaan tämän asian kanssa, vaan katson silloin kun mulle sopii onko ketään kivaa ulkkaria tavoitettavissa, jos on, niin soitan sellaiselle ja treffit järjestyy heti. Jos ei ole, niin so not, sitten katsotaan uudestaan taas viikon päästä. Paljon vähemmän menee aikaa hukkaan turhia viestejä lähetellessä, ja oharien riski myös paljon pienempi, sitä kautta paljon vähemmän turhautumista ja mielipahaa.

Oma lukunsa on sitten vielä nämä tytöt, jotka laittaa ilmoituksen aamuyöllä että nyt heti pitäis saada seuraa. Nämä olen alkanut kiertämään kaukaa, koska heidän ilmoittelunsa on yleensä liittynyt tiettyjen aineiden väärinkäyttöön.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #13 : Lokakuu 08, 2021, 10:47:46 »
Noinhan se taitaa mennä kuin Venla tiivisti. Suosituilla palveluntarjoajilla saattaa viestintävälineet tulvia sitä vauhtia monenlaista sisältöä, mistä tarvitsee ne todelliset vielä suodattaa erilleen, että tapaamiseen liittyvän viestinnän johtuminen lopetusraiteelle, päättää myös viestinnän.

Katuhaukka   Tästä ei kannata masentua, eikä hypätä parvekkeelta tms. Ei muuta kuin käännät prätkäsi (tietäähän kaikki mikä on Katuhaukka ? ) kahvaa kohti uusia palveluntarjoajia. Kyllä se viimein tärppää! Oletan myös, että oma ulosantisi oli asiallista, kohteliasta ja selkeää jne. eikä esim. pelkkä: ”Moi!”. Mikäli omat tapaamisslotit ovat tiukassa, kannattaa se oma hetki kirjoittaa kalenteriin niin, että pysyy ja olla ajoissa liikkeellä (ei edellisiltana, kun ennen aamukahvia pitäisi olla jo ihanuuksien kimpussa).  :inlove:

Hyvä idea voi olla myös olla selvillä omista mahdollisuuksista ja tuoda ne esille heti avausviestissä ja antaa pt:n ehdottaa heti vastauksessa jo vaihtoehtoa, ettei jokaista ehdotusta varten tarvita uutta viestiä.

Esim. (tästä on sitten unohdettu tervehdykset ja muut – mennen suoraan asiaan..)

Katuhaukka : Sopisiko tapaaminen PE 8.10, klo 11.00, kesto 2h ?  Minulle sopisi myös 10 – 15 välillä alkaen mikä aika vaan. Ehdota sopivaa, jos juuri tuo on varattu.
pt : Hei! 11.00 kestoltaan 2h ei sovi, mutta tulisitko jo 10.30 tai 14.30 ?

(pt:llä on jotain muuta 12.45-14.00, joten 11 ei käynyt 2h sessiolla)

Jotenkin näin, ettei jokaista vaihtoehtoa varten tarvitse eri viestiä..  Muutenhan pelkästään perjantain mahdollisuuksiin liittyen voitaisiin kirjoittaa 48 viestiä: Sopiiko 10? ei. 11? ei. 12? ei.  … Kun sen voi heti kertoa, että PE 8.10 ei sovi ollenkaan ( on varattu täyteen)  tai mainitaan jokin vaihtoehto. Vähentää, nopeuttaa ja selkeyttää viestintää.  :)

Poissa Katuhaukka

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #14 : Lokakuu 08, 2021, 12:30:40 »
Jännä, että moni näyttää ajattelevan aikataulujen tiukkuuden johtavan viime hetken kyselyihin. Itselläni se tarkoittaa nimenomaan päinvastaista. Olen siis hyvissä ajoin liikkeellä, jotta saisin tapaamisen siihen itselleni sopivaan ajankohtaan. Tyypillisesti seuraavalle päivälle tai vielä kauemmas.

Ja ensimmäinen viestini sisältää AINA tämän ehdotuksen: Moi, tulisin mielelläni sinua tapaamaan. Olisiko sinulla aikaa tunnin sessiolle maanantaina iltapäivälle. Minulle sopisi parhaiten klo 14.00.

Ja tästä sitten keskustellaan asiallisesti. Joskus onnistuu, joskus ei.

Enkä tosiaan kaipaa mitään kattavaa vastausta loppuun, jos tapaaminen ei onnistu. Se "Ok" on ihan riittävästi, jos viestintä muuten on sujunut mukavissa merkeissä. Vastaamattomuus sen sijaan tuntuu tylyltä. Joskus jää sellainen fiilis, että samalta neidolta ei enää huvita kysellä ja joskus kokeilen toisella kerralla uudestaan.

Sellainen tässä tuli mieleen, että kirjoitankohan jotenkin epäilyttävästi suomen kielellä ja taas englanniksi, vaikka sitäkin osaan oikein hyvin, jotenkin uskottavammin.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2051
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #15 : Lokakuu 08, 2021, 15:30:00 »

Koska en enää nykyään välitä taistella tuulimyllyjä vastaan tämän asian kanssa, vaan katson silloin kun mulle sopii onko ketään kivaa ulkkaria tavoitettavissa, jos on, niin soitan sellaiselle ja treffit järjestyy heti. Jos ei ole, niin so not, sitten katsotaan uudestaan taas viikon päästä. Paljon vähemmän menee aikaa hukkaan turhia viestejä lähetellessä, ja oharien riski myös paljon pienempi, sitä kautta paljon vähemmän turhautumista ja mielipahaa.


Tässähän tämä kuvio onkin hyvin kiteytettynä
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2051
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #16 : Lokakuu 08, 2021, 15:32:58 »

Sellainen tässä tuli mieleen, että kirjoitankohan jotenkin epäilyttävästi suomen kielellä ja taas englanniksi, vaikka sitäkin osaan oikein hyvin, jotenkin uskottavammin.

Nuoret Suomihorot epäilee kaikkea ja kaikkia :P
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #17 : Lokakuu 10, 2021, 22:53:35 »
Omalla kohdallani olen huomannut myös sopimusen vaikeuden. Harvoin osuu aikataulut yksiin. Omat aikaikkunat ovat usein melko pieniä, koska voisi sopia, eikä joka päivälle edes sellaista sovi. Kaikki palveluntarjoajat eivät myöskään halua sipia muuta kuin samalle päivälle, jolloin ennakkoon sopiminenkaan ei onnistu. Vielä, kun tähän yhdistetään asuminen pienessä kaupungissa, niin hupsut ei edes pysähdy sinne paria päivää pidempään. Tämä kaikki tosin ei ole hupsujen vika. Se vaan on oma ongelmani. Se menee hupsun piikkiin, kun on yrittänyt ennakoida, ja varannut hyvissä ajoin kotimaiselle hupsulle vieraaseen kaupunkiin ajan, ja hän tekee oharit ja ehdottaa uutta aikaa ja peruu senkin. Tämän jälkeen unohtaa sovitun ajan toisessa kaupungissa, kun varmistelen, että onhan aika nyt voimassa. Näinkin on käynyt. Siksi myöskään en oikein enää suosi päivien päähän meneviä varauksia.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos aikataulut eivät natsaa
« Vastaus #18 : Lokakuu 10, 2021, 23:50:29 »
Viimeiseen viikkoon asti toistaiseksi olen onnistunut olemaan ilmeisesti aina esimerkillinen sopimisissa sillon kun sille päälle on päässyt, nyt kuitenkin on pari sellaista tapausta, joissa on jäänyt paska maku suuhun. Veikkaan, että mun ensimmäinen ja informatiivinen aikaa kyselevä viesti on mennyt lokeroon "älä vastaa, runkkaaja tms" Se ei tunnu tietysti kivalta. Mutta minkäs teet.

Runkkaaja kyllä olenkin  :wanker: Mutta se ei liity mitenkään hupakoiden ajan käyttöön tai johonkin "jee kirjoittelen tuhmia hupakoille saadakseni kiksejä ja runkaten ruudulle" Vaan se on sitten ihan oma harrastuksensa joka tapahtuu yleensä joko mitenkään liittymättä hupakoissa käyntiin,

tai sitten se liittyy siihen, että 2-5h ennen jo valmiiksi sovittua tapaamista nyljetään ylimääräiset pisarat pois tykistä, jotta tapaamiselle tullaan mahdollisimman rentona ja valmiina koitokseen ilman mitään epätoivottuja pikalaukauksia  :blowjob: :headbang: