Uutiset: SeksiSaitti on täyttänyt kaksi vuotta!

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?  (Luettu 1200 kertaa)

Poissa mattssonni

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Toisen asiakkaille suunnatun vastaavan ketjun innoittamana kysymys palveluntarjoajille:

Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut? Entä miten iso merkitys asiakkaan kiitoksilla ja kehuilla on palveluntarjoajalle?

Ja tähän liittyen olisi mukava kuulla kommentteja, miten yleistä on saada asiakkailta kiitoksia ja kehuja session aikana tai heti lopetellessa, entä kuinka moni muistaa kiitellä jälkikäteen? Tulevatko kiitokset usein "yleisellä tasolla" vai jostain nimenomaisesta?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Minttuliini

• Full Member
  • Galleria (20)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras kehu tai kiitos, minkä olet asiakkaalta saanut?
« Vastaus #1 : Lokakuu 05, 2021, 00:16:32 »
Ei millään kyllä pysty sanomaan parasta tai mieleenpainuvinta. Ihan kaikista kun tulee aina tosi hyvä mieli kun saa asiakkaalta kiitokset tapaamisen aikana tai viestillä sen jälkeen :) Ehkä erityisesti uusilta asiakkailta kiitokset saa hymyn aikaiseksi, kuten ennestään tutuiltakin saadut.

Selvyyden vuoksi en todellakaan odota mitään kiitoksia jälkikäteen, ja lopulta aika harva niitä lähettelee, mut on ne kivoja saada :)   
Kiva ja pienikokoinen 38v. espoolainen blondi, myös skype -sessioita livetapaamisten lisäksi ;)

Kuvia: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=253

Poissa mattssonni

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Lokakuu 13, 2021, 23:25:55 »
Kannanpa oman korteni kekoon, rohkaisemaan kokemusten jakamista tästä aiheesta...

Asiakaskunnan edustajana voin toki kertoa vain palveluntarjoajalta kuulemani kommentin asiaan, mutta muutamankin kerran palveluntarjoaja on vastannut kehuihini sanomalla, että tuo on paras kehu tai kiitos jonka olen saanut. Ja kaikilla näillä kerroilla kyse on ollut siitä, että olen esittänyt kehun ja kiitoksen hänen ammattitaidostaan. Olen kertonut jonkin nimenomaisen merkillepanemani asian, joka on osoittanut minulle, että hän on oma alansa ammattilainen ja että olen arvostanut hänen ammattitaitoaan.

Kaikki naiset tietysti tykkäävät, jos heitä kiitetään kauniiksi, ihanaksi, suloiseksi jne, mutta se tuntuu tekevän aina erityisen vaikutuksen ammattilais-palveluntarjoajaan, jos hänelle sanoo jotain, mikä osoittaa arvostusta ja kiitosta hänen ammattitaitoaan kohtaan. Jotain, mikä on saanut palveluntarjoajan tuntemaan, että hän on hyvä työssään ja että asiakas arvostaa häntä ammattilaisena ja hänen ammattitaitoaan. Ja tuntemaan, että asiakas kunnioittaa häntä hänen ammattitaitonsa vuoksi. Voisin kuvitella, että palveluntarjoajasta tuntuu kivalta, jos asiaksa palaa hänen luokseen siksi, että hän on niin kaunis, mutta vielä paremmalta, jos asiakas kertoo palaavansa siksi, että on saanut niin hyvää pro-tason ammattimaista palvelua. Ja kun se tuntuu ammattilaisesta kivalta, palvelu usein paranee vielä entisestään, koska juuri ammattitaitoa koskevat kehut vain kirittävät ammattilaista vielä parempiin suorituksiin.

Tämä tosin pitää paikkansa kaikilla aloilla - jokaisella alalla ammattilainen saa mielihyvää, jos hänen ammattitaitoaan arvostetaan. Tässä lajissa sellaisen arvostuksen osoittaminen taas lienee harvinaisempaa ja siksi sitäkin tykätympää.

Mitä palveluntarjoajat sanotte, onko tässä ajatuksessa perää?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Hottis puuma

• Abuela
  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Lokakuu 14, 2021, 08:16:24 »
Kyllä aivan kaikenlaiset jälkeenpäin tulleet kiitosviestit lämmittävät tämmöisen mummohuoran mieltä. :)
Kullitieteen maisteri

Poissa Aurora Mature

• Os. Paulatar
  • Hero Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Lokakuu 14, 2021, 10:15:01 »
Kun asiakas on lähdössä maksamatta.  :inlove:
Kammarini itäisellä Uudellamaalla, Lahdenväylä noin Kerava. Min kammare nära Kervo, Lahtisleden, Östra Nyland, på svenska.

Poissa Netta

• Full Member
  • Galleria (3)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Lokakuu 14, 2021, 11:01:53 »
Onhan noita kehuja ja kiitoksia jälkikäteen sadellut, mutta ei oo kukaan tainnut koskaan kehua ammattitaitoa (ymmärrettävästi 🙄😅🙈).

Viime aikoina mieltä ovat erityisesti lämmittäneet esim. nämä palautteet:
- Kauhea ikävä kosketustasi ja ...
- Oi mikä ihana ilta!
- mä tosi paljon tykkään sun ... ja siitä miltä sä tunnut

Vähän sensuroin, mutta siltikin tuntui ehkä vähän epäsopivalta laittaa tänne julkisesti. Sori niille, jotka tunnistaa omansa 🙈
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Paikalla Zorbas

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Lokakuu 14, 2021, 16:29:22 »
Kyllä aivan kaikenlaiset jälkeenpäin tulleet kiitosviestit lämmittävät tämmöisen mummohuoran mieltä. :)

En juuri koskaan kiittele tai lähetä viestejä jälkeen päin, maksettu aika meni jo. Kiitoksille ja kehuille kyllä olisi paikkansa useastikin ja muutaman kerran olen laittanut kun oikein leijun höyryissä ja tuntui, että jäi sanomatta tapaamisella. Ehkä se yksi kiitos ei sitten ole vielä liikaa?

Kun asiakas on lähdössä maksamatta.  :inlove:

Näinkin on pari kertaa käynyt kun pää oikein sekaisin tapaamisen lopussa😬🙈
#maksuseksionihanaa

Poissa HarryPotter

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : Lokakuu 15, 2021, 00:23:41 »
Tämä tosin pitää paikkansa kaikilla aloilla - jokaisella alalla ammattilainen saa mielihyvää, jos hänen ammattitaitoaan arvostetaan. Tässä lajissa sellaisen arvostuksen osoittaminen taas lienee harvinaisempaa ja siksi sitäkin tykätympää.

Täytyy myöntää, että itse olin asiakkaana aikaisemmin vähän huono kehumaan ketään tai ainakaan lähettämään viestejä jälkikäteen. Eikö suomalaisen mentaliteettiin kuulu, ettei kehuja ja valituksia helpolla anneta?

Kuitenkin täytyy myöntää, että olen nykyään antanut hyvää palautetta, jos tapaaminen on onnistunut mielestäni oikein hyvin molemminpuolisesti. Itse komppaan tätä, että ehkä olisikin hyvä antaa suoraa rakentavaa ja positiivista palautetta enemmän suoraan pt:lle. Myöskin rakentavaa palautetta, jos jokin ei sillä kertaa natsannut. Jokaisella on oma elämä ja kaikki päivät eivät ole fiiliksestä tai elämäntapahtumista riippuen ole samanlaisia. Arvosteluja toki löytyy naapurisivuistoilta/täältä ja yleensähän suomalaisittain hiljaisuus tarkoittaa, että ei valittamista.

Toki tässäkin pitää käyttää maalaisjärkeä, eikä pommittaa turhilla viesteillä tai kehuilla.
Kehut kehuja ansainneille  :inlove: :inlove: :inlove:

Paikalla Liliyana

• Newbie
  • Galleria (1)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : Lokakuu 15, 2021, 14:06:38 »
Miusta paras kehu asiakkaalt on se ko tulee aina vaa uuvellee tapaamaa :behind: Sekii lämmitti mieltä ko yks vakkari sano et innostu pikkuse plussailee miun ilmoo naapurissa :) Mie jo kerkesin ihmetellä et mist niit vihreit palleroit nyt tuoho tahtii pompsahtelee :D Nii ja yks asiakas antaa aina tippiä koska hyvä palvelu  :-*
Lappeenranta