Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Irene  (Luettu 3733 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Irene
« : Elokuu 21, 2019, 15:02:45 »
Tänään poikkesin kaupungissa Irenen luona. Puolatar(mix) kertoi olevansa. Kuvien uskaltaisin väittää olevan tästä samasta petite hottiksesta. Taas se vanha stoori, että "kauniimpi luonnossa" ja todellakin tarkoitan sitä. Kaunis nuori neito. Juuri mun makuuni. Joo, maistoinkin ja tuntui tykkäävän, tai sitten osasi näytellä lähes Hollywood- tyyliin. Epäilen ensimmäistä.


Kauniit rinnat jossa nätit nöpöttävät nännit. Kroppa hyvässä kondiksessa ja siis oikeasti ;) Suikkaria kumilla, sanoi pitävänsä koirasta, mutta ei se oikein siltä tuntunut kun ei antanut panna oikein kunnolla vaan sähelsi käsineen ja kertoili isosta peniksestä. Mä taas luulen, että ovi on käynyt tiuhaan.
Saarnaillessa kyllä sai painella ihan kunnolla ja näinhän sitten tehtiinkin.

Totean lopuksi saman tarinan minkä niin monta kertaa aiemminkin. Tyttö on nätti kuin karkki, mutta miksi hommaa ei tehdä ihan kunnolla. Siten kuten maailman paras ulkkari teki ;)

Pienestä on kiinni, ettei nousisi siihen parhaaseen a-ryhmään.




« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2019, 15:08:01 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Irene
« Vastaus #1 : Elokuu 21, 2019, 17:30:58 »
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2019, 17:37:12 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Irene
« Vastaus #2 : Maaliskuu 11, 2020, 14:17:41 »
Olen päättänyt etten samasta hupsukasta kirjoita toistamiseen raportin tapaista, mutta nyt on pakottava tarve sille.

Tästä päivästä ei tullutkaan sellaista kuin piti niin oli otettava vaihtoehto b käyttöön ja" vanha tuttu" Irenehän se sieltä muistui mieleeni.
Oh boy, minkä askeleen hän on ottanut eteenpäin maksullisen seksin tarjoajan roolissaan. Nyt sujuu enkku jo kohtuullisesti. Flirtti ja paneminen ovat hanskassa eivätkä ne ole hukassa. Neidillä on tajuttoman kaunis hymy ja entäs ne silmät  ...Pepusta puhumattakaan ;D
Harmittaa kun ei tullut varattua kuin puolen tunnin aika sillä niin mukavaa meillä oli, mutta tämän lupasin korjata seuraavalla kerralla.

Mitä neitokainen teki kun tein lähtöä? Lähti lenkille vesisateeseen joka mun mielestä osoittaa todellista asennetta.

https://youtu.be/8mGBaXPlri8

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2020, 14:25:12 kirjoittanut Fireman82 »