Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?  (Luettu 3194 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Olin tässä kaksi viikkoa tauolla, koska kävin leikkauksessa, terveyttä edistävässä sellaisessa. En poistanut enkä lisännyt mitään. Jos joskus teen kosmeettisia korjauksia tulen kertomaan ne kovalla äänellä.

Palautin tauon jälkeen ilmoituksen nettiin. Aika moni tuttu soitti, tavattiin, muutama uusi soitti, kerroin että mulla on n 2 vko tuore arpi, mutta olen kunnossa ja seksi sujuu.

Onpa ollut elämäni lauantai! Miehiä joita ei huivilla verhoamani haava haittaa, koska heilläkin on monta arpea. Tuntuu että se, että kerron että mulla on tämä tilanne, auttaa montaa miestä tulemaan palvelujen ääriin.

Ihminen on ihana. Mies on ihana.

Elämästä ei selviä ilman arpia.

Ja siis TJAU sentään, tähän on vaikea vastata. Ei ole pakko, koska jos et myy seksiä arpiesi kanssa, sulla ei taida olla mitään sanottavaa.
Toisaalta - jos tämä aloitus löytää arpisen ruumiin seksinmyyntiä, niin se on taidenäyttelyn aihe.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 02, 2021, 23:32:29 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #1 : Lokakuu 02, 2021, 23:33:02 »
Mulla on perseessä raskausarpia  :o
Why so fragile?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #2 : Lokakuu 02, 2021, 23:42:32 »
Otsikko oli sen verran eriskummallinen, että oli pakko avata ketju ihan vain sen takia. Aloitusviesti on melko sakeaa luettavaa sekin. En ole varma, mistä on tarkoitus keskustella, mutta jään seuraamaan tilannetta. Itselläni ei ole arpia muualla kuin sielussa.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #3 : Lokakuu 02, 2021, 23:46:51 »
Mulla on tuossa vasemman tissin alla noin 50cm pitkä arpi, joka menee tuonne selkään asti. On muutama muukin, tosin ei noin isoa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #4 : Lokakuu 02, 2021, 23:58:23 »
Juu, arpia on ja isoin pakaroiden välissä, mitä olen joskus poliiseille tunnistamisen helpottamikseksi näyttänytkin kun tollot on kysyneet että onko sulla arpia.

Huorissa käydessä arvet vähän arveluttaa. Sinänsä ymmärrän niinkuin sen Kamputseassa kuvankauniin naisen hiuksilla toisen puolen kasvojen peittämisen, mitä näin setämiehenä seksikkäänä pidin ja myöhemmin sängyssä totesin että hän piiloittaa puuttuvan silmänsä.

Ei siinä mitään kaunis hän oli siltikin ja sängyssä täysi 10.

Suomessa kun tuota valinnanvaraa naisella kuitenkin on niin ei oikeastaan ole kenenkään kannalta järkevää tuhlata aikaansa ja rahaansa johonkin arpiseen huoraan / huoraamiseen.

Kaikille osapuolille tulee vaan paha mieli ja veronmaksajille lisää maksettavaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #5 : Lokakuu 03, 2021, 00:00:32 »
Paras pointti oli - mies on ihana
Why so fragile?

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #6 : Lokakuu 03, 2021, 00:10:58 »
On. Joudun silti huomauttamaan, että tässä naamassa arpikin kaunistus olisi... Ja hampaita on korjattu jo usealla tonnilla.  ;D
 :laught:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #7 : Lokakuu 03, 2021, 08:55:15 »
Harrastin aikoinaan lajia, joka on aika tapaturma-altis. Joten mua on leikelty ja on arpia. Nuorelle naiselle, ne ei ollut kivoja. Kerroin töissä, että ne vaivaa mua ja käytän siksi ainoastaan mustia sukkahousuja. Pari miespuolista kollegani piti mua aivan hölmönä ja totesi: Pöh, arvet naisellakin kertoo eletystä elämästä!

Vieläkin mulla on ainakin yksi avoleikkaus tiedossa, mutta koska en enää ole ihan nuori tyttö, niin ne arvet ei häiritse mua enää lainkaan 😆 Kesäisin ruskettuneessa ihossa ne korostuu, mutta antaa näkyä. Elämä on. Kukaan ei ole ikinä huomauttanut  mulle arvista, en usko edes kauheesti katsoneen niitä, koska ne ei ole pillussa, tisseistä tai perseessä 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #8 : Lokakuu 03, 2021, 09:02:14 »
Aurora sanoi hyvin, ettei elämästä selviä ilman arpia. Arpia voi olla monenlaisia, mutta tässä tarkoitettiin varmaan leikkausarpia. Voin sanoa, että joka ainoalle tämänkin saitin lukijalle tulee isompia tai pienempiä arpia eri puolille kehoa ajan mittaan, halusi tai ei. Nykyisillä tähystysleikkaustekniikoilla arvet ovat paljon pienempiä kuin aikoinaan. Isokin, esimerkiksi vatsan alueen leikkaus, voidaan tehdä neljän 2-3 cm pituisen viillon kautta ja sydänoperaatiot laskimoiden kautta. Toki edelleen on leikkauksia, joista jää iso arpi.

Suurin osa arvista muodostuu hyvin nopeasti osaksi persoonallisuutta ja useimmiten ulkopuolinen ei niihin edes kiinnitä huomiota. Asiakaspalveluammatissa arvet huolestuttavat joskus lähinnä asiakaspalvelijaa, mutta tässä Aurora osoittaa vahvaa itsetuntoa kirjoituksellaan.

Ylilääkäri

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #9 : Lokakuu 03, 2021, 12:17:04 »

Elämästä ei selviä ilman arpia.

Ei elämästä selviä hengissä - se jos mikä merkitsee jotakin.

Arvista ja onnettomuksista, raajojen puuttumisesta yms. on tehty seksuaalisävytteinen leffa, en vaan muista mikä oli sen nimi. Anyone?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #10 : Lokakuu 03, 2021, 14:54:56 »
itteltä arpia on eri puolilla kehoa, muttei ne menoa haittaa. eikä myöskään vosuilla, paitsi
jos ranteissa on kymmeniä. kieltämättä tulee hieman varautunut olo. enempi kylläkin
nuorisolla siviileillä tullut vastaan.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #11 : Lokakuu 03, 2021, 15:55:39 »
Arvet eivät haittaa, mutta vaikkapa neulatyyny karkottaa kyllä pois.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #12 : Lokakuu 04, 2021, 00:59:49 »
Aika monilla taitaa nykyisin olla vähintään rinnoissa leikkausarpia...joten sen ei kai pitäisi olla niin iso juttu.  :)

Itselläni vanhanaikainen umpparinleikkausarpi, jotkut on hassua kyllä säikkyneet jopa sitäkin (mitä siitä voisi väärin ymmärtää?).

Mutta joo, tää duuni on tässä ollut aika ns. armoton. Nykyisin ei ehkä yhtä paljon kuin ennen, mutta selvästikin ihan yleisten leikkaustenkin helposti tunnistettavat arvet herättävät säikähtämistä joissain asiakkaissa.

Tää oli mulla hieman mielessä johonkin muuhun ketjuun, mutta sairasloma & työkyvyttömyys määritelmät tällä alalla poikkeavat hieman kaikista muista aloista. Ja tämä on tietynlainen ongelma. Asettaa seksityöntekijät jonkin verran epätasa-arvoiseen asemaan verrattuna muihin yrittäjiin. Lääkärien ymmärrys asian suhteen hyvin rajallista. Missä muussa duunissa esim. kahden viikon emätintulehdus lääkekuuri olisi sairasloman myöntämisen peruste...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #13 : Lokakuu 04, 2021, 09:10:05 »
Ei ole minullekaan kukaan sanonut että arvet haittaisivat. En tokikaan loukkaannu jos näin käy, ymmärrän kyllä etteivät ne ole esteettisiä. Onneksi suurin osa jaloissa niin saa stayupeilla peitettyä. 😁
Eläköitynyt

Poissa Vieras0228

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 50+ huorat ja arvet: palveluja halutaan - onko sulla arpi?
« Vastaus #14 : Marraskuu 11, 2021, 13:14:03 »
Urheilutaustasta johtuen
olkapäät leikattu