Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?  (Luettu 19369 kertaa)

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #60 : Lokakuu 04, 2021, 15:02:54 »
Nyt täytyy sanoa tuohon turbovaiheen lataukseen että seksi on kahden kauppaa, pitää kommunikoida ja ilmaista vaikka että ”imisitkö rauhallisemmin” tai ”multa meinaa tulla” ” en halua tulla vielä” tms. Tapoja on monia! Koska niin on kullejakin  :inlove:

Tämä totisinta totta. Usein kysynkin, jos on ollut puhetta laukeamiskerroista, että miten haluat edetä.

Milena jatkat:

Vessassa käymisestä; mulla on tapana peseytyä h e t i aktin loputtua jotta mun työterveys säilyy. Naisille suositellaan että aina seksin jälkeen pissalle ja pesu joten olisiko tässä syy miksi pt katoaa vessaan. Keittiöön katoamista en osaa selittää kyllä  :boozing: jos jano iskee niin kyllä usein yhdessä ollaan asiakkaan kanssa lasilliset vettä/kivennäisvettä mitä mulla usein myös on tarjolla juotu.


Missä tällaista suositellaan? Mietin vaan että jos olisin aikoinaan esim 6 asiakkaan päivärytmillä pessyt - siis en vaan huuhtoutunut - intiimialuettani, niin siinä olisi ollut luonnolliset bakteerit helisemässä ja iso riski iho-oireille. Nykyäänkään, huomattavasti harvemmalla asiakasfrekvenssillä teen vain huuhtelun. Enkä ole koskaan edes unta nähnyt siitä että poistaisin vessaan kesken asiakkaan maksaman ajan!
Hahah! Ihana  :D
No en mä sinne vessaan häviä kuin minuutiksi ja pissaaminen ilman hätää on sula mahdottomuus, mutta huuhtelen paikat liukkarista yms. Pissaaminen on tärkeää jos harrastaa seksiä ilman kondomia, itse en asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille mutta ymmärtääkseni osa ulkkareista tekee?

Ja huom. En itse missään nimessä tarkoita pesua millään aineilla, lähinnä vedellä huuhtasen. Esim silikonipohjainen liukkari voi ärsyttää pidemmän päälle pillua ainakin mulla.

https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/alapaan-pesu-ja-muu-intiimihygienia

Siinä nyt yksi lähde tälle mun vessahöpinälle :)

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2206
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #61 : Lokakuu 04, 2021, 15:32:22 »
[https://www.seksisaitti.net/Smileys/default/wanker.gif/quote]
Hahah! Ihana  :D
No en mä sinne vessaan häviä kuin minuutiksi ja pissaaminen ilman hätää on sula mahdottomuus, mutta huuhtelen paikat liukkarista yms. mutta ymmärtääkseni osa ulkkareista tekee?

Ja huom. En itse missään nimessä tarkoita pesua millään aineilla, lähinnä vedellä huuhtasen. Esim silikonipohjainen liukkari voi ärsyttää pidemmän päälle pillua ainakin mulla.

https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/alapaan-pesu-ja-muu-intiimihygienia

Siinä nyt yksi lähde tälle mun vessahöpinälle :)
[/quote]

Joten et pissi etkä pese, OK.

Mutta tämä on maksullisen seksin foorumi. Kirjoitat ”Pissaaminen on tärkeää jos harrastaa seksiä ilman kondomia, itse en asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille”

Mitä tämä tarkoittaa? Harrastatko suojaamatonta seksiä asiakkaiden kanssa, mutta niin ettei siemennestettä ”menisi” limakalvoille?  Ja että pissaaminen on tärkeää jos harrastaa seksiä ilman kondomia? Harrastatko siis seksiä, maksullista seksiä, ilman kondomia?

Tämä on ihan OK, kun vaan kerrot sen selvästi potentiaalisille asiakkaillesi.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #62 : Lokakuu 04, 2021, 16:26:17 »
^
Vain niin, vai niin. Sinulla on ihmeellinen tapa toisinaan hyökätä jonkun uuden tytön kimppuun kummallisten omien olettamuksiesi kanssa. Milena on kuvien perusteella kyllä tosi kaunis ja hyväkroppainen, joten suotakoon pikku angsti-riehuminen vanhalle mammalle  :laught:

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2206
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #63 : Lokakuu 04, 2021, 16:44:08 »
Milena kirjoitat ja annat linkin:


https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/alapaan-pesu-ja-muu-intiimihygienia

Siinä nyt yksi lähde tälle mun vessahöpinälle :)

Yliopiston apteekin teksti menee näin:
”4. Alapesulle seksin jälkeen
Naisten kannattaa mennä yhdynnän jälkeen pian pesulle, sillä siemennesteen pH on heikosti emäksinen ja emättimen hapan. Jos siemenneste jää emättimeen, se nostaa emättimen pH-tasapainoa, mikä voi edistää haitallisten bakteerien kasvua ja aiheuttaa esim bakteerivagionoosin. Voit siis ehkäistä tulehduksia pesemällä alapääsi pian yhdynnän jälkeen.”

No, tässä minun ymmärtääkseni puhutaan yhdynnästä, jossa sperma ruiskuu emättimeen. Näinkö sun tapaamisissasi tapahtuu?

Toisaalta tuo Yliopiston apteekin ohje on aivan kivikautinen. Jos parilla on lapsensaantiongelmia, ei silloin rynnätä pesulle. Enkä minä koko elämässäni romanttisessa suhteessa ole kokenut tarpeelliseksi mennä pesulle romanttisen seksin jälkeen, itse asiassa se sperman haju minussa kannustaa jatkamaan seksiä.

Miten ihmeessä sadattuhannet naiset ovat vuosikymmenten ajan nukahtaneet seksin jälkeen miehen spermat emättimessään, eivätkä juuri koska ole saaneet mitään ongelmia?
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #64 : Lokakuu 04, 2021, 17:38:41 »
^
Vain niin, vai niin. Sinulla on ihmeellinen tapa toisinaan hyökätä jonkun uuden tytön kimppuun kummallisten omien olettamuksiesi kanssa. Milena on kuvien perusteella kyllä tosi kaunis ja hyväkroppainen, joten suotakoon pikku angsti-riehuminen vanhalle mammalle  :laught:

Samaa mieltä! Halutaanko tässä tahallaan ymmärtää väärin ja luoda negatiivisia mielikuvia Milenasta? Pahasti ainakin haiskahtaa siltä  :(
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #65 : Lokakuu 04, 2021, 18:07:06 »
Milena kirjoitat ja annat linkin:


https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/alapaan-pesu-ja-muu-intiimihygienia

Siinä nyt yksi lähde tälle mun vessahöpinälle :)

Yliopiston apteekin teksti menee näin:
”4. Alapesulle seksin jälkeen
Naisten kannattaa mennä yhdynnän jälkeen pian pesulle, sillä siemennesteen pH on heikosti emäksinen ja emättimen hapan. Jos siemenneste jää emättimeen, se nostaa emättimen pH-tasapainoa, mikä voi edistää haitallisten bakteerien kasvua ja aiheuttaa esim bakteerivagionoosin. Voit siis ehkäistä tulehduksia pesemällä alapääsi pian yhdynnän jälkeen.”

No, tässä minun ymmärtääkseni puhutaan yhdynnästä, jossa sperma ruiskuu emättimeen. Näinkö sun tapaamisissasi tapahtuu?

Toisaalta tuo Yliopiston apteekin ohje on aivan kivikautinen. Jos parilla on lapsensaantiongelmia, ei silloin rynnätä pesulle. Enkä minä koko elämässäni romanttisessa suhteessa ole kokenut tarpeelliseksi mennä pesulle romanttisen seksin jälkeen, itse asiassa se sperman haju minussa kannustaa jatkamaan seksiä.

Miten ihmeessä sadattuhannet naiset ovat vuosikymmenten ajan nukahtaneet seksin jälkeen miehen spermat emättimessään, eivätkä juuri koska ole saaneet mitään ongelmia?
Onkohan niillä sadoilla tuhansilla aamulla sama ongelma. Alapää liimautunut kiinni kun spermat kuivuneet sinne? 🙈
Ei minun ainakaan tee siinä vaiheessa mitään kieltä sinne työntää 🤢

Minusta on hyvä jos mennään pesulle esim. Kierrosten välillä jos on liukkaria yms. 😋
Tietysti ei haittaa jos on hyvän makuista liukkaria 😋

Kyllä siellä varmaan roiskuu mutta kortsu on välissä.😂
Milena ei käsittääkseni ole myöskään tässä lapsia tekemässä vaan ilmoitti pesevänsä <=> huuhtelevansa alapään..
Ei pitäisi vaikuttaa sinun toimintatapaan? 🤔

Nyt eletään nykypäivää ja kaikki on toisin.
Ennen vanhaan mentiin polkupyörällä ja hiintäen, nykyään sähköpotkulaudalla ja metrolla.

Mutta takaisin aiheeseen:
Minusta jokainen PT saa itse määritellä onko määrillä jotain merkitystä, ymmärrän täysin kun jotkut Turskat haluaisivat jatkaa kun niin lähellä.
Ottaahan se päähän mutta elämä on ehkä ensi kerralla sitten.
Itselläkin monta kertaa nii-in lähellä mutta silti poistun ”kiltisti” pimputtamaan naapurin Annen ovikelloa vai oliko se Lissu 🤨.
Yleensä hyvä kun ehtisi edes itse ottamaan housut pois tuon 2 tunnin aikana 😬🙈
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #66 : Lokakuu 04, 2021, 18:11:16 »
Omalla kohdallani ajattelen, ettei ole minun tehtävä miettiä eikä laskea kuinka monta kertaa kukakin haluaa laueta maksamansa ajan puitteissa. Tuollaiset laakirajoitteet vaan tuo lisäpaineita asiakkaalle ja koko tapaamiseen. Maksaja päättää, miten haluaa ajan käyttää. Joskus joo voi jäädä kesken, kun aika loppuu, mutta ollaan vaan sovittu, että jatketaan seuraavalla kerralla. Tai jos asiakkaalla on lähtiessä vielä valmis seisokki, niin yksi vaihto-ehtohan on mennä pimputtamaan tuon alakerran Lissun ovikelloa  ;D

Jos siel alakerrassa oikeesti asuu joku lissu joka on nälkäinen ja sinne pääsee jälkiliukkaillw jos aika loppuu vipissä.. nii miettikää... Siinäpä vasta olis 😆

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #67 : Lokakuu 04, 2021, 18:32:15 »
Eli, saa laueta?
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #68 : Lokakuu 04, 2021, 18:41:46 »
Jos on GFE niin ei saanut laueta vaan piti heti lähteä?

Edit Ja niin, oliko kenelläkään siis tätä 0-2 kertaa 2h, meille joilla suorituspaineita?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 18:46:08 kirjoittanut Letsmenoks »
☮️and💟

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2206
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #69 : Lokakuu 04, 2021, 19:11:36 »
Milena kirjoitat ja annat linkin:


https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/alapaan-pesu-ja-muu-intiimihygienia

Siinä nyt yksi lähde tälle mun vessahöpinälle :)

Yliopiston apteekin teksti menee näin:
”4. Alapesulle seksin jälkeen
Naisten kannattaa mennä yhdynnän jälkeen pian pesulle, sillä siemennesteen pH on heikosti emäksinen ja emättimen hapan. Jos siemenneste jää emättimeen, se nostaa emättimen pH-tasapainoa, mikä voi edistää haitallisten bakteerien kasvua ja aiheuttaa esim bakteerivagionoosin. Voit siis ehkäistä tulehduksia pesemällä alapääsi pian yhdynnän jälkeen.”

No, tässä minun ymmärtääkseni puhutaan yhdynnästä, jossa sperma ruiskuu emättimeen. Näinkö sun tapaamisissasi tapahtuu?

Toisaalta tuo Yliopiston apteekin ohje on aivan kivikautinen. Jos parilla on lapsensaantiongelmia, ei silloin rynnätä pesulle. Enkä minä koko elämässäni romanttisessa suhteessa ole kokenut tarpeelliseksi mennä pesulle romanttisen seksin jälkeen, itse asiassa se sperman haju minussa kannustaa jatkamaan seksiä.

Miten ihmeessä sadattuhannet naiset ovat vuosikymmenten ajan nukahtaneet seksin jälkeen miehen spermat emättimessään, eivätkä juuri koska ole saaneet mitään ongelmia?
Onkohan niillä sadoilla tuhansilla aamulla sama ongelma. Alapää liimautunut kiinni kun spermat kuivuneet sinne? 🙈
Ei minun ainakaan tee siinä vaiheessa mitään kieltä sinne työntää 🤢

Minusta on hyvä jos mennään pesulle esim. Kierrosten välillä jos on liukkaria yms. 😋
Tietysti ei haittaa jos on hyvän makuista liukkaria 😋

Kyllä siellä varmaan roiskuu mutta kortsu on välissä.😂
Milena ei käsittääkseni ole myöskään tässä lapsia tekemässä vaan ilmoitti pesevänsä <=> huuhtelevansa alapään..
Ei pitäisi vaikuttaa sinun toimintatapaan? 🤔

Nyt eletään nykypäivää ja kaikki on toisin.
Ennen vanhaan mentiin polkupyörällä ja hiintäen, nykyään sähköpotkulaudalla ja metrolla.

Mutta takaisin aiheeseen:
Minusta jokainen PT saa itse määritellä onko määrillä jotain merkitystä, ymmärrän täysin kun jotkut Turskat haluaisivat jatkaa kun niin lähellä.
Ottaahan se päähän mutta elämä on ehkä ensi kerralla sitten.
Itselläkin monta kertaa nii-in lähellä mutta silti poistun ”kiltisti” pimputtamaan naapurin Annen ovikelloa vai oliko se Lissu 🤨.
Yleensä hyvä kun ehtisi edes itse ottamaan housut pois tuon 2 tunnin aikana 😬🙈

Olet kyllä asiaton. Missä vaiheessa tässä edes on ollut kyseessä mun toimintatavat? Milena linkkaa ihan itte sen mitä linkkaa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 19:13:42 kirjoittanut Aurora Mature »
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #70 : Lokakuu 04, 2021, 19:40:02 »
^
Sinä oot kyllä sekopäinen akka, minullakin on sinusta kokemusta.
Jätä Milena rauhaan, etten syötä suo Budille  :laught: Tosin se ei syö sitkeää lihaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #71 : Lokakuu 04, 2021, 19:44:37 »
Voi IsäKissanVittu! Jos jousimies TAI milena on asiaton, niin minä olen virtaheponaaraan vaginatulehdustampooni. Nyt ihan oikeasti ne rillit tauluun TAI korkki kiinni.
Kyllä Vaari tietää et on kiva ottaa kuppia ja piereskellä foorumilla, mutta pitäisi edes pikkaisen pysyä kiinni todellisuudessa.

Jos äidinkieli on Ruotsi = paha puhevika = ymmärrän  :headbang:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 19:48:41 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #72 : Lokakuu 04, 2021, 19:56:10 »
^
Vain niin, vai niin. Sinulla on ihmeellinen tapa toisinaan hyökätä jonkun uuden tytön kimppuun kummallisten omien olettamuksiesi kanssa. Milena on kuvien perusteella kyllä tosi kaunis ja hyväkroppainen, joten suotakoon pikku angsti-riehuminen vanhalle mammalle  :laught:

Samaa mieltä! Halutaanko tässä tahallaan ymmärtää väärin ja luoda negatiivisia mielikuvia Milenasta? Pahasti ainakin haiskahtaa siltä  :(

Milenalla ei ulkomaalaiseen nimeen viittauksesta huolimatta ole ulkomaalaisista kokemusta.

Ulkomaalaiset ei ole itselle ehdottaneet seksiä paljaalla. Useampi kotimainen kylläkin vaikka en heitä pääsääntöisesti edes tapaa.

Haluttiinko tässä tahallaan saada ulkomaalaiset huonoon valoon?

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2206
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #73 : Lokakuu 04, 2021, 20:01:57 »
Höh. Mikä ihmeen ulkomaalainen, en ainakaan minä ole ollut siitä tietoinen, aivan upeaa suomen kieltä kirjoittaa, jos nikistä Milena puhutte, kuten minä?
Vai eikö hän olekaan suomalainen?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 20:12:16 kirjoittanut Aurora Mature »
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #74 : Lokakuu 04, 2021, 20:03:15 »
Laukeamisrajoitukset.

Miksi?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 20:05:21 kirjoittanut basti »

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #75 : Lokakuu 04, 2021, 20:13:30 »
Okei mitä täällä tapahtuu  ;D
Aurora Maturella jäänyt näköjään kesän rantahiekatkin huuhtomatta.
Ja jos artikkeli on vuodelta 2019 sun mielestä kivikautinen niin oon sitten varmaan mäkin.
Huhhuh jos oikeesti mun pillun huuhtelut saa jonkun käymään noin kuumana niin mä en tiedä mitä sanoa..

Mulle on ihan sama miten muut alapäänsä pesee tai huuhtelee jos niillä nyt joku kovin suuri ero on  :D yritin vain keksiä miksi aikaisemmin mainitut mun käsittääkseni ulkkarit katoaa vessaan tai keittiöön.

Jospa jatkettaisiin aiheesta eikä mennä näin sivuraiteille. En aio enempää avata mun puhdistautumis rutiineja tästä lähtien.
Jatkan samalla linjalla oman hygieniani kanssa.
Ja ei en tarjoa seksiä ilman kondomia, senkin mä taisin mainita.

Kiitos kaikille ketkä tulivat mainitsemaan kiusaamisesta :inlove: koska sellaset vibat mulle todellakin tuli ja olen todella hämmentynyt  ???


Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #76 : Lokakuu 04, 2021, 20:19:51 »
Mulle on ihan sama miten muut alapäänsä pesee tai huuhtelee jos niillä nyt joku kovin suuri ero on  :D yritin vain keksiä miksi aikaisemmin mainitut mun käsittääkseni ulkkarit katoaa vessaan tai keittiöön.

Ja ei en tarjoa seksiä ilman kondomia, senkin mä taisin mainita.

Kiitos kaikille ketkä tulivat mainitsemaan kiusaamisesta :inlove: koska sellaset vibat mulle todellakin tuli ja olen todella hämmentynyt  ???

Miksi ulkomaalaiset piti mainita tässä asiayhteydessä (tarjoavat paljaalla) jos et asiasta edes mitään omaa tietoa omaa?

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #77 : Lokakuu 04, 2021, 20:25:24 »
Mulle on ihan sama miten muut alapäänsä pesee tai huuhtelee jos niillä nyt joku kovin suuri ero on  :D yritin vain keksiä miksi aikaisemmin mainitut mun käsittääkseni ulkkarit katoaa vessaan tai keittiöön.

Ja ei en tarjoa seksiä ilman kondomia, senkin mä taisin mainita.

Kiitos kaikille ketkä tulivat mainitsemaan kiusaamisesta :inlove: koska sellaset vibat mulle todellakin tuli ja olen todella hämmentynyt  ???

Miksi ulkomaalaiset piti mainita tässä asiayhteydessä (tarjoavat paljaalla) jos et asiasta edes mitään omaa tietoa omaa?


Koska joku sanoi että ulkkarit katoaa vessaan tai keittiöön?! Voi olla että luin aamu pikkutunneilla väärin sitten. Mulla ei oo mikään ulkkareita vastaan mutta asiakkailta kuultuna näillä on joillakin palveluita ilman kondomia? Sen enempää en asiasta tiedä kun en oo ite ulkkarilla käynyt tai kenelläkään muulla huoralla.

Voispa omat kommentit poistaa koska mä en todellakaan uskonut jos kerran otan kantaa johonkin asiaan joudun perustella näin paljon omia sanomisiani. Nussikaa mua, älkää pilkkua.

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2206
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #78 : Lokakuu 04, 2021, 20:26:56 »
Hei Milena,
Et siis tarjoa esim yhdyntää paljaalla, vaikka sun tekstistä sellaisen käsityksen voisi saada?

Sivuutan sun hiekkapillukommentin.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 20:28:42 kirjoittanut Aurora Mature »
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #79 : Lokakuu 04, 2021, 20:29:38 »
Hei Milena,
Et siis tarjoa esim yhdyntää paljaalla, vaikka sun tekstistä sellaisen käsityksen voisi saada?
Miten IHMEESSÄ voit olla näin sekaisin. Lonkero loppuu maailmasta ennen kuin pääsee tälle levelille. Pliis! Laita ikäloppu rillit päähän tai ainakin korkki kiinni! Auroran SULJETTU, nyt on vasta maanantai!
Why so fragile?