Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?  (Luettu 17808 kertaa)

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #20 : Lokakuu 03, 2021, 06:08:30 »
Nussia saa niin kauan kun on aikaa. Kuka niitä laukeamisia laskee ?
:inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #21 : Lokakuu 03, 2021, 06:17:10 »
Miksi laukeamisten määrää turskilla meidän hupakoiden oikein pitäisi rajoittaa?

Toivottavasti en kuulu vähemmistöön. ;D Ei sekään toki haittaisi sinänsä, mutta olisi ihanaa huomata, että bisnestä voitaisiin tehdä myös muillakin lähestymistavoilla kuin laskea asiakkaiden laakien määrä.

Kertalaakista se ei onneksi jokaisen hupsukan toimesta jää kiinni sellaiselle, joka kiireettömällä nauttii ottaa seuraavankin kierroksen. Onneksi.

Poissa Herra Hempeilijä

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #22 : Lokakuu 03, 2021, 10:25:08 »
Enpä ole tullut koskaan edes ajatelleeksi tällaista asiaa. Yleensä varailen 30/60min aikoja ja hyvä ammattilainen saa mut tulemaan kaksi kertaa tunnin aikana, silloin täytyy vain hoitaa ensimmäinen kerta suht nopeasti alta pois niin ehtii palautua seuraavaan.

Se olisikin hienoa kun voisi paukuttaa koko tunnin putkeen ja tulla vaikka viisi kertaa  :inlove:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #23 : Lokakuu 03, 2021, 10:40:46 »
Nussia saa niin kauan kun on aikaa. Kuka niitä laukeamisia laskee ?
Tästä tuli mieleen. Offtopic tietenkin. Jokaisella on varmaan ollut elämässään sellainen seksiriita jossakin parisuhteessa. Vaari ratkaisi tämän sillä että Vaari pitää seksipäiväkirjaa jokaisesta parisuhteesta. Jos yhtään ruvetaan russuttaa niin tulee kellon ajat, päivämäärät, orgasmien määräät ja pillun nuolemisen esitän pylväsdiagrammein. Vetää vastapuolen aika hiljaiseksi :headbang: Varsinkin jos tuumaan "tosiaan. persettä oon saanut aika nihkeästi"
Why so fragile?

Poissa HilpeeJii

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #24 : Lokakuu 03, 2021, 11:00:55 »
Kiitos kaikille mainioista vastauksista tähän saakka. 

Jos nyt sitten teen pientä yhteenvetoa oppimastani:

- Enimmäkseen huoli lienee turha ja pt:n sanaan voi luottaa, kunhan varmistaa asian.
- Löytyy sellaisiakin (kai lähinnä ulkolaiset), jotka pelaavat rajoituksilla, kuskaavat peppuansa kylästä toiseen ja ajattelevat, että uusia muotoaan muuttavalla elimellä varustettuja kiihkeitä tomppeleita löytyy kyllä riittämiin.
- Jos epäilyttää ja rahan meno hirvittää, 45 min aika 2:lla laukaisulla on hyvä kompromissi.
- Jos pt laittaa turbovaihteen päälle heti alussa asiakkaan tuntemuksista välittämättä, kannattaa tehdä johtopäätöksiä ja ehkä siirtyä ”vahinkojen minimointi” moodiin.

Toinen kysymys. Mitä tapahtuu sen jälkeen, jos kuitenkin sattuu rajoittaja kohdalle?
- Ajetaan ulos ennenaikaisesti. Mitenköhän se tapahtuu? Piiskalla vai jäätävällä katseella?
- Pt katoaa jonnekin. Vessasta ja keittiöstä voi sitten etsiä. 
Näistä olisi hauska kuulla lisää.

Kyllä tällä jo eteenpäin pääsee! Ja kokemus se huonokin kokemus on... :weightlifting:

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #25 : Lokakuu 03, 2021, 11:16:14 »
Kiitos kaikille mainioista vastauksista tähän saakka. 

Jos nyt sitten teen pientä yhteenvetoa oppimastani:

- Enimmäkseen huoli lienee turha ja pt:n sanaan voi luottaa, kunhan varmistaa asian.
- Löytyy sellaisiakin (kai lähinnä ulkolaiset), jotka pelaavat rajoituksilla, kuskaavat peppuansa kylästä toiseen ja ajattelevat, että uusia muotoaan muuttavalla elimellä varustettuja kiihkeitä tomppeleita löytyy kyllä riittämiin.

No, nyt on "uusi" leidaripalveluiden käyttäjä oppinut pikapikaa talon tavat ja parhaat käytännöt xDDD

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #26 : Lokakuu 03, 2021, 11:56:20 »
Oma näkemys et kyl nää ulkkaritypykät vaa tekee massii sillä et on noita rajoituksia. Enne pandemiaa oli hyvin paljo ulkkareita jotka tarjos 30min sisällä kaks varvia tasarahalla, eikä ollu mitää ongelmia. Nykyää melkeistää hyvin monella on vaa 45min ja kaks varvia. Raha pois turskalta kyl se vaa nii menee. Ite kävin muutamia viikkoja sit 30min tapaamisella ja oli sovittu 2 laakia tasarahalla, eipä se sit käynykkää. Jotai höpöhöpöö vaa alko selittää, meikä vetäs kuteet niskaa ja annoin palautteen ja lähin menee. Noh eipä tod tarvii mennä uusiks. Ihan aina ei kyl voi sanaan luottaa. Näitä on itelle muutamia sattunu sillo tällöin. Eipä satu enää se on varma.

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #27 : Lokakuu 03, 2021, 13:11:55 »
Nyt täytyy sanoa tuohon turbovaiheen lataukseen että seksi on kahden kauppaa, pitää kommunikoida ja ilmaista vaikka että ”imisitkö rauhallisemmin” tai ”multa meinaa tulla” ” en halua tulla vielä” tms. Tapoja on monia! Koska niin on kullejakin  :inlove:

Joku tykkää rauhallisemmasta ja jotkut nopea tempoisemmasta, nää on mun mielestä asioita mitä asiakas voisi jo vaikka puhelussa toivoa tai jos on vaikeuksia puhua niin kirjoittaa sähköpostiin että tulee helposti ja toivot hommaa pitkitettävän ajan puitteissa mahd. kauan :)

Mä en henk koht jaksais hirveemmin vastailla enää kysymyksiin meilissä et monta kertaa saa tulla kun en olen siihen rajaa asettanut mutta kun luen tätä keskustelua ymmärrän asiakkaan näkökulmaa paremmin.

Vessassa käymisestä; mulla on tapana peseytyä h e t i aktin loputtua jotta mun työterveys säilyy. Naisille suositellaan että aina seksin jälkeen pissalle ja pesu joten olisiko tässä syy miksi pt katoaa vessaan. Keittiöön katoamista en osaa selittää kyllä  :boozing: jos jano iskee niin kyllä usein yhdessä ollaan asiakkaan kanssa lasilliset vettä/kivennäisvettä mitä mulla usein myös on tarjolla juotu.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #28 : Lokakuu 03, 2021, 14:31:09 »
Oma kokemus on, että ne, jotka kysyvät, saako 30min tulla kaksi kertaa, yrittävät järjestelmällisesti venyttää aikaa 35-45minsaan sillä varjolla, että toinen laukeaminen "on luvattu". Ja tästä syystä suhtaudun aika nihkeästi näihin.

Kuitenkin, riippumatta siitä, millä minuutilla se laukeaminen tapahtuu, koko sovittu aika on käytössä. Ja jos sovitussa ajassa ehtii tulla vaikka kymmenen kertaa, niin mikäpä siinä, se on ihan yhtä ok, kuin jos pidemmällä ajalla joku tulee vain kerran, niin sitte loppuaika vietetään muulla asiakkaan toivomalla tavalla (tai toiveiden mukaan yritetään pitkittää se yksi tuleminen - tämä toki vaatii kommunikaatiota, kuten Milenakin yllä kirjoitti).
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #29 : Lokakuu 03, 2021, 14:57:21 »
Ollaan näköjään tosi samoilla linjoilla Ilonan kanssa! Tiivistit hyvin sen mitä olen myös ajatellut näistä ”kuinka monta kertaa saa tulla”. Runkkariviestittelijä/hankala asiakas.

Mä en lupaa kellekkään että tulee kertaakaan  :D vaikka toivonkin että saan asiakkaan onnelliseksi  :inlove:
on multa asiakas lähtenyt ovet paukkuen pois kun en antanut lisäaikaa seisokkiongelmaiselle kun hän ei ole tullut vielä.. sorryyyyy

Ja seisokkiongelmissa ei ole mitään ongelmaa, vaan lähinnä se että jos on taipumusta jännittämiseen tms; varaa pidempi aika. Ei voi olettaa että pt:llä on aina antaa extra puoltuntinen tms asiakkaalle.

Ja muistetaanhan että seksi ei ole orgasmikeskeistä, saa tulla vaikka vaan nautiskelemaan  :blowjob:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #30 : Lokakuu 03, 2021, 16:11:29 »
Tuppukylästä ei löydy laskutaitoa sen vertaa, että voisi alkaa laukeamisia laskemaan. Täällä vaan annetaan iloisesti, niin kauan kun pussi ja pussit on imetty kuiviin  ;D

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #31 : Lokakuu 03, 2021, 19:24:15 »
Ollaan näköjään tosi samoilla linjoilla Ilonan kanssa! Tiivistit hyvin sen mitä olen myös ajatellut näistä ”kuinka monta kertaa saa tulla”. Runkkariviestittelijä/hankala asiakas.

Mä en lupaa kellekkään että tulee kertaakaan  :D vaikka toivonkin että saan asiakkaan onnelliseksi  :inlove:
on multa asiakas lähtenyt ovet paukkuen pois kun en antanut lisäaikaa seisokkiongelmaiselle kun hän ei ole tullut vielä.. sorryyyyy

Ja seisokkiongelmissa ei ole mitään ongelmaa, vaan lähinnä se että jos on taipumusta jännittämiseen tms; varaa pidempi aika. Ei voi olettaa että pt:llä on aina antaa extra puoltuntinen tms asiakkaalle.

Ja muistetaanhan että seksi ei ole orgasmikeskeistä, saa tulla vaikka vaan nautiskelemaan  :blowjob:

Nautiskelu on kivaa  :kiss: :blowjob:

Poissa HilpeeJii

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #32 : Lokakuu 03, 2021, 19:41:29 »
Onpa ihanaa saada lukea myös palveluntarjoajien ajatuksia :inlove:

Kyllähän tuo on juuri noin, että jos on tomppeli, saa tomppelin kohtelun.
Ja vaikka minut kun on aina opetettu kyselemään, vaikka sitten hölmöjäkin, ymmärrän miksi kaiken maailman kyselijöille ei näissä palveluissa aina riitä aika ja kärsivällisyys.   

Ja toisen aiheeseen liittyen. Oli pakko kaivaa mitä tuo leidari tarkottaa, kun ei ole minulle tuttua sanastoa => "Thaimaalainen tai muu kaakkoisaasialainen poikatyttö, jolla on penis ja silikoni- tai hormonirinnat".
:) hehe
 

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #33 : Lokakuu 03, 2021, 21:14:38 »

Ja toisen aiheeseen liittyen. Oli pakko kaivaa mitä tuo leidari tarkottaa, kun ei ole minulle tuttua sanastoa => "Thaimaalainen tai muu kaakkoisaasialainen poikatyttö, jolla on penis ja silikoni- tai hormonirinnat".
:) hehe

Jokin pakottava tarve noilla joillakin on heittää pientä vittuilua. Varmaa itellä vaa pieni muna tai jotain syvälle tilkittyjä fantasioita joita ei ole osannu tai uskaltanut käsitellä

Poissa HilpeeJii

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #34 : Lokakuu 03, 2021, 21:52:51 »
En pahoittanut mieltäni lainkaan. Ja sisäinen valvontakin toimii. Kiitos siitä. 
Tällaisena amatöörinä sanoisin, että asiallista on ja persoonallisuus on rikkautta! 

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #35 : Lokakuu 04, 2021, 00:41:40 »
Milenalta & Ilonalta hyvin kirjoitettu!  :kiss:

Ja niin, kotimaisilla ei kauheesti ole ollut noita rajoituksia laukeamisille, ei meikäläiselläkään...mutta, tämä sattuu olemaan asia joka viime vuosia on ollut mielessä itselläni.
Kipuilen siis vähän sen suhteen pitäisikö lyhyille ajoille laittaa rajoitukset.
Toisaalta koska kotimaisilla niitä ei yleensä ole, niin tuntuisi vieraalta laittaa rajat.
Mutta miksi sitten olen alkanut kallistumaan siihen että ehkä kuitenkin (joo siskot, tiedän ettei se oo meidän tapa)...

Laukeamisrajoitusten puolesta puhuu ne hetket kun:
- Ensimmäinen laukeaminen 45min ajalla on kestänyt jo 30min, mutta on "pakko saada" toinen kerta, koska juuri siksi otettu se pitempi 45min (oikeasti tarvitsisi 1,5h-2h ajan vähintään toiseen kertaan)
- Tiedät ettei aikaa toiseen laukeamiseen ole tarpeeksi, ja tiedät jo alkaessasi lämmitteleen että kesken tää tulee jäämään, ja sitten kellon soidessa asiakas on vittuuntunut kun "oisin ihan pian ollut tulossa" (=ehkä jos oltaisiin menty 30min tai enemmän yliajalle niin olisin saattanut laueta...tai sitten en silloinkaan)
- Kun ei onnistutakaan laukeamaan 30min "rajattomalla laukeamisajalla" kahdesti niin haukutaan tyttö paskaksi ja lähdetään ovet paukkuen

...suurin osa asiakkaista on toki realisteja ja ymmärtävät miesten rajoitteet. Mutta kaikki valitettavasti eivät. Mä uskallan sanoa että luokkaa 90% ei kykeni 30min tapaamisessa laukeamaan kuin kerran, ja luku 45min ajassa ei ole paljon suurempi (mulla on vähän kokemusta...). Mutta paljon suurempi osa kuvittelee että kyllä he pystyvät. Ja tämä johtaa aina tapaamisten päättymiseen edellä mainituista tavoista jollain, joko pettymykseen tai suuttumukseen.

Ne asiakkaat taas jotka ovat liikkeellä realistisesti, lähtevät poikkeuksetta hyvillä fiiliksillä, kun taas ne jotka hakeneet väkisin jotain itselleen epäluonnollista suoritusta väkisin eivät koskaan ole tyytyväisiä.
...ja sitten huoran kannalta...otanko mieluummin asiakkaat jotka tuntevat itsensä hyvin ja lähtevät hyvillä fiiliksillä tapaamisista...vai, haluanko ottaa riskin ja markkinoin palveluitani asiakkaille jotka eivät koskaan tule olemaan tyytyväisiä koska heillä on itsestään epärealistinen käsitys?
Hmmm. Vaikea valinta...

Miksi sitten rajoittamattomat laukeamiset edelleen mullakin on valikoimassa?
Koska on se 10% joka pystyy helposti laukeamaan nopsaan uudelleen, ja miksi heiltä sitä iloa kieltämään. Ja toisaalta, vaikkei laukeamista tulisi, niin paneminen on se helpoin osuus tässä duunissa.
Mutta nuo reaktiot kun se toinen kerta ei vaan onnistu...missä harhoissa miehet elää? Mä olen ajatellut että ollaan samalla sivulle, ja jos aletaan lyhyellä ajalla uudestaan puuhaileen, niin kai se mieskin tajuaa että todennäköisesti homma tulee jäämään kesken. Ja kun se jää, niin se ei silloin ole mikään syy kiukutella tytölle.

Mutta koska tuo kiukuttelu/mielenosoittaminen (vaikka toki todella harvoin), ja että olen aina halunnut tarjota mahdollisimman reilua palvelua, ilman luomatta mitään liikoja odotuksia, niin ilmeisesti rajattomien laukeamisten tarjoaminen ajalla on harhaanjohtavaa markkinointia. Ja siksi olen miettinyt että ehkä se on vain parempi korjata.

30min/1 kerta
45min/1 kerta
1h/vähän siinä ja siinä, enemmistö pystyy vain yhteen...mitä te tytöt tekisitte?
1,5h/2 kertaa
2h/2 kertaa
jne.

Miltäs kuulostaisi?  ;)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #36 : Lokakuu 04, 2021, 02:24:52 »
Milenalta & Ilonalta hyvin kirjoitettu!  :kiss:

Ja niin, kotimaisilla ei kauheesti ole ollut noita rajoituksia laukeamisille, ei meikäläiselläkään...mutta, tämä sattuu olemaan asia joka viime vuosia on ollut mielessä itselläni.
Kipuilen siis vähän sen suhteen pitäisikö lyhyille ajoille laittaa rajoitukset.
Toisaalta koska kotimaisilla niitä ei yleensä ole, niin tuntuisi vieraalta laittaa rajat.
Mutta miksi sitten olen alkanut kallistumaan siihen että ehkä kuitenkin (joo siskot, tiedän ettei se oo meidän tapa)...

Laukeamisrajoitusten puolesta puhuu ne hetket kun:
- Ensimmäinen laukeaminen 45min ajalla on kestänyt jo 30min, mutta on "pakko saada" toinen kerta, koska juuri siksi otettu se pitempi 45min (oikeasti tarvitsisi 1,5h-2h ajan vähintään toiseen kertaan)
- Tiedät ettei aikaa toiseen laukeamiseen ole tarpeeksi, ja tiedät jo alkaessasi lämmitteleen että kesken tää tulee jäämään, ja sitten kellon soidessa asiakas on vittuuntunut kun "oisin ihan pian ollut tulossa" (=ehkä jos oltaisiin menty 30min tai enemmän yliajalle niin olisin saattanut laueta...tai sitten en silloinkaan)
- Kun ei onnistutakaan laukeamaan 30min "rajattomalla laukeamisajalla" kahdesti niin haukutaan tyttö paskaksi ja lähdetään ovet paukkuen

...suurin osa asiakkaista on toki realisteja ja ymmärtävät miesten rajoitteet. Mutta kaikki valitettavasti eivät. Mä uskallan sanoa että luokkaa 90% ei kykeni 30min tapaamisessa laukeamaan kuin kerran, ja luku 45min ajassa ei ole paljon suurempi (mulla on vähän kokemusta...). Mutta paljon suurempi osa kuvittelee että kyllä he pystyvät. Ja tämä johtaa aina tapaamisten päättymiseen edellä mainituista tavoista jollain, joko pettymykseen tai suuttumukseen.

Ne asiakkaat taas jotka ovat liikkeellä realistisesti, lähtevät poikkeuksetta hyvillä fiiliksillä, kun taas ne jotka hakeneet väkisin jotain itselleen epäluonnollista suoritusta väkisin eivät koskaan ole tyytyväisiä.
...ja sitten huoran kannalta...otanko mieluummin asiakkaat jotka tuntevat itsensä hyvin ja lähtevät hyvillä fiiliksillä tapaamisista...vai, haluanko ottaa riskin ja markkinoin palveluitani asiakkaille jotka eivät koskaan tule olemaan tyytyväisiä koska heillä on itsestään epärealistinen käsitys?
Hmmm. Vaikea valinta...

Miksi sitten rajoittamattomat laukeamiset edelleen mullakin on valikoimassa?
Koska on se 10% joka pystyy helposti laukeamaan nopsaan uudelleen, ja miksi heiltä sitä iloa kieltämään. Ja toisaalta, vaikkei laukeamista tulisi, niin paneminen on se helpoin osuus tässä duunissa.
Mutta nuo reaktiot kun se toinen kerta ei vaan onnistu...missä harhoissa miehet elää? Mä olen ajatellut että ollaan samalla sivulle, ja jos aletaan lyhyellä ajalla uudestaan puuhaileen, niin kai se mieskin tajuaa että todennäköisesti homma tulee jäämään kesken. Ja kun se jää, niin se ei silloin ole mikään syy kiukutella tytölle.

Mutta koska tuo kiukuttelu/mielenosoittaminen (vaikka toki todella harvoin), ja että olen aina halunnut tarjota mahdollisimman reilua palvelua, ilman luomatta mitään liikoja odotuksia, niin ilmeisesti rajattomien laukeamisten tarjoaminen ajalla on harhaanjohtavaa markkinointia. Ja siksi olen miettinyt että ehkä se on vain parempi korjata.

30min/1 kerta
45min/1 kerta
1h/vähän siinä ja siinä, enemmistö pystyy vain yhteen...mitä te tytöt tekisitte?
1,5h/2 kertaa
2h/2 kertaa
jne.

Miltäs kuulostaisi?  ;)

Vaikken tyttö olekkaan, niin en nää syytä miksi "tämän ajan sisällä saat tehdä mitä lystää mun rajojen sisällä"

No itsellä se on aina ollut lähinnä sellainen, että haluan varmistua siitä, että jos saan hekumallisen orgasmin esim 37min kohdalla 1h ajalla, niin tytön reaktio tilanteeseen ei ole seuraava: "nousee ylös sängystä, ojentaa jonkun sellaisen kosteen pyyhkeen jolla pyyhkiä peenis, kurkistaa puhelimeen ja tuijottaa hymyillen hetken odottaen että minä turskana totean että kiitos ja näkemiin"

Nyt olen itse pohtinut sitä, että pari kertaa on käynyt niin, että on meinannut nautiskelijan siemenparvi startata odotettua nopeammin ja olen pyytäny tyttöä himmaamaan vaikka sinänsä on sovittu siitä että "ajan puitteissa" -> ja huomannut, että peeniksen käytös tämän jälkeen on ns huonompi. Ehkä pitäis vaan antaa palaa ja sitten katsella että päästäänkö uuteen nousuun. Noh joka tapauksessa en varsinaisesti ole koskaan tuossa kohtaa odottanut ,että olisi saatava uusi varvi irti. Jos kuitenkin käy niinkuin 5-10 vuotta sitten oli aika tavallista, eli peenis jököttää vähintään puolikovana orgasminkin jälkeen, niin sillon mikä jottei. Ja onhan sitäkin joskus käynyt, että on tullut esim 3+ kertaa johonkin 10min sisään samalla seisokilla. Tämä kylläkin on tapahtunut vain siviilissä.

Mutta niin.

En nää syytä miksi tehdä rajoituksia sen mukaan, minkä näät yleiseksi ns. mieskunnoksi. Parempi vain tuoda ilmi se, että jos joku kyselee jotain "saahan tulla 2 kertaa tms. Että se tuleminen on periaatteessa omalla vastuulla. Sinä luot sille puitteet.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #37 : Lokakuu 04, 2021, 03:26:22 »
Vaikken tyttö olekkaan, niin en nää syytä miksi "tämän ajan sisällä saat tehdä mitä lystää mun rajojen sisällä"

No itsellä se on aina ollut lähinnä sellainen, että haluan varmistua siitä, että jos saan hekumallisen orgasmin esim 37min kohdalla 1h ajalla, niin tytön reaktio tilanteeseen ei ole seuraava: "nousee ylös sängystä, ojentaa jonkun sellaisen kosteen pyyhkeen jolla pyyhkiä peenis, kurkistaa puhelimeen ja tuijottaa hymyillen hetken odottaen että minä turskana totean että kiitos ja näkemiin"

Nyt olen itse pohtinut sitä, että pari kertaa on käynyt niin, että on meinannut nautiskelijan siemenparvi startata odotettua nopeammin ja olen pyytäny tyttöä himmaamaan vaikka sinänsä on sovittu siitä että "ajan puitteissa" -> ja huomannut, että peeniksen käytös tämän jälkeen on ns huonompi. Ehkä pitäis vaan antaa palaa ja sitten katsella että päästäänkö uuteen nousuun. Noh joka tapauksessa en varsinaisesti ole koskaan tuossa kohtaa odottanut ,että olisi saatava uusi varvi irti. Jos kuitenkin käy niinkuin 5-10 vuotta sitten oli aika tavallista, eli peenis jököttää vähintään puolikovana orgasminkin jälkeen, niin sillon mikä jottei. Ja onhan sitäkin joskus käynyt, että on tullut esim 3+ kertaa johonkin 10min sisään samalla seisokilla. Tämä kylläkin on tapahtunut vain siviilissä.

Mutta niin.

En nää syytä miksi tehdä rajoituksia sen mukaan, minkä näät yleiseksi ns. mieskunnoksi. Parempi vain tuoda ilmi se, että jos joku kyselee jotain "saahan tulla 2 kertaa tms. Että se tuleminen on periaatteessa omalla vastuulla. Sinä luot sille puitteet.

Itseasiassa palveluthan kai kannattaa tyttöjen sovittaa juurikin keskimääräisen mieskunnon mukaan (minkäs muukaan)?
Ja tytöillä varmaan on tässä se oikea kokemus mikä se keskimäärin on, kun miehet lähinnä tietää vain itsensä (tytöt jotain tuhansia miehiä).

Mä olen toiminut juuri noin että tuleminen on asiakkaan vastuulla, mä luon sille vain puitteet. Mutta ongelma on miesten ns. sekoaminen kun se omalla vastuulla oleva juttu ei onnistukaan, vaikka puitteet kuinka olisi kunnossa.
Koska se johtaa epäsuotuisaan reaktioon tyttöä kohtaan, niin silloin eiköstä kannata ottaa käyttöön jo ihan ehtoihin sellaiset keinot millä voisi välttää noita kohtaamisia?
Uskon rehelliseen mahdollisimman vähän väärinkäsityksiä luovaan ilmoitteluun, jos miehet ei osaa olla realisteja, niin sitten se kai on pakko valitettavasti vain väännettävä rautalangaksi ja asetettava lisää rajoituksia. Tai miten muuten voisi tuolta inhottavalta käyttäytymiseltä välttyä, kun olet palveluntarjoajana jo suorittanut ihan kaiken mitä olet luvannut mutta silti kohtaa agressiota kun asiakas on pettynyt siihen mitä saanut (koska harhaiset kuvitelmat omasta kyvykkyydestään)?

Mikä piti aikaisemmin jo huomioida, on että eihän tapaaminen suinkaan lopu laukeamiseen jos koko aika on käytettävissä. Jos ilmossa lukee yksi laukeaminen eikä ole GFE mainintaa, niin se yleensä toki tarkoittaa että laukeamisen jälkeen on poistuttava, Tavallaan, eikös se ole koodi siihen tässä skenessä. Mutta koko aika käytettävissä on koko aika käytettävissä laukeamisen jälkeenkin. Se on sitten vaan jotain muuta kuin seksiä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 03:32:29 kirjoittanut Venla »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #38 : Lokakuu 04, 2021, 04:39:26 »
En ole kotimaisten tyttöjen kanssa törmännyt vielä laukeamisrajoituksiin.Jos olen lauennut ennen sovitun ajan loppumista on loppuaika juteltu,no ei vielä kuitenkaan pelattu korttia.
Ulkkareitten kanssa on ollut se "laaki ja vainaa"-mentaliteetti vaikka kuinka olisin varannut tietyn ajan.Kun riiviöparvi on purskahtanut pussinpohjalle niin lähdöt ovat valjenneet.Ulkkari seisoo jo ovella käsi ovenkahvalla kun minä vielä pukeudun.Ei ole vaikea arvata että mitä hutsun päässä pyörii "alas ukko lähteä,olet saanut pillua,mitäs täälä vielä teet,rahat olen saanut,et varmaan halua maksaa toisesta laakista".Kun sitten lähden niin valehdellaan niin että korvat heiluu  vinhasti ettei koneellista ilmastointia tarvita "tervetuloa uudelleen,soita".
Noh,en soita.Enkä tulee uudelleen,en millään tapaa.

Jos minä hakisin sitä laakia vain niin helpoiten saisin sen käteenvetämällä.
Painotan vielä ettei kotimaisten tyttöjen kanssa ole ollut mitään ongelmaa tapaamisilla,sovitut asiat ovat aina tapahtuneet.


Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #39 : Lokakuu 04, 2021, 04:49:00 »
Jokainen määritelköön palvelunsa ja rajoitteensa toki itse.

Itselle matka on se juttu, ei päämäärä. toki tavoitteena on usein myöskin järkälemäinen loppurutistus, joskus se voi tulla kiusoitellen ennen kuin on kerinny edes panemaan, ja silloin oletuksena ainakin itsellä on että seura jonka olen valinnut on halukas jatkamaan leikkejä. Joskus on joutunut pettymäänkin, mutta hyvin harvoin.



Nussia saa niin kauan kun on aikaa. Kuka niitä laukeamisia laskee ?

Näillä puheilla lähti pullopostia Milenalle.  :headphones: Taivas varjele :blowjob: