Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?  (Luettu 19440 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5293
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #100 : Lokakuu 04, 2021, 21:37:25 »
On kyllä huvittavaa että tullaan paheksumaan mun kommentteja privassa, mutta ei kuitenkaan ole argumentteja mua vastaan täällä foorumilla.
Privasta en tiedä mutta aika moni foorumin lukija näki tilanteen niin että aloit kiusaamaan / pommittamaan Milenaa aivan turhilla kysymyksillä noin ketjun sivujen 3-4 taitekohdassa.
Ja moni koki tarpeelliseksi huomauttaa sinulle että tuo ei ole kivaa. Hienoa sikälikin että tässä myös puolusteltiin uutta palveluntarjoajaa. Jos täällä heti kärkeen saa tukun asiattomuuksia, mieleen voi tulla "pitäkää tunkkinne".

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #101 : Lokakuu 04, 2021, 21:43:03 »
Kun kaikki on jo sanottu, päätin piirtää kuvan mitä mieltä olen Auroran käytöksestä. HUOM!!! Leikkasin loukkaavan kohdan pois jotta keskustelu pysyy asiallisena  :headbang:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 21:47:41 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #102 : Lokakuu 04, 2021, 21:49:56 »
Milena, tässä nyt sinulle mahdollisuus selittää sun seksinmyyntitapoja. Ne kiinnostavat minua. Korostan että mun mielestä se myykö seksiä suojattuna vai suojaamatta on seksinmyyjän ja -ostajan välinen, aivan privaatti sopimus. Mutta jos myy seksiä avoimesti, se kiinnostaa myös yleisesti.

Ekan viitteen annoit itse ja siinä on kyse spermaseksistä, ja taitaa olla myös toisessa.

Mitä minä ymmärrän väärin, vai oletko vain kokematon ja vasta opettelet?

Pyydän anteeksi, kuvat näkyvät huonosti, mutta jos haluat, laitan sulle privana koko kuvan.


PS VOisko ylläpito auttaa?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 21:54:24 kirjoittanut Aurora Mature »
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #103 : Lokakuu 04, 2021, 21:56:00 »
On kyllä huvittavaa että tullaan paheksumaan mun kommentteja privassa, mutta ei kuitenkaan ole argumentteja mua vastaan täällä foorumilla.
Privasta en tiedä mutta aika moni foorumin lukija näki tilanteen niin että aloit kiusaamaan / pommittamaan Milenaa aivan turhilla kysymyksillä noin ketjun sivujen 3-4 taitekohdassa.
Ja moni koki tarpeelliseksi huomauttaa sinulle että tuo ei ole kivaa. Hienoa sikälikin että tässä myös puolusteltiin uutta palveluntarjoajaa. Jos täällä heti kärkeen saa tukun asiattomuuksia, mieleen voi tulla "pitäkää tunkkinne".

Missä kiusaan?
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #104 : Lokakuu 04, 2021, 21:56:17 »
^
Hyvää yötä nyt vaan sulle.

Joten sulla ei ole esimerkkiä että olen kiusannut Milenaa.
Minusta tuo "tahalteen" väärin lukeminen voidaan laskea jo kiusaamiseksi tai ahdisteluksi.
Viilaat jokaista pilkkua ja "haluat" käsittää asiat väärin?

[https://www.seksisaitti.net/Smileys/default/wanker.gif/quote]
Hahah! Ihana  :D
No en mä sinne vessaan häviä kuin minuutiksi ja pissaaminen ilman hätää on sula mahdottomuus, mutta huuhtelen paikat liukkarista yms. mutta ymmärtääkseni osa ulkkareista tekee?

Ja huom. En itse missään nimessä tarkoita pesua millään aineilla, lähinnä vedellä huuhtasen. Esim silikonipohjainen liukkari voi ärsyttää pidemmän päälle pillua ainakin mulla.

https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/alapaan-pesu-ja-muu-intiimihygienia

Siinä nyt yksi lähde tälle mun vessahöpinälle :)

Joten et pissi etkä pese, OK.

Mutta tämä on maksullisen seksin foorumi. Kirjoitat ”Pissaaminen on tärkeää jos harrastaa seksiä ilman kondomia, itse en asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille”

Mitä tämä tarkoittaa? Harrastatko suojaamatonta seksiä asiakkaiden kanssa, mutta niin ettei siemennestettä ”menisi” limakalvoille?  Ja että pissaaminen on tärkeää jos harrastaa seksiä ilman kondomia? Harrastatko siis seksiä, maksullista seksiä, ilman kondomia?

Tämä on ihan OK, kun vaan kerrot sen selvästi potentiaalisille asiakkaillesi.
Miten saat tuon käännettyä että joku harrastaisi seksiä ilman kondoomia?
Lukee että suositellaan pissaamista JOS harrastaa seksiä ilman kondomia ja näin tässä ei tapahdu.

Höh. Mikä ihmeen ulkomaalainen, en ainakaan minä ole ollut siitä tietoinen, aivan upeaa suomen kieltä kirjoittaa, jos nikistä Milena puhutte, kuten minä?
Vai eikö hän olekaan suomalainen?
Asiassa ihmeteltiin mihin JOTKUT ulkkarit katoavat heti suorituksen jälkeen, kukaan EI ole väittänyt kirjoittajia Ulkomaalaisiksi.

Mulle on ihan sama miten muut alapäänsä pesee tai huuhtelee jos niillä nyt joku kovin suuri ero on  :D yritin vain keksiä miksi aikaisemmin mainitut mun käsittääkseni ulkkarit katoaa vessaan tai keittiöön.

Ja ei en tarjoa seksiä ilman kondomia, senkin mä taisin mainita.

Kiitos kaikille ketkä tulivat mainitsemaan kiusaamisesta :inlove: koska sellaset vibat mulle todellakin tuli ja olen todella hämmentynyt  ???

Miksi ulkomaalaiset piti mainita tässä asiayhteydessä (tarjoavat paljaalla) jos et asiasta edes mitään omaa tietoa omaa?
Kuka on sanonut että Ulkomaalaiset tarjoavat paljaalla? EI ainakaan alkup. kirjoittaja :o

Hei Milena,
Et siis tarjoa esim yhdyntää paljaalla, vaikka sun tekstistä sellaisen käsityksen voisi saada?

Sivuutan sun hiekkapillukommentin.
Miten luet nämä viestit?
Milena kirjoitat ja annat linkin:
--CLIP--

https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/alapaan-pesu-ja-muu-intiimihygienia

Siinä nyt yksi lähde tälle mun vessahöpinälle :)

Toisaalta tuo Yliopiston apteekin ohje on aivan kivikautinen. Jos parilla on lapsensaantiongelmia, ei silloin rynnätä pesulle. Enkä minä koko elämässäni romanttisessa suhteessa ole kokenut tarpeelliseksi mennä pesulle romanttisen seksin jälkeen, itse asiassa se sperman haju minussa kannustaa jatkamaan seksiä.

Miten ihmeessä sadattuhannet naiset ovat vuosikymmenten ajan nukahtaneet seksin jälkeen miehen spermat emättimessään, eivätkä juuri koska ole saaneet mitään ongelmia?
Onkohan niillä sadoilla tuhansilla aamulla sama ongelma. Alapää liimautunut kiinni kun spermat kuivuneet sinne? 🙈
Ei minun ainakaan tee siinä vaiheessa mitään kieltä sinne työntää 🤢

Minusta on hyvä jos mennään pesulle esim. Kierrosten välillä jos on liukkaria yms. 😋
Tietysti ei haittaa jos on hyvän makuista liukkaria 😋

Kyllä siellä varmaan roiskuu mutta kortsu on välissä.😂
Milena ei käsittääkseni ole myöskään tässä lapsia tekemässä vaan ilmoitti pesevänsä <=> huuhtelevansa alapään..
Ei pitäisi vaikuttaa sinun toimintatapaan? 🤔

Nyt eletään nykypäivää ja kaikki on toisin.
Ennen vanhaan mentiin polkupyörällä ja hiintäen, nykyään sähköpotkulaudalla ja metrolla.
--CLIP--

Olet kyllä asiaton. Missä vaiheessa tässä edes on ollut kyseessä mun toimintatavat? Milena linkkaa ihan itte sen mitä linkkaa.
Olen oikeasti hyvin pahoillani jos / kun tekstini oli asiaton. Voin laittaa kommenttini Ruotsalaisilla viivoilla mihin missäkin kohtaa viittasin.

Yleensä olen hiljaa taustalla enkä jaksa kommentoida mutta mielestäni tämä meni jo ylitse  :whipping:
Mielestäni tätä laukeamista ei kannata pitkittää, tämähän ei ollut GFE - kokemus.
Kiitos ja Näkemiin  :wanker:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #105 : Lokakuu 04, 2021, 21:57:00 »
And here we go again.. 🤣🤣🤣
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #106 : Lokakuu 04, 2021, 22:00:45 »
Aurora, kas tässä  :weightlifting:
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #107 : Lokakuu 04, 2021, 22:05:40 »
Lifti!! Eiiiiiiiii saaaaaaa, en saa happea tältä nauramiselta! 🤣🤣🤣🤣
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6846
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #108 : Lokakuu 04, 2021, 22:08:35 »
Aurora, kas tässä  :weightlifting:

Taideteos - woikohan noita kasata johonkin kuvagalleriaan  8)
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #109 : Lokakuu 04, 2021, 22:10:45 »
Lifti!! Eiiiiiiiii saaaaaaa, en saa happea tältä nauramiselta! 🤣🤣🤣🤣
:kiss:  :kiss:  :kiss: (ihan oikeasti, arvaa hävettääkö. oon selvinpäin.)
Why so fragile?

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #110 : Lokakuu 04, 2021, 22:11:39 »
Milena, tässä nyt sinulle mahdollisuus selittää sun seksinmyyntitapoja. Ne kiinnostavat minua. Korostan että mun mielestä se myykö seksiä suojattuna vai suojaamatta on seksinmyyjän ja -ostajan välinen, aivan privaatti sopimus. Mutta jos myy seksiä avoimesti, se kiinnostaa myös yleisesti.

Ekan viitteen annoit itse ja siinä on kyse spermaseksistä, ja taitaa olla myös toisessa.

Mitä minä ymmärrän väärin, vai oletko vain kokematon ja vasta opettelet?

Pyydän anteeksi, kuvat näkyvät huonosti, mutta jos haluat, laitan sulle privana koko kuvan.


PS VOisko ylläpito auttaa?

Aurora rakas kun noin kauniisti pyydät, kerron vain että harrastaa seksiä tapoja on muitakin kuin vain penetraatio kondomin kanssa. Mun tarjonnat jääköön sulta pimentoon. Sormet housuihin ja kuvittelemaan vaan mitä multa saa.
Mutta kumihanskat kädessä mä en runkkaa, menis manikyyri hukkaan. Peace ja mee oikeesti nukkumaan.

Sulle mä voin olla amatööri, what ever. Mulle sä et ole yhtään mitään vaikka olisit ollut alalla 20v  :stiletto:

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #111 : Lokakuu 04, 2021, 22:12:58 »
Lifti!! Eiiiiiiiii saaaaaaa, en saa happea tältä nauramiselta! 🤣🤣🤣🤣
:kiss:  :kiss:  :kiss: (ihan oikeasti, arvaa hävettääkö. oon selvinpäin.)


Mä oon kans ihan vesiselvä. Ei tämmöistä kännissä jaksa, saattais olla teksti vielä painokelvottomampaa.. 🤣
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #112 : Lokakuu 04, 2021, 22:14:18 »
Milena, tässä nyt sinulle mahdollisuus selittää sun seksinmyyntitapoja. Ne kiinnostavat minua. Korostan että mun mielestä se myykö seksiä suojattuna vai suojaamatta on seksinmyyjän ja -ostajan välinen, aivan privaatti sopimus. Mutta jos myy seksiä avoimesti, se kiinnostaa myös yleisesti.

Ekan viitteen annoit itse ja siinä on kyse spermaseksistä, ja taitaa olla myös toisessa.

Mitä minä ymmärrän väärin, vai oletko vain kokematon ja vasta opettelet?

Pyydän anteeksi, kuvat näkyvät huonosti, mutta jos haluat, laitan sulle privana koko kuvan.


PS VOisko ylläpito auttaa?
Nyt alan ymmärtämään sinua  :laught:
Haluat väkisin ymmärtää väärin lauseen "Pissaaminen on tärkeää JOS harrastaa seksiä ilman kondomia, itse EN asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille"
Ja kiitoksia kuvasta, näin lukea kerrankin tekstiä ilman laseja  :D

- Minkä takia PT:n pitäisi sinulle kertoa tavoistaan?
Oletko Suomen Mafioso ja kaikkien pitää kertoa sinulle mitä tekee ja miten?

- Korostan että mun mielestä se myykö seksiä suojattuna vai suojaamatta on seksinmyyjän ja -ostajan välinen, aivan privaatti sopimus. Mutta jos myy seksiä avoimesti, se kiinnostaa myös yleisesti.
En ymmärrä lausettasi, Anteeksi siitä. Siis onko Seksin myyminen nyt Privaatti (Suojattu + Suojaamaton) vai Yleinen (Suoja missä reikä?)?  :o
Onko sillä väliä missä sitä harrastaa, Puisto menee Yleiseen mutta kotona eikös se oo aina Privaatti? ::)
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #113 : Lokakuu 04, 2021, 22:19:22 »
Totuus Vaarista  :'(
Why so fragile?

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #114 : Lokakuu 04, 2021, 22:24:43 »

Kuka on sanonut että Ulkomaalaiset tarjoavat paljaalla? EI ainakaan alkup. kirjoittaja :o



itse en asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille mutta ymmärtääkseni osa ulkkareista tekee?



Kyllähän tuossa aika selvästi vihjataan että vain ulkkarit tarjoaisivat paljaalla.

Tahallista vai tahatonta yleistystä ulkomaalaisista, mutta osa ulkkareista olisi voitu kirjoittaa osa palvelutarjoajista, kun sitä kumminkin tekevät sekä suomalaiset että ulkomaalaiset.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #115 : Lokakuu 04, 2021, 22:27:43 »
Eli, saa laueta?
Sä oot lauennut ainakin 2 kertaa salilla tänään, niistä olen nähnyt kuvat 😂💪🏾
Tuli kuinka peräkkäin?
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #116 : Lokakuu 04, 2021, 22:30:57 »

Kuka on sanonut että Ulkomaalaiset tarjoavat paljaalla? EI ainakaan alkup. kirjoittaja :o



itse en asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille mutta ymmärtääkseni osa ulkkareista tekee?


Kyllähän tuossa aika selvästi vihjataan että vain ulkkarit tarjoaisivat paljaalla.

Tahallista vai tahatonta yleistystä ulkomaalaisista, mutta osa ulkkareista olisi voitu kirjoittaa osa palvelutarjoajista, kun sitä kumminkin tekevät sekä suomalaiset että ulkomaalaiset.

YMMÄRTÄÄKSENI. Ja kun mä menen tonne yhdelle toiselle sivulle niin näen kyllä että siellä on joillakin owoa tarjolla. Ihan just for you kävin katsomassa.

Oon ollut vähän huono kirjottaa tänne.. mutta totta tosiaan oikeen hyvät vibat tuli ja intoa riittää mennä kirjoittamaan seuraavaan ketjuun heti!…NOT 🤣

Aurora, kas tässä  :weightlifting:

😂😂😂❤️
Ahhahh

Milena, tässä nyt sinulle mahdollisuus selittää sun seksinmyyntitapoja. Ne kiinnostavat minua. Korostan että mun mielestä se myykö seksiä suojattuna vai suojaamatta on seksinmyyjän ja -ostajan välinen, aivan privaatti sopimus. Mutta jos myy seksiä avoimesti, se kiinnostaa myös yleisesti.

Ekan viitteen annoit itse ja siinä on kyse spermaseksistä, ja taitaa olla myös toisessa.

Mitä minä ymmärrän väärin, vai oletko vain kokematon ja vasta opettelet?

Pyydän anteeksi, kuvat näkyvät huonosti, mutta jos haluat, laitan sulle privana koko kuvan.


PS VOisko ylläpito auttaa?
Nyt alan ymmärtämään sinua  :laught:
Haluat väkisin ymmärtää väärin lauseen "Pissaaminen on tärkeää JOS harrastaa seksiä ilman kondomia, itse EN asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille"
Ja kiitoksia kuvasta, näin lukea kerrankin tekstiä ilman laseja  :D

- Minkä takia PT:n pitäisi sinulle kertoa tavoistaan?
Oletko Suomen Mafioso ja kaikkien pitää kertoa sinulle mitä tekee ja miten?

- Korostan että mun mielestä se myykö seksiä suojattuna vai suojaamatta on seksinmyyjän ja -ostajan välinen, aivan privaatti sopimus. Mutta jos myy seksiä avoimesti, se kiinnostaa myös yleisesti.
En ymmärrä lausettasi, Anteeksi siitä. Siis onko Seksin myyminen nyt Privaatti (Suojattu + Suojaamaton) vai Yleinen (Suoja missä reikä?)?  :o
Onko sillä väliä missä sitä harrastaa, Puisto menee Yleiseen mutta kotona eikös se oo aina Privaatti? ::)

Mutta jouskari just näin, se mitä täällä lukitun oven takana tapahtuu jääköön vaan mun ja asiakkaan väliseksi 💕
Mulla on tietyt pelisäännöt ja niiden mukaan toki mennään, mutta netissä yleisellä palstalla, ei mulla ole minkäänlaista velvollisuutta kirjoittaa niitä. 🥰

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #117 : Lokakuu 04, 2021, 22:33:18 »
Ja ennenkun joku vetäsee herneen nenään että puhuttiin paljaalla panemisesta, tiedän että se on eri asia kuin owo, tartuntariski on kuitenkin molemmissa olemassa. Se että tarjoaako kaikki ulkkarit vaikka kahvia ja pullaa ei ole mun asia eikä oikeestaan edes kiinnosta.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #118 : Lokakuu 04, 2021, 22:39:05 »
Vilkaisin uteliaisuudesta Milenan albumia. Omfg mikä kissa 😍😍 Missä Milena vaikuttaa? (sorry off topic kiinnostavaan keskusteluun)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Laukeamisrajoitukset. Miksi? Mtä? Hä?
« Vastaus #119 : Lokakuu 04, 2021, 22:39:57 »

YMMÄRTÄÄKSENI. Ja kun mä menen tonne yhdelle toiselle sivulle niin näen kyllä että siellä on joillakin owoa tarjolla. Ihan just for you kävin katsomassa.


Heh.

Samassa lauseessa pissaaminen on hyväksi limakalvoille, jos on harrastanut seksiä ilman. Sitten se muuttuukin OWO:ksi ja suuseksiksi. Vielä en ole tavannut tietääkseni palveluntarjoajaa, joka kusee suun kautta ja huuhtelee samalla limakalvot suustansa. :laught:




No en mä sinne vessaan häviä kuin minuutiksi ja pissaaminen ilman hätää on sula mahdottomuus, mutta huuhtelen paikat liukkarista yms. Pissaaminen on tärkeää jos harrastaa seksiä ilman kondomia, itse en asiakkaiden kanssa harrasta seksiä niin että siemennestettä menisi limakalvoille mutta ymmärtääkseni osa ulkkareista tekee?

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2021, 22:42:36 kirjoittanut lepsky »