Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä tehdä kun...  (Luettu 1200 kertaa)

Poissa HoneyLavender

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Mitä tehdä kun...
« : Huhtikuu 16, 2024, 10:25:14 »
Mitä tehdä kun asiakas haukkuu tosi törkeästi? Mulla kävi äsken aika ikävästi...hieman taustatiedot;

ASltä tyyppi lisännyt kikissä. Juteltiin. Hän oli tosi tosi mukava ja ihana. Meillä kuitenkin aina tuli tilanne et tosi tosi lyhyellä varoitusajalla asiakas halusi mua tavata (puhutaan 2-3h varoitusaika) ja hän on Vantaalla. Itse olen Tampereella. Eli tosi pikainen lähtö toiseen kaupunkiin. Ilmoitin että tämä ei sovi; ehdotan muuta tai jätän siihen. Uuden tapaamisen kun ehdotin ei käynyt. Näin kävi pari kertaa ja sit alkoi harmittaa ja turhauttaa koska odotin aina vastausta ja varasin hänelle se päivä jolloin kiellän kaikki uudet sponssipyynnöt. Toin asian esiin että tarvitsen vähintään 24h varoitusaika + seuraavasta kerrasta ilmoitan ohari ryhmässä koska olen lähettänyt hänelle kuvia ja viettänyt paljon aikaa häntä viihdyttämässä.. yhtäkki tämä asiakas haukkui siis aivan pystyyn. Niin törkeästi et oli tosi loukkaavaa. Ilman syytä tosi aggressiivinen eikä suostunut juttelemaan nätisti asiasta. En tiedä oliko syy siinä että äidinkieleni ei ole suomi niin välillä tulee väärinymmärryksiä vai onko vaan oikeasti ollut minussa se tyhmyys. En tosiaan muista hänen AS ja mulla vaan hänen kik. Aluksi oli aika mukava ja hänen kanssa oli kiva jutella. Tämä tuli yllätyksenä ja vaikka törkeitä asiakkaita ennenkin ollut...ei näin rajusti ollut. Tietenkin harmittaa koska hän oli toisaalta tosi mukava ja kiva jutteluseuraa mutta kommentit sen verran ilkeitä et en uskaltais ikinä tavata...

Pari sitaati häneltä tässä alhaalla:

"Sulla taitaa olla pahemman luokan lukihäiriö, vai oletko vain vitun tyhmä???"

"Oletko oikeasti noin sekaisin???"

"Nyt kannattaa lopettaa se kaman vetäminen…"

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 527
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä tehdä kun...
« Vastaus #1 : Huhtikuu 16, 2024, 10:28:21 »
Pistä kaverille esto päälle ja unohda koko tyyppi.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä tehdä kun...
« Vastaus #2 : Huhtikuu 16, 2024, 10:47:58 »
Estoon vaan.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun...
« Vastaus #3 : Huhtikuu 16, 2024, 11:24:07 »
Laatuesimerkki siitä, ettei miehet aina halua pelkkää seksiä :-D
 
vahvasti nöyryytyskiksejä haussa tuossa... estoon jos ei sytytä.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä tehdä kun...
« Vastaus #4 : Huhtikuu 16, 2024, 12:14:43 »
Miksi ylipäätään lähteä tällaiseen säätämiseen? Pistä ilmoitus josta käy ilmi mitä myyt ja millä ehdoin, ja reagoi vain selkeisiin ostoyrityksiin.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä tehdä kun...
« Vastaus #5 : Huhtikuu 16, 2024, 17:50:22 »
En tiedä oliko syy siinä että äidinkieleni ei ole suomi niin välillä tulee väärinymmärryksiä vai onko vaan oikeasti ollut minussa se tyhmyys.

Ei varmasti johtunut sinun kielitaidosta ja vielä vähemmän mistään sinun tyhmyydestä. Päinvastoin, kyllä syyt ovat ihan hänen päässään ja ymmärryksessään. Kuulostaa sellaiselta tyypiltä, joka luulee omistavansa PT:n kokonaan ja luulee, että hän voi sanella PT:n ehdot. aikataulut, menemiset ja tulemiset. Ja kun se ei menekään niin, hän alkaa lapselliseen tapaan pompottelemaan. Taitaa olla sellainen, joka saa nautintoa toisten pompottelusta.


Aluksi oli aika mukava ja hänen kanssa oli kiva jutella. Tämä tuli yllätyksenä ja vaikka törkeitä asiakkaita ennenkin ollut...ei näin rajusti ollut. Tietenkin harmittaa koska hän oli toisaalta tosi mukava ja kiva jutteluseuraa mutta kommentit sen verran ilkeitä et en uskaltais ikinä tavata...

Vaikka olisi alussa ollut miten mukava, niin sen jälkeen kun se on muuttunut tuollaiseksi, paluuta ei enää ole. Tuolla ilkeilyllä hän paljasti todellisen luonteensa, sen mitä hän oikeasti on. Hän ei ole mukava eikä kiva, alussa hän vain osasi esittää sellaista, kunnes naamiot riisuttiin.

-> Eli kuten yllä jo kaikki sanoivat, lopeta siihen, äläkä vastaa hänelle enää kertaakaan yhtään mitään.

Oletko muuten katsonut elokuvan Sugar Daddies (2014, ohj. Doug Campbell)? Siinä toinen päähenkilö on juuri tuollainen samanlainen alunperin mukavaa esittänyt mies, joka kilahtaa ja alkaa raivoamaan, kun tyttö ei hyppääkään hänen luokseen tunnin varoitusajalla aina kun hän haluaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä tehdä kun...
« Vastaus #6 : Huhtikuu 17, 2024, 16:53:44 »
Pistät estoon ja unohdat että häntä ikinä oli olemassakaan.

Jatkoa ajatellen suosittelen, että et todellakaan varaa koko päivää toisessa kaupungissa asuvaa viestittelijää varten ilman varausmaksua tai muutenkaan taivu tollasen pompottelun edessä. Sun viestistä ei käy ilmi kuinka pitkän tapaamisen hän olisi halunnut ja millä hinnalla, mutta ottaen huomioon että jos lähtisit Tampereelta Vantaalle niin ajan käyttö ja kustannukset olisi jo sitä luokkaa että sellaista riskiä ei kannata ottaa ilman että vähintään matkat on maksettu etukäteen.

AS+kik on mun kokemuksen mukaan muutenkin täynnä läähättäviä runkkareita joilla ei ole aikomustakaan ikinä varata tapaamista tai maksaa siitä sitä mitä pyydät. 98% kaikista yhteydenotoista mitä oon sitä kautta saanut on pelkkää ajan tuhlausta. Ne 2% onkin sitten ollut ihan mahtavia mutta olen alkanut miettimään että Kik vie enemmän energiaa kuin mitä se tuo rahaa.

Muutenkaan ei kannata ajatella että tämä kyseinen henkilö olisi "asiakas". Eihän hän ollut maksava asiakas vaan potentiaalinen asiakas joka osoittautui kusipääksi joka tahallaan tuhlasi sun aikaasi ja varmaan sai siitä jotain kiksejä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2024, 16:57:25 kirjoittanut AnnaB »
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä tehdä kun...
« Vastaus #7 : Huhtikuu 17, 2024, 17:22:04 »
Pakko tulla vielä kommentoimaan tarkennus ennen kuin joku käsittää väärin. Siis kommenttiin siitä että AS+Kik on täynnä näitä läähättäviä runkkareita, koskee siis nimenomaan sellaisia jotka täysin hyvin tietää että vain sponssilla ja heille on hinnat ja ehdot kerrottu heti ekan Moin jälkeen, ja sen jälkeen vielä jatkaa kaikenmaailman runkkausmateriaalin kerjäämistä.

Iso osa on asiallisia yhteydenottoja jotka sanoo kiitos ei hinnat kuultuaan ja se on täysin ok. En siis missään nimessä lyttää kaikkia.
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tehdä kun...
« Vastaus #8 : Huhtikuu 26, 2024, 14:33:28 »
Tuo on ihan tyypillinen runkkari ja aloittelijan hyväksikäyttäjä, joutaa estoon. Hän on ollut sulle kiva, kun on saanut sulta ilmaista viestittelyseuraa ja kuvia. Kun olet lopulta vetänyt omia rajojasi, ja todennut, että tämä ei ole ok, hän on paljastanut todelliset kasvonsa.

Kaikilla (tai ainakin melkein, en ole kuullut, että jollakulla ei olisi...) meillä on seksityön aloittamisen ajoilta kokemuksia ihmisistä, jotka hyväksikäyttää/yrittää hyväksikäyttää näin.

Sulla on oikeus sun rajoihin. Sulla on oikeus saada korvaus käyttämästäsi ajasta. Sun ei koskaan tarvitse pitää aikoja (etenkään vieraille!!) tyypeille "alustavasti varattuna". Asiakkaat, jotka oikeasti ovat tapaamassa sut, osaavat kyllä olla viestittelyssä asiallisia, sopia tapaamisen ja pitää sovitusta kiinni.

Tsemppiä jatkoon ❤️
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~