Suuri kiitos kaikille onnittelijoille. Täytyy myöntää, että tuntui hyvältä päästä tähän tavoiteltuun mikroaaltouunimiesten kerhoon. Se on vähän kuin Kummelissa, eli nyt tuntee kuuluvansa siihen parhaaseen A-ryhmään. Suuri kiitos kaikille minulle mainetta antaneille. Ja erityiskiitos niistä kaikista todella hienoista saatesanoista .
Täytyy myöntää, että tuntui hyvältä päästä tähän tavoiteltuun mikroaaltouunimiesten kerhoon.
Isot onnittelut minultakin, ansaitut 7 palluraa
Kun nyt saitti lupaa, että "saisit pillua mikroaaltouunillakin" niin teepä koe: laita sinne tavaran/palvelun vaihto -lankaan tarjous, että vaihdetaan mikroaaltouuni :behind:oon.
Minua on aina kiinnostanut tietää, voisiko se tosiaan toimia ja kun omasta seitsemännestä pallukastani puuttuu vielä yksi, joudun vielä odottamaan sen testaamista, millä foorumilla voin aikanaan alkaa tarjoamaan mikroaaltouunivarastoani, jota olen tässä omaa seitsemättä palukkaa odotellessani jo alkanut kartuttaa
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.