Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 🎀Amme🎀 Sexy  (Luettu 3685 kertaa)

Poissa Vieras0226

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
🎀Amme🎀 Sexy
« : Syyskuu 27, 2021, 11:44:03 »
Paljon oli painetta pusseissa kun bongasin tämän ihanuuden tosi eskon sivuilta. Paikka Vantaalla Jumbo lähellä.
Viestittely oli helppoa ensin whatsappilla ja viimeinen viesti rapulla tekstarilla.
Ovikoodi rapulla avasi ulko-oven ja kiireellä hissillä ylös kerrokseen.
Asunnon ovi hieman raollaan kun tulin hissistä ulos.
Ovella oli kuvien mukainen nuori nainen, mutta heti tuli vähän outo fiilis itselle.
Yritin keventää tunnelmaa juttelemalle. Tyttö vastaili ihan hyvällä englannilla ja siirryimme makkariin. Suihkusta kuului ääniä, joista tyttö sanoi että hänen kaverinsa on siellä. Makkarissa maksu ja riisuuduin itse. Kun käännyin niin edessäni oli 8/10 nuoren naisen vartalo sopivat rinnat. Ilmoituksessa sanotaan että ei ole silikonit mutta vähän kumisilta tuntui. Lähempää tuttavuutta ja koskettelua. Koska olen innokas nuolija niin tyttö selälleen ja lipsutteluhommiin. Tyttö makasi kuin jäykkä lahna ilman mitään reaktioita vaikka hän oli viestittelyn aikana pitävänsä erityisen paljon siitä että häntä nuollaan. Tais olla vaan myyntipuhetta.
Sitten vaihdettiin rooleja, kumilla kylläkin.
Ei mikään järisyttävä suikkari, kivasta kyllä hipsutteli hellästi palleja mutta ei tuolla olisi orkkuun asti menty.
Päästiin itse aktiin ja tyttö tuli reverse cowgirliin pyytämättä. Siinä sitten noustiin ja laskettiin hitaasti tiukkaan puristukseen jonkin aikaa, kunnes alkoi sellainen liikehdintä mikä meinasi laskea koko seisokin. Tyttö nousi hitaasti ylös ja rysäytti nopean lyhyen liikkeen alas ja nousi taas ylös hitaasti. Mä olin että mitä kettua tää mimmi tekee?
Se teki sitä muutaman kerran ja mä olin että nyt vaihtuu asento tai loppu koko tekeminen.
Vaihdettiin saarnaukseen. Kyllä tytön silmät ja suu hymyili kilpaa kun lykin menemään siinä.
Lopuksi vaihdettiin lemppariini eli takaapäin.
Tiukka tämä tyttö kyllä on ja näkymät takaapäin myös hyvät.
Lopuksi tiukka ote lantiosta ja rytmikäs sarja jonka päätti voimakas AAAHHH!.
Luulen että tämä jäi viimeiseksi kerraksi tämän palveluntarjoajan kohdalla.
Minulle jäi sellainen olo tästä tapaamisesta että tyttö oli jotenkin ylimielinen/ei läsnä.
Tuntuu että se on ollut nyt muutamalla Tsekki tytöllä melko yleinen mielentila.

Vettä satoi ja oli +10. Normi syksy keli.