Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302164 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #960 : Syyskuu 12, 2020, 11:30:46 »
Kyllähän miesten katseet kertovat, että tekisi mieli kysyä, mistäs oot ton hommannut? Saiskos vähän testata? Monta sekunttia menee, että kiihtyy nollasta sataseenm ja paljonko syö satasella?

Ei siihen kauaa mene ainakaan puntarilla, mutta toivottavasti kiihtyy vain viiteen-kuutenkymppiin saakka niin syö satasella ainakin viikon.  ;D

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #961 : Syyskuu 12, 2020, 11:45:11 »
Puntarilla kiihtyy viiteenkymppiin. Täydellinen kroppa. Niin hyvä nainen, että kiitän iltarukouksissani Jumalaa. Ruoho todellakin on vihreämpää aidan toisella puolen. Ei silti, on suominaisissakin hyviä naisia mutta minulla kävi siinä hieman huonompi tuuri. Kaunis oli suomieksänikin mutta vanhetessaan kiukkuinen eikä jaksanut pitää itseään nuoruutensa kunnossa.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #962 : Syyskuu 12, 2020, 12:44:11 »
^Mistä venäläiset maatuska mummot syntyvät. Nuorissa naisissa lihavia ei näy katukuvassa.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5075
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #963 : Syyskuu 12, 2020, 13:10:45 »
Kuinka vielä jaksoi ajaa vuosisadan kankkusessa toistasataa kilometriä mökille. Vähän oli liikennettä which was nice. - No enempää ei sitten taideta jaksaakaan eikä (onneksi) ole pakko. - Kaadutaan punkkaan kuuntelemaan hiljaisuutta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #964 : Syyskuu 12, 2020, 14:59:00 »
^ ihmettelen sitä pientä eroa suomalaisissa ja venäläisissä naisissa. jos katsot
suomalaisen naisen peppua syyllistyt melkein rikokseen..

Sanotaan nyt näin että valkoihoinen heteromies katsoo naisen persettä niin ameriikassa nainen saa huutaa "raaaaaaaape!"
Olin tuossa yhtenä yönä erään yökerhon avajaisissa ja siihen mun eteen tuli sellainen vähintään D-cupin omaava neito. Neidolla oli sellainen "paita" (lue: niukka kangaspala) että oikeastaan vaan nännit peittyi. Vilkaisin, huom. Vilkaisin, en tuijottanut. Yleensä kyllä tuijotan.

Neito äkäisenä - Mitä kyyläät
Lifti - Tiedät varmaan että en ainakaan sun silmiä kun puolialastomana pompit.
Neito - Minä saan pukeutua miten haluan
Lifti - Ilman muuta saat. En ole muuta väittynytkään.
Neito - No mitä sä sit kyyläät?
Lifti - Tiedät varmaan vastauksen. En ainakaan sun silmiä kun puolialastomana pompit
Neito - Ihme tyyppi

Yritin olla nauramatta mutta repesin aika totaalisesti ja se lähti vihaisena hiihtelemään.

Välillä sitä miettii että eikö naiset tajua syytä ja seurausta esimerkiksi pukeutumisessa. Mä ainakin tajusin että kun olin kilpaurheilija niin tietyt housut jos laitan jalkaan niin naiset vilkuilee enemmän mun persettä. Jos olen ilman paitaa - saan enemmän katseita. Syy: Haluan katseita Seuraus: Sain katseita

Niin sitten ihmetellään kun tissit tyrkyllä tai minari on kusirajassa että mitä noi kyylää. Syy: Koska mul on oikeus olla perse ja tissit paljaana Seuraus: Kaikki ukot kyylää
Why so fragile?

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #965 : Syyskuu 12, 2020, 16:23:10 »
^ ihmettelen sitä pientä eroa suomalaisissa ja venäläisissä naisissa. jos katsot
suomalaisen naisen peppua syyllistyt melkein rikokseen..

Sanotaan nyt näin että valkoihoinen heteromies katsoo naisen persettä niin ameriikassa nainen saa huutaa "raaaaaaaape!"
Olin tuossa yhtenä yönä erään yökerhon avajaisissa ja siihen mun eteen tuli sellainen vähintään D-cupin omaava neito. Neidolla oli sellainen "paita" (lue: niukka kangaspala) että oikeastaan vaan nännit peittyi. Vilkaisin, huom. Vilkaisin, en tuijottanut. Yleensä kyllä tuijotan.

Neito äkäisenä - Mitä kyyläät
Lifti - Tiedät varmaan että en ainakaan sun silmiä kun puolialastomana pompit.
Neito - Minä saan pukeutua miten haluan
Lifti - Ilman muuta saat. En ole muuta väittynytkään.
Neito - No mitä sä sit kyyläät?
Lifti - Tiedät varmaan vastauksen. En ainakaan sun silmiä kun puolialastomana pompit
Neito - Ihme tyyppi

Yritin olla nauramatta mutta repesin aika totaalisesti ja se lähti vihaisena hiihtelemään.

Välillä sitä miettii että eikö naiset tajua syytä ja seurausta esimerkiksi pukeutumisessa. Mä ainakin tajusin että kun olin kilpaurheilija niin tietyt housut jos laitan jalkaan niin naiset vilkuilee enemmän mun persettä. Jos olen ilman paitaa - saan enemmän katseita. Syy: Haluan katseita Seuraus: Sain katseita

Niin sitten ihmetellään kun tissit tyrkyllä tai minari on kusirajassa että mitä noi kyylää. Syy: Koska mul on oikeus olla perse ja tissit paljaana Seuraus: Kaikki ukot kyylää
Se on tää mielensäpahoittamisen ja voimaantumisen aikakausi mikä on meneillään.

Oikein kerjätään huomiota ja jos kukaan ei huomioi niin pidetään älämölöä, juostaan tissit paljaana, tiukat leggingsit jalassa ja sitten kun joku huomioi niin sit ollaan niin vaikeeta että olla ja voi ja ihmetellään et mitä miehet katselee ja syyllistetään esineellistämisestä ja seksualisoimisesta.

Ihanku miehiä ei kiinnostais alastomat naisvartalot ja tiukkaakin tiukempi pukeutuminen.

Seksuaalinen ahdistelu ja häiriökäyttäytyminen on täysin eri asia kuin ihmisen katsominen. Eihän kukaan pukeudu vaan itseään varten että saa sen pari minuuttia peilistä katsoa että jes mä näytän hyvältä. Vana sen takia et saa huomiota ja positiivista energiaa muilta ihmisiltä ja sitä kautta itselleen hyvän fiiliksen.

Okei itselle ei onneksi ole kukaan virnistellyt tai tullut sanomaan kun olen silmilläni syönyt mutta tiedän kyllä tapauksia jotka meuhkaa tämän tästä asiasta.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #966 : Syyskuu 12, 2020, 16:43:23 »
^ Nyt ei oikein aukea viestisi mitä tarkoitat?
Tähän viittaan:
18-29-vuotiaan ja ikä on tärkein kriteeri. Miksi ihmeessä maksaisin 250€/h jollekin yli 40-vuotiaalle kun voin tavata reilun parikymppisen 150€:lla eikä aikaa ole määritelty mitenkään?
Saitin Bud Spencer

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #967 : Syyskuu 12, 2020, 17:00:43 »

Jostain syystä seuraava tapaaminen jänskättää... 😊😘
Amator

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #968 : Syyskuu 13, 2020, 00:27:12 »
Sanotaan nyt vielä, että itse nautin siitä kun miehet kyyläävät tiukkaperseisen nahkahousuvenakkoni perään. Se kertoo, että jotain olen tehnyt oikein.
Aina on tietenkin riski, että joku onnistuu hänet minulta kaappaamaan mutten pidä riskiä kovin suurena.

Fyrkkaa on sopivasti - vaikkei liikaa - ja muutenkin on asiat järjestyksessä. Se tuntuu riittävän kuumille itänaisille.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #969 : Syyskuu 13, 2020, 09:00:37 »
Venäjä ei varsinaisesti ole hyvinvointivaltio eikä naisia naisen rupla ole lähelläkään miehen ruplaa palkkatöissä. Naisia ei juuri näy johtopaikoilla. Naisen tehtävä siellä on tehdä kotityöt ja ylipäätään kaikki yhteiset asiat ja näyttää kauniilta. Venäläinen nainen hyväksyy paikkansa nyrkin ja hellan välissä. Mies tienaa ja on perheen pää. Ortodoksinen kirkko tukee tätä asetelmaa. Venäjällä on pikkutytöille suunnattuja kouluja, esimerkiksi My girls academy mitkä opettavat tätä perinteistä mallia.  Venäläinen nainen arvosta kun mies on äijä, varakas ja avokätinen
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #970 : Syyskuu 13, 2020, 10:28:40 »
^Tuossa mielessä venäjä on hieno valtio. Naiset on naisia ja miehet miehiä. Konservatiivinen sukupuoliroolijako pitää suutarin lestissään ja keisarin alastomana. 

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #971 : Syyskuu 13, 2020, 11:20:36 »
Mietin miten ihmeessä v 2020 Suomessa on vielä näitä Neandertaaleja!? Ettekö pärjää naisen kanssa ilman yhteiskunnan apua ja konservatiivista normia jolla alistaa nainen? Aika normaalilla älyllä ja ihmissuhdetaidoilla pärjää kyllä ihan tasa-arvoistenkin naisten kanssa. Ja kuinka paljon hienommalta tuntuu kun nainen on kanssasi koska haluaa eikä koska on pakko.

Tasa-arvo ei tarkoita, että sukupuolten erot pitää häivyttää. Joskus tällainenkin trendi oli, nainen pärjäsi business-maailmassa ja saatoi olla tasa-arvoinen kun käyttäytyi kuin mies ja häivytti naiselliset piirteensä. Nykyään johtoasemissa on paljon naisia jotka voivat olla naisellisia, jopa seksikkäitä, ja se ei heidän asemaansa horjuta. Aivan maalissa ei vielä olla. Mies pääsee johtoasemaan helpommin kun näyttää hyvältä ja osaa puhua, muuta osaamista ei sitten välttämättä tarvita. Naisille tämä on vaikeampaa, pitää olla myös sitä osaamista.
#maksuseksionihanaa

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #972 : Syyskuu 13, 2020, 11:28:44 »
Vastaus löytyy joillekin tästä laulusta. Mutta vain joillekin.

https://www.youtube.com/watch?v=H77fRz1rybs

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #973 : Syyskuu 13, 2020, 11:48:31 »
Naisilla osaaminenkaan ei aina riitä. Osaaminen voi olla samalla tasolla kuin mieskollegoilla, mutta sitä ei kuunnella, koska se tulee naisen suusta ja naisen kädestä.

Ja seksityössä sen ainakin näkee. Monet miehet haluavat seksiä ja rahaa, mutta seksityö on yksi niitä harvoja aloja, joilla naisten on helpompi menestyä kuin miesten. Ja sekös näitä "neandertaaleja" ärsyttää. Tässä saa niskaansa paljon sellaisia ihme hiippareita, jotka tuntuvat yksinkertaisesti vihaavan sitä, että seksin myyminen on naisille helpompaa, ja jotka sitten valikoivat yksittäisiä seksityöntekijöitä tuon vihanpurkunsa kohteeksi.

Tälläkin foorumilla liikkuu tällaisia hemmoja, ja kaksi erityisen pahaa sellaista. Tiedän, että he tulevat vihastumaan tästä kirjoituksestani ja tehtailemaan minulle taas kunnon rysäyksen ohareita ja muuta häirintää. Ohareita tulee aina iso aalto välittömästi sen jälkeen, kun kirjoitan tälle foorumille jotain sellaista, mikä kyseenalaistaa näiden miesten "MIES!!1"-minäkuvan, tai joka toimii näille miehille seksuaalisena turn-offina. Näitä miehiä ahdistaa se, miten minä naisena toimin oman mieleni mukaan, enkä elä elämääni heitä miellyttääkseni. Joten he pyrkivät korjaamaan tilanteen "näyttämällä minulle paikkani" ohareilla, häiriköintiviesteillä ja jopa vallankäytön välineeksi valjastetulla seksuaalisella ahdistelulla.

On se kamalaa, kun on pakko elää samassa maailmassa naisten kanssa :'(
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2020, 11:59:12 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7798
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #974 : Syyskuu 13, 2020, 11:59:54 »
Naisilla osaaminenkaan ei aina riitä. Osaaminen voi olla samalla tasolla kuin mieskollegoilla, mutta sitä ei kuunnella, koska se tulee naisen suusta ja naisen kädestä.

On se kamalaa, kun on pakko elää samassa maailmassa naisten kanssa :'(

Olen joskus tehnyt töitä hyvän naisjohtajan alaisuudessa. Erityisesti teknisillä aloilla naisen voi olla vaikeaa päästä kykyjään vastaavaan tehtävään.

Naisen pitää menestyäkseen olla aina hiukan parempi kuin miehen. Tämä ei tietenkään koske poliittisia virkanimityksiä, joista ei vieläkään vuonna 2020 ole päästy eroon.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2020, 12:01:53 kirjoittanut Kapu »
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #975 : Syyskuu 13, 2020, 12:29:42 »
Olen joskus tehnyt töitä hyvän naisjohtajan alaisuudessa. Erityisesti teknisillä aloilla naisen voi olla vaikeaa päästä kykyjään vastaavaan tehtävään.

Naisen pitää menestyäkseen olla aina hiukan parempi kuin miehen.
Höpö höpö. Mikään vakavasti otettava tutkimus ei tue väitettäsi.

Tiede on populismin pahin vihollinen.
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #976 : Syyskuu 13, 2020, 12:48:13 »
On niitä aloja joissa naisilla menee ihan mukavasti ja muistetaan että me asutaan kuitenkin Suomessa. En tiedä miten naisilla raksalla menee. Näyttäis siltä että miehet ottaa riskit eli pistää firmat pystyyn ja yrittää jostain raapia kasaan pultsareita joilla pysyy vasara kädessä. Naiset saa toki ottaa saman riskin, eli firma pystyyn jos rakennussiivojana pyöriminen vituttaa. Se että asiasta vaan valitetaan kuinka tuolla alalla miehet saa ja naiset ei saa....totuus on että usein miehet pistää firmat pystyyn, valvoo yöt ja miettii mistä raapii rahat kasaan. Ei tää tule kuin manulle illallinen.

Nuorisotyössä huomasi että naiset nimenomaan oli johtavassa asemassa PAITSI yksityisissä nuorisokodissa eli firmassa jonka pisti pystyyn mies. En muista nähneeni yhtään yksityistä nuorisokotia jonka olisi pystyttänyt nainen. Perhekoteja sentään löytyy missä on ilmeisesti kaikki fifty - fifty.

Mulla on itellä sellainen ajatus että ei valiteta vaan muutetaan se asia omalla esimerkillä. Minun pitää olla se muutos ja silloin minä otan myös sen riskin.

Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #977 : Syyskuu 13, 2020, 13:07:59 »
Jostain syystä naiset ovat aliedustettuina paskakuskeina, kaivostyöläisinä, betoniraudoittajina, viemärisukeltajina, rakennustyömailla, sotilaina, ja oikeastaan kaikissa vaarallisimmissa ja raskaimmissa ammateissa. Milloin näihin ammatteihin saadaan kiintiöt naisille?
Perfektionisti.

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #978 : Syyskuu 13, 2020, 13:08:26 »
Yhden asian kun yhteiskunnasta sisäistää niin se avaa silmät ja ymmärryksen siihen miksi asiat on näin ja miksi ne myös isolla todennäköisyydellä tulevat olemaan näin.

Raha, valuutta ja omaisuuden käsite on keksitty vain ja ainoastaan sitä varten että vanhat rumat ukotkin saavat nuorta naista täysin biologian vastaisesti ja sitä on ajettu niin voimakkaasti että kaikki on rakennettu perustumaan tämän yhden faktan ympärille.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #979 : Syyskuu 13, 2020, 14:19:52 »
...Mies pääsee johtoasemaan helpommin kun näyttää hyvältä ja osaa puhua, muuta osaamista ei sitten välttämättä tarvita. Naisille tämä on vaikeampaa, pitää olla myös sitä osaamista.

Samaa oon huomannu. Sen lisäksi se miten organisaatio käsittelee virheitä/mokia vähän vaihtelee onko sen tehny mies vai nainen...

Onhan näitä epäkohtia vielä paljon. Ei ole vielä valmis maailma. Mut tosiaan omaa käyttäytymistä voi vain muuttaa ja kuten jo mainittiin niin esimerkillä.
Amator