Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302106 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #940 : Syyskuu 10, 2020, 15:59:07 »
Tää on sellainen kesto ihmettelyn aihe niin kauan kuin olen maksullista seksiä harrastanut, mutta ihmetellään nyt taas kerran.

Yli 30-vuotiaiden palveluntarjoajien käsittämättömät taksat(250€/h) ja vielä äijät iloisena maksavat nämä...

Joo, ei ole multa pois ja pyytää saa vaikka mitä jos maksajia kerta löytyy, mutta ihmettely lienee sallittua.

Kaikki ei ole nuorien perään, kuten esimerkisi Hese69. Yli kolmikymppisenä nainen on parhammillaan,sopivasti nähnyt maailmaa, osaa tyydyttää miehen kuin miehen ja eivät varmasti irvistele, kun eläkeikää lähestyvä harmaa pantteri tulee muna pystyssä panemaan. Ei ainakaan ole irvistelleet Hesen majoneesille, vaikka se äklöä onkin, täytyy myöntää. 

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #941 : Syyskuu 10, 2020, 16:02:10 »
Iso osa tämänkin saitin keskusteluista on ihmettelyä, kun muut ihmiset maailmassa eivät ajattele kuin itse ;)

No mutku ei ne ajattele kun itseään. Minäminäminäminä ja vieläkerran minä. Kuka jaksaa kuunnella semmoista ihmistä en ainakaan MINÄ. ::)

Mutta onneksi me saittilaiset ollaankin toista maata: neroja ihan joka ikinen.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7798
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #942 : Syyskuu 11, 2020, 09:46:06 »
Suunnistus ei ole enää pakollista koululiikunnassa. Ihmettelen, miksei ole. Osa kouluista kuitenkin onneksi suunnistaa. Yle kirjoitti tänään aiheesta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #943 : Syyskuu 11, 2020, 10:08:20 »
Tää on sellainen kesto ihmettelyn aihe... En ymmärrä miksi ihmiset syövät ruisleipää, kun ei se ole oikeasti hyvää. Paljon mieluummin syön herkullista ja pehmeää vaaleaa vehnäleipää.

Joo, ei ole multa pois ja saahan sitä ostaa ja maksaa ruiskäntystäkin. Ihmettelen silti, kun en itse siitä tykkää, niin ei kai kukaan muukaan voi tykätä.  ;D

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #944 : Syyskuu 11, 2020, 10:31:15 »
Kun se naisen vartalo on niin jumalaisen ihana, niin miksi ihmeessä kaikki maailman miehet ei ole heteroita ja kaikki maailman naiset lesboja? Ei voi ymmärtää ;)
#maksuseksionihanaa

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #945 : Syyskuu 11, 2020, 12:28:27 »
^^ Olet nyt Annika vaan erehtynyt ettet tykkää ruisleivästä. Ei se mene niin että jokanen ite päättää mistä tykkää. Suomalainen tykkää ruisleivästä, nauriista ja kanaviillokista. Se mennee touhu ihan Kapernaumiksi jos jokaselta aletaan mielipitteitä kyseleen.
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #946 : Syyskuu 11, 2020, 19:39:30 »
Jos ei pidä näkemästään niin miksi ilmoitukseen pitää vastata, eikö voi vaan ohittaa?

Sain naapurista viestin, että rintani näyttää ihan rusinoilta. Nyt vielä uuden viestin, että kun rintani ovat kaikkien nähtävillä niin kannattaisi laittaa silarit.

Nyt tekisi melkein mieli pyytää dickpick, jotta pääsisin kertomaan mielipiteeni 😁

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #947 : Syyskuu 11, 2020, 19:49:08 »
Jos ei pidä näkemästään niin miksi ilmoitukseen pitää vastata, eikö voi vaan ohittaa?

Sain naapurista viestin, että rintani näyttää ihan rusinoilta. Nyt vielä uuden viestin, että kun rintani ovat kaikkien nähtävillä niin kannattaisi laittaa silarit.

Nyt tekisi melkein mieli pyytää dickpick, jotta pääsisin kertomaan mielipiteeni 😁

Just tollasilta mulkuilta pitäis vetää lights out.

Mutta hyvä idea että pyydät dickpickin. Sitten kommentoit että saisko sellaisen jossa seisoo? Sit se ukko raivoaa että siinä kuvassa seisoo! Aaaaa...no sä et sit kovin usein seksiä saa.

Hohhoijaa, mulla on "lahja" alentue heti samalle tasolle. Hmmmmm...hupsut vois mulle laittaa mulkkujen asiakkaiden spostit niin voisin vapaa-aikana rääpiä jallupäissäni ihan rajattomasti.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #948 : Syyskuu 11, 2020, 19:52:49 »
^ Toi ois kyllä hyvä idea! Välitetään mulkkujen viestit Liftille, win-win 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #949 : Syyskuu 11, 2020, 20:00:32 »
Tää on sellainen kesto ihmettelyn aihe niin kauan kuin olen maksullista seksiä harrastanut, mutta ihmetellään nyt taas kerran.

Yli 30-vuotiaiden palveluntarjoajien käsittämättömät taksat(250€/h) ja vielä äijät iloisena maksavat nämä...

Joo, ei ole multa pois ja pyytää saa vaikka mitä jos maksajia kerta löytyy, mutta ihmettely lienee sallittua.

Tää on se mun kesto ihmettelyn aihe että miten pystyt pysymään vuodesta toiseen noin totaalisena tunnevammaisena ja mulkkuna. Äitee ei varmaan nostanut metsäpoluilla sitä kantokoppaa kantojen kohdalla...niin sen täytyy olla. Mies ei kymmeneen vuoteen ole kehittynyt tunneälyltään mihinkään suuntaan ja pakko päästä aina huoria kiusaamaan. Se tais olla n.kk sitten kun ennustin että kohta sun todellinen luonto tulee esiin.

Tää oli kyllä pisin aika kun sulla rooli piti. Onko kohta taas uus nikki käytössä. Olet pitkälti yli 20 nikkiä jo rallatellut samalla kaavalla.
Why so fragile?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #950 : Syyskuu 11, 2020, 22:48:25 »
^
Lifti puhuu asiaa.
Samaa olen ihmetellyt, että täällä pitää keulia sillä että saa 'halvalla'.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #951 : Syyskuu 11, 2020, 23:27:11 »
^ Nyt ei oikein aukea viestisi mitä tarkoitat?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #952 : Syyskuu 12, 2020, 10:09:00 »
Tää on sellainen kesto ihmettelyn aihe... En ymmärrä miksi ihmiset syövät ruisleipää, kun ei se ole oikeasti hyvää. Paljon mieluummin syön herkullista ja pehmeää vaaleaa vehnäleipää.

Joo, ei ole multa pois ja saahan sitä ostaa ja maksaa ruiskäntystäkin. Ihmettelen silti, kun en itse siitä tykkää, niin ei kai kukaan muukaan voi tykätä.  ;D

Se on makuasia vähän niinkuin hupakointi, joka on makuuasia.

Ruisleipä on ravitsevaa, terveellistä ja pitää nälän pitempää loitolla kuin valkoinen leipä.

Joka kerta, kun syön Real-ruisleipää ajattelen Realin palveluntarjoajia.

100% Photo Real ilmoissa, on takuu, ettei minua juksata. Ainakaan pahasti. ::)

Poissa Mörökulli

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #953 : Syyskuu 12, 2020, 10:21:39 »
Tää on sellainen kesto ihmettelyn aihe niin kauan kuin olen maksullista seksiä harrastanut, mutta ihmetellään nyt taas kerran.

Yli 30-vuotiaiden palveluntarjoajien käsittämättömät taksat(250€/h) ja vielä äijät iloisena maksavat nämä...

Joo, ei ole multa pois ja pyytää saa vaikka mitä jos maksajia kerta löytyy, mutta ihmettely lienee sallittua.
Kai sinäkin iloisena maksoit sille sun yli 30-vuotiaalle salaiselle blondille 250€/h?

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #954 : Syyskuu 12, 2020, 10:41:37 »
En ihmettele mitään... lähinnä naurattaa. Lopetin huorissajuoksun kun löysin niin kuuman venäläisen blondin ettei ole tarvetta enää käydä huorissa. Joo ja tämä ei ole Katerina... vaikka olisinhan mä senkin ottanut mutten saanut muuttamaan... Mutta tämä on parempi koska ei huoraaa...

Mutta tosiaan se mikä naurattaa... blondi on niin kuuma, että kun mennään baariin niin kaikkien miesten katseet nauliintuu kiinni... Tyttö nauraa itsekin sille kun miesten pupillit meinaa irrota kun hänen peppu vähän nahkahousuissa keinuu...

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #955 : Syyskuu 12, 2020, 10:47:26 »
^ ihmettelen sitä pientä eroa suomalaisissa ja venäläisissä naisissa. jos katsot
suomalaisen naisen peppua syyllistyt melkein rikokseen..
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2020, 10:49:02 kirjoittanut Rene »
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #956 : Syyskuu 12, 2020, 10:52:42 »
Mutta tosiaan se mikä naurattaa... blondi on niin kuuma, että kun mennään baariin niin kaikkien miesten katseet nauliintuu kiinni... Tyttö nauraa itsekin sille kun miesten pupillit meinaa irrota kun hänen peppu vähän nahkahousuissa keinuu...

Suomalainen, lihaa syövä heteromies kiinnittää huomionsa automaattisesti naisen primääreihin kohtiin. Päivittäin näkee parikymmentä laatupersettä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #957 : Syyskuu 12, 2020, 11:01:06 »
En ihmettele mitään... lähinnä naurattaa. Lopetin huorissajuoksun kun löysin niin kuuman venäläisen blondin ettei ole tarvetta enää käydä huorissa. Joo ja tämä ei ole Katerina... vaikka olisinhan mä senkin ottanut mutten saanut muuttamaan... Mutta tämä on parempi koska ei huoraaa...

Mutta tosiaan se mikä naurattaa... blondi on niin kuuma, että kun mennään baariin niin kaikkien miesten katseet nauliintuu kiinni... Tyttö nauraa itsekin sille kun miesten pupillit meinaa irrota kun hänen peppu vähän nahkahousuissa keinuu...

Huorissajuokseminen on turhaa, jos hyvä nainen.

Kyllähän miesten katseet kertovat, että tekisi mieli kysyä, mistäs oot ton hommannut? Saiskos vähän testata? Monta sekunttia menee, että kiihtyy nollasta sataseenm ja paljonko syö satasella?   

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7798
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #958 : Syyskuu 12, 2020, 11:02:53 »
^Ja sivullisen kysymys: Paljonko tuollainen maksaa? Vaikka kyse ei edes olisi huorasta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #959 : Syyskuu 12, 2020, 11:25:22 »
Löysin netistä. Tein hyvän profiilin, jonka tiesin vetoavan erityisesti Suomessa asuviin venakoihin, koska tykkään kauniista venakoista. Yllättävän halvaksi tulee. Venäjän kulttuuriin kuuluu, että mies aina maksaa kaiken, että jonkun verran rahaa menee tietenkin mutta matkat ja ravintolat - niissä saa puolet itselle. Laadukas venäläisnainen jopa ymmärtää senkin, että aina ei voi saada kaikkea kaupasta vaikka haluaisi. Suomessa asuu paljon kauniita venäläisiä sinkkunaisia. Deittipalstoilta niitä saa kiinni, jos haluaa. Arvostavat suomipoikaa ihan eri tavalla kuin paikalliset. Kokemusta on.