Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302403 kertaa)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #920 : Syyskuu 05, 2020, 22:28:43 »
En ihmettele sitä ettet vastaa.

ihmettelen kuitenkin siguasi, sillä tiedän muuteman törpön jotka ei ole saaneet edes rahalla. Ja kymmeniä jos ei ihan satoja, jotka eivät ole päässeet Vitolla kaupanteon jälkeistä parkkista pidemmälle.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #921 : Syyskuu 05, 2020, 22:48:06 »
Ihmettelen sitä ettei Ellistä ole kukaan muu kirjoittanut rapsaa? Siis yhdestä parhaimmista hupsukoista mitä tämä maa on tuottanut.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #922 : Syyskuu 06, 2020, 01:49:28 »
^ Mitä niitä kirjoittaan ja kaikennäköisiä nollapostaaja ohariolleja tyttöjen riesaksi laittamaan.

Hyvä huora käy kaupaksi ihan ilman massivista somevyörytystäkin.

Välillä ihmetyttääkin tämä ns. omiin muroihin kuseminen, mutta ehkä sittenkin kuvio on minun piliä isompi.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4000
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #923 : Syyskuu 06, 2020, 05:18:04 »
^ Sitä minä vaan ihmettelen, että kauanko tämä trollaus saa jatkua?
Saitin Bud Spencer

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15318
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #924 : Syyskuu 06, 2020, 06:24:53 »
Vaikka voisi vielä tunnin nukkua, niin ei.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0161

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #925 : Syyskuu 06, 2020, 22:42:53 »
Jotenkin eksyin Jodelissa jokin sokeritytön huutoon ja chatissa säätöä ja KIK:ssä säätöä. Ihan perus hinnasto mutta olikin saanut paremman tarjouksen. Tänään kuitenkin ei ollut tarjouksen mies maistunut koska syyt. Sitten taas säätöä ja lopulta kyllästyin. Kyllä ammattilaisten ja puoliammattilaisten naisten, jotka tietävät mitä kauppaavat, hommat vaan toimii. Olisihan se kiva ollut koittaa pikkusuolaista, mutta kyllä nainen on varttuneempana parasta.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #926 : Syyskuu 06, 2020, 22:58:42 »
Jotenkin eksyin Jodelissa jokin sokeritytön huutoon ja chatissa säätöä ja KIK:ssä säätöä. Ihan perus hinnasto mutta olikin saanut paremman tarjouksen. Tänään kuitenkin ei ollut tarjouksen mies maistunut koska syyt. Sitten taas säätöä ja lopulta kyllästyin. Kyllä ammattilaisten ja puoliammattilaisten naisten, jotka tietävät mitä kauppaavat, hommat vaan toimii. Olisihan se kiva ollut koittaa pikkusuolaista, mutta kyllä nainen on varttuneempana parasta.

Milläs kanavalla sokeritytöt huutelee?

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0161

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #927 : Syyskuu 06, 2020, 23:06:22 »
Jotenkin eksyin Jodelissa jokin sokeritytön huutoon ja chatissa säätöä ja KIK:ssä säätöä. Ihan perus hinnasto mutta olikin saanut paremman tarjouksen. Tänään kuitenkin ei ollut tarjouksen mies maistunut koska syyt. Sitten taas säätöä ja lopulta kyllästyin. Kyllä ammattilaisten ja puoliammattilaisten naisten, jotka tietävät mitä kauppaavat, hommat vaan toimii. Olisihan se kiva ollut koittaa pikkusuolaista, mutta kyllä nainen on varttuneempana parasta.

Milläs kanavalla sokeritytöt huutelee?

_
dijon on sinappi

Seksiseuraa kanavalla tää huuteli.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #928 : Syyskuu 07, 2020, 16:53:27 »
Dave Lindholmin uudella levyllä on 24 biisiä. Onko se tuplavinyyli?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #929 : Syyskuu 07, 2020, 18:03:20 »
Miten vaikeaa luetun ymmärtäminen joillekin on. Vai onko sitten kyse vaan tahallisesta väärinymmärtämisestä?
Perfektionisti.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #930 : Syyskuu 10, 2020, 09:45:00 »
Tää on sellainen kesto ihmettelyn aihe niin kauan kuin olen maksullista seksiä harrastanut, mutta ihmetellään nyt taas kerran.

Yli 30-vuotiaiden palveluntarjoajien käsittämättömät taksat(250€/h) ja vielä äijät iloisena maksavat nämä...

Joo, ei ole multa pois ja pyytää saa vaikka mitä jos maksajia kerta löytyy, mutta ihmettely lienee sallittua.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #931 : Syyskuu 10, 2020, 12:05:54 »
^
Noihan on puhtaasti taskurahoja. Mut eihän tää olekkaan köyhien harrastus🙂

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #932 : Syyskuu 10, 2020, 12:08:50 »
^ Mieluummin käytän omat taskurahani nuorempiin ;)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #933 : Syyskuu 10, 2020, 12:10:13 »
Yli 30-vuotiaiden palveluntarjoajien käsittämättömät taksat(250€/h) ja vielä äijät iloisena maksavat nämä...

Pitäiskö siinä olla sitten joku kerroin, että ikä määrittää maksimi hinnan?  :o Yli 30v olen tavannut paljon ja ovat olleet hintansa väärti ;D Tässä skenessä kun kaikki eivät aina hae sitä nuorinta, kauneinta, törötisuisinta daamia kaupungin korkeimmilla koroilla ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5179
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #934 : Syyskuu 10, 2020, 12:44:56 »
Yli 30-vuotiaiden palveluntarjoajien käsittämättömät taksat(250€/h) ja vielä äijät iloisena maksavat nämä...

Pitäiskö siinä olla sitten joku kerroin, että ikä määrittää maksimi hinnan?  :o Yli 30v olen tavannut paljon ja ovat olleet hintansa väärti ;D Tässä skenessä kun kaikki eivät aina hae sitä nuorinta, kauneinta, törötisuisinta daamia kaupungin korkeimmilla koroilla ;D

❤️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #935 : Syyskuu 10, 2020, 12:59:11 »
Ihmettelen miksei maksullisessa seksissä homma menekään niin kuin muissa ammateissa; palkka eli tässä tapauksessa hinta yleensä nousee kokemuksen karttuessa.  8)

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #936 : Syyskuu 10, 2020, 13:48:21 »
Ihmettelen miksei maksullisessa seksissä homma menekään niin kuin muissa ammateissa; palkka eli tässä tapauksessa hinta yleensä nousee kokemuksen karttuessa.  8)

Mut se on vähän kuin autokaupat. Tuoreempi ja vähemmän ajettu maksaa enemmän.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #937 : Syyskuu 10, 2020, 13:57:41 »
... Tässä skenessä kun kaikki eivät aina hae sitä nuorinta, kauneinta, törötisuisinta daamia kaupungin korkeimmilla koroilla ;D

Hyvä pointti. Ei kaikki asiakkaat ole samanlaisia. Mä tiedän mitä mä haluan, ei mua oikeastaan kiinnosta tykkääkö joku muu samasta neidosta vai ei. Jos mä pääsen haluamani neidon viereen niin olen onneni kukkuloilla.  :)
Amator

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #938 : Syyskuu 10, 2020, 14:55:52 »
Tässä skenessä kun kaikki eivät aina hae sitä nuorinta, kauneinta, törötisuisinta daamia kaupungin korkeimmilla koroilla ;D
Oon kyl huomannu... ::)
Perfektionisti.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #939 : Syyskuu 10, 2020, 14:58:04 »
Iso osa tämänkin saitin keskusteluista on ihmettelyä, kun muut ihmiset maailmassa eivät ajattele kuin itse ;)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘