Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302019 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #600 : Toukokuu 24, 2020, 11:37:14 »
Miten saatoin tulla noin väärin ymmärretyksi?

Voi kuule, hyvin helposti.

Loistava esimerkki kuinka kujalla voi ihminen olla. Kirjoitat positiivisen rapsan ja  heti ollaan kimpussa kuin yleinen syyttäjä.

Vastedes kun keskustelet älykkään ihmisen kanssa niin käytä vain helposti ymmärrettäviä lauseita. Mielellään sellaisia lauseita joilla ei ole piilotarkoituksia sellaisellekaan mielelle joka ei ole ikinä palannut sienitripiltä.

Esimerkkinä voisi toimia tällainen positiivinen raportti: BitchQueen666, olit ihanaa seuraa. Toivottavasti pääsen tapaamaan sinua uudestaan.

Jos tuosta yhtään jatkat raporttia niin syyllistyt selvään mustamaalaamiseen ja saat tuta sivistyneen, älykkään huoran "rakkauden"
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #601 : Toukokuu 24, 2020, 11:44:45 »
positiivinen raportti: BitchQueen666, olit ihanaa seuraa. Toivottavasti pääsen tapaamaan sinua uudestaan.

Kiitos Lifti rapsasta, tietysti pääset uudestaan :)

Tämähän se oli tuo viestisi pointti, leikkasin lainauksesta kaikki nuo turhat reunahömpötykset pois lukemisen helpottamiseksi.
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #602 : Toukokuu 24, 2020, 11:58:46 »
positiivinen raportti: BitchQueen666, olit ihanaa seuraa. Toivottavasti pääsen tapaamaan sinua uudestaan.

Kiitos Lifti rapsasta, tietysti pääset uudestaan :)

IhQuu.

Jos sulla on joskus tylsää tai muuten vaan tekee mieli painaa kaasua niin mainitse bannilaaksossa että olen sun poikkeli. Silleen vähän "vahingossa" lipsautat sen. Ne menee ihan sekaisin. Helposti saattaa viikko mennä kun etsitään pyöreästä huoneesta sitä nurkkaa josta kesäheinä huutelee mun suulla ja sun näppiksen kautta.
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #603 : Toukokuu 24, 2020, 12:11:13 »
positiivinen raportti: BitchQueen666, olit ihanaa seuraa. Toivottavasti pääsen tapaamaan sinua uudestaan.

Kiitos Lifti rapsasta, tietysti pääset uudestaan :)

Jos sulla on joskus tylsää tai muuten vaan tekee mieli painaa kaasua niin mainitse bannilaaksossa että olen sun poikkeli.

Älä nyt höpsi. Et ole poikani.

Ja tuohon syöttiin en usko että tyhmäkään kala nappaisi.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #604 : Toukokuu 25, 2020, 15:08:28 »
Ex- the Police rumpal män Stewart Copeland ei kuulemma sulje radiota jos kuulee vanhoja iskusävelmiään, mutta yhden biisin kohdalla on toisin.
Message in a bottle soi niin kanava kääntyy välittömästi ja tätä ihmettelen. Mä taas rakastan tätä biisiä edelleen kuten aina 8)

https://youtu.be/MbXWrmQW-OE

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #605 : Toukokuu 25, 2020, 15:45:53 »
Ex- the Police rumpal män Stewart Copeland ei kuulemma sulje radiota jos kuulee vanhoja iskusävelmiään, mutta yhden biisin kohdalla on toisin.
Message in a bottle soi niin kanava kääntyy välittömästi ja tätä ihmettelen. Mä taas rakastan tätä biisiä edelleen kuten aina 8)

https://youtu.be/MbXWrmQW-OE

Loistobiisi. Bruno Marsin Stingille esittämä So Lonely - Message in a Bottle mashup on myös hyvä

https://youtu.be/lXX8ZWuVQRI

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #606 : Toukokuu 26, 2020, 07:14:18 »

Saamiani viestejä. Tunnetilat matkustaa epäuskoisesta hämmästyksestä pienen hymyn kautta päätyen lopulta ihan rehelliseen nauruun. Kaikkia ei voi ymmärtää mutta silti ihmisten erilaisuus on rikkaus. 😊


Amator

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #607 : Toukokuu 26, 2020, 11:47:22 »
Politikoinnin määrää seksisivustolla.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #608 : Toukokuu 26, 2020, 12:35:24 »
Oon siitä asti kun aloin foorumeille kirjoittelemaan, ihmetellyt miksi joillekkin tuntuu olevan niin tärkeää purkaa oloaan netissä anonyyminä? Siis eihän sillä ole mitään painoarvoa jos joku/jotkut yrittävät epätoivon vimmalla saada aikaan pahaa kirjoituksillaan, tässä yleensä onnistumatta. Lähinnä säälittävää ja naurettavaa samaan aikaan.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 26, 2020, 17:41:47 kirjoittanut Shark »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #609 : Toukokuu 26, 2020, 12:54:50 »
Siis eihän sillä ole mitään painoarvoa jos joku/jotkut yrittävät epätoivon vimmalla saada aikaan pahaa kirjoituksillaan, tässä yleensä onnistumatta. Lähinnä säälittävää ja naurettavaa samaan aikaan.

Jollakin menee kymmen vuotta kuin siivillä ja ikävä kyllä tulosta on saatu aikaiseksi niin kotimaassa kuin sen ulkopuolella. Kohteliaimmat kritisoinnit ovat, lainaan hänen omia sanojaan - vitun löysäpilluinen lehmä
Kehuiksi voidaan siis heti lukea jos kritisointi on tätä luokkaa, lainaan hänen omia sanojaan - kaikki kotimaiset ovat läskejä

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 26, 2020, 17:42:35 kirjoittanut Shark »
Why so fragile?

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #610 : Toukokuu 26, 2020, 17:24:43 »
Oikaistaan nyt sen verran ettei tule väärinkäsityksiä, että kukaan ei ole täällä ovea kiinni mulle lyönyt. Löin sen itse pikaistuksissani ja jos joitain ihan kauheasti nikkini haittaa niin voihan sen vaihtaa vaikka ennalleen niin saadaan yksi itkun aihe vähemmäksi.

Ja mitä noihin nikkeihin tulee niin eiköhän niitä aika monilta löydy vuosien saatossa useampikin. ;)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #611 : Toukokuu 26, 2020, 17:27:11 »
Mistä tyypit tietävät  tuntemattomien ihmisten iät ja ulkonäöt joita he eivät ole koskaan tavanneet?

Poissa Vieras0056

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #612 : Toukokuu 26, 2020, 18:58:35 »
Siis eihän sillä ole mitään painoarvoa jos joku/jotkut yrittävät epätoivon vimmalla saada aikaan pahaa kirjoituksillaan, tässä yleensä onnistumatta. Lähinnä säälittävää ja naurettavaa samaan aikaan.

Jollakin menee kymmen vuotta kuin siivillä ja ikävä kyllä tulosta on saatu aikaiseksi niin kotimaassa kuin sen ulkopuolella. Kohteliaimmat kritisoinnit ovat, lainaan hänen omia sanojaan - vitun löysäpilluinen lehmä
Kehuiksi voidaan siis heti lukea jos kritisointi on tätä luokkaa, lainaan hänen omia sanojaan - kaikki kotimaiset ovat läskejä
Kuka lie suututtanut kun kaikki suomalaiset kampäkit ovat olleet floppeja. Koiran karvat vaan kostossa loistaa.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #613 : Toukokuu 26, 2020, 19:14:23 »
Luetun ymmärtämisen heikkoa tasoa.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #614 : Toukokuu 26, 2020, 20:21:09 »
Sitä tässä oon ihmetelly ku noita kesähessuja on käyny tuuramassa ja kaikki on jouduttu vapauttamaan tehtävistään että onko noista nuorista kuskeista enään näihin hommiin 🤔
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #615 : Toukokuu 27, 2020, 01:00:00 »
Voiko pelastus- tai hälytystehtävällä selailla samaan aikaan seksisaittia.  :o
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #616 : Toukokuu 27, 2020, 13:16:47 »
Sitä elämän tyhjyyttä joka saa jaagaamaan vuodesta toiseen randomeita tyyppejä joltain foorumilta :o

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15294
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #617 : Toukokuu 27, 2020, 17:02:04 »
Ihmettelen, miten kauan henkilöihin kohdistuvaa agressiota jatkuu. Olihan täällä jo hiljaista jonkin aikaa, mutta että....
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #618 : Toukokuu 27, 2020, 21:23:14 »
Olenko mä perverssi (tietenkin olet) No joo, mut älä nyt keskeytä (okei) Vai olenko vajaa (tietenkin olet) Huoh, joka kerta kun näen ilonan sigun, ajattelen pillua (vau, sulla meni puoli vuotta että tajusit) Haista vittu (kai sä tajuat että sä puhut itsesi kanssa, etkä ole tajunnut yhtään mitään) Oot ilkee, meen nukkuu (mä tuun kans)
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #619 : Toukokuu 27, 2020, 22:57:11 »
Olenko mä perverssi (tietenkin olet) No joo, mut älä nyt keskeytä (okei) Vai olenko vajaa (tietenkin olet) Huoh, joka kerta kun näen ilonan sigun, ajattelen pillua (vau, sulla meni puoli vuotta että tajusit) Haista vittu (kai sä tajuat että sä puhut itsesi kanssa, etkä ole tajunnut yhtään mitään) Oot ilkee, meen nukkuu (mä tuun kans)

Miten teillä menee?  ;D

Ja pohjoinen Suomi, miten siellä menee?: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006521298.html
Mietin tässä millaisen veneen hankkisin kesäkuun pohjoisen keikkaa varten.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!