Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302147 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #540 : Toukokuu 12, 2020, 12:58:20 »
Ihmettelen, miten kokemukset voivat olla niin erilaisia. Itselleni ohareita ja tuplabuukkauksia sekä "wait" tai "10 minutes" yms. temppuja ovat tehneet pelkästään ulkomaalaiset palveluntarjoajat.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #541 : Toukokuu 12, 2020, 14:35:23 »
^ Itsellä on vähän toisenlaiset kokemukset. Ulkkareiden kanssa mennään hyvin määrämuotoisesti, koska ovat useammin liukuhihnamoodissa ja sellaiseen mahtuu vähemmän säätämistä. Kotimaisten vakkareiden kanssa on tutustumisen myötä enemmän "ihmismäinen" ote plussineen ja miinuksineen. Joskus on esim. käynyt niin, että ihanainen on vasta herännyt, joten olen antanut rauhassa virkistäytyä samalla, kun olen käynyt hakemassa aamupalaa, joka ollaan siinä sitten yhdessä nautittu kaikessa rauhassa. Samoin olen joskus omalta osaltani jäänyt esim. jumiin liikenteeseen, jolloin ollaan pohdittu tulenko sitten kun ehdin vai vasta myöhemmin, kun molemmilla on vapaata kalenterissa. Joskus myös minua on odottanut aamupala, kun olen puskenut läpi tuulen ja tuiskun pelipaikoille. Seksikin aika paljon hauskempaa, kun tuollaiselta pohjalta ponnistaa. :)

Toki tuossakin pitää muistaa, ettei lähde hyväksikäyttämään tilannetta ja paskomaan toisen kalentereita ja elämää omien mielihalujen pohjalta. Mutta jos homma toimii, se todellakin toimii.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15309
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #542 : Toukokuu 12, 2020, 18:11:13 »
Ihmettelen, miten kokemukset voivat olla niin erilaisia. Itselleni ohareita ja tuplabuukkauksia sekä "wait" tai "10 minutes" yms. temppuja ovat tehneet pelkästään ulkomaalaiset palveluntarjoajat.
Näinhän se on ollut. Suurin syy, miksen enää käy pahemmin ulkkareilla.
Kotimaiselta palveluntarjoajilta ei ohareita ole pahemmin sattunut ja jos onkin niin seuraavalla kerralla asiaa on hyvitetty huolella.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #543 : Toukokuu 12, 2020, 19:21:33 »
Voi ristus. Yksi wannabee hupakko jakelee ohjeita ja sääntöjä muille käyttäjille ja toinen jauhaa huumeista. No jos jotain hyvää niin kukaan ei tällä hetkellä jauha politiikasta. Voitaisko keskustella välillä Maksullisesta seksistä aikuisten kesken?
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #544 : Toukokuu 12, 2020, 20:40:45 »
Miten vaikeeta sen ilmoituksen  lukeminen voi olla... 🤨
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #545 : Toukokuu 12, 2020, 21:40:38 »
No joo aika vaikeaa, mutta entäpäs sitten kirjoittaminen, miten ihmeen vaikeaa se voi olla?

Siis onko mahdollista, että sormilla on lukihäiriö, mutta aivoilla ei? Eli että on siitä häiriöstä pelkkä se ki-osa, ilman lu-osaa?

Ihan sama kirjoittaako käsin vai näppäimistöllä, niin aina menee karjiamet viiränpäin. Välistä vahingossa sanoja, tai sitten sama sana tulee sama sana kahteen kertaan. Ja aina voi luottaa siihen, että jostain mutkimmasta sanasta jää keskiosa pois, tai sitten se kikesosa menee ihan sekaisin.

Sitten tulen aina runoilleeksi kaikkea hirveän hienoa. "Voi kulsti, älä turhaan jännitä putiittasi ja pianoasi, munille olet tervetullut sellaisena kuin olet. Kun vain ajallaan, ja maksat sovitusti maksat, niin et voisi tehdä munia enää tyyväisemmäksi. Tamiaapisiin!"

Sitten luen tekstini läpi ennen lähettämistä ja joudun jälleen pohtimaan, että olenko minä saatana ihan päihtyneisyystilan alaisena.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #546 : Toukokuu 12, 2020, 21:47:28 »
Ihmettelen, kuinka hauskoja juttuja täällä välillä tulee vastaan. Kuten esimerkiksi tuo Kuningatar Perseen kirjoitus tuossa yllä. Eikä se ollut ensimmäinen lajiaan. Lupaan antaa Kuningattarelle tippiä, jos joskus jotenkin onnistun pääsemään hänen korkeutensa lakanoihin.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #547 : Toukokuu 12, 2020, 22:40:37 »
No joo aika vaikeaa, mutta entäpäs sitten kirjoittaminen, miten ihmeen vaikeaa se voi olla?

Siis onko mahdollista, että sormilla on lukihäiriö, mutta aivoilla ei? Eli että on siitä häiriöstä pelkkä se ki-osa, ilman lu-osaa?

Ihan sama kirjoittaako käsin vai näppäimistöllä, niin aina menee karjiamet viiränpäin. Välistä vahingossa sanoja, tai sitten sama sana tulee sama sana kahteen kertaan. Ja aina voi luottaa siihen, että jostain mutkimmasta sanasta jää keskiosa pois, tai sitten se kikesosa menee ihan sekaisin.

Sitten tulen aina runoilleeksi kaikkea hirveän hienoa. "Voi kulsti, älä turhaan jännitä putiittasi ja pianoasi, munille olet tervetullut sellaisena kuin olet. Kun vain ajallaan, ja maksat sovitusti maksat, niin et voisi tehdä munia enää tyyväisemmäksi. Tamiaapisiin!"

Sitten luen tekstini läpi ennen lähettämistä ja joudun jälleen pohtimaan, että olenko minä saatana ihan päihtyneisyystilan alaisena.

Ehkei kaikille ihmisille seksisaitti ole se tärkein vaikutuskanava, tosin kuin sinulle, jolla oli vaikeusia pistää bisnekset jäihin silloin, kun se oli ennemän kuin suositeltavaa.

Ja heikosti menee, jos erikseen tarvitsee muokata Wordille tekstiä ja tarkastaa, kun kirjoittaa seksifoorumille, ja miettiä kelpaako tämä teksti varmasti myös kuningas perseelle.  ::)   

Usein olen kiinnitännyt huomiota siihen, että pilkunnussijoilla on heikko kokonaisuuksien ymmärrys, vaikka pilkunnussijat väitöskirjan tehneitä, mitä näissä piireissä ei näy. Pilkunnnusijen energia menee kielioppisääntöjen poikkeusvuuksien etsimiseen. Vaikka kaksi ihmistä ei ymmärtäisi puhuisi täydellisesti samaa kieltä. Tärkeintä on, että he ymmärtävät, mitä toinen yrittää viestiä. Tämä pilkunnssijoille myrkkyä. Pilkunnussijat harvemmin kykenee kriittiseen ajatteluun, jota ei opeteta yliopistossa eikä siihen harjaannut edes tohtoriksi koulutettavat.     
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15309
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #548 : Toukokuu 13, 2020, 06:05:17 »
Ja heikosti menee, jos erikseen tarvitsee muokata Wordille tekstiä ja tarkastaa, kun kirjoittaa seksifoorumille, ja miettiä kelpaako tämä teksti varmasti myös kuningas perseelle.  ::)   
Anteeksi aiheesta poikkeaminen, mutta tää sai taas kahvit näytölle. Näin aamusta on mukavaa aloittaa kunnon nauruilla ja päiväkin sujuu mukavammin.

Ihmettelen, wordin käyttäjiä.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #549 : Toukokuu 13, 2020, 08:06:22 »
Mitä ihmettä täällä nyt taas tapahtuu? Tuohon ylle kirjoittamaani on nyt tullut niin vahvat palautteet (muiltakin kuin yhdeltä henkilöltä), että kirjoitinko minä tuohon nyt jotain mitä en itse hoksaa?
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #550 : Toukokuu 13, 2020, 08:40:30 »
Ja mitä helkkarin "Wordin käyttäjiä", siis ettekö itse ole lapsena kokeilleet sellaista uutta keksintöä kuin "koulu", jossa opetetaan kirjoittamisen jälkeen lukemaan oma teksti vielä läpi? Ei siihen mitään tekstinkäsittelyohjelmia tarvitse, kun ihan tuossa foorumilla on tuo kirjoituslaatikko, mihin teksti luodaan ennen lähettämistä.

Siis mitä minä en nyt tajua näistä teidän tämänpäiväisistä kepposistanne.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #551 : Toukokuu 13, 2020, 08:50:29 »
Mitä enemmän panee, sitä enemmän tekee mieli.  :o Olisin ihan pulassa, jos pitäisi yhtäkkiä lopettaa seksityön tekeminen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15309
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #552 : Toukokuu 13, 2020, 08:56:06 »
^
Ruokahalu kasvaa syödessä.  8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #553 : Toukokuu 13, 2020, 08:57:43 »
Mitä enemmän panee, sitä enemmän tekee mieli.  :o Olisin ihan pulassa, jos pitäisi yhtäkkiä lopettaa seksityön tekeminen.

Käy ihan sääliksi sitä resukkaa joka sun matkaas joutuu. Piilotat aamupuuroon cialikset ja raiskaat sen hengiltä. Ukko ihmettelee kun kanki seisoo 24h ja emäntä komentaa tunnin välein panemaan.

Onneksi mulla on helppoa. Kerran vuodessa tunnin setti eli: 10min esileikki, 5min pano ja 45min päikkärit.
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15309
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #554 : Toukokuu 13, 2020, 08:59:53 »
^
Mä olen nyt jo ihmetellyt, että miksen varaa parin tunnin aikaa ja lutkuta sitä pillua sitten huolella.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #555 : Toukokuu 13, 2020, 10:04:18 »
...Olisin ihan pulassa, jos pitäisi yhtäkkiä lopettaa seksityön tekeminen.

Ei huolta, jos noin ikävästi kävisi niin lupaan auttaa hädässä, ihan pro bono. 😁
Amator

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #556 : Toukokuu 13, 2020, 10:18:31 »
Ja mitä helkkarin "Wordin käyttäjiä", siis ettekö itse ole lapsena kokeilleet sellaista uutta keksintöä kuin "koulu", jossa opetetaan kirjoittamisen jälkeen lukemaan oma teksti vielä läpi? Ei siihen mitään tekstinkäsittelyohjelmia tarvitse, kun ihan tuossa foorumilla on tuo kirjoituslaatikko, mihin teksti luodaan ennen lähettämistä.

Siis mitä minä en nyt tajua näistä teidän tämänpäiväisistä kepposistanne.

Kuten aikaisemmiin sanoin. Ehkei kaikki jaksa panostaa tekstin tarkastamiseen. Koulutehtäviin ja ammattiteksteihin panostetaan vähän eri painolla, kun tänne Aku Ankka-foorumin hupikirjoituksiin. Varsinkin kirjoittaa ja muokkaa tekstiä lennosta, vaihtaa sanojen paikkaa, jotta lauseista tai virkkeistä sujuvampi usein käy niin, että muokkaus aika loppuu kesken ja tekstiin jää virheitä. Näin ollen teksti ei täytä kunigas perseen oikeinkirjoitus ja laatukriteerejä.

Olisi suotavaa, jos kaikki kirjoitukset tarkastettuisiin Liftillä, joka tekisi vertaisarvioinnit, ettei kielipoliisien silmiä alasärkeä, kun kielioppivirheet ja vajaavaiset lauseet hyppii silmille. Ja mielensäpahoittajilla olisi helpompi elämä, ja voisi keskittyä räyhämään muualla mopopojille.   
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2020, 10:23:49 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #557 : Toukokuu 13, 2020, 10:28:37 »
Okei. Anteeksi, että kirjoitan vahingossa väärin ja sitten korjaan sen..?
Eläkkeellä.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #558 : Toukokuu 13, 2020, 10:30:45 »
Mitä enemmän panee, sitä enemmän tekee mieli.  :o Olisin ihan pulassa, jos pitäisi yhtäkkiä lopettaa seksityön tekeminen.

Nälkä kasvaa syödessä ja hädässä ystävä tunnetaan. Voin antaa vertaistukea, jos joskus harkitset pistäväsi korkkarit kattoon, ettei tule vieroitusoiroita.     
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #559 : Toukokuu 13, 2020, 10:34:35 »
^
Mä olen nyt jo ihmetellyt, että miksen varaa parin tunnin aikaa ja lutkuta sitä pillua sitten huolella.  ;D

^
Ruokahalu kasvaa syödessä.  8)

Vastasit tuossa vähän niin kuin itsellesikin?  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.