Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302008 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #420 : Helmikuu 23, 2020, 11:31:17 »
^

Mä keksin moniakin syitä. Mutta keksin myös monia syitä sille miksi "jokaviikko uusi neito" voi olla jollekin hyvä ratkaisu. Ja sitten on välimuotoja, eli shortlist + ruletti. Sillekin löydän perustelut kun vähän aikaa mietin. 

Mä ihmettelen myös kaikkea mutta jostain syystä en muiden motiiveja ;D

Ehkä siksi kun minun omatkin rationaaliset päätökset on oikeasti tehty myös tunteella. Tämän kun tajusin niin sain annettua itselleni eräänlaisen synninpäästön. Kaikkea tekemisiään ei voi täysin perustella puhtaan analyyttisesti.

Hmm... Ehkä eniten ihmettelen nykyään tunteitani. Ne muuttuu :). Ne ei olekaan samoja kuin oli joskus. Jos joku on nyt kivaa, niin se ei ehkä ole huomenna kivaa. Siksi sitä kivaa kannattaa tehdä nyt, eikä sitten joskus.

Eli jos panettaa nyt, niin tiedät mitä tehdä 😁

Amator

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #421 : Helmikuu 23, 2020, 11:35:43 »
^ Meinasin just kirjoittaa ihan samanlaisen vastauksen, mutta Seepeli ehti ensin ;D

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #422 : Helmikuu 23, 2020, 11:39:30 »
^^ Just näin ja jokainen tyylillään.Tärkeintä on kuitenkin mennä sillä mikä itselle hyvältä tuntuu .

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #423 : Helmikuu 23, 2020, 11:47:39 »
Joo kukin saa toimia kuten haluaa. Itselle kun tämä maksullinen seksi on uuden kokemista eikä jumittumista, urautumista samaan kuin jokin aviosuhde niin sillä nyt vaan ihmettelen :)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #424 : Helmikuu 23, 2020, 11:49:39 »
^Siltikään en ymmärrä ratkaisua. Jos ei itselleen hyvännäköistä naista saa niin rahalla ainakin yleensä saa hyvännnäköisiä hupsukoita. Niitä on useampia markkinoilla kuin yksi.


Miksi ei voisi tyytyä yhteen, jos se yksi tekee kaiken paremmin kuin muut hupsut? Varsinkin jos ja kun on joskus kokenut karun ja tylyn liukuhihna hupsun, siinä vaiheessa viimeistään alkaa arvostus vakkaria kohtaan nousta joka pojalla. Sitä paitsi ensimmäinen kerta on aina tunnustelua puolin ja toisin. Kun suosii samaa leidiä,saa valita ennen random turskia itselleen sopivan ajan ja muuta sellaista. Voihan niitä vakkareita olla useampikin. Kukin hupsuilee tyylillään, joka on vapaa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2020, 11:54:50 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #425 : Helmikuu 23, 2020, 11:57:56 »
Joo kukin saa toimia kuten haluaa. Itselle kun tämä maksullinen seksi on uuden kokemista eikä jumittumista, urautumista samaan kuin jokin aviosuhde niin sillä nyt vaan ihmettelen :)

Onhan se hyvä kuitenkin käydä tutustumassa uusiin sihteereihin välillä vaikka vakkari oliskin ;)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2020, 12:00:08 kirjoittanut Nezztori »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #426 : Helmikuu 23, 2020, 12:03:18 »
^Siltikään en ymmärrä ratkaisua. Jos ei itselleen hyvännäköistä naista saa niin rahalla ainakin yleensä saa hyvännnäköisiä hupsukoita. Niitä on useampia markkinoilla kuin yksi.


Miksi ei voisi tyytyä yhteen, jos se yksi tekee kaiken paremmin kuin muut hupsut?
Mulla pyörii aina ajatus, että jossain on se kaikkein parhain GFE hupsukka jonka toivon tapaavani. Jos käyn vain yhdellä niin jää vielä tapaamatta.

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #427 : Helmikuu 23, 2020, 13:34:52 »
^ Mulla on tällä hetkellä tuo tilanne et käyn vain yhdellä hupsukalla. Olen käynyt melkoisen monella neidolla "treffeillä". Myöskin ilman rahaa. Nyt kuitenkin saan sitä mitä haluan vakkarilta niin miksi lähtisin etsimään jotain muuta tuolta maailmalta. Ja ei kiitos seurustelulle, olen varsin tyytyväinen elämääni näin.
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #428 : Helmikuu 23, 2020, 18:31:38 »
Täällähän porukka katuaa näemmä joka välissä??? Mikähän moiseen syy?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #429 : Helmikuu 23, 2020, 18:47:06 »
^ Niinpä..
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2020, 18:52:39 kirjoittanut Nezztori »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #430 : Helmikuu 23, 2020, 19:07:11 »
Turskia jotka käyvät vain yhdellä ja ainoalla hupsukalla. Eikö olisi parempi vaihtoehto alkaa seukkaamaan jonkun kanssa?

Olen ehkä naisena jäävi vastaamaan, mutta... Itse ainakin tapaan mieluummin samaa henkilöä useamman kerran, kuin etsisin jotain "vieläkin parempaa", koska se vieläkin parempi tulee omalla kohdallani siitä, että tuntee toisen paremmin, syntyy luottamusta ja ehkä tunteitakin. Silloin se seksi on joka kerta hieman parempaa. Mua ei häiritse (omatkaan) ihastumisen tunteet, kunhan ne pysyvät jokseenkin kurissa.  ;D Mulle seksi tuntemattoman kanssa on kuin kaupan valmis-pullapitko ja seksi tunteiden kanssa on itse valmistettu, juuri uunista tullut höyryävä mutakakku.  ;D Kumpikin on hyvää, jos tekee mieli, mutta kyllä mutis voittaa sata pullapitkoa. Ehkä osa miehistä kokee samoin.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #431 : Helmikuu 23, 2020, 19:22:17 »
^ Tunnustan että on käynyt näin,taisi sihteerikin todeta sen mulle :)

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #432 : Helmikuu 23, 2020, 19:31:37 »
^^ Ihmettelen, että mitä enemmän luen näitä Anniinan viestejä, sitä enemmän huomaan olevani asioista samaa mieltä. Pitäisikö minun huolestua?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #433 : Helmikuu 23, 2020, 19:32:54 »

En tiedä on OT mutta alko tekeen mieli mutakakkua ;)
Amator

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #434 : Helmikuu 23, 2020, 19:56:31 »
Turskia jotka käyvät vain yhdellä ja ainoalla hupsukalla. Eikö olisi parempi vaihtoehto alkaa seukkaamaan jonkun kanssa?

Lähes neljän vuoden kokemus asiasta. Hupakoinnin suhteen ehkäpä elämäni paras ajanjakso.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #435 : Helmikuu 23, 2020, 20:00:39 »
^^^^^ Ymmärrän oikein hyvin,että hupakko tapaa mielellään asiakasta joka on jo asialliseksi havaittu.

Taas täytyy tähän väliin muistella kahta jo lopettanutta blondia palveluntarjoajaa. Suomalaista ja tsekkiä. He tarjosivat kyllä niin loistavaa seksiä jo ihan ensimmäisellä tapaamiskerralla ettei mitään rajaa. Kaikilta nyt ei tietenkään voi olettaakaan löytyvän heidän 110%:sta heittäytymiskykyään.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #436 : Helmikuu 23, 2020, 20:07:22 »
Turskia jotka käyvät vain yhdellä ja ainoalla hupsukalla. Eikö olisi parempi vaihtoehto alkaa seukkaamaan jonkun kanssa?

Olen ehkä naisena jäävi vastaamaan, mutta... Itse ainakin tapaan mieluummin samaa henkilöä useamman kerran, kuin etsisin jotain "vieläkin parempaa", koska se vieläkin parempi tulee omalla kohdallani siitä, että tuntee toisen paremmin, syntyy luottamusta ja ehkä tunteitakin. Silloin se seksi on joka kerta hieman parempaa. Mua ei häiritse (omatkaan) ihastumisen tunteet, kunhan ne pysyvät jokseenkin kurissa.  ;D Mulle seksi tuntemattoman kanssa on kuin kaupan valmis-pullapitko ja seksi tunteiden kanssa on itse valmistettu, juuri uunista tullut höyryävä mutakakku.  ;D Kumpikin on hyvää, jos tekee mieli, mutta kyllä mutis voittaa sata pullapitkoa. Ehkä osa miehistä kokee samoin.

Olen Anniinan kanssa ihan samaa mieltä. Ja onhan pullapitkolle ja mutakakulle omat hetkensä - molemmista on vielä eri versioita ;) Saakohan ensi viikolla laskiaispullaa?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15290
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #437 : Helmikuu 23, 2020, 20:45:19 »
Ihmettelen miten selvisin hengissä koko viikonlopun. Aktiivisuusranneke huutaa hoosiannaa kuten mun nysäkin.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #438 : Helmikuu 27, 2020, 08:48:38 »
Minulla on kännykässä asennettuna joku "sport träkkeri".Ihmettelen että löytyiskö siitä jotain ohjelmaa joka mittaisi nussuttelun tehokkuutta,ja mihin se pitäisi laittaa toiminnan ajaksi.Pitäiskö se työntää omaan bebanteriin kun taskuja ei kuiteskaan siinä toimituksessa olisi.Olishan se kiva katsoa montako "askelta"tuli otettua,ja montako metriä työnneltyä.ja paljonko tuli energiaa käytettyä.Täytyypä tutkia löytyiskö siitä esim.murtomaahiihdosta alaviitteestä kohtaa "suksi vittuun"

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #439 : Helmikuu 27, 2020, 08:49:41 »
Mihin Vipsukka on kadonnut?