Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 581062 kertaa)

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #3340 : eilen kello 10:29:34 »
Pt:iden intoa laitella negapalautteita silloin kun olet vain vilpittömästi, perustellusti eri mieltä. Enkä puhu ollenkaan mistään yksittäistapauksesta. Onko tämä joku nais/miesjuttu, kun turskat tekevät tuota todella paljon vähemmän. Saattaa itse asiassa ollakin, koska se mitä olen ollut siviilityössä naisvaltaisessa työpaikassa (vain nuorena kesätöissä, luojan kiitos), niin siellä oli ihan kamalaa. Kaikki kynsin ja hampain toistensa kimpussa, selkään puukottamista joka suunnalta. Siviiliuran olen tehnyt täysin miesvaltaisella alalla ja kommunikaatio on aivan mutkatonta. Ei mulla muuta kuin että tällaista ihmettelen.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #3341 : eilen kello 11:01:41 »
Pt:iden intoa laitella negapalautteita silloin kun olet vain vilpittömästi, perustellusti eri mieltä. Enkä puhu ollenkaan mistään yksittäistapauksesta. Onko tämä joku nais/miesjuttu, kun turskat tekevät tuota todella paljon vähemmän.
Tulee tuota minullekin, miinusta pt:ltä. Tai no jaa, voi olla yksittäistapaus.
Ukot laittaa oikeastaan vain plussaa jos nyt mitään laittavat.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3342 : eilen kello 13:15:00 »
^^Oma kynnys laittaa kollegalle negaa on kyllä sen verran korkealla, etten muista koskaan sellaista tehneeni.
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Pupu7000

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3343 : eilen kello 14:07:49 »
Koko mainetoiminto on turha ja siitä piittaaminen vieläkin turhempaa. Kuka edes viitsii sitä käyttää, se kun ei vaikuta yhtään mihinkään.

Kuitenkin jos ihmettelee miksi joku voi olla näreissään, kyllähän tuo "miehet sitä, naiset tätä" närkästyttää monia. Ei se voi yllätyksenä tulla.
Stifler's mom.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3344 : eilen kello 14:17:56 »
^^Oma kynnys laittaa kollegalle negaa on kyllä sen verran korkealla, etten muista koskaan sellaista tehneeni.

Ja kun kyse on vain siitä että olet eri mieltä. Ei siitä että olisit ilkeä tai haukkuisit tai yhtään mitään. Edelleen ihan vain ihmetyksenä tämä.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #3345 : eilen kello 17:07:19 »

En minäkään.

Ja turskillekin laitan vain kostonegaa jos saan itse ensin 😁 #pikkusieluinen
Hierontaa, hemmottelua ja seksiä Espoossa!

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3346 : eilen kello 17:16:15 »
Miten ihmeessä Suomen pankin ex-johtaja ei ole tajunnut ”turvatili” huijausta 😮😮😮
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3347 : eilen kello 18:05:43 »
Miten ihmeessä Suomen pankin ex-johtaja ei ole tajunnut ”turvatili” huijausta 😮😮😮
Tämä!
Luin siitä jo aamulla, siis mitä vit....!
Muutenkin, koko ajan joka suunnasta huudetaan, HUUDETAAN nöitä perus juttuja mihin ei pidä haksahtaa ja kerrotaan esimerkkejä.
Samalla kaavalla kuitenkin, eri maustein... Ei voi ymmärtää.

Ja sitten; Nämä sankarit makuuttaa kymmeniä tuhansia tileillä joissa ei ole ensinkään mitään rajoja laitettu.
Mulle tulee välillä sellainen olo että vittu, ihan oikein ?
No, ei todella mutta huh huh🫣
Slippery when wet!

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3348 : eilen kello 18:34:03 »
^Ite jouduin tänään maksamaan 300€:n ostokset Visalla, kun vasta viime vkolla muokkasin debitin turvarajoja 😅 En siinä kassalla äkkiseltään muistanut, mistä ne sovelluksessa muokataan.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3349 : eilen kello 18:38:30 »

Sama, siis todellakin mitvit?!

Ja tosiaan näitä uutisia että "tililtä lähti 60 tuhatta". Mitvit?! tällekin. Ihan kaikkein eniten oikeastaan ihmetyttää näiden uutisten määrä siinä mielessä, että paljonko sitä porukkaa oikeasti on, joilla on tuommoisia rahasummia ylipäänsä? Tai sitten elän jossain ihan omassa köyhässä todellisuudessani ja tuo on vaan ihan normaalia kaikille muille.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #3350 : eilen kello 19:50:02 »
^Eikös sieltä lähtenyt 40 k€? Joka ei tietenkään itse asiaa toiseksi tee. Varmaan aika harvalla taviksella on tuollaista summaa tilillään mutta Liikasen tyyppisellä kaverilla kylläkin. Mieshän on alkuunsa ollut politiikkona ja saanut sitten nimityksen johonkin hyväpalkkaiseen hommaan jota on vuosikausia tehnyt ja on nyt eläkkeellä, ollut jo varmaan aika kauankin.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #3351 : eilen kello 20:54:23 »
Varmaan aika harvalla taviksella on tuollaista summaa tilillään...

Siis mitä vittua? Mulla on tuon lisäksi aina 30 donaa lompakossa siksi koska Andy opetti. Ja aivan tavis.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3352 : tänään kello 05:04:04 »
^Eikös sieltä lähtenyt 40 k€? Joka ei tietenkään itse asiaa toiseksi tee. Varmaan aika harvalla taviksella on tuollaista summaa tilillään mutta Liikasen tyyppisellä kaverilla kylläkin. Mieshän on alkuunsa ollut politiikkona ja saanut sitten nimityksen johonkin hyväpalkkaiseen hommaan jota on vuosikausia tehnyt ja on nyt eläkkeellä, ollut jo varmaan aika kauankin.

Ilmaisin itseäni vähän sekavasti. Tältä tyypiltä lähti tosiaan tuo 40ke ja hänelle se on varmaan normiraha. Tarkoitin näiden uutisten määrää ylipäänsä, kun niitä riittää ja riittää, ja aina on lähtenyt tuon verran ja enemmänkin. Siitä tulee tunne että kaikilla muilla paitsi minulla on tuollaisia summia huijattavaa.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #3353 : tänään kello 08:25:07 »
Näihin huijauksiin menee aina välillä muitakin kovia nimiä, taannoin exministeri Olavi J.Mattilaa taidettiin vedättää nigerialaishuijauksella, siihen kolmostien varrelle kaavailtuun autokauppahankkeeseen vakuuteltiin olevan rahoitus Nigeriasta ...

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3354 : tänään kello 10:29:28 »
Sitä olen miettinyt, saako ne huijarit jostain hajun siitä kenellä on massia tilillä?
Versus, kuinka paljon yheydenottoja tulee sellaisille joilla palkka, päiväraha, etuus mikälie, tulee maksuun ens keskiviikkona ja tilin saldo on €3.25?

Tietenkään nämä ei nouse otsikoihin mutta onko tuo ihan vaan massapostituksen tyyppistä eli listalla on sata numeroa, soitetaan järjestyksessä kaikkiin?
^Ite jouduin tänään maksamaan 300€:n ostokset Visalla, kun vasta viime vkolla muokkasin debitin turvarajoja 😅 En siinä kassalla äkkiseltään muistanut, mistä ne sovelluksessa muokataan.

Tähän itse törmään toistuvasti, mulla on limiitit tiukalla ja kännykkä piilottaa sen kohdan jossa niitä voi muuttaa.
Tottakai tilanteen tullen jonossa selän takana on porukkaa ja....
No, sitten Visa vinkuu🫣
Slippery when wet!