^ Samaa ihmetellään täällä.
"Olen tavattavissa ma-to."
"Et siis nyt?" (on perjantai)
"En, vaan ma-to."
"Eli tänään ei käy?"
"En, vaan ma-to."
"Eli tänään ei käy?"
Uutiset:
Meaxx

Huikea tyyppi
ftw72

Piristää muiden päivää
niin ja huomasin että varpaat kipristeli kanssa pitäsköhän joskus vierailla uudestaan
PrettyHorny

Näyttää hyvää esimerkkiä
^ Samaa ihmetellään täällä."Hinta on xxx"
"En, vaan ma-to."
"Eli tänään ei käy?"
Miten saada kahdesta eri puhelimesta kuvat yhteen ja samaan paikkaan? Toisessa android (joka ei enää käytössä), toisessa ios ja siirto androidista ios:ään ei onnistu.Sähköpostilla jos niitä ei ole ihan kamalan paljon?
Meaxx

Huikea tyyppi
^ Samaa ihmetellään täällä."Hinta on xxx"
"En, vaan ma-to."
"Eli tänään ei käy?"
"Mä maksan xx. Oon tosi kiva ja voidaan tavata toistekin"
"Käykö?"
"Haloo?"
"Ei käy vai?"
"C'moon hei, mä oon tosi kiva"
Meaxx

Huikea tyyppi
Miten saada kahdesta eri puhelimesta kuvat yhteen ja samaan paikkaan? Toisessa android (joka ei enää käytössä), toisessa ios ja siirto androidista ios:ään ei onnistu.
Olipa hyvä tarkennus, en tuota jakamista osannut pukea sanoiksi.Miten saada kahdesta eri puhelimesta kuvat yhteen ja samaan paikkaan? Toisessa android (joka ei enää käytössä), toisessa ios ja siirto androidista ios:ään ei onnistu.
Kielitieteilijän vinkkien lisäksi, itse teen näin kun haluan kuvat puhelimesta koneelle. Mulla on gmail, joten valitsen android-puhelimesta kuville "jaa" ja siitä "kuvat" jolloin se lähettää ne gmailin kuviin. Sieltä ne voi ladata koneelle. Tosin gmailissa se ilmainen talletustila ei ole mitenkään valtava, mutta olen vielä pärjäillyt.
Meaxx

Huikea tyyppi
Ollaanhan me vähä nörttei ?
Ollaanhan me vähä nörttei ?
PrettyHorny

Näyttää hyvää esimerkkiä
Ihmettelen aikuisten ihmisten kommunikaatiokyvyttömyyttäNo mutta esimerkiksi en minä ole vielä aikuinen. Olen vasta 39 vuotias. Tammikuussa olen aikuinen.
PrettyHorny

Näyttää hyvää esimerkkiä
Aivan, sinäkin olet siis Tsernobyl-vuosikertaa. Kuka olisi uskonut...Ihmettelen aikuisten ihmisten kommunikaatiokyvyttömyyttäNo mutta esimerkiksi en minä ole vielä aikuinen. Olen vasta 39 vuotias. Tammikuussa olen aikuinen.