Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302145 kertaa)

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #340 : Helmikuu 02, 2020, 20:45:46 »
^Rene varmaan laskee myös pakin yhdeksi vaihteeksi :D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15309
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #341 : Helmikuu 02, 2020, 22:04:26 »
^
Osaako Rene laskea?
 :D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5329
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #342 : Helmikuu 05, 2020, 22:09:23 »
Kuka omalla autolla kauppaan tuleva ottaa lompakon kauppaan mutta jättää ajokortin autoon?

Minä näin tänään sellaisen, kaksikin kappaletta. Olivat edelläni kaupan kassajonossa. Kaksi nuorta naista, olivat ostamassa tupakkaa. Kun myyjä kysyi henkilöpapereita, kertoivat että ajokortti jäi autoon. Kukkaro oli toki mukana.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #343 : Helmikuu 05, 2020, 22:12:18 »
Kuka omalla autolla kauppaan tuleva ottaa lompakon kauppaan mutta jättää ajokortin autoon?

Minä näin tänään sellaisen, kaksikin kappaletta. Olivat edelläni kaupan kassajonossa. Kaksi nuorta naista, olivat ostamassa tupakkaa. Kun myyjä kysyi henkilöpapereita, kertoivat että ajokortti jäi autoon. Kukkaro oli toki mukana.

Sattuuhan tota. Itselläkin joskus silloin 17-vuotiaana Alkossa käydessä oli jäänyt ajokortti autoon... 😂

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #344 : Helmikuu 05, 2020, 22:26:14 »
Kuka omalla autolla kauppaan tuleva ottaa lompakon kauppaan mutta jättää ajokortin autoon?

Minä näin tänään sellaisen, kaksikin kappaletta. Olivat edelläni kaupan kassajonossa. Kaksi nuorta naista, olivat ostamassa tupakkaa. Kun myyjä kysyi henkilöpapereita, kertoivat että ajokortti jäi autoon. Kukkaro oli toki mukana.

Nykyään ei tartte lompakkoa, on vaan luottokortti farkkujen kolikkotaskussa. Ajokortin voimassaolokin varmistuu poliisisedän tietoliikenneyhteyttä käyttäen kätsysti, vaikka olisit juuri runtannut takapuskuriin tuupaten edellä ajavan kauppakassin lunastuskuntoon 🙄

Luonnollisesti Audin avain löytyy taskusta, mutta Alkon kassalla siitä ei ole paljoa iloa. Tai iloa tavallaan onkin pl. juomien hankinta...

_
dijon on sinappi

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #345 : Helmikuu 06, 2020, 19:02:33 »
Fox News rankkasi Tampereen Euroopan kahdeksanneksi vaarallisimmaksi kaupungiksi..Öö..oon vähän ihmeissäni nyt.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #346 : Helmikuu 06, 2020, 19:07:39 »
Fox News rankkasi Tampereen Euroopan kahdeksanneksi vaarallisimmaksi kaupungiksi..Öö..oon vähän ihmeissäni nyt.

No, jos tampereelta tulee jotain tämmöistä kuin esim. Tappara ja Popeda, niin vähemmälläkin pääsee top kympiin.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #347 : Helmikuu 06, 2020, 22:57:13 »
Fox News rankkasi Tampereen Euroopan kahdeksanneksi vaarallisimmaksi kaupungiksi..Öö..oon vähän ihmeissäni nyt.

No, jos tampereelta tulee jotain tämmöistä kuin esim. Tappara ja Popeda, niin vähemmälläkin pääsee top kympiin.

Kettutyttöuutiset pelkää sitä Tapolan mustamakkaraa, kuten Deedee. Lprman1 taasen ei pelkää kuin Marcos Dö Wittua ja sen MV-lippistä. Oikeasti (tupsahtanut Samantha) Fox pelkää Sanna Marinia, kun se on niin nätti ja fiksu flikka. Tai sitten niille hitaille amerikkalaisille on vihdoin valjennut kuka on Juti. Äiä

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #348 : Helmikuu 11, 2020, 15:58:49 »
Suomalaiset ovat tutkimuksen mukaan kuuliaisia veronmaksajia. Ei onneksi ihan kaikki verot aiheuta orgastisia tunteita, mutta täälläkin näkee usein draamaa jos on vähänkään epäilystä, että joku ei maksa verojaan.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006403887.html?share=5d15fc6e24ac48e9e0c9a2556d605947
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Miuke

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 45
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #349 : Helmikuu 12, 2020, 05:18:52 »
Ihmettelen Miks oon jo hereillä!?! MIKS!! Eka vapaapäivä, illalla mietin kuinka ihanaa on nukkua aamulla pitkään kun kello ei oo soittamassa. Ja mitä, herään kello 4 täysin pirteänä  :o :o :o mulla on näköjään jo valmiiksi päivärytmi tasoa vanhainkoti  ;D
Helsinki 9.-11.11. ❤️

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15309
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #350 : Helmikuu 12, 2020, 05:44:40 »
 :o
Miksi hemmetissä uni loppui?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #351 : Helmikuu 13, 2020, 06:27:21 »
Mikähän RE:n postilaatikkoa vaivaa. Se oli lukuisista eilisistä päälle panoista pois päältä aina uudestaan ja äsken taas.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #352 : Helmikuu 14, 2020, 11:48:34 »
Olin Kuusamossa alkuviikosta ja ihmettelin, että miten paljon lunta siellä olikaan. Omakotitalot pihoineen olivat aivan hautautuneet lumen paljouden alle. Paikalliset sanoivat, että ei koskaan ole ollut näin paljon lunta helmikuun alkupuolella. Työpaikalle tuli saksalaisia tutustumaan meidän systeemeihin ja vietiin ne Rukalle talviurheilemaan. Oulussa kun ei ole juurikaan lunta vaan pelkkää jäätikköä vaan. Ja Kuusamoon ei ole Oulusta kuin rapiat 200 kilometriä. Saksalaiset olivat aivan liekeissään, kun pääsivät ajelemaan moottorikelkoilla, laskettelemaan ja kahlaamaan lumikengillä nietoksessa. Ja vaikka en mikään talviurheilun ylin ystävä olekaan, niin kyllä se oli itsestäkin nyt todella kivaa  :D.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #353 : Helmikuu 14, 2020, 12:08:51 »
^On sitä lumta täällä Pudasjärvelläki. Täytyy sanoa että tämä talvi on ollu aika outo. Pysyvä lumi peite tuli aikasin, lämpötilat on vaihellu +3 tuohon -28 ja tosiaan lunta on paljon verratuna viime vuoteen.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #354 : Helmikuu 14, 2020, 13:04:28 »
^Huomasin tosiaankin että paljon lunta on myös Pudasjärvellä. Se on kyllä aika jännä, kun lähtee Oulusta ajelemaan Kuusamoon päin, niin Oulussa ei lunta ole juuri nimeksikään, mutta jo sadan kilometrin päässä löytyy valtavat kinokset  :). Koillismaahan on aina ollut hyvin lumista seutua, mutta nyt tämä vuosi on kyllä ennätys. Ja nyt eletään vasta helmikuun puoliväliä. Maaliskuun kovat lumipyryt ovat vasta edessäpäin  :D.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #355 : Helmikuu 14, 2020, 16:51:49 »
Sitä minä oon ihmetelly ku tuli soitto 0400 alkusesta numerosta, muttaku sieltä alko nainen puhumaan englantia, josta minä en saanu oikeen mitään selvää, että mitä se halusi. Viisaana sitte päätin laittaa vaan sille luurin korvaan. Kuka soitti palveluun ku laitta kyseisen numeron, niin tulee ravintola Turusta. Onkohan tää nyt huijareitten uusi tapa kalastaa kyllä sanaa, että voivat laittaa laskua tulemaan.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #356 : Helmikuu 14, 2020, 21:30:52 »
Mikähän metsäpedon säikytti pois...🙄

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #357 : Helmikuu 14, 2020, 21:43:21 »
Mikähän metsäpedon säikytti pois...🙄

Tai Sinin?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #358 : Helmikuu 14, 2020, 21:47:14 »
Mikähän metsäpedon säikytti pois...🙄

Tai Sinin?

Tosiaan.. ja myös Johannasin, vieläpä samana päivänä🤔

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #359 : Helmikuu 15, 2020, 05:55:57 »
^, ^^, ^^^

Oho..... ???
Amator