^No kattelin tuossa että sieltäpäin kohosi hentoinen savupilvi...🌪
Joo tuskin siellä Marian kotikulmilla uutta paaviakaan valitaan...
Uutiset:
Joo tuskin siellä Marian kotikulmilla uutta paaviakaan valitaan...
Notta ei meinannut millään tulla orgasmi! Suristinkin tuli jo ihan kuumaksi 😅 Ois varmaan pitänyt lopettaa, meni väkisin pusertamiseksi. Mutta tulihan se sieltä 😆Oon susta tosi ylpeä, ettet luovuttanut
Notta ei meinannut millään tulla orgasmi! Suristinkin tuli jo ihan kuumaksi 😅 Ois varmaan pitänyt lopettaa, meni väkisin pusertamiseksi. Mutta tulihan se sieltä 😆Oon susta tosi ylpeä, ettet luovuttanut
Haha 😂 Olisit soittanut palomiehet apuun. Tilanne alkoi olla kriittinen!Notta ei meinannut millään tulla orgasmi! Suristinkin tuli jo ihan kuumaksi 😅 Ois varmaan pitänyt lopettaa, meni väkisin pusertamiseksi. Mutta tulihan se sieltä 😆Oon susta tosi ylpeä, ettet luovuttanut
Kiitos. Oon itsekin tyytyväinen että taistelin loppuun 😇 Kyllähän se aina palkitsee kun saavuttaa tavoitteen,vaikka matka on ollut kuoppainen.
Haha 😂 Olisit soittanut palomiehet apuun. Tilanne alkoi olla kriittinen!Notta ei meinannut millään tulla orgasmi! Suristinkin tuli jo ihan kuumaksi 😅 Ois varmaan pitänyt lopettaa, meni väkisin pusertamiseksi. Mutta tulihan se sieltä 😆Oon susta tosi ylpeä, ettet luovuttanut
Kiitos. Oon itsekin tyytyväinen että taistelin loppuun 😇 Kyllähän se aina palkitsee kun saavuttaa tavoitteen,vaikka matka on ollut kuoppainen.
Tuohan on poliisiasia:
itsensäväkisinmakuu.
"Vakavasti" puhuen: Suristimien huono puoli onkin se että liikakäyttö aiheuttaa orgasmitoleranssin nousun.
Äärivasemmistolaisten palveluntarjoajien määrää suomalaisessa seksiskenessä. Eilen viimeksi tuli tavattua sellainen.
^Ei, mutta merkit ovat ilmeisen selvät: eteistä koristi valtavan iso SKP:n punalippu, makkarin pöydällä oli Leninin rintakuva ja kaiken yllä leijui paksu mahorkan savu.Ja yöpöydällä tietenkin Maon Pieni punainen kirja, ”Valta kasvaa kiväärin piipusta”.
Eikö YLE muistanut millään tavoin sitä, että tänään vietetään kaatuneiden muistopäivää?