Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 300492 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2560 : Helmikuu 14, 2023, 08:15:59 »
Joidenkin läheinen ystävyys/kaverisuhde voi olla niin paha rasti että se saa keksimään mitä mielikuvituksellisempia tarinoita. Jos on vakuuttava puheissaan niin menee viranomaisillekin läpi - jos näiden ihmistuntemus ei ole kovin vakaalla pohjalla.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1796
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2561 : Helmikuu 14, 2023, 08:21:33 »
Koitin vastata yksäriin ja tuli teksti että käyttäjä xxx ei voi vastaanottaa yksityisviestejä. Wut?

^^Paalasen tapaus haiskahtaa kyllä mun mielestä sille että joku on toiminut tarkoitushakuisesti, tehnyt perättömän ilmiannon loatakseen hänen maineensa. Mulla on aavistus syyllisestä, vahva sellainen.

toi yv jutska oisko poistanut tunnuksen.
kysyvälle vastataan

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2562 : Helmikuu 14, 2023, 08:27:07 »
^Ei ole poistanut. Outoa. Eikä ole voinut mua estääkään, koska siihen ei ole syytä eli ei olla mitään forkkakinastelijoita oltu ikinä. :D
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2563 : Helmikuu 14, 2023, 08:28:43 »
Joidenkin läheinen ystävyys/kaverisuhde voi olla niin paha rasti että se saa keksimään mitä mielikuvituksellisempia tarinoita. Jos on vakuuttava puheissaan niin menee viranomaisillekin läpi - jos näiden ihmistuntemus ei ole kovin vakaalla pohjalla.

Öö, viitsitkö suomentaa.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2564 : Helmikuu 14, 2023, 08:39:47 »
^Henkilö a) ei pidä henkilöstä b) joka on läheisissä väleissä henkilön c) kanssa. Henkilö a) keksii henkilöstä b) huolella mietityn höpöhöpö- jutun joka menee läpi poliisille.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2565 : Helmikuu 14, 2023, 08:44:52 »
Oukei, eli kolmiodraama menossa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2566 : Helmikuu 17, 2023, 00:52:17 »
Suomenruotsalaiset kehuu hampaita (poikkeuksellisen?) paljon.

Tai että suomenruotsalaiset kiinnittää huomiota toisten hampaisiin enemmän?
Kuulkaas forkan ruåttinkieliset, mikä juttu tää on?

Mulla on ihan ok hampaat (ja siis ei oo kuoria tms.), mutta siviilissä & horoillessa nimenomaan suomenruotsalaiset on useasti kehuneet kuinka kauniit hampaat mulla on. Siis ihana kehu, mutta myös jotain sellaista mitä en oo koskaan muilta kuullut (eikä ne hampaat oo mitkään ihmeelliset, ne on okei luonnolliset, mutta vähän kulmahampaat vinksallaan - mikä kuulema vaan söpöä).
Ja ok, mut voi siis myydä hyvänä hevosena. ;D

Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5062
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2567 : Helmikuu 17, 2023, 01:11:23 »
^ Mulla taas ei ole varmaan "kauniit" hampaat mutta niitä on "kehuttu" kidutuslekureiden toimesta vahvan kellertäviksi 😂 - Eksällä oli ihan valkoinen purukalusto mutta se joutui uusimaan sen äkkiä (ja oli puoliruåtsalainen 🤣...) - Muistan kuinka kehui vähän ennen geenejään niin sitten rupesi putoamaan suukalusto... (mitä meikäläinen oppi; älä ikinä julista itsestäsi yhtään mitään...)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2568 : Helmikuu 17, 2023, 01:50:02 »
^ Mulla taas ei ole varmaan "kauniit" hampaat mutta niitä on "kehuttu" kidutuslekureiden toimesta vahvan kellertäviksi 😂 - Eksällä oli ihan valkoinen purukalusto mutta se joutui uusimaan sen äkkiä (ja oli puoliruåtsalainen 🤣...) - Muistan kuinka kehui vähän ennen geenejään niin sitten rupesi putoamaan suukalusto... (mitä meikäläinen oppi; älä ikinä julista itsestäsi yhtään mitään...)

Eiii mulla oo mitään hollywood säihkettä, hammaslääkärit & suomenruotsalaiset vaan diggaa mun hampaista (onneksi myös lääkärien mielestä ne vahvasssa kunnossa  ;D).

Muistan kun menneinä vuosia mun "pappa" (=mun hopeakettu, hei joskus oon onnistunu metsästyksessä), sanoi vielä erotessakin et sääli erota kun hän aina tykkäsi mun hampaista.  :laught:
Hopeakettu tykkäsi myös mun kynsistä, mutta kerroin heti et ne ei oo aidot, niin sen jälkeen niitä ei niin paljon kehuttu. :'(
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3243
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2569 : Helmikuu 17, 2023, 16:29:18 »
^Mä muuten kohta varaan sulle ajan ihan vaan siksi että pääsisin kehumaan sun hampaita ja kynsiä ja sitten lähen pois 😅
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2570 : Helmikuu 18, 2023, 08:57:30 »
Suomenruotsalaiset kehuu hampaita (poikkeuksellisen?) paljon.

Tai että suomenruotsalaiset kiinnittää huomiota toisten hampaisiin enemmän?
Kuulkaas forkan ruåttinkieliset, mikä juttu tää on?

Mulla on ihan ok hampaat (ja siis ei oo kuoria tms.), mutta siviilissä & horoillessa nimenomaan suomenruotsalaiset on useasti kehuneet kuinka kauniit hampaat mulla on. Siis ihana kehu, mutta myös jotain sellaista mitä en oo koskaan muilta kuullut (eikä ne hampaat oo mitkään ihmeelliset, ne on okei luonnolliset, mutta vähän kulmahampaat vinksallaan - mikä kuulema vaan söpöä).
Ja ok, mut voi siis myydä hyvänä hevosena. ;D

Hömm...? Hevospiiriihmisiä?

Raapii pään, että hampaita ois kehuttu? Mikäettei jos ei kehtaa mainita muuten kivan hymyn, kauniit tyttelit, taikka hienot sääret, kun niitä voisi olettaa saavan tarpeeksi huomiota muutenkin.
Shikita ga nai

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5062
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2571 : Helmikuu 18, 2023, 12:22:26 »
^ Mulla taas ei ole varmaan "kauniit" hampaat mutta niitä on "kehuttu" kidutuslekureiden toimesta vahvan kellertäviksi 😂 - Eksällä oli ihan valkoinen purukalusto mutta se joutui uusimaan sen äkkiä (ja oli puoliruåtsalainen 🤣...) - Muistan kuinka kehui vähän ennen geenejään niin sitten rupesi putoamaan suukalusto... (mitä meikäläinen oppi; älä ikinä julista itsestäsi yhtään mitään...)

Eiii mulla oo mitään hollywood säihkettä, hammaslääkärit & suomenruotsalaiset vaan diggaa mun hampaista (onneksi myös lääkärien mielestä ne vahvasssa kunnossa  ;D).

Muistan kun menneinä vuosia mun "pappa" (=mun hopeakettu, hei joskus oon onnistunu metsästyksessä), sanoi vielä erotessakin et sääli erota kun hän aina tykkäsi mun hampaista.  :laught:
Hopeakettu tykkäsi myös mun kynsistä, mutta kerroin heti et ne ei oo aidot, niin sen jälkeen niitä ei niin paljon kehuttu. :'(

Mutta Sullahan on Silmiinpistävän Valkoiset Hampaat 😁👍...

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2572 : Helmikuu 18, 2023, 18:29:42 »
Oikeistotrollien olematonta medialukutaitoa ja heikkoa yleissivistystä...ennen se meni jopa provona...nyt alkaa vaikuttaa, että se on seurausta koulutusleikkauksista.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2573 : Helmikuu 18, 2023, 21:06:23 »
Ninne katosi Vaalirauha?  :o
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2574 : Helmikuu 18, 2023, 21:20:31 »
Suomenruotsalaiset kehuu hampaita (poikkeuksellisen?) paljon.

Tai että suomenruotsalaiset kiinnittää huomiota toisten hampaisiin enemmän?
Kuulkaas forkan ruåttinkieliset, mikä juttu tää on?

Mulla on ihan ok hampaat (ja siis ei oo kuoria tms.), mutta siviilissä & horoillessa nimenomaan suomenruotsalaiset on useasti kehuneet kuinka kauniit hampaat mulla on. Siis ihana kehu, mutta myös jotain sellaista mitä en oo koskaan muilta kuullut (eikä ne hampaat oo mitkään ihmeelliset, ne on okei luonnolliset, mutta vähän kulmahampaat vinksallaan - mikä kuulema vaan söpöä).
Ja ok, mut voi siis myydä hyvänä hevosena. ;D

Olen jo pidemmän aikaa kiinnittänyt huomiota Anna-Maja Henrikssonin hampaisiin tai ehkä enemmänkin ihmetellyt sitä että hän yrittää jostain kumman syystä piilottaa ne.

Täytyy varmaan alkaa tutkia sukua, ehkä olen joku sadastuhanneskymmenesosa suomenruotsalainen.


Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2459
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2575 : Helmikuu 19, 2023, 13:45:23 »
Bannivasaran heilumista.

Paikalla Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2642
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2576 : Helmikuu 19, 2023, 13:56:08 »
^^^^ Vasemmistotrollin räyhäämistä ja uhriutumista. Eli vähän niin kuin pata kattilaa soimaa. 
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2577 : Helmikuu 20, 2023, 06:43:19 »
Heräsin ennen kyrpääni.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2578 : Helmikuu 21, 2023, 18:13:01 »
Joku nainen rupesi selittämään mulle ruokakaupassa sovinismista ja kuinka miehet ovat hirveitä. Vastasin vaan "fuck off my personal space"

Onneksi minulla on vielä oma miesluola. Näiden hullujen takia tarvitsen safe spacen ja Rauli on mun special friend.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 21, 2023, 18:15:02 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6740
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #2579 : Maaliskuu 12, 2023, 00:14:45 »
Kuinka paljon lisää lunta voi sataa vielä maaliskuussa.. 🤔 se on näemmä aamulla lumitöitä tiedossa.
Pörrö on aina plussaa