Miksei huorat maksa mulle vaan mä maksan niille🤔
Koska sä et ole huora vaan asiakas. Rupee huoraksi, niin voit vaan kilisytellä kassakonetta ja kattoo Netflixistä Luciferia.
Uutiset:
Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
ja Anna- Majaa.
Ppelto

Nauttii muiden arvostusta
Tuhnutella sanomatta nimiä! Hienoa 
Billie Eilish menetti 100 000 seuraajaa julkaistuaan näitä korsettikuvia.Toiset pahoittaa mielensä korseteista, toiset niiden puutteesta.

Kova paikka jos foorumilla on kohdeltu kaltoin miehen kolmea tai neljää nimimerkkiä. Nimimerkkien omistaja koittaa järjestää vertaistukitapaamisen johon kutsuu luomansa nimimerkit.Ei mahdotonta. Vaari sai katsos idean!

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
SonjaSisu

Huikea tyyppi
Siis, ei se ole mikään uus juttu mullekaan, mutta joka kerta se jaksaa kummastuttaa. Vaikka osan ohareista osaakin jo väistää, niin silti niitä tulee kohdalle. (vastaillaan ja vahvistellaan loppuunsaakka, jopa kysytään lisäohjeita miten löytää paikalle, mut ei kuitenkaan koskaan tulla:D Vaikea etukäteen tunnistaa. :/ )

SonjaSisu

Huikea tyyppi
Ihmisiä, jotka luulee, että on olemassa joku "hupakkohuutokauppa."
30€!!Ihmisiä, jotka luulee, että on olemassa joku "hupakkohuutokauppa."
Missä semmonen on?
Tarjoon kympin!!!
Näin painajaisia viime yönä tämän aamun kokouksesta. Unessani mulla oli kamera päällä vahingossa, enkä huomannut asiaa. Näytin aivan tärähtäneeltä ja kaikki nauroi. Ja mä vaan en tajunnut 😁
Ei vissiin mitään ulkonäköpaineita kokouksiin 😅
SonjaSisu

Huikea tyyppi
Missä semmonen on?
Tarjoon kympin!!!

30€!!
Yv/Av
Onko antaa mittoja hieman, pitää kysyä exältä sopiiko mun päälleni 🤔
Puusta veistelen! Kirveellä veistetty. Pillun kairaan poralla.
20€ lähtö!
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Näin painajaisia viime yönä tämän aamun kokouksesta. Unessani mulla oli kamera päällä vahingossa, enkä huomannut asiaa. Näytin aivan tärähtäneeltä ja kaikki nauroi. Ja mä vaan en tajunnut 😁
Ei vissiin mitään ulkonäköpaineita kokouksiin 😅
Enkeli, läväytät vain sun ihanan hymyn ruudulle, niin se palaa kaikkien verkkokalvolle. Tuon jälkeen kaikki sujuu kuin rasvattu.