Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302368 kertaa)

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1680 : Kesäkuu 15, 2021, 22:12:55 »
Yhteydenottoja ja ihmismielen moninaisuutta. Kun samaan yhteydenpitoketjuun saadaan mahtumaan sekä ihana makuuni oleva nainen että läski nirpppanokka, ja ikuisessa puutteessa elävä rauhallinen mies että "saan pillua halvemmallakin leuhka huora". Erikoisin oli ehkä "et ansaitse hengittää" ja tämän jälkeen liuta anteeksipyyntöjä.

Kiehtovaa seurata tällaisen ajatuksia, näin etänä. Livenä en sentään uskalla.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1681 : Kesäkuu 15, 2021, 22:20:36 »
Yhteydenottoja ja ihmismielen moninaisuutta. Kun samaan yhteydenpitoketjuun saadaan mahtumaan sekä ihana makuuni oleva nainen että läski nirpppanokka, ja ikuisessa puutteessa elävä rauhallinen mies että "saan pillua halvemmallakin leuhka huora". Erikoisin oli ehkä "et ansaitse hengittää" ja tämän jälkeen liuta anteeksipyyntöjä.

Kiehtovaa seurata tällaisen ajatuksia, näin etänä. Livenä en sentään uskalla.

Minkäköhän napin oli ottanut tai jättänyt ottamatta? Ehkä kaveri kuuluisi olla hourulassa.
Feel so good...

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1682 : Kesäkuu 15, 2021, 22:32:39 »
No, joku partahemmo kirjassa jota pakotettiin lukemaan kuulemma sanoi  "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät".
Minä annan anteeksi mutta en unohda, enkä anna aikaa  8)

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6794
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1683 : Heinäkuu 06, 2021, 16:25:53 »
Ihmettelen taannoin Oulussa riehuneen ukkosmyrskyn jälkiä, on kyllä ollut hurjaa tuhoa. Edelleen siellä täällä pitkin kaupunkia törmää kaatuneisiin puihin, joita ei ole vielä ehditty raivata pois. Kuva Hupisaarilta, jossa isoja puita on repeytynyt juurineen irti maasta.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0234

  • Full Member
  • Viestejä: 308
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1684 : Heinäkuu 06, 2021, 16:39:04 »
^Aivan samaa olen ihmetellyt minä. Jotenkin hyvin surullisen näköistä. Puut jotka ovat seisseet satoja vuosia samalla paikallaan kestäen myrskyt ja tuulet lakosivat nyt ihan jonoina. Ne oli ilmeisesti sellaisia syöksyvirtauksia, jotka kaatoivat puita hyvin paikallisesti. Eilen pyöräilin pitkin ja poikin Oulua ja Linnasaari Ja Kuusiluodon koulun ja Pyrinnön välinen puisto näyttivät kyllä oudoilta, kun suuret puut olivat kaatuneet. Kalevassa kerrottiin, että näiden myrskyn kaatamien puiden korjaus pois kestää heinäkuun loppuun. Kun niitä on niin paljon ja työ on hidasta ja vaarallista.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6794
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1685 : Heinäkuu 06, 2021, 21:33:01 »
^ On kyllä lohduttoman näköistä jälkeä pitkin kaupunkia. Kävin myös katselemassa vanhan kouluni Kuusiluodon tienoilla ja pahaltahan se näytti. Raatintiellä myös oli kaatunut valtavan kokoinen puu, mittasuhteet ei ihan välity tästä kuvasta mutta kookas on. Näitä ei saa koskaan takaisin.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1686 : Heinäkuu 06, 2021, 21:47:24 »
Selässä on rusketusraidat, vaan eivät kyllä ole mun bikinien malliset 🤔. Oonkohan mä ollut ulkona pelkillä rintsikoilla, toivottavasti en ainakaan ihmisten ilmoilla 😅
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1687 : Heinäkuu 06, 2021, 21:49:23 »
^
Melkein pitäis nyt nähdä tuo ihme...🙂
Amator

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1688 : Heinäkuu 06, 2021, 21:54:26 »
^ Selkä vai mut ihmisten ilmoilla ilman paitaa? 😅
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1689 : Heinäkuu 06, 2021, 22:01:34 »
^
...nyt ajattelen sua ilman paitaa 🤩😍
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15317
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1690 : Heinäkuu 06, 2021, 22:20:00 »
Elääkö seepeli puutteessa, kun niin piirittää Nettaa  :laught: :laught: :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1691 : Heinäkuu 07, 2021, 18:20:23 »
Lyheneekö kyrpä vanhetessa...mun mielestä mulla oli paljon pidempi nuorempana.

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1692 : Heinäkuu 07, 2021, 21:26:53 »
Lyheneekö kyrpä vanhetessa...mun mielestä mulla oli paljon pidempi nuorempana
[/quote
En ole varma lyhenemisestä. Olen jokseenkin varma että kuluu se normaalissa käytössä niin paljon että juutalaiset ilahtuvat kullisi nähdessään 'sinutkin on ympärileikattu' 😁
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2021, 21:33:10 kirjoittanut Wanha Turska »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5335
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1693 : Heinäkuu 18, 2021, 11:12:09 »
Noutoruokaroskia, pääosin hampurilaisketjuista tulleita, ympäri kaupungin katuja: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6144c695-6740-49b6-9903-4cb0c4a632fd

Jos itse asioin tuollaisessa paikassa syön aterian ravintolan sisällä (jolloin roskatkin jäävät sinne) mutta jos tilaan noutoruuan, menen kotiin syömään jolloin roskatkaan ei jää kaduille. Kuka ostaa noutoruuan ja menee syömään jalkakäytävälle ravintolan ulkopuolelle? Näköjään aika moni, ainakin Helsingissä. Varmaan niitä cityvihreitä ja muita ekokapinallisia.

Aiasta toiseen: kun olen ruokaillut jossakin burgerpaikassa, olen muutamaan otteeseen sanonut vuoropäällikölle että olisiko mahdollista kehittää ravintola-aterointia niin että jos asiakas syö paikan päällä, ateria tulisi vaikka pahvilautasen päällä ja joka ainoaa tuotetta ei tarvitsisi pakata omaan pakettiinsa? Tarpeettoman roskan määrä vähenisi huomattavasti. Menetelmää ei ole kuulemma mahdollista muuttaa toisenlaiseksi koska ei tiedetä nautitaanko valmistettava ateria paikan päällä vai onko noutotuote.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1694 : Heinäkuu 18, 2021, 11:21:31 »
Minne kulli katosi?
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15317
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1695 : Heinäkuu 18, 2021, 11:43:10 »
Noutoruokaroskia, pääosin hampurilaisketjuista tulleita, ympäri kaupungin katuja: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6144c695-6740-49b6-9903-4cb0c4a632fd

Jos itse asioin tuollaisessa paikassa syön aterian ravintolan sisällä (jolloin roskatkin jäävät sinne) mutta jos tilaan noutoruuan, menen kotiin syömään jolloin roskatkaan ei jää kaduille. Kuka ostaa noutoruuan ja menee syömään jalkakäytävälle ravintolan ulkopuolelle? Näköjään aika moni, ainakin Helsingissä. Varmaan niitä cityvihreitä ja muita ekokapinallisia.

Aiasta toiseen: kun olen ruokaillut jossakin burgerpaikassa, olen muutamaan otteeseen sanonut vuoropäällikölle että olisiko mahdollista kehittää ravintola-aterointia niin että jos asiakas syö paikan päällä, ateria tulisi vaikka pahvilautasen päällä ja joka ainoaa tuotetta ei tarvitsisi pakata omaan pakettiinsa? Tarpeettoman roskan määrä vähenisi huomattavasti. Menetelmää ei ole kuulemma mahdollista muuttaa toisenlaiseksi koska ei tiedetä nautitaanko valmistettava ateria paikan päällä vai onko noutotuote.
Tästä nimenomaisesta syytä näitä kutsutaan roskaruoiksi. Roskaavat aivan älyttömästi ja tämä kait on sitten sitä vihreää siirtymää ja ilmastoahdistusta.
Ihmetteln myös tätä mäkkärin "yhdemmäisyys" kampanjaa telkkarissa. Melkoista hurskastelua, pistäisi nekin rahat paikkojensa siisteyden hoitamiseen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1696 : Heinäkuu 18, 2021, 12:04:40 »
Noutoruokaroskia, pääosin hampurilaisketjuista tulleita, ympäri kaupungin katuja: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6144c695-6740-49b6-9903-4cb0c4a632fd

Jos itse asioin tuollaisessa paikassa syön aterian ravintolan sisällä (jolloin roskatkin jäävät sinne) mutta jos tilaan noutoruuan, menen kotiin syömään jolloin roskatkaan ei jää kaduille. Kuka ostaa noutoruuan ja menee syömään jalkakäytävälle ravintolan ulkopuolelle? Näköjään aika moni, ainakin Helsingissä. Varmaan niitä cityvihreitä ja muita ekokapinallisia.

Aiasta toiseen: kun olen ruokaillut jossakin burgerpaikassa, olen muutamaan otteeseen sanonut vuoropäällikölle että olisiko mahdollista kehittää ravintola-aterointia niin että jos asiakas syö paikan päällä, ateria tulisi vaikka pahvilautasen päällä ja joka ainoaa tuotetta ei tarvitsisi pakata omaan pakettiinsa? Tarpeettoman roskan määrä vähenisi huomattavasti. Menetelmää ei ole kuulemma mahdollista muuttaa toisenlaiseksi koska ei tiedetä nautitaanko valmistettava ateria paikan päällä vai onko noutotuote.
Mäkkärissä ei muuten vieläkään ole roskien lajittelua. Mutta hyvin tuntuu maistuvan ilmastonmuutosta vastustaville elokapinallisille. Kuka stä nyt tyhjällä mahalla jaksaa vaatia muita tekemään jotain.
Perfektionisti.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1697 : Heinäkuu 18, 2021, 12:29:38 »

Havahduin hassuun ääneen. Ulkona satoi vettä! Mutta ennenkuin sain itseni sohvalta ylös ja pihalle kirmailemaan niin se sade loppu. Maakin on ihan kuiva. Satoiko se edes..?🤔
Amator

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1698 : Heinäkuu 18, 2021, 19:40:45 »
Tajusin vasta tänään. Suurin osa maailman ihmisistä ei maksa seksistä. Mikä niitä vaivaa?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5079
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1699 : Heinäkuu 19, 2021, 14:09:40 »
Ihmettelen ettei ole tullut hikoiltua koko päivänä...