Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302115 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1580 : Maaliskuu 23, 2021, 21:28:17 »

Miksiköhän asioita myydään nykyään siten että niissä on yleensä jonkin verran kokoamista ja miksi mukana on aina ylimääräisiä osia 🤔

Amator

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1581 : Maaliskuu 23, 2021, 21:58:17 »

Miksiköhän asioita myydään nykyään siten että niissä on yleensä jonkin verran kokoamista ja miksi mukana on aina ylimääräisiä osia 🤔

Mä taas oon huomannut, että tosi huonoa laatua on. Kaikki minkä ostan ja yritän itse koota, niissä on ollut valmistusvirhe! 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1582 : Maaliskuu 23, 2021, 23:04:30 »

Miksiköhän asioita myydään nykyään siten että niissä on yleensä jonkin verran kokoamista ja miksi mukana on aina ylimääräisiä osia 🤔

Mä taas oon huomannut, että tosi huonoa laatua on. Kaikki minkä ostan ja yritän itse koota, niissä on ollut valmistusvirhe! 😁

Sä tarviit vain kokoojan...
Feel so good...

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2641
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1583 : Huhtikuu 07, 2021, 19:30:18 »
Tätä säätä. tunnin sisällä saattaa sataa, paistaa aurinko ja sataa karvalakkeja.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1584 : Huhtikuu 07, 2021, 19:35:09 »
^
Ihan sama täällä!
Amator

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1585 : Huhtikuu 07, 2021, 23:20:27 »
Että miksi ensin väsyttää niin helvetisti, sitten kun siirryt sänkyyn niin bling. Silmät ei painu enää olleskaan kiinni.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1586 : Huhtikuu 07, 2021, 23:38:55 »
Että miksi ensin väsyttää niin helvetisti, sitten kun siirryt sänkyyn niin bling. Silmät ei painu enää olleskaan kiinni.

Kuulostaa ihan minun nukkumaan menolle😂🙈
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1587 : Huhtikuu 08, 2021, 06:00:09 »
Että miksi ensin väsyttää niin helvetisti, sitten kun siirryt sänkyyn niin bling. Silmät ei painu enää olleskaan kiinni.

Kuulostaa ihan minun nukkumaan menolle😂🙈

Teiltä puuttuu unikaveri, joka silittelee ja hellii teidät uneen
Feel so good...

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1588 : Huhtikuu 08, 2021, 10:06:54 »
Että miksi ensin väsyttää niin helvetisti, sitten kun siirryt sänkyyn niin bling. Silmät ei painu enää olleskaan kiinni.

Kuulostaa ihan minun nukkumaan menolle😂🙈

Teiltä puuttuu unikaveri, joka silittelee ja hellii teidät uneen

Sinäpä sen sanoit! 🙈 Mitäs sellasen kekkasis 😂
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1589 : Huhtikuu 08, 2021, 10:58:43 »
^ No pitäskö meidän olla toistemme unikaverit? 🤔Ja jos ei uni kuitenkaan tuu niin ehkä keksii jotain muuta 🤭
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1590 : Huhtikuu 08, 2021, 11:09:04 »
^ No pitäskö meidän olla toistemme unikaverit? 🤔Ja jos ei uni kuitenkaan tuu niin ehkä keksii jotain muuta 🤭

Aika hyvä idea😉😘 yleensä viimeistään sen "muun" jälkeen uni maistuu paremmin 🤭
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1591 : Huhtikuu 08, 2021, 18:51:17 »
Että miksi ensin väsyttää niin helvetisti, sitten kun siirryt sänkyyn niin bling. Silmät ei painu enää olleskaan kiinni.

Tuo on niinku mun päivä, aamulla kun herää väsyttää mutta virkiää hetken kuluttua, no töissä väsyttää iltapäivällä aivan helvetisti ja sitte kun pitäis mennä nukkumaan, niin paskan marjat sitä on niinku duracel pupu ;D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1592 : Huhtikuu 08, 2021, 20:54:44 »
Ihmettelen tuota nukkumisongelmaa. Toki jos yläkerrassa on reivit niin ei auta kyllä sekään mutta noin niinkuin muutenhan alkoholi on toimiva ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Tänään nukun.
☮️and💟

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1593 : Huhtikuu 08, 2021, 21:16:28 »
Ihmettelen tuota nukkumisongelmaa. Toki jos yläkerrassa on reivit niin ei auta kyllä sekään mutta noin niinkuin muutenhan alkoholi on toimiva ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Tänään nukun.

Oon todennut et kyllä se uni aina lopulta tulee oli se kello sit 01 tai 04 niin turhaa lääkitä millään 🤭 ja jos ei jonain yönä tuu uni niin nukkuupahan seuraavana yönä sit paremmin 😂
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15303
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1594 : Huhtikuu 08, 2021, 21:20:43 »
Ihmettelen tuota nukkumisongelmaa. Toki jos yläkerrassa on reivit niin ei auta kyllä sekään mutta noin niinkuin muutenhan alkoholi on toimiva ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Tänään nukun.

Oon todennut et kyllä se uni aina lopulta tulee oli se kello sit 01 tai 04 niin turhaa lääkitä millään 🤭 ja jos ei jonain yönä tuu uni niin nukkuupahan seuraavana yönä sit paremmin 😂
Mulla oli tuossa ihan vähän aikaa sitten sydämmen vajaatoimintaa ja kehoon kertyi nestettä oikein reilusti. Sitten se meni myös tuohon nukkumiseen eli en saanut kunnolla nukutuksi, koska ahdisti perkuleesti. Sain onneksi lääkettä vaivaan ja nyt jo kolmisen viikkoa olen nukkunut erittäin hyvin ja nestettä on kehosta lähtenyt 27kg. Eli sitä oli ja tämä äijä oli pallo. Nyt kaikki hyvin ja 8 - 10 yöunilla mennään. Ihmettelen miten yksi pieni pilleri päivässä voi muuttaa elämänlaatua.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1595 : Huhtikuu 08, 2021, 21:37:29 »
Nyt on itselläkin sama ongelma kuin monella tällä palstalla. Tänä aamuna nukutti ihan törkeästi mutta nyt olen pirteänä kuin peipponen.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1596 : Huhtikuu 08, 2021, 21:46:09 »
Nyt on itselläkin sama ongelma kuin monella tällä palstalla. Tänä aamuna nukutti ihan törkeästi mutta nyt olen pirteänä kuin peipponen.

Sama, aamuvuorot on meikälle yhtä helvettiä!  :whipping:
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1597 : Huhtikuu 08, 2021, 22:03:26 »
Sama, aamuvuorot on meikälle yhtä helvettiä!  :whipping:
juu, EI! Jos aamuseiskalta pitää olla työmaalla niin sanon heti ja sanoin juuri tänään " hommaa joku muu " 
Toki oon joskus aamuseiskalta työmaalla jos oon menny sinne iltakasilta  :laught:
Why so fragile?

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1598 : Huhtikuu 09, 2021, 05:05:39 »
^ No seiskaan olisi vielä inhimillistä mutta kun pitää jo kuuteen mennä. Ehkä olisi pitänyt opiskella enemmän niin voisi aloittaa vasta kahdeksalta  :whipping:
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5073
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1599 : Huhtikuu 09, 2021, 05:19:15 »
^ ^^ Meikäläinen on kyllä aamuihmisiä - mutta ei välttämättä parhaimmillaan aamulla. Tulee herättyä rauhassa ja hyvissä ajoin - mutta joskus on tullut mieleen että mitäpä se hyödyttää kun illalla pää alkaa nuokahdella (ja nimenomaan niinä iltoina kun ei tuo alkkoholi ole mukana kuvioissa "virkistämässä"...) - Duunissakin saa eniten aikaiseksi juuri aamuisin siinä missä toiset (ne harvat jotka eivät etätöissä ole) istuvat päätteittensä takana kahvimukit kourassa ja hiljaa kuin kirkossa. Sitten loppupäivästä nämä muut ovat piristyneet mutta meikäläinen alkaa jo odotella hiljalleen kotio lähtöä lievään apaattisuuteen vaipuneena. - Lomien aikana rytmi kyllä saattaa sitten kääntyä päälaelleen. - Mutta silloin harvoin, esim tuttavien kanssa iltaa vietettäessä olen sitten ainakin selvinpäin se joka alkaa tehdä lähtöä ensimmäisenä tai oikaisee pitkälleen. Näin jäävät kuulemma kaikki mehevimmät juorut ja päättömimmät jutut kuulemati - näin on meikäläisen ainakin annettu ymmärtää. Ja kun vapaapäivän aamunakin sitten herää vieraisilta saa tappaa hiljaa aikaa ettei herätä niitä muita jotka ovat samm... siis käyneet levolle vasta muutamaa tuntia aikaisemmin.  :whipping: itselleni.