Seksisaitista on tullut turskafoorumi 2.0. 

Uutiset:
Seksisaitista on tullut turskafoorumi 2.0.Minusta se on vielä kaukana turskiksesta.
Seksisaitista on tullut turskafoorumi 2.0.Minusta se on vielä kaukana turskiksesta.
Siellä ei ole kuin kourallinen kirjoittajia jotka vittuilee toisilleen tai yhteiselle viholliselleen.
Ja keskustelevat seksisaitin keskusteluista.
Juttelin yhden tutun kasvattajan kanssa ja kertoi että korona on saanut ihmiset lemmikki kaupoille ja yhteydenottoja on tullut moninkertaisesti verrattuna normaaliin aikaan. Molempia hirvitti ajatus pentutehtailijoista ja siitä mitä niille lemmikeille sitten käy kun kaikki palaa normaaliin.
Juttelin yhden tutun kasvattajan kanssa ja kertoi että korona on saanut ihmiset lemmikki kaupoille ja yhteydenottoja on tullut moninkertaisesti verrattuna normaaliin aikaan. Molempia hirvitti ajatus pentutehtailijoista ja siitä mitä niille lemmikeille sitten käy kun kaikki palaa normaaliin.
Oon kuullut ihan samaa. Koiria ei kuulemma edes riitä kaikille halukkaille (kumpa joku haluais myös Rescue koiria).
Oon kauhuissani siitä, että mitäs kun harrastukset ja matkustelut palaa. Onko sille koiralle sitten enää aikaa. Toivottavasti.
Koiria ei kuulemma edes riitä kaikille halukkaille (kumpa joku haluais myös Rescue koiria).
Oon kauhuissani siitä, että mitäs kun harrastukset ja matkustelut palaa. Onko sille koiralle sitten enää aikaa. Toivottavasti.
^Mut ei itse käytettynä
Kaksi loisteputkea pimeni. Kiireessä ostin Philips Master TL-D 827 kun entisen merkki oli. -840.
Siis voiko olla noin tarkkaa? Kalliitahan nuo eivät ole, mutta harmittaa kuitenkin. 10 vuotta, 10.000 h kestäis.
Olen siis kokeillut vanhempaa toimivaa niihin, joissa en saa noita uusia toimimaan, ja se vanhus toimii. On kyllä kumma juttu.
Onko täällä loisteputkiasiantuntijaa?
TOIMII!
Höh, hinkkasin kontaktitappeja vähän veitsellä ja nyt pelittää.
Kaksi loisteputkea pimeni. Kiireessä ostin Philips Master TL-D 827 kun entisen merkki oli. -840.
Siis voiko olla noin tarkkaa? Kalliitahan nuo eivät ole, mutta harmittaa kuitenkin. 10 vuotta, 10.000 h kestäis.
Olen siis kokeillut vanhempaa toimivaa niihin, joissa en saa noita uusia toimimaan, ja se vanhus toimii. On kyllä kumma juttu.
Onko täällä loisteputkiasiantuntijaa?
TOIMII!
Höh, hinkkasin kontaktitappeja vähän veitsellä ja nyt pelittää.
Numero kertoo käsittääkseni värikoodin, eli nuo sun vanhat oli väriltään kylmä valkoinen ja uudet lämmin valkoinen. Sytkärin vaihto voi kans olla tarpeen jos ei muuten uudet ala pelaamaan.
Sytkärin?
JK Molemmat toimivat nyt.