^ Saatte viisi minuuttia taukoa ennen keskustelua. 

Uutiset:
Vieras0140

Rakastajien aatelia

Vieras0164

Nauttii muiden arvostusta

Vieras0164

Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vieras0138
Kelpo kaveri
Miten punaiset huulet piristääkin päivää 💋
Vieras1703

Venla

Foorumihierarkian huipulla
Minä ihmettelin tänään, kun kävelin vastaan kadulla.
Olen tainnutkin kirjoittaa täällä siitä, kun asiakkaani ovat kyselleet minulta, että "oletko Telialla* myyjänä" ja "olitko viikonloppuna Pupuhuhdassa*". Minä sanon, että "en tietenkään, en minä nyt sentään mikään hullu ole". Mutta asiakkaat vannovat nähneensä minua siellä ja täällä.
No nyt sitten näin itse itseni kaupungilla. Vastaan tuli siis aivan TÄYDELLINEN doppelgänger. Siis täydellinen, jokaista piirua myöten identtinen. Hyvä, että meillä oli erilaiset vaatteet päällä, muuten en olisi tiennyt kumpi minä olen.
* Yksityiskohdat muutettu doppelgängerini yksityisyyden suojelemiseksi.

Boleynground

Vieras0138
Kelpo kaveri
Minä ihmettelin tänään, kun kävelin vastaan kadulla.
Olen tainnutkin kirjoittaa täällä siitä, kun asiakkaani ovat kyselleet minulta, että "oletko Telialla* myyjänä" ja "olitko viikonloppuna Pupuhuhdassa*". Minä sanon, että "en tietenkään, en minä nyt sentään mikään hullu ole". Mutta asiakkaat vannovat nähneensä minua siellä ja täällä.
No nyt sitten näin itse itseni kaupungilla. Vastaan tuli siis aivan TÄYDELLINEN doppelgänger. Siis täydellinen, jokaista piirua myöten identtinen. Hyvä, että meillä oli erilaiset vaatteet päällä, muuten en olisi tiennyt kumpi minä olen.
* Yksityiskohdat muutettu doppelgängerini yksityisyyden suojelemiseksi.
Vieras0217

Azazello on bannattu. Mitä täällä on tapahtunut?
Entto

Lähellä täydellisyyttä
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Azazello on bannattu. Mitä täällä on tapahtunut?
Toivottavasti pääsee pian takaisin