Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302058 kertaa)

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1140 : Marraskuu 25, 2020, 12:23:50 »
Toivon, että saatte maksullisista irti hakemanne. Mutta kannattaa lukea mihin viestiin vastasin, niin ehkä ymmärrätte miksi em. Käytös on ongelmallista.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1141 : Marraskuu 25, 2020, 12:27:51 »
Oon pukumiehen kanssa samoilla linjoilla. Henkilökemiat voivat toimia maksullisissa ja molemminpuolinen nautinto mahdollista, mutta silti ollaan siinä maksuseksin maailmassa jossa on hyvä pitää järki ja tunteet erillään. Hyvä gfe kokemus saattaa sumentaa monen turskan mielen😏
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1142 : Marraskuu 25, 2020, 13:23:38 »

. Siviilisuhteisiin kuuluvia termejä kuten "rakastelu", "molemmipuoliset kemiat" jne. Löytyy raporteista ja kukaan ei tunnu näkevän siinä mitään kummallista? Ja uutena normaalina pidetään sitä, että seksikaupassa myös myyjän pitäisi nauttia kelloa vilkuilematta ja saada orkkuja tai muuten hän on väärällä alalla/huonolla asenteella tai jopa parituksen uhri.
Voin ymmärtää miesten motiivit ja mielenliikkeet, mutta en sitä miksi seksinmyyjät lähtevät mukaan tuollaiseen.

Onko siis niin, tapaamisella saa tunteilla molemminpuolisesti, saa kokea seksin rakasteluna, saa olla kemiaa, palveluntarjoaja saa myös nauttia, mutta näistä ei saa puhua ääneen?

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1143 : Marraskuu 25, 2020, 13:40:00 »
Jokainen tekee ja kommunikoi kuten itse fiksuksi näkee. Kannattaa myöskin ymmärtää syy- ja seuraussuhteet. Joillekin seksinmyyjille asiattomat tai oudot yhteydenotot ovat muodostuneet riesaksi. Toisaalta myös tännekin kirjoittelevilla asiakkailla tuntuu olevan epärealistisia odotuksia siitä miten ja kuinka nopeasti myyjien pitäisi heille vastata. Toi yhtälö ei varmaan kovin hyvin voi siis toimia ja aiheuttaa lopulta pettymyksiä.

>90% seksinmyyjistä ei tänne aktiivisesti kirjoittele. Väitän, että tämä foorumi voi siis aiheuttaa vähän vinoumaa asiakkaiden kuvaan seksinmyyjistä. Tänne todennäköisemmin kirjoittelee ne jotka muutenkin aktiivisesti jaksavat viestiä. Ja jos heistäkin osa väsyy hölmöihin yhteydenottoihin niin voi vaan kuvitella mitä miettii ne matalampaa profiilia pitävät hupakot.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1144 : Marraskuu 25, 2020, 13:49:13 »
Ei yllätä 🙄 tästä kehityksestä voitte syyttää täällä vaikuttavia palveluntarjoajia jotka osaltaan hämärtävät maksullisen seksin rajoja.
Voin ymmärtää miesten motiivit ja mielenliikkeet, mutta en sitä miksi seksinmyyjät lähtevät mukaan tuollaiseen.

No siksi tieteskin, kun se on samalla positiivista markkinointia. Sitä paitsi on helpompi ja kivempi olla kiva palveluntarjoaja ja pitää työstään, kun naama norsunvitutulla vääntää jotain itselleen vastenmielistä.
Se ei silti tarkoita, että venyttäisi omia sääntöjään tai rajojaan. Minä kun en harrasta lainkaan siviiliseksiä, niin kai minullekin suodaan edes joskus lupa nauttia ajasta asiakkaan kanssa.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1145 : Marraskuu 25, 2020, 13:54:20 »
Sitä paitsi on helpompi ja kivempi olla kiva palveluntarjoaja ja pitää työstään, kun naama norsunvitutulla vääntää jotain itselleen vastenmielistä.
Tiedoksesi, on monia palveluntarjoajia jotka eivät laukea tai edes yritä sitä asiakkaiden kanssa. Eivätkä silti ole naama norsunvitulla ja tekevät hommansa hyvin.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1146 : Marraskuu 25, 2020, 14:00:41 »
Se on kivaa, jos aikuisilla on keskenään kivaa, mutta minusta tässä on neljä tapaa, joilla homma menee pieleen.

1. Ostaja sekoittaa ostopuuhat siviilihommiinsa.

2. Ostaja olettaa myyjän tarjoavan enemmän seuraa kuin tämä tarjoaa, ja myyjä taipuu tarjoamaan liikoja, koska kuvittelee sen olevan normi.

3. Myyjä olettaa ostajan haluavan hänen tarjoavan enemmän seuraa kuin hän tarjoaa, ja tarjoaa liikoja, koska kuvittelee sen olevan normi.

4. Myyjä sekoittaa myyntityöt omiin siviilihommiinsa.

Henkilökemiat sun muut sellaiset ovat myynnissäkin ihan tärkeitä. Minulla tapaamisen pääasia on huolehtia asiakkaan tyytyväisyydestä, ja se on helppoa silloin, kun juttu luistaa asiakkaan kanssa. On paljon vaikeampi keskittyä sellaisen asiakkaan tyytyväisyyteen, jonka kanssa ei mitenkään pääse samalle aaltopituudelle, seksi sattuu ja fetisseistä ei ymmärrä mitään.

Kiva on kivaa, mutta liika on liikaa, ja GFE on pelkkä palvelu.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2020, 14:04:38 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1147 : Marraskuu 25, 2020, 14:03:06 »
Sitä paitsi on helpompi ja kivempi olla kiva palveluntarjoaja ja pitää työstään, kun naama norsunvitutulla vääntää jotain itselleen vastenmielistä.
Tiedoksesi, on monia palveluntarjoajia jotka eivät laukea tai edes yritä sitä asiakkaiden kanssa. Eivätkä silti ole naama norsunvitulla ja tekevät hommansa hyvin.

Tiedoksesi, etten ole puhunut mitään kenenkään laukeamisista.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1148 : Marraskuu 26, 2020, 13:00:28 »
Henkilökemiat sun muut sellaiset ovat myynnissäkin ihan tärkeitä. Minulla tapaamisen pääasia on huolehtia asiakkaan tyytyväisyydestä, ja se on helppoa silloin, kun juttu luistaa asiakkaan kanssa. On paljon vaikeampi keskittyä sellaisen asiakkaan tyytyväisyyteen, jonka kanssa ei mitenkään pääse samalle aaltopituudelle, seksi sattuu ja fetisseistä ei ymmärrä mitään.

Allekirjoitan tämän. Ja väittäisin, että asiakaskin on tyytyväisempi kun ollaan tapaamisen aikana oltu samalla aaltopituudella.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1149 : Marraskuu 28, 2020, 18:54:18 »
Ihmettelen miksi kuulijat kaikkoni kun Pentti Hietasen elkein kajautin ilmoille Oi jouluyön 🤔
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15295
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1150 : Marraskuu 28, 2020, 21:46:48 »
Vapaavuoren ulostuloa, vasta nyt.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1151 : Marraskuu 29, 2020, 19:15:04 »
Ihmettelen, että maksuseksifoorumilla huorat joutuu puolustelemaan omaa olemassaoloaan ja hyvää fiilistään 😏 Eikö dissaajat voisi kokoontua vaikka jonnekin seurakunnan foorumille (kai sellaisiakin on) surkuttelemaan huorien kohtaloita.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1152 : Marraskuu 29, 2020, 19:20:43 »
^ Niinpä. Näitä riittää joka foorumilla.
Ihmiset joilla ei ole omassa elämässä sisältöä rekisteröityvät vain tullakseen kertomaan että aihe on ihan perseestä!
Vähän aikaa sitten eräässä koiraryhmässä yksi jäsen liittyi mukaan ja hänen ainoa asiansa oli kertoa että ei tykkää kyseisestä rodusta koska se on liian karvainen ja räksyttää. 😂 Aha, kiitos tiedosta!

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1153 : Marraskuu 29, 2020, 19:28:06 »
^,^^  ;D
Mä luulen, että tuo tyyppi on vain kateellinen horojen tsemppipuheluista ja siksi kiukuttelee...  :D
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1154 : Marraskuu 29, 2020, 19:38:58 »
^,^^  ;D
Mä luulen, että tuo tyyppi on vain kateellinen horojen tsemppipuheluista ja siksi kiukuttelee...  :D

 ;D Siinähän se syy olikin.

^ Niinpä. Näitä riittää joka foorumilla.
Ihmiset joilla ei ole omassa elämässä sisältöä rekisteröityvät vain tullakseen kertomaan että aihe on ihan perseestä!
Vähän aikaa sitten eräässä koiraryhmässä yksi jäsen liittyi mukaan ja hänen ainoa asiansa oli kertoa että ei tykkää kyseisestä rodusta koska se on liian karvainen ja räksyttää. 😂 Aha, kiitos tiedosta!

Näitä trolleja riittää. Nimimerkillä omistan tappajakoiria jotka tappaa ja syö kaiken liikkuvan, eikä niitä voi ilman kuonokoppaa viedä minnekkään. Kotonakin pitää olla tarkkana, ettei ne syö mua  ;D

<3

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1155 : Marraskuu 29, 2020, 19:43:20 »
Trolli iski hupakkosaitille.
Mitä enemmän sitä syötätte, sitä hauskempaa sillä on.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1156 : Marraskuu 29, 2020, 19:45:34 »
^ Nääh, mä en kyllä usko, että hänellä on ollenkaan hauskaa. Toivon kaikkea hyvää hänelle.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1157 : Marraskuu 29, 2020, 22:12:21 »
Mikä ihmeen tarve eräällä kollegalla on kertoa palveluntarjoajan oikean henkilöllisyyden ja nimimerkit yhdistäen.
Tällaiseen tapaukseen törmäsin erään asiakkaan kertomana plus toisen kollegan kertomana. Sekä meiliini tullut viesti joltain. Kiitos siitä.
Haluaisin olla anonyymi. Kuten lähes kaikki huorat sekä asiakkaat. Sitten eräs menee lörpöttelemään nimeni, pronikkini, perhesuhteeni ym eteenpäin. Minkä ihmeen takia?
Vaikka kuinka joku olisi julkihuora, kaikki ei halua olla sitä.  :(

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1158 : Joulukuu 01, 2020, 21:14:53 »
Mihinköhän mä taas olen laittanut puhelimen laturin 🤔..
Katoin jo varmat epätodennäköiset paikat eli jääkaapin ja vaatekaapin.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1159 : Joulukuu 01, 2020, 21:25:29 »
Mihinköhän mä taas olen laittanut puhelimen laturin 🤔..
Katoin jo varmat epätodennäköiset paikat eli jääkaapin ja vaatekaapin.
Noiden sun katsomien lisäksi suosittelen vilkaisemaan myös kuivakaapin ja mahdollisen saunan. Niin ja tietty pistorasioiden lähistöt lattialla, mut oletan että ilmiselvät on jo katsottu. Mä jostain syystä tuppaan hävittämään kaiken kanssa jääkaappiin, avaimista kissan lääkkeisiin..
Hupsu hupakko Turusta