Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ihmettelet ?  (Luettu 302111 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1120 : Marraskuu 19, 2020, 11:59:10 »
^^ Mitä oot vastannut tuollaisille  ;D ?

^Saman pannut merkille. Jos joku täällä antaa ilmaisexi tai haluaa tyttöystäväksi Penalle, niin hän varmaan osaa laittaa varoituskolmion avattareensa.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1121 : Marraskuu 19, 2020, 12:10:39 »
^^ Mitä oot vastannut tuollaisille  ;D ?

^Saman pannut merkille. Jos joku täällä antaa ilmaisexi tai haluaa tyttöystäväksi Penalle, niin hän varmaan osaa laittaa varoituskolmion avattareensa.


Pyrin olemaan korrekti ja vastaamaan ystävällisesti opastaen miten homma toimii mutta joskus on saattanut lipsahtaa kuva Shrekin korvasta tai ihmissuden kourasta 🙊


Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1122 : Marraskuu 19, 2020, 12:54:29 »
^
Ai vitsi ;D Pääsit juuri minun top 5 blondeihin Maria Enkelin kaveriksi :-*

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1123 : Marraskuu 19, 2020, 12:58:46 »
^^ Mitä oot vastannut tuollaisille  ;D ?

^Saman pannut merkille. Jos joku täällä antaa ilmaisexi tai haluaa tyttöystäväksi Penalle, niin hän varmaan osaa laittaa varoituskolmion avattareensa.


Pyrin olemaan korrekti ja vastaamaan ystävällisesti opastaen miten homma toimii mutta joskus on saattanut lipsahtaa kuva Shrekin korvasta tai ihmissuden kourasta 🙊

😂😂

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1124 : Marraskuu 19, 2020, 14:52:38 »
Onkohan koronatilanne aiheuttanut aivojen pehmenemistä monella?

Ei.
Kyllä me miehet ollaan horonasta, talvesta tai sateesta huolimatta oltu aina tällaisia.
Mitä nopeammin te naiset huomaatte tämän tosiasian, sen helpompi teille.
Älkääkä ikinä odottako meiltä yhtään mitään.

Oikeastaan paras neuvoni on että kun näette miehen, älkää ajatelko häntä miehenä vaan kylmän rauhallisesti toteatte että kyseessä on Tampio.
Miehet = the Tampiot
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1125 : Marraskuu 19, 2020, 21:58:20 »
Onkohan koronatilanne aiheuttanut aivojen pehmenemistä monella?

Olen havainnut että viime aikoina sähköpostikyselyt ovat muuttuneet vaativammiksi ja täälläkin kysytään jonkun verran eritapaista palvelua kun ennen. Sähköposteissa pyydetään aiempaa enemmän kasvokuvia, ja kysyjät eivät halua ymmärtää miksi en niitä lähetä. Puhun nyt vain itsestäni, muut lähettävät tottakai mitä lystäävät.
Asiakaskokelaat haluavat myös oikeasti nauttivaa, oikeasti runsaasti kostuvaa, oikeasti piiskaamisesta nauttivaa, oikeasti perseenronklaamisesta nauttivaa palveluntarjoajaa jne. Enää ei riitä että suostuu tekemään jonkun jutun vaan se pitää hallita sataprosenttisesti ja siitä pitää vielä aidosti nauttia. Itse olen ajatellut että vaikka en nyt niin nauttisi esim kultaisesta suihkusta sillä tavalla että mahlat valuu reisiä pitkin kun suunnittelen sitä niin voin sen kuitenkin suorittaa koska en inhoa sitä ja se tekee asiakkaan tyytyväiseksi.

Muutenkin kaikki viestittely ennen tapaamista on etenevisssä määrin muuttanut muotoaan. Kysytään tyyliin korvien muotoa, onko sormissa nukkaa, miten pukeudut tapaamiseen vaikka ei osata esittää asutoiveita vaan halutaan että palveluntarjoaja laittaa sellainen asun päälle jota oikesti käyttäisi siviiliseksitapaamisessa.
Asiakaskokelaat lähettävät kasvokuvia ja pyytävät kommentteja. Tuntuu että maksuseksi ja siviiliseksi on mennyt monella sekaisin.

Old school turskat osaavat kuitenkin erottaa treffit ja maksuseksin  ;D

Kuulin kesällä täällä vieraileelta ulkomaalaiselta palveluntarjoalta saman eli leidi ihmetteli kasvokuvan pyytelijöitä, saako vetää paljaalla-kyselijöitä ja kovin erikoisia pyyntöjä, jotka eivät kuuluneet leidin palveluvalikoimaan.

Golddigger et lähtisi ilmaiseksi kahville huomenna, mulla on rahaa.  ::)   

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1126 : Marraskuu 20, 2020, 12:01:58 »
Eilis illan aikana tullu lunta ja lumen kaltaista vettä, mutta somessa ei ole kukaan hehkuttanut tuon valkoisen paskan olemassaoloa?🤔
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1127 : Marraskuu 20, 2020, 18:30:57 »
Onkohan koronatilanne aiheuttanut aivojen pehmenemistä monella?

Olen havainnut että viime aikoina sähköpostikyselyt ovat muuttuneet vaativammiksi ja täälläkin kysytään jonkun verran eritapaista palvelua kun ennen. Sähköposteissa pyydetään aiempaa enemmän kasvokuvia, ja kysyjät eivät halua ymmärtää miksi en niitä lähetä. Puhun nyt vain itsestäni, muut lähettävät tottakai mitä lystäävät.
Asiakaskokelaat haluavat myös oikeasti nauttivaa, oikeasti runsaasti kostuvaa, oikeasti piiskaamisesta nauttivaa, oikeasti perseenronklaamisesta nauttivaa palveluntarjoajaa jne. Enää ei riitä että suostuu tekemään jonkun jutun vaan se pitää hallita sataprosenttisesti ja siitä pitää vielä aidosti nauttia. Itse olen ajatellut että vaikka en nyt niin nauttisi esim kultaisesta suihkusta sillä tavalla että mahlat valuu reisiä pitkin kun suunnittelen sitä niin voin sen kuitenkin suorittaa koska en inhoa sitä ja se tekee asiakkaan tyytyväiseksi.

Muutenkin kaikki viestittely ennen tapaamista on etenevisssä määrin muuttanut muotoaan. Kysytään tyyliin korvien muotoa, onko sormissa nukkaa, miten pukeudut tapaamiseen vaikka ei osata esittää asutoiveita vaan halutaan että palveluntarjoaja laittaa sellainen asun päälle jota oikesti käyttäisi siviiliseksitapaamisessa.
Asiakaskokelaat lähettävät kasvokuvia ja pyytävät kommentteja. Tuntuu että maksuseksi ja siviiliseksi on mennyt monella sekaisin.

Old school turskat osaavat kuitenkin erottaa treffit ja maksuseksin  ;D

Kuulin kesällä täällä vieraileelta ulkomaalaiselta palveluntarjoalta saman eli leidi ihmetteli kasvokuvan pyytelijöitä, saako vetää paljaalla-kyselijöitä ja kovin erikoisia pyyntöjä, jotka eivät kuuluneet leidin palveluvalikoimaan.

Golddigger et lähtisi ilmaiseksi kahville huomenna, mulla on rahaa.  ::)


No tottakai  ;D Voin jopa antaa puolitoista tuntia pillua jos tarjoat munkin!

Poissa Vieras0118

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1128 : Marraskuu 21, 2020, 20:25:51 »
Tänään on uutisoitu, että Viking Grace ajoi Ahvenanmaalla karille. Uutisfilmistä ja iltapäivälehtien kuvien perusteella minusta näyttää siltä, että Viking Grace ennemminkin törmäsi saareen. Ahvenanmaahan. Titanic törmäsi jäävuoreen ja upposi tunnissa. Viking Gracen matkustajat ovat siinä mielessä paljon onnellisemmassa asemassa, että laiva on tukevasti pohjasta rantavedessä kiinni. Alkaa olla nykyään aika haastavaa tuo laivaristeily saaristomerellä, kun näitä myrskyjäkin on ihan alvariinsa. Ja laivat on rakennettu tällaisiksi kelluviksi ostoskeskuksiksi. No itseä ei ole nämä laivaristeilyt sitten pätkääkään koskaan kiinnostaneet, että siinä mielessä aivan sama minulle. Viking Grace saa minun puolestani maata siinä Ahvenanmaan kyljessä kiinni vaikka maailman tappiin asti. Minun graceni on Privat Grace (http://privatgrace.cz/en/girls/) Prahassa. Siellä on meille turskille tarjolla se ikuinen juhannusristeily. DeeDee sen privatin aikoinaan ihan ensimmäisenä bongasi. Suuret kiitokset siitä Tampesterin miehelle  :D.   
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2020, 20:27:48 kirjoittanut kocour »

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1129 : Marraskuu 22, 2020, 05:45:54 »
Onkohan koronatilanne aiheuttanut aivojen pehmenemistä monella?

Olen havainnut että viime aikoina sähköpostikyselyt ovat muuttuneet vaativammiksi

Muutenkin kaikki viestittely ennen tapaamista on etenevisssä määrin muuttanut muotoaan. Kysytään tyyliin korvien muotoa, onko sormissa nukkaa, miten pukeudut tapaamiseen vaikka ei osata esittää asutoiveita vaan halutaan että palveluntarjoaja laittaa sellainen asun päälle jota oikesti käyttäisi siviiliseksitapaamisessa.
Asiakaskokelaat lähettävät kasvokuvia ja pyytävät kommentteja. Tuntuu että maksuseksi ja siviiliseksi on mennyt monella sekaisin.

Old school turskat osaavat kuitenkin erottaa treffit ja maksuseksin  ;D


Ei sentään ole vaadittu napanöyhdän olemassaoloa? ;D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1130 : Marraskuu 22, 2020, 08:10:33 »
Onkohan koronatilanne aiheuttanut aivojen pehmenemistä monella?

Olen havainnut että viime aikoina sähköpostikyselyt ovat muuttuneet vaativammiksi ja täälläkin kysytään jonkun verran eritapaista palvelua kun ennen. Sähköposteissa pyydetään aiempaa enemmän kasvokuvia, ja kysyjät eivät halua ymmärtää miksi en niitä lähetä. Puhun nyt vain itsestäni, muut lähettävät tottakai mitä lystäävät.
Asiakaskokelaat haluavat myös oikeasti nauttivaa, oikeasti runsaasti kostuvaa, oikeasti piiskaamisesta nauttivaa, oikeasti perseenronklaamisesta nauttivaa palveluntarjoajaa jne. Enää ei riitä että suostuu tekemään jonkun jutun vaan se pitää hallita sataprosenttisesti ja siitä pitää vielä aidosti nauttia. Itse olen ajatellut että vaikka en nyt niin nauttisi esim kultaisesta suihkusta sillä tavalla että mahlat valuu reisiä pitkin kun suunnittelen sitä niin voin sen kuitenkin suorittaa koska en inhoa sitä ja se tekee asiakkaan tyytyväiseksi.

Muutenkin kaikki viestittely ennen tapaamista on etenevisssä määrin muuttanut muotoaan. Kysytään tyyliin korvien muotoa, onko sormissa nukkaa, miten pukeudut tapaamiseen vaikka ei osata esittää asutoiveita vaan halutaan että palveluntarjoaja laittaa sellainen asun päälle jota oikesti käyttäisi siviiliseksitapaamisessa.
Asiakaskokelaat lähettävät kasvokuvia ja pyytävät kommentteja. Tuntuu että maksuseksi ja siviiliseksi on mennyt monella sekaisin.

Old school turskat osaavat kuitenkin erottaa treffit ja maksuseksin  ;D

Kuulin kesällä täällä vieraileelta ulkomaalaiselta palveluntarjoalta saman eli leidi ihmetteli kasvokuvan pyytelijöitä, saako vetää paljaalla-kyselijöitä ja kovin erikoisia pyyntöjä, jotka eivät kuuluneet leidin palveluvalikoimaan.

Golddigger et lähtisi ilmaiseksi kahville huomenna, mulla on rahaa.  ::)


No tottakai  ;D Voin jopa antaa puolitoista tuntia pillua jos tarjoat munkin!

Loistavaa. Ilman muuta tarjoan munkit ja vielä kahvit kaupan päälle, jos pillua saa oikein puolituntia työstä. Ja muista: sinun nautintosi on minulle tärkeämpi kuin minun nautinto. 

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1131 : Marraskuu 22, 2020, 08:47:26 »
Onkohan koronatilanne aiheuttanut aivojen pehmenemistä monella?

Mä luulen, että juurikin tämä korona ja eristys on saanut uusia ihmisiä hakemaan seuraa uusista paikoista ja myös maksuseksin piireistä. Heille ei varmaankaan ole niin selviä tämän bisneksen toimintaperiaatteet. ;D

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1132 : Marraskuu 22, 2020, 10:59:31 »
Onkohan koronatilanne aiheuttanut aivojen pehmenemistä monella?

Mä luulen, että juurikin tämä korona ja eristys on saanut uusia ihmisiä hakemaan seuraa uusista paikoista ja myös maksuseksin piireistä. Heille ei varmaankaan ole niin selviä tämän bisneksen toimintaperiaatteet. ;D


Aivan, siksi yritän aina muistaa antaa jokaiselle mahdollisuuden vaikka näyttäisi siltä että ei ihan tunnekaan sääntöjä. Aina joku uusi tarttuu verkkoon vaikka se onkin pienen työn takana  ;D

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1133 : Marraskuu 22, 2020, 11:22:12 »
Onkohan koronatilanne aiheuttanut aivojen pehmenemistä monella?

Mä luulen, että juurikin tämä korona ja eristys on saanut uusia ihmisiä hakemaan seuraa uusista paikoista ja myös maksuseksin piireistä. Heille ei varmaankaan ole niin selviä tämän bisneksen toimintaperiaatteet. ;D

Minä luulen, että korona vuoksi osalta on lähtenyt työpaikka alta ja saanut maksulliseen seksiin tuleemaan mukaan palveluntarjojia, jotka eivät siihen sovellu alkujaankaan.
Surullista.

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1134 : Marraskuu 23, 2020, 12:25:51 »
Onkohan koronatilanne aiheuttanut aivojen pehmenemistä monella?

Olen havainnut että viime aikoina sähköpostikyselyt ovat muuttuneet vaativammiksi ja täälläkin kysytään jonkun verran eritapaista palvelua kun ennen. Sähköposteissa pyydetään aiempaa enemmän kasvokuvia, ja kysyjät eivät halua ymmärtää miksi en niitä lähetä. Puhun nyt vain itsestäni, muut lähettävät tottakai mitä lystäävät.
Asiakaskokelaat haluavat myös oikeasti nauttivaa, oikeasti runsaasti kostuvaa, oikeasti piiskaamisesta nauttivaa, oikeasti perseenronklaamisesta nauttivaa palveluntarjoajaa jne. Enää ei riitä että suostuu tekemään jonkun jutun vaan se pitää hallita sataprosenttisesti ja siitä pitää vielä aidosti nauttia. Itse olen ajatellut että vaikka en nyt niin nauttisi esim kultaisesta suihkusta sillä tavalla että mahlat valuu reisiä pitkin kun suunnittelen sitä niin voin sen kuitenkin suorittaa koska en inhoa sitä ja se tekee asiakkaan tyytyväiseksi.

Muutenkin kaikki viestittely ennen tapaamista on etenevisssä määrin muuttanut muotoaan. Kysytään tyyliin korvien muotoa, onko sormissa nukkaa, miten pukeudut tapaamiseen vaikka ei osata esittää asutoiveita vaan halutaan että palveluntarjoaja laittaa sellainen asun päälle jota oikesti käyttäisi siviiliseksitapaamisessa.
Asiakaskokelaat lähettävät kasvokuvia ja pyytävät kommentteja. Tuntuu että maksuseksi ja siviiliseksi on mennyt monella sekaisin.

Old school turskat osaavat kuitenkin erottaa treffit ja maksuseksin  ;D

Juurikin tämä! Ihme viestejä tulee nykyään XD ja siis nimenomaan ei tullut ennen ainakaan tässä määrin. Mä en kyllä edes vastaa sellasiin maileihin joissa pyydetään vetää paljaalla, koska eihän semmonen tyyppi voi olla ihan kunnossa muutenkaan niinkun korvien välistä. TODELLA moneen mailiin jää nykyään vastaamatta kun miehet pyytää treffeille, lähettelee omia kuvia/pyytää sun naamakuvia tai muuta erikoista.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7798
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1135 : Marraskuu 23, 2020, 13:17:46 »
Onkohan koronatilanne aiheuttanut aivojen pehmenemistä monella?

On varmasti. Tosin osa oli pehmeitä jo valmiiksi. Ainakin nettiaikaa olisi hyvä säännöstellä ja kehitellä jotain muuta aktiviteettia. Myös avohoito on varmaan lisääntynyt.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1136 : Marraskuu 25, 2020, 01:20:49 »
Sähköposteissa pyydetään aiempaa enemmän kasvokuvia, ja kysyjät eivät halua ymmärtää miksi en niitä lähetä.
Asiakaskokelaat haluavat myös oikeasti nauttivaa, oikeasti runsaasti kostuvaa, oikeasti piiskaamisesta nauttivaa, oikeasti perseenronklaamisesta nauttivaa palveluntarjoajaa jne. Enää ei riitä että suostuu tekemään jonkun jutun vaan se pitää hallita sataprosenttisesti ja siitä pitää vielä aidosti nauttia...

Asiakaskokelaat lähettävät kasvokuvia ja pyytävät kommentteja. Tuntuu että maksuseksi ja siviiliseksi on mennyt monella sekaisin...

Old school turskat osaavat kuitenkin erottaa treffit ja maksuseksin  ;D

Ei yllätä 🙄 tästä kehityksestä voitte syyttää täällä vaikuttavia palveluntarjoajia jotka osaltaan hämärtävät maksullisen seksin rajoja. Siviilisuhteisiin kuuluvia termejä kuten "rakastelu", "molemmipuoliset kemiat" jne. Löytyy raporteista ja kukaan ei tunnu näkevän siinä mitään kummallista? Ja uutena normaalina pidetään sitä, että seksikaupassa myös myyjän pitäisi nauttia kelloa vilkuilematta ja saada orkkuja tai muuten hän on väärällä alalla/huonolla asenteella tai jopa parituksen uhri.
Voin ymmärtää miesten motiivit ja mielenliikkeet, mutta en sitä miksi seksinmyyjät lähtevät mukaan tuollaiseen.




Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1137 : Marraskuu 25, 2020, 01:29:13 »
^ Jumalauta, äärimmäisen hyviä pointteja!

Editt - minä vierastan kaikkea sellaista että hupsu yrittää kohdata minut henkisillä tasoilla ja peuhata takkatulen ääressä. Noi on siviilijuttuja. Ja sielläkin ainut asia mitä takkatulen ääressä tapahtuu on keppanan juonti ja makkaran kypsentäminen.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2020, 01:33:49 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1138 : Marraskuu 25, 2020, 11:55:31 »

Ei yllätä 🙄 tästä kehityksestä voitte syyttää täällä vaikuttavia palveluntarjoajia jotka osaltaan hämärtävät maksullisen seksin rajoja. Siviilisuhteisiin kuuluvia termejä kuten "rakastelu", "molemmipuoliset kemiat" jne. Löytyy raporteista ja kukaan ei tunnu näkevän siinä mitään kummallista? Ja uutena normaalina pidetään sitä, että seksikaupassa myös myyjän pitäisi nauttia kelloa vilkuilematta ja saada orkkuja tai muuten hän on väärällä alalla/huonolla asenteella tai jopa parituksen uhri.
Voin ymmärtää miesten motiivit ja mielenliikkeet, mutta en sitä miksi seksinmyyjät lähtevät mukaan tuollaiseen.

Olisiko sen takia, että jotkut asiakkaat haluavat sitä? Ehkä olen naivi, mutta uskon että osa hupakoista nauttii seksistä ajoittain itsekin. Ei se kemioiden kohtaaminen mikään synti ole enkä ymmärrä miten se sekoittaisi siviili- ja maksuseksin rajoja.

Ihmisillä on erilaisia toiveita ja jokainen hupakko valitsee itse millaista palvelua ja keille haluaa tarjota. Mikä tässä on ongelma? Minua ihmetyttää tarve yrittää puristaa kaikki samaan muottiin.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä ihmettelet ?
« Vastaus #1139 : Marraskuu 25, 2020, 12:19:48 »
^ komppaan Zorbasta. Meitä on moneen kelkkaan ja kaikilla yksilölliset toiveet ja tarpeet. Itsellä ei ole tarvetta käyttää maksullisia palveluita ”kassien tyhjentämiseen” ja ilman kemiaa seksi on mielestäni tylsää. Sekä siviili- että tällä puolella. Mutta aivan varmasti jollain toisella on toisenlaiset mieltymykset - ja hyvä niin.