Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"  (Luettu 12324 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« : Elokuu 20, 2019, 08:58:19 »
Tämän kesän surkein juttu kohdaltani on se, että 6 vuotta kestänyt vakkari"suhteeni" päättyi neitokaisen valmistumiseen(mikä tietenkin on hieno asia) ja lähdettyä paikkakunnalta.
Neito asusteli lähistöllä ja ajanvaraamiset onnistuivat 95%:sti aina. Harvemmin kerrottiin ettei nyt ehdi.

Tästä päästäänkin siihen, että kertokaas kuinka pitkiä vakkarihommia teillä on ollut ja vakkarilla meinaan sellaista jota olette tavanneet ainakin yhden kerran kuukaudessa.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #1 : Elokuu 20, 2019, 11:46:17 »
vakkarilla meinaan sellaista jota olette tavanneet ainakin yhden kerran kuukaudessa.

Tolla määritelmällä mulla ei ole yhtään vakkaria, kun käyntejä yleensäkin tulee harvemmin kuin kerran kuukaudessa.
Itse lasken vakkareiksi sellaiset joita tapailen useammin kuin kerran, vaikkakin harvemmin. Tällaiseksi laskettavia neitoja taitaa olla 3-4 ja pisin asiakassuhde on kestänyt vuodesta 2012. Ja toivottavasti sekin jatkuu vielä.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15335
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #2 : Elokuu 20, 2019, 11:56:41 »
vakkarilla meinaan sellaista jota olette tavanneet ainakin yhden kerran kuukaudessa.

Tolla määritelmällä mulla ei ole yhtään vakkaria, kun käyntejä yleensäkin tulee harvemmin kuin kerran kuukaudessa.
Itse lasken vakkareiksi sellaiset joita tapailen useammin kuin kerran, vaikkakin harvemmin. Tällaiseksi laskettavia neitoja taitaa olla 3-4 ja pisin asiakassuhde on kestänyt vuodesta 2012. Ja toivottavasti sekin jatkuu vielä.
Komppaan Juutasta.
Mun kategoriassa vakkariksi koen ne hupakot, joita olen tavannut vähintään kolme kertaa ja siitä sitten ylöspäin. Taannoin makasin kuukauden sairaalassa niin DeeDeeb:n asettaman ehdon mukaan ei ollut sitten enää yhtään vakkaria.  ;D
Mulla pisin asiakassuhde on kestänyt nyt 8 vuotta ja edelleen jatkuu, tosin en käy kovin usein johtuen välimatkasta, mutta kuitenkin käyn edelleen.
Vakkarisuhteita on viimeisen parin vuoden aikana loppunut 3, koska he lopettivat toimintansa hupakkona. Pidämme silti edelleen yhteyttä heidän toiveen mukaan.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #3 : Elokuu 20, 2019, 11:59:35 »
Eikö vakkarin määritä juurikin se jos käyttää saman neidon palveluita toistuvasti? Perjaatteessa jos käy kerran vuodessa huorissa ja aina samalla, niin senkin voi määrittää vakioasiakas suhteeksi?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #4 : Elokuu 20, 2019, 12:03:27 »
Jos silloin tällöin tapailee en saa siitä kuviteltua "vakkarisuhdetta" mitenkään. Eli kun kävin Sarahilla Prahassa viime kesänä kaksi kertaa ja nyt kerran niin mulla on vakkari sitten Prahassa.
Ei pojaat tää näin mene ;)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #5 : Elokuu 20, 2019, 12:12:13 »
Mun mielestä noita määritelmiä pitäisi suhteuttaa itse kunkin tapaan käyttää palveluita, koska meillä kaikilla on omat tapamme. Toiset käy kerran vuodessa ja toiset tiheämmin. Ja vakioasiakaspalvelua olen saanut näillä harvemmillakin käyntikerroilla.

Sitäpaitsi useammin kuin kerran kuussa lasketaan jo seurusteluksi ;-)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #6 : Elokuu 20, 2019, 12:18:26 »
^Merkillistä seurustelua jos siinä raha vaihtaa omistajaa seksiä vastaan..
Mä en tollaseen lähtisi ikinä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15335
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #7 : Elokuu 20, 2019, 12:34:04 »
Jos silloin tällöin tapailee en saa siitä kuviteltua "vakkarisuhdetta" mitenkään. Eli kun kävin Sarahilla Prahassa viime kesänä kaksi kertaa ja nyt kerran niin mulla on vakkari sitten Prahassa.
Ei pojaat tää näin mene ;)
Mikä toimii sinelle ei välttämättä toimi jollekin toiselle.
Ja jos väkisin haluaa ymmärtää asiat vain omalta näkökannaltaan, sekään ei toimi.

Jos sinä katsot, että sinulla on vakkari Prahassa niin sinulla on silloin vakkari siellä, kukaan ei kyseenalaista sitä.

Kyllä tämä DeeDee näin menee.

Niin ja Juutaksen kanssa taa samaa mieltä tyttöystävä määrityksestä  ;D
Ja raha vaihtaa aina omistajaa tai ainakaa minä en koskaan ole tavannut ilmaista tyttöystävää.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15335
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #8 : Elokuu 20, 2019, 12:34:54 »

Mä en tollaseen lähtisi ikinä.
Eikä kukaan sitä vaadi.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #9 : Elokuu 20, 2019, 12:44:10 »
^^ Surullista jos olet aina joutunut maksumieheksi. Onneksi itselläni ei ole näin huonosti olleet asiat koskaan. ;)


Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #10 : Elokuu 20, 2019, 12:54:47 »
En tähän rupea omia vakkarisuhteita puimaan, mutta olen asiasta Villen kanssa samaa mieltä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2019, 13:02:51 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #11 : Elokuu 20, 2019, 12:59:03 »
Ymmärrän, että tyhjästä on paha nyhjästä.  ;)


Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #12 : Elokuu 20, 2019, 13:08:21 »
^^ Surullista jos olet aina joutunut maksumieheksi. Onneksi itselläni ei ole näin huonosti olleet asiat koskaan. ;)

Sinäkö et koskaan hemmotellut kumppaniasi? Et vienyt elokuviin/teatteriin/konsertteihin, et tarjonnut illallista ravintolassa/pitseriassa/mäkkärillä, et ostellut kukkia, lahjakortteja kauneushoitoihin, et vienyt lomalle/kylpylään tms??
Itse en kyllä ole laskenut olenko saama- vai maksupuolella, mutta kyllä rahaa on palanut. Enkä kyllä ole katunut.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #13 : Elokuu 20, 2019, 13:14:09 »
^Ja tietty asunto, kesämökki, auto..  miehen kuuluu maksaa ;)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #14 : Elokuu 20, 2019, 13:42:59 »
Itse harrastanut vasta vajaat kaksi vuotta, mutta saman neidon palveluja käyttänyt alusta asti. Tuon vakkarimääritelmän saa puolesta jokainen määrittää ihan itse koska käyntimäärät vaihtelevat jokaisella. Jos käytän kahden hupakon palveluja aina kun täällä keikalla käyvät niin lasken kyllä heidät vakkareiksi, vaikka eivät ihan kerran kuussa käykkään.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15335
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #15 : Elokuu 20, 2019, 13:50:38 »
Sinäkö et koskaan hemmotellut kumppaniasi? Et vienyt elokuviin/teatteriin/konsertteihin, et tarjonnut illallista ravintolassa/pitseriassa/mäkkärillä, et ostellut kukkia, lahjakortteja kauneushoitoihin, et vienyt lomalle/kylpylään tms??
Itse en kyllä ole laskenut olenko saama- vai maksupuolella, mutta kyllä rahaa on palanut. Enkä kyllä ole katunut.
Ei ilmeisesti ole.  ;D

En Juutaksen lailla ole minäkään katunut. Hyvin porskuttaa edelleen.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #16 : Elokuu 20, 2019, 13:58:53 »
Itellä on pari vakkaria joita koitan tavata aina kun ovat Suomessa. Suosittelen, sessiot paranee kun vähän tuntee toisiaan ja tyttö tietää mitä haluan ja yrittää parhaansa antaa sitä. On siinä jonkunlainen "suhde", koska molemmat tietävät että tavataan vielä uudestaan.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #17 : Elokuu 20, 2019, 14:15:05 »
^ Näin minäkin tämän koen. Sessiot paranee ja muutenkin on kivaa.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #18 : Elokuu 20, 2019, 14:47:13 »
^Ja tietty asunto, kesämökki, auto..  miehen kuuluu maksaa ;)

Tyhmä se, joka lähtee naislle tuollaisia osteleen.

Kyllä pitäis olla sen verran luottoa omaan rakastettavuuteen, ettei lähde sille linjalle, että rahalla saa rakkautta. Jos maksumieheksi ryhtyy Svetlanoille niin saahan siinä maksella koko suvun lonkkaproteesit moneen kertaan.

Mä pidän kyllä nää maksulliset seksihommat ihan erillään parisuhteista ja samaa suosittelen muillekin. Aikuiset ihmiset tienaa omat rahansa, koskee myös naisia.

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1110
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkäkestoisin vakkari"suhde"
« Vastaus #19 : Elokuu 20, 2019, 15:08:46 »
 ::)
Oliko tässä nyt kyse siitä vakkarisuhteesta vai siitä mikä on tyhmää ja mikä ei ole?

Minulla on yksi vakkari ja käyn hänen luonaan vähintään kerran kuukaudessa.
Toimii ihan hyvin näin