Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Sänky hajosi

<< < (2/5) > >>

Hottis puuma:
Olen tästä tänne ennenkin kirjoittanut eli mulla myös hajosi sänky aikoinaan yhden tursakkeen takia. Painoa sillä otuksella oli lähemmäs toistasataa kiloa tms.

Vaappui vaikeammin kun Ahtisaari ja vatsa roikkui lähes polvissa joten kullia sitten lopulta sänkyyn päästyä sai hetken tosissaan etsiä hiivalle haisevan eturepun alta.. Vieläkin puistattaa ja ihmettelen miten hitossa se edes pääsi mun vastaanotolle kun liikkuminen oli aivan järkyttävän vaikeaa ja puuskuttamista, sydärin partaalla oli joka askeleella.

Vieras0260:

--- Lainaus käyttäjältä: Minttuliini - Syyskuu 06, 2021, 19:08:14 ---Mulla on ajat sitten sängystä hajonnut pohja kesken seksin ylipainoisen miehen kanssa. Onneksi osattiin nauraa tilanteelle :) Nykyisen sänkyni valitsin osittain ottaen huomioon seksityön, eli laadukas ja tukeva jenkkisänky kovalla patjalla. Isoin asiakas lienee painanut n. 200 kiloa ja minä siihen päälle 50kg. Hyvin kesti eikä edes notkunut :)

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Syyskuu 06, 2021, 20:27:22 ---Olen tästä tänne ennenkin kirjoittanut eli mulla myös hajosi sänky aikoinaan yhden tursakkeen takia. Painoa sillä otuksella oli lähemmäs toistasataa kiloa tms.

Vaappui vaikeammin kun Ahtisaari ja vatsa roikkui lähes polvissa joten kullia sitten lopulta sänkyyn päästyä sai hetken tosissaan etsiä hiivalle haisevan eturepun alta.. Vieläkin puistattaa ja ihmettelen miten hitossa se edes pääsi mun vastaanotolle kun liikkuminen oli aivan järkyttävän vaikeaa ja puuskuttamista, sydärin partaalla oli joka askeleella.

--- Lainaus päättyy ---

Heh, ”lähemmäs toistasataa kiloa” nyt ei oo paljo mittää. Se on alle sata noin suomeksi.

Mutta ihan vakavasti, turskaveljet. Kummanko em. palvelijattarista valitsisitte noin kirjoituksesta päätellyn kanssaihmisten ja asiakkaiden arvostamisen takia? Ei sillä, etteikö huora saisi asiakastaan valita, mutta :o

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Syyskuu 06, 2021, 20:27:22 ---Olen tästä tänne ennenkin kirjoittanut eli mulla myös hajosi sänky aikoinaan yhden tursakkeen takia. Painoa sillä otuksella oli lähemmäs toistasataa kiloa tms.

--- Lainaus päättyy ---
toivottavasti muistit kehua kuinka armoton panomies oli ja kuinka monta triplaorkkua sait
#helppohommanopeaarahaa  :laught:

Hottis puuma:
^Ei kun huokaisin pitkään ja hartaasti helpotuksesta tyypin lähdettyä. Tein myös ristinmerkin luojaa kiittääkseni. 🤣

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Syyskuu 06, 2021, 23:19:33 ---^Ei kun huokaisin pitkään ja hartaasti helpotuksesta tyypin lähdettyä. Tein myös ristinmerkin luojaa kiittääkseni. 🤣

--- Lainaus päättyy ---
Tämä pyhä vesi auttaa meitä minua

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta