Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Sänky hajosi
orjamies:
Viittasinkin jossain keskustelussa olen ISO MIES painoa ainakin se 60kg liikaa. onko pt miten koe ponnistaneet
sänkynsä tämä oli reippaasti yli 1000e suomessa tehty sänky . ihan hajosi kun yksin istuin ainakin tää yö
menee patjalla lattialla ideana kirjoitukselle kannataa olla plan b jos vaikka mä tulen kylään.
Vieras0422:
Mulla on ajat sitten sängystä hajonnut pohja kesken seksin ylipainoisen miehen kanssa. Onneksi osattiin nauraa tilanteelle :) Nykyisen sänkyni valitsin osittain ottaen huomioon seksityön, eli laadukas ja tukeva jenkkisänky kovalla patjalla. Isoin asiakas lienee painanut n. 200 kiloa ja minä siihen päälle 50kg. Hyvin kesti eikä edes notkunut :)
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: orjamies - Syyskuu 06, 2021, 18:51:15 ---Viittasinkin jossain keskustelussa olen ISO MIES painoa ainakin se 60kg liikaa. onko pt miten koe ponnistaneet
sänkynsä tämä oli reippaasti yli 1000e suomessa tehty sänky . ihan hajosi kun yksin istuin ainakin tää yö
menee patjalla lattialla ideana kirjoitukselle kannataa olla plan b jos vaikka mä tulen kylään.
--- Lainaus päättyy ---
Sulla on selvästi Renen vikaa. :laught:
Lifti:
Harvemmin vaari uskaltaa sängyssä naida kun kaksi sänkyä on hajonnut runkatessa.
HarryPotter:
Käytännössä testattu sänkyjen koeponnistajanammatti oiskin oiva unelmatyö naiselle ja miehelle :blowjob:
Toki kimpatkin pitäisi huomioida.
Sänkyliikeet voisivat alkaa etsimään vapaaehtoisia :drinking:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta