Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Sänky hajosi

<< < (4/5) > >>

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Syyskuu 06, 2021, 20:27:22 ---Olen tästä tänne ennenkin kirjoittanut eli mulla myös hajosi sänky aikoinaan yhden tursakkeen takia. Painoa sillä otuksella oli lähemmäs toistasataa kiloa tms.

Vaappui vaikeammin kun Ahtisaari ja vatsa roikkui lähes polvissa joten kullia sitten lopulta sänkyyn päästyä sai hetken tosissaan etsiä hiivalle haisevan eturepun alta.. Vieläkin puistattaa ja ihmettelen miten hitossa se edes pääsi mun vastaanotolle kun liikkuminen oli aivan järkyttävän vaikeaa ja puuskuttamista, sydärin partaalla oli joka askeleella.

--- Lainaus päättyy ---

Lähemmäs toistasataa kiloa tai muuta sellaista, huh?

"Toistasataa" tarkoittaa suomenkielessä lukua

x ∈ [100,199]

ja "lähemmäs" tässä tarkoittaa lähempänä toista sataa kuin ensimmäistä sataa. Olisi mieletöntä verrata suhteessa välien keskipisteisiin ja silti käyttää "lähemmäs"-termiä, joten jäljelle jää

Lähelle sata kiloa mutta vähemmän

Ja pyöristyssääntönä toimii naisen käsitys normaalipainosta... Loogista :D :D :D

Esimerkki: sillä itselle naisen ihannepaino on 50 kg, on 75 kg lähempänä sataa kuin ihannetta eli "lähemmäs satakiloinen"

_
dijon on sinappi

Hottis puuma:
^Taisi se koira älähtää johon kalikka kalahti? ;)

Ymmärrän että mun analysoinnit saattaa viiltää kipeästi myös omalla kohdalla, mutta kommentoidaan vielä tuota painoasiaa. Mistä mä voisin tietää mitä tyypillä oli painoa - kun en kehottanut menemään vaa'alle ensin. Enkä niin toimi muidenkaan kohdalla. Silmämääräisesti arviointeja habituksesta toki voi tehdä, mutta sama lopputulos ei päde kaikkien kohdalla. Tyyppi ei ollut pitkä, alle keskiverron eli lyhyt ihminen ylipainoisena on vähän niin kuin yhtä leveä kun on pitkäkin. Ei mulla muuta.

irritaatio:
Tehän olitte sängyssä yhdessä, eli taisi yhteispaino olla se mikä oli liikaa.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Joulukuu 30, 2021, 09:53:32 ---"Toistasataa" tarkoittaa suomenkielessä lukua

x ∈ [100,199]

--- Lainaus päättyy ---
ei vaan
x ∈ ]100,199]

Hottis puuma:

--- Lainaus käyttäjältä: irritaatio - Joulukuu 31, 2021, 12:19:39 ---Tehän olitte sängyssä yhdessä, eli taisi yhteispaino olla se mikä oli liikaa.

--- Lainaus päättyy ---

Huomattu on että sulla on mulle taas hirveästi asiaa, repukallekin vaan hymähdin lakonisesti että aha. Pahoitteluni.  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta