Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seuraa hotelliin 15.10.2021 Tampereelta  (Luettu 3043 kertaa)

Poissa ernoposa

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Seuraa hotelliin 15.10.2021 Tampereelta
« : Syyskuu 03, 2021, 19:32:23 »
Hei. Hakisin seuraa kahdesta kauniista ja fiksusta naisesta Tampereelta. Olen varannut sviitin hotellista 15-17.2021
Olisiko suosituksia ketä kannattaisi kysyä tai haluaako jotkut ilmoittautua. Tapaamisen kesto vähintään tunti. Mielellään pidempikin.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuraa hotelliin 15.10.2021 Tampereelta
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2021, 07:41:19 »
^ Saisiko olla pientä purtavaa sillä aikaa kun odotat?

Ehdotan tupla-ateriaa jaffalla.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuraa hotelliin 15.10.2021 Tampereelta
« Vastaus #2 : Syyskuu 04, 2021, 07:55:47 »
Tuohan on ihan selkeä ja hieno työtarjous. Vähän pidemmissä ja erikoisemmissa tapaamisissa ei minusta ole paha, jos asiakas sitä hakee vaikka täällä. Onnea etsintään, ihan varmana Tampereelta löytyy sinulle sopivat tytöt.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seuraa hotelliin 15.10.2021 Tampereelta
« Vastaus #3 : Syyskuu 04, 2021, 13:51:56 »
Ihan asiallisesti vastaus vilpittömään kysymykseen.

Jos kyseessä on erityisempi tapaaminen ja vielä toivot kahta palveluntarjoajaa, kannattaa ennen sviitin varaamista sopia seuralaisten kanssa erittäin hyvissä ajoin, että homma onnistuu, sopia ajankohdat, palvelut ym. Kahden seuralaisen saaminen samaan aikaan mukaan on aika haastavaa aikataulujen vuoksi, koska palveluntarjoajilla on sattuu olemaan muutakin elämää, kuin myydä seksiä (kuten hankala vuorotyö, lapsia tai harrastuksia). Lisähankaluuden kysymyksessäsi muodostaa se, että siitä puuttuu kuukausi. Jos se on 15.-17.joulukuuta, homman voi saada onnistumaan, mutta jos se on 15.-17. syyskuuta, voit unohtaa koko jutun. Ainakin kahden saamisen samaan aikaan.

Olen itse sopinut aika  paljon erikoisempia tapaamisia, mutta yleensä 2-4 kuukautta etukäteen. Ne ovat kyllä onnistuneet hyvin ja ilokseni varsin kaukaakin Suomesta hienoja ja mukavia palveluntarjoajia on lähtenyt tänne susirajan taakse Turkuun tapaamiseen.

Onnea joka tapauksessa hankkeellesi, joka on varmasti hieno kokemus, jos saat sen onnistumaan. Laita toki tänne rapsaa, jos onnistuu.

Ylilääkäri

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1794
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seuraa hotelliin 15.10.2021 Tampereelta
« Vastaus #4 : Syyskuu 04, 2021, 14:42:02 »
ilman kettuilua ylilääkärille oli tuo aika tossa alusta asti  ainiin lääkärit ei osaa lukea =)

joskus väitettiin että Dominalle ajansaaminen on ongelma. niitä nyt on muutama prosentti vs muu tarjonta.

yhtä kertaa lukuun ottamatta olen saanut ajan 24h sisään, usein samalle päivälle jos on ollut tarvetta.

se ainutkin sit vastasi muutaman päivän päästä, että ollut sairaana ja aika olisi löytynyt.
kysyvälle vastataan

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuraa hotelliin 15.10.2021 Tampereelta
« Vastaus #5 : Syyskuu 04, 2021, 14:47:59 »


Jaa mutta nythän mä vasta hokasinkin, että otsikossa on mainittu kuukausikin! Sorry!!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 04, 2021, 14:53:50 kirjoittanut Mie »

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seuraa hotelliin 15.10.2021 Tampereelta
« Vastaus #6 : Syyskuu 04, 2021, 16:05:10 »
Totta, kuukausi on mainittu otsikossa, mutta ei tekstissä. Katsoin huolimattomasti, pahoittelen.

On totta, että kyllä yhden palveluntarjoaja saa nopeastikin, mutta tuossa oli ymmärtääkseni kyse kahdesta ja se tekee asian kyllä vaikeammaksi. Tämä perustuu siihen, kun olen jutellut palveluntarjoajien kanssa kolmen kimpoista, niin kyllä siinä joka kerta he ovat ottaneet esiin sen, että niitä on haastava järjestää ex-tempore. Tietysti, jos valmiiksi tarjotaan kolmen kimppaa PT:n tiloissa, se on eri asia, mutta kahden saaminen samaan aikaan omaan hotelliin tiettynä aikana on vaikeampaa. Voin olla väärässäkin, en ole sellaista kokeillut.

Ylilääkäri

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seuraa hotelliin 15.10.2021 Tampereelta
« Vastaus #7 : Syyskuu 05, 2021, 20:44:39 »
Itse tapasin kesällä kaksi naista hotellissa, en tosin samaan aikaan, mutta melko lähekkäin kuitenkin. Kahden hutsun tilaaminen samaan aikaan samaan paikkaan ei liene vaikeaa, mutta suurempi kysymys on varmasti se, kuinka moni on valmis tekemään kimppahommia.