Kuva on viehättävä mutta 50-luvusta en kyllä muista yhtään mitään, korkeintaan kuulopuheita 
Uutiset:
								JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua

Venla

Foorumihierarkian huipulla

Sukkiskuvat on olleet kestosuosikki toiveissa, jotenkin se on sitten vain aina jäänyt...mutta nyt voisi olla vähän settiä luvassa.No niin, tässäpä upeaa settiä kerrakseen

SeuraKatri

Nauttii muiden arvostusta

ja parasta viilettää kommandona niiden kanssa, hameen helma hulmuten  
								Venla

Alpo

Piristää muiden päivää
						Päätetään tää tänne mistä aloitettiinkin!Sievät kengät sinulla , niin ja on kyllä mahtavat tissitkin . tuonne kun saisi painaa kasvot niin kaukana olisi katala maailma .
Kiitos kaikille joiden hermot ei ehtineet mennä, ja muille...olen pahoillani, toipuminen saattaa vaatia useita käyntejä tissiterapiassa...![]()
Päätetään tää tänne mistä aloitettiinkin!Oolalaa... Että voikin nainen olla kaunis! Kyllä sitä mielellään näin maanantaiaamuna jäis tuollaisen ihanuuden kanssa peuhaamaan. Mutta mennään nyt töihin kuitenkin, niin on varaa sitten tissiterapiaan.
Kiitos kaikille joiden hermot ei ehtineet mennä, ja muille...olen pahoillani, toipuminen saattaa vaatia useita käyntejä tissiterapiassa...![]()
								dueerre

Piristää muiden päivää

Nellanoora

Rakastajien aatelia

Venla

Näin kaunis hoitajatar voisi sitten itse suunnitella terapian keston eli kuinka monta käyntiä hoito vaatii.
Ja kun tissiterapia on ohitse niin sen jälkeen tehdä hoitosuunnitelman pilluterapiasta.
Siinä voisi potilaalla hyvinkin pari vuotta vierähtää. Ikävä kyllä Kela ei näitä terapiakäyntejä korvaa.
Sanonpahan vaan, että alkoi tekemään mieli!
Päätetään tää tänne mistä aloitettiinkin!
								Tunnustautuja

Huikea tyyppi

RobertLey

Valkoista ja valoa🤍

Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						Sukat sukkanauhaliiveillä paras fiilis itsellä.Oijoi, tuohon leikkiin voisin helposti liittyä
Seksuaalisuus voi olla leikkisää.

samuel

Huikea tyyppi
						Sukat sukkanauhaliiveillä paras fiilis itsellä.
Sukat sukkanauhaliiveillä paras fiilis itsellä.