Ihan vaan tavis-steikkarit.
Aistikasta, tavis on aliarvioitu käsite

Uutiset:
								Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua

Freyja

Rakastajien aatelia
Älä sano näin väheksuen tällaisista kauniista sääristä. Toisille nämä ovat taivas
								Freyja

Rakastajien aatelia
						Ihan vaan tavis-steikkarit.Kyllä se vaan taviskin voi näemmä näyttää hyvältä
								Freyja

Rakastajien aatelia
Aistikasta, tavis on aliarvioitu käsite
Minua nämä ainakin ihastuttaa ja tavis on hieman vähättelevä termi näitä kuvaamaan. Ja siitä tuntumasta nautiskelee aina enemmän kuin mielellään...Ihan vaan tavis-steikkarit.Kyllä se vaan taviskin voi näemmä näyttää hyvältä
No kyl... Ja ainakin itse tykkään näiden silkkisestä tuntumasta. 😌 Siis stay-uppien.
Steikkarit hajoaa niin helposti, etten viitsi jatkuvasti olla investoimassa joihinkin näyttävämpiin.
								Vieras1449

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Joulua odotellessa 🎀✨tästä kuvasta tule mieleen marianne karkit

Vieras1449

Näyttää hyvää esimerkkiä
						Ihan vaan tavis-steikkarit.hienot steikkarit ja vielä nuo varpaat

Freyja

Rakastajien aatelia
						Ihan vaan tavis-steikkarit.hienot steikkarit ja vielä nuo varpaat
								Ainokainen

Huikea tyyppi

Vieras1442

Nauttii muiden arvostusta
						Nyt löytyi niin päheen väriset steikkarit, että pakkohan tää on tänne jakaa.

jpetke

Huikea tyyppi
						Nyt löytyi niin päheen väriset steikkarit, että pakkohan tää on tänne jakaa.Tykkään! Pirteä on väri keskellä pimeintä talvea

Cece

Saisi mikroaaltouunilla pillua

Nyt löytyi niin päheen väriset steikkarit, että pakkohan tää on tänne jakaa.Ihastuttavan viettelevää

Nyt löytyi niin päheen väriset steikkarit, että pakkohan tää on tänne jakaa.Olen nykyään niin pihalla skenestä, että minulla ei ole aavistustakaan kuka on Ainokainen. Niinpä kävin katsomassa kuvat. Ne lämmittivät vanhan miehen sydäntä. Vielä kun saadaan kaupungin korkeimmat korkkarit jalkaan niin täydellistä.![]()
								HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä

Saako ne jo ottaa pois?  

Ainokainen

Huikea tyyppi
Täytyy myöntää, että päheän seksyn väriset ovat![]()
Saako ne jo ottaa pois?
 Tervetuloa selvittämään, miltä mun sääret näyttäis ilman 😉
								misterx83

Piristää muiden päivää