Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: NAISET VASTAA: Tinder-panot  (Luettu 3720 kertaa)

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
NAISET VASTAA: Tinder-panot
« : Elokuu 29, 2021, 03:02:04 »
Toisesta ketjusta inspiroituneena, Tinder-kysely siviiliseksin saralla! HUOM! Tämä kysely on naisille, miehille on oma ketju johon vastata :)

Tinder on puhelinsovellus, jolla voi etsiä seuraa. Monesti sillä etsitään (maksutonta, koska maksullinen on appissa kielletty) erityisesti seksiseuraa.

Oletko löytänyt Tinderistä seksiseuraa? Jos olet, millaisia kokemukset on olleet? Löytyikö kenties pitkäaikainen unelmien täyttymys, oliko kokeilu niin jäätävää kuraa, että poistit sovelluksen, vai jotain tältä väliltä? Millaisia yhteydenottoja sait, jäikö jokin kaihertamaan, tai onko sinulla erityinen muisto? Vastaa ja kommentoi, jaa kokemuksia ja lue muiden.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: NAISET VASTAA: Tinder-panot
« Vastaus #1 : Elokuu 29, 2021, 09:00:58 »
Kovin paljoa ei ole kertynyt kokemusta Tinderistä, mutta jotain nyt kuitenkin. Ei toimi mun tarpeisiin, eikä ole löytynyt hyvää seksiä. Vaihdoin Tinderin tähän saittiin ja tämä toimii paljon paremmin mun tarpeisiin 🙊😅. Seura on ollut parempaa, ei tarvii kuunnella kenenkään urpon juttuja kaksien treffien verran ennenkuin kehtaa repiä mieheltä housut pois jalasta, plus että ei tarvitse karistella ketään kannoiltaan 😅. Palaan Tinderiin ja muihin vaihtoehtoihin taas sitten, kun tarpeet muuttuu.
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: NAISET VASTAA: Tinder-panot
« Vastaus #2 : Elokuu 29, 2021, 18:47:03 »
Tinder....

Oon ollut tinderissä, mutta en tosiaan ole löytänyt sieltä mitään muuta kuin pettymyksiä... Muutaman kerran käynyt treffeillä ja kaksi niistä on päättynyt niin, että oon ihan literally joutunut joko juosta karkuun tai karkaamaan... Toki olen näille "herroille" aina sanonut suoraan, että en halua jatkaa treffejä tai edetä, mutta selkeesti eivät ole ymmärtäneet mitä ei tarkoittaa.

Toisin sanoan, jos mua haluaa kohdella kuin huoraa, se maksaa rahaa. Jos haen siviilisutinaa, mua pitää kohdella kuin ihmistä, jolla on muutakin kuin suu ja pillu :D

Okei, no voin yhden tarinan kertoa, kun aloitinkin.

Olin Saksassa ja etin "turistiopasta"/seuraa tinderistä. Ilmoitin kyllä jo ekassa viestissä mikä on homman juju ja jos kemiat ei nappaa, niin meen omaan hotellihuoneeseeni nukkumaan. Muistaakseni vielä lisäsin huomautuksen, puoliksi vitsillä, että tapaaminen ei todennäköisesti johda seksiin eikä avioliittoon.

No nähtiin yhden jäbän kanssa ja kaikki meni hyvin hyvin (poislukien paska huumorintaju), kunnes en tosiaan meinannut enää päästä hänestä eroon. Hän ei tahtonut millään ymmärtää, että haluan lähteä yksin nukkumaan. Hän heitti tosi sovinistista läppää mm. lähellä istuvista naisista, jotka otti kuvia instagramiin. Hän arvosteli mm. munkin meikkejä tyyliin: "näytät ihan saksalaiselta katuhuoralta." (näin on muuten sanonut yksi toinenkin tindertreffi suomessa... ps... mulle saa kertoa mistä tää johtuu, jos keksii XD) ja jotain, että olis kyllä hassua, jos mullakin ois "rubber tits" ja miten ne kelluis kun oltais uimassa... Lopulta kyllästyin ja tein hieman ikävästi, tai no en tiedä, mutta monitulkintaisesti sanoin, että menen käymään vessassa ja lähden sen jälkeen nukkumaan. Kerroin siis, että lähden vessassa käynnin jälkeen ja niin teinkin, en vain siinä välissä enää palannut sanomaan heippoja :D

Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: NAISET VASTAA: Tinder-panot
« Vastaus #3 : Elokuu 29, 2021, 23:38:28 »
Sonja, juokse karkuun pian tänne ylilääkärin luo! Lupaan aina ja kaikissa tilanteissa kohdella sinua kuin ihmistä ja pitää kuin kukkaa kämmenellä:)

Ylilääkäri

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: NAISET VASTAA: Tinder-panot
« Vastaus #4 : Elokuu 31, 2021, 11:20:04 »
Sonja, juokse karkuun pian tänne ylilääkärin luo! Lupaan aina ja kaikissa tilanteissa kohdella sinua kuin ihmistä ja pitää kuin kukkaa kämmenellä:)

Ylilääkäri

Voi että!!! yritän parhaani kiirehtiä luoksesi :inlove:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: NAISET VASTAA: Tinder-panot
« Vastaus #5 : Elokuu 31, 2021, 11:29:43 »
Tulisi varmaan kilometrin mittainen postaus jos listaisin kaiken sen paskan mitä Tinderissä törmännyt.

Yhdet treffit loppuivat kerran jo ennen kun ehti alkaakaan, nimittäin yhden turskatutun vihjeestä otin vaarin ja tulostin deitin profiilista kuvat mukaan ennen lähtöä tapaamispaikalle. Mies ei, kuten arvattavissa oli, ollut mistään suunnasta sen näköinen kun kuvissa ja viileän rauhallisesti tyypin tunnistettua minut, kävelin viereen ja pamautin kuvat herralle nenän eteen. Alkoi mutta kun-änkytys ja toivotin hyvää jatkoa, lisäksi esitin toivomuksen että käyttäisi ajantasaisia kuvia jatkossa.

Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: NAISET VASTAA: Tinder-panot
« Vastaus #6 : Elokuu 31, 2021, 11:43:37 »
Äänestyksestä puuttuu vaihtoehto, en ole koskaan ollut Tinderissä. Eikö noi ole sellaisia miehen puutteessa olevien epätoivoisten naisten paikkoja. Jos on ollut miehelle jotain käyttöä, niin ihan kasvokkain olen heihin törmännyt eri yhteyksssä.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 161
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: NAISET VASTAA: Tinder-panot
« Vastaus #7 : Elokuu 31, 2021, 21:14:22 »
Tinder on sellläinen paikka, jossa naisella on mahdollisuus löytää prinssin, valita kaikein komein. Jos mies etsii sieltä vain seksiä, se tarkoittaa että mies tietää, että hän ei kelppaa prinssiksi ja karkottaa itsensä,  ärsyttämällä naista, että hän ei ole vakava, kuvittellen että hän mahtiponttinen poligaaminen alfa uros. Tinder, badoo ja muut vastaavat deittisivut rikastuvat, kun prinssiksi kelvottomat “ei vakavat” miehet pysyy siellä kymmeniä vuosiä sinkkuna.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1182
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: NAISET VASTAA: Tinder-panot
« Vastaus #8 : Elokuu 31, 2021, 22:08:12 »
Äänestyksestä puuttuu vaihtoehto, en ole koskaan ollut Tinderissä. Eikö noi ole sellaisia miehen puutteessa olevien epätoivoisten naisten paikkoja. Jos on ollut miehelle jotain käyttöä, niin ihan kasvokkain olen heihin törmännyt eri yhteyksssä.

Mistäköhän johtuu oletus, että seuran etsiminen netistä on merkki epätoivoisuudesta? Vai liittyykö epätoivoisuus nimenomaan Tinderiin? Ja kyllähän Tinder-treffeilläkin varmaan tavataan lopulta kasvotusten, jos sinne asti päästään.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: NAISET VASTAA: Tinder-panot
« Vastaus #9 : Elokuu 31, 2021, 23:21:02 »
Kävin kaksilla Tinder-treffeillä ja sitten poistin sovelluksen. Syy ei ollut, että olisin löytänyt sellaisen helmen 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.