Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minä olisin parempi mode Saitille!  (Luettu 7750 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Minä olisin parempi mode Saitille!
« : Elokuu 23, 2021, 22:23:06 »
Täällä on muutamat nikit vetäneet herneet nenään moderoinnista (ei siis mitään uutta auringon alla).

Mutta löytyykö täältä arvostelijoista innokkaita moderoijia - niitä jotka tekisi kaiken aina paremmin ja olettavasti ilmaiseksi (?).

Ilmi anna itsesi ja kerro miksi olisit juuri hyvä moderoija tälle Saitille! Tai ainakin parempi kuin nykyiset!  ;D

Omalta osaltani voin sanoa ettei pysty eikä kykene - joten mä vaan  :inlove: nykyiset modet.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #1 : Elokuu 23, 2021, 22:55:00 »
Minä olin kusenkeltaisilla modena ja hoidin kaksoisagentin roolin tyylikkäästi. Helppoa kuin heinän teko. Siinä ei ole mitään monimutkaista tai vaikeaa. Runkkaaminenkin on monimutkaisempaa kuin moderointi. Ainoa huono puoli ja se oli ihan saatanan iso miinus - jo parissa kuukaudessa tuli selväksi bad post napin runkkaajat, itkupillit, suurimmat lampaat, mutantit, valehtelijat ja roolin vetäjät.

Yritä siinä sitten nauttia omasta foorumikirjoittelusta....ja istuskele käsien päällä kun tekisi mieli sanoa - sinäkin saatanan lammas runkkasit eilen kahdeksan kertaa bad post nappia vaikka itse väännön aloitit.

Anyway, mikään ei elämässä ole niin helppoa kuin moderointi ja minä olen vielä kaikenlisäksi helvetin tyhmä, niin en kyllä tiedä mikä vitun tauti näitä vaivaa. Joten mä vaan -haistakaa vittu - nykyiset modet  :whipping:
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2021, 22:57:23 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3036
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #2 : Elokuu 23, 2021, 22:59:50 »
No mutta täähän alkoikin selittää historiaa hyvin...  :laught:
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Imatralla to-pe 9.-10.5.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #3 : Elokuu 23, 2021, 23:10:48 »
No mutta täähän alkoikin selittää historiaa hyvin...  :laught:
juuh, voisin kirjoittaa kirjan "pukki kaalimaan vartijana"

joskus oli ihan niinkin kiire päivä että piti ihan kahta kättä käyttää moderoinnissa. kun siis yleensä multitaskasin eli runkkasin ja moderoin.

anyway, siellä oli aika helvetisti aktiivi kirjoittajia ja jotenkin se paketti pysyi kasassa. niin täällä ei pysy edes yksi saatanan ketju kasassa. ihan vaan faktana tuon tämän ilmi.
Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1799
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #4 : Elokuu 23, 2021, 23:16:14 »
olen toiminut modena tosin ryhmä oli niin kiltti ettei tarvinnu siihen noin vuoteen mitään tehdä.

minulla EI ole mitään nykyisiä modeja vastaan. mutta olen käytettävissä jaa miksi oisin hyvä

nään paremmin asiat joita ei perus vanilja nää.
kysyvälle vastataan

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2465
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #5 : Elokuu 23, 2021, 23:17:43 »
Kyllä nykyinen moderointi asiansa ajaa. Tosin kiintoisaa moden homma voisi olla ainakin aluksi, sillä en ole perehtynyt tähän foorumialustaan. Luulen kuitenkin, että aika nopeasti kyllästyisin. Huvittavuus säilyy paremmin näin rivifoorumilaisena.
.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2021, 23:19:17 kirjoittanut Tonava »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #6 : Elokuu 23, 2021, 23:48:08 »
Jahas, Venla on värväämässä uusia moderaattoreita. Uusi veri vois tehdä hyvää, mutta ne henkilöt eivät välttämättä ole ongelma. Kuten tuolla on aiemmin tullut esille, moderoinnin epätasaisuus on se pääongelma. Puuttuu johtaminen, ei ole olemassa linjaa mitä noudatetaan.

Tästä moderaattorien hausta, yleensä ihmiset kenellä on pyrkyä tällaisiin tehtäviin, ovat juuri niitä sopimattomimpia. Taisi joku muukin niitä modeja aiemmin kuulutella.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3537
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #7 : Elokuu 23, 2021, 23:49:59 »
En ole tarjoutumassa moden hommiin enkä niitä varmaan osaisikaan, ainakaan alkuun mutta kertakaikkiaan moderointi täällä on tällä hetkellä aivan luokattoman surkeaa,syitä tuskin tarvinnee avata. Lifti on täysin oikeassa tämän linjan suhteen.
Näin ei tilanne ole täällä ollut kuitenkaan aina.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #8 : Elokuu 23, 2021, 23:51:50 »
Selvennykseksi vielä sen verran että en todellakaan halua tämän sivun modeksi, vaikka täällä on niin hiljaista että se hoituisi minulta nukkuessa. Toimiva moderointi vaatisi kaksi - neljä modea JOTKA PUHALTAA YHTEEN HIILEEN eikä jokainen sooloile omiaa. Yksikään ei saatana sooloile. Täällä jokainen moderointi päivä on yhtä jännää kuin ilman kumia nussiminen - katsotaan mitä tulee. Lisäksi moderoinnin pitäisi tietää foorumin säännöt. Ei nämä sankarit tiedä, tai ei ainakaan niitä noudata.

Jokainen palvelee foorumia, ei itseään. Ketähän nämä saatanat palvelee. Ilmeisesti joka päivä jotakin uutta ismiä. Moderointi on objektiivista ja tunteetonta. Nää saatanat on jo yhden viikonlopun jälkeen itku kurkussa ja burn outissa. On taas tunteiltu. Jos rupeaa se lampaiden kimpparunkkuhetki bad post napin kanssa vituttamaan, (ja jossakin vaiheessa se rupeaa) niin voi sanoa sille toiselle tai kolmannelle modelle " hei, mä saatana tapan nää paniikkinapin runkkaajat kohta, tuuraas pari tuntia, tai mä rupean ihan tosissaan pitää hauskaa "

Legion oli kyllä paras. Siis se päälegion  :-*  :inlove: Sen pahin päivä oli sellainen että se totesi kirjoitusasullisesti " hohhoijaa "  :laught:  :laught: siitä tiesin että taisi olla huono päivä. Ja jos siellä joku jotakin mokasi niin kyllä se olin minä. Joskus, aika usein olin niin kännissä että en nähnyt mitä näytöllä luki. Nää kyrvät moderoi varmaan selvinpäin. Kerran unohdin että olin sisäänkirjautuneena modena...Luulin että olin Liftinä. Onneksi käytän aina esikatselua.

Kun Legion löi 28cm paksun kyrvän pöytään niin kyllä kaikki totteli. Minä jopa rakastuin. Näillä ei taida olla mitään mitä lyödä pöytään. Vai onko nämä kaikki perseet pystyssä odottamassa että kuka olisi the Daddy
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2021, 23:57:10 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #9 : Elokuu 24, 2021, 00:24:24 »
Moderointi täällä on ihan perseestä.  :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.

Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0218

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #10 : Elokuu 24, 2021, 12:15:36 »
Minä voin innokkaana hupakoitsijana alkaa kaitsemaan tätä laumaa ja sen kirjoituksia 24/7.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #11 : Elokuu 24, 2021, 15:11:53 »
Minä voin innokkaana hupakoitsijana alkaa kaitsemaan tätä laumaa ja sen kirjoituksia 24/7.
Pakko kyllä sanoa että kannatetaan. Siis jonkun se posti pitää hoitaa. Siellä kun ollaan nyt uhriutuneena eilisestä ja mikäli tietotoimisto pitää paikkansa, siellä ei tällä hetkellä välitetä edes ilmoita valvojalle napista. Tuli selväksi kumpi sukupuoli siellä on vahvemmin edustettuna.

Nyt koittaa villit ajat...

Sharkki lyöt kyrvän pöytään, pidät vähän jöötä ja näytät niille akoille kaapin paikan! PERKELE, ryhdistäytykää aikuiset ihmiset!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2021, 15:17:11 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Reynhard Kaltenbrunner

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #12 : Elokuu 24, 2021, 15:20:53 »
Moderointi täällä on ihan perseestä.  :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.
Mun mielestä mode toimii ihan hyvin. Mä kyllä heittäsin modena yhden lentäjän ja pari peesaajaa ulos.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #13 : Elokuu 24, 2021, 15:25:43 »
Moderointi täällä on ihan perseestä.  :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.
Mun mielestä mode toimii ihan hyvin. Mä kyllä heittäsin modena yhden lentäjän ja pari peesaajaa ulos.
Hieno analyysi kahden päivän kokemuksella 😁
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #14 : Elokuu 24, 2021, 15:27:51 »
Moderointi täällä on ihan perseestä.  :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.
Mun mielestä mode toimii ihan hyvin. Mä kyllä heittäsin modena yhden lentäjän ja pari peesaajaa ulos.
Hieno analyysi kahden päivän kokemuksella 😁

LOL😂😂😂  :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #15 : Elokuu 24, 2021, 15:29:07 »
Moderointi täällä on ihan perseestä.  :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.
Mun mielestä mode toimii ihan hyvin. Mä kyllä heittäsin modena yhden lentäjän ja pari peesaajaa ulos.
Onneksi et ole mode. Onneksi en minäkään, meinaan lähtisis multinikkeilijät niskapers otteella päin seinää  ::)
Why so fragile?

Poissa Reynhard Kaltenbrunner

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #16 : Elokuu 24, 2021, 15:31:55 »
Vähän meinaa ottaa pattiin tää epäily. Olenhan mä nyt seurannut tätä forkkaa jo pitkän aikaa ennenkuin rekkauduin. Mut ajatelkaa vapaasti mitä haluatte. Niin mäkin teen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #17 : Elokuu 24, 2021, 15:36:24 »
Vähän meinaa ottaa pattiin tää epäily. Olenhan mä nyt seurannut tätä forkkaa jo pitkän aikaa ennenkuin rekkauduin. Mut ajatelkaa vapaasti mitä haluatte. Niin mäkin teen.
Tietenkin me ajatellaan mitä halutaan. Luulitko todella että joku sulta lupaa pyytää. Ja teretulemast. Muista - jos härkit, täältä saa aina, joten älä sitten vikise

Ihanaa että otti pattiin. Olen jälleen onnistunut siinä mitä halusin.
Why so fragile?

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2079
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #18 : Elokuu 24, 2021, 15:58:56 »
Moderointi täällä on ihan perseestä.  :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.
Mun mielestä mode toimii ihan hyvin. Mä kyllä heittäsin modena yhden lentäjän ja pari peesaajaa ulos.
Hieno analyysi kahden päivän kokemuksella 😁

LOL😂😂😂  :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught: :laught:

Ei jumalauta. JOS alentuisin modeksi, en olisi parempi vaan paras.
Ja saksalaiset lähtis vittuun täältä ennenkuin ehtivät edes kirjautua,
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3537
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minä olisin parempi mode Saitille!
« Vastaus #19 : Elokuu 24, 2021, 16:01:42 »
Moderointi täällä on ihan perseestä.  :stiletto: Jos itse olisin mode, niin heittäisin erään kuopiolaistaustaisen lopullisesti pois foorumin luettavuutta ja viihtyvyyttä pilaamasta.
Mun mielestä mode toimii ihan hyvin. Mä kyllä heittäsin modena yhden lentäjän ja pari peesaajaa ulos.
:laught:Kaikkien aikojen hauskin apunikki :laught:
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.