Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: aamuvirkut palveluntarjoajat  (Luettu 3202 kertaa)

Poissa Admirer

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
aamuvirkut palveluntarjoajat
« : Elokuu 19, 2021, 10:10:25 »
Onkos se niin, että kaikki palveluntarjoajat ovat vähän aamutorkkuja? :)ainakin sellaisen kuvan saanut kun ehdotellut treffejä aamutuimaan. Aika monet tarjoaa aikoja 10-11 eteenpäin, onhan se ymmärrettävää jos myöhään valvonut.

Pitää jatkaa etsintää jos vaikka onnistuisi päivänä eräänä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2021, 10:19:52 kirjoittanut Admirer »

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: aamuvirkut palveluntarjoajat
« Vastaus #1 : Elokuu 19, 2021, 10:52:07 »
Osa varmaan aamu-unisiakin mutta epäilisin osaltaan syyksi myös sitä että aamun ajat on suosituimpia ja menevät ensimmäisenä.
Aamuun ei myöskään montaa asiakasta mahdu. Jos 7.30 on vaikka 45 min treffit, seuraava aika olisi 8.45 ja tsädäm; aamu on ohi.
Eläköitynyt

Poissa Admirer

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: aamuvirkut palveluntarjoajat
« Vastaus #2 : Elokuu 19, 2021, 11:08:08 »
Osa varmaan aamu-unisiakin mutta epäilisin osaltaan syyksi myös sitä että aamun ajat on suosituimpia ja menevät ensimmäisenä.
Aamuun ei myöskään montaa asiakasta mahdu. Jos 7.30 on vaikka 45 min treffit, seuraava aika olisi 8.45 ja tsädäm; aamu on ohi.

Kyllä näissä tapauksissa on ollut kyse siitä, että aamuaikoja ei ole tarjolla vaikka varaisi kuukauden päähän  :) mutta juu ymmärrän hyvin tuon, että ei montaa asiakasta yhteen aamuun mahdu.

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 135
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: aamuvirkut palveluntarjoajat
« Vastaus #3 : Elokuu 19, 2021, 11:16:45 »
Vapaus valita milloin kioski on auki, yksi hupakoinnin parhaita puolia. Kun ei ole pakko, niin ei huvita herätä ennen kukon rääkäisyä. Pyhitän siis aamut, niin kuin myös illat itselleni.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: aamuvirkut palveluntarjoajat
« Vastaus #4 : Elokuu 19, 2021, 12:52:13 »
Nukkuminen on kivaa, mutta tykkään kuitenkin myös panna ennen työpäivää. Mua on siis päässyt panemaan klo 6 😊 Yhden rekkakeikan olen heittänyt klo 4. Eihän se ole kuin kello soimaan vaan! Aamuseksi on 👌

Eli vastaus kysymykseen: Ei, kaikki ei ole aamutorkkuja ja varmasti löydät myös aamuseksiä 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: aamuvirkut palveluntarjoajat
« Vastaus #5 : Elokuu 19, 2021, 15:14:35 »
Heräsin klo 9 tänä aamuna ja otin 20 min. varoitusajalla päivänavaukseni kiireettömällä sessiolla. Ja eilen heräsin siinä 8 aikoihin. Eli aamupäiville pyrin olemaan yleensä niin uskollinen kuin pystyn. En kumminkaan harrastele enää tämän ikäisenä (27-v) teiniyökerhoja, ryyppybileitä tai muitakaan tarkoituksellisia yön yli valvojaisia, vaan tarkoitus on öisin nukkua ja levätä niin hyvin kuin pystyy milloinkin, niin pysyy päivärytmikin paremmin säännöllisenä ja kunnossa. Onhan seksityötä tekevän opiskelijan elämä ADHD-tarkkaavaisuushäiriöineen ja muine neuroerityispiirteineen jo ihan tarpeeksi rankkaa ja haastavaa muutenkin. :)

Voi olla, että kesän helteet ja valoisuus sekä uusista asioista stressaaminen ovat saattaneet hieman sekoittaa tai ainakin vähäsen koetella monenkin pt:n uni-valverytmiä vaikkei sitä joka taholta ehkä myönnetäkään, mutta näin ainakin on pokkaa veikata ja koetteli ne 30 asteen helteet minuakin, vaikkakin selvisin, ettäs tiedätte. :sheep:

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: aamuvirkut palveluntarjoajat
« Vastaus #6 : Elokuu 19, 2021, 15:17:30 »
Oharien pelossa kaikki eivät tarjoa aamuaikoja, ettei turhaan tule herättyä aikasin.

Yhden vakkarin kanssa tavataan aina klo 7, kun hänkin on aamuvirkku.

Eri tytöiltä olen saanut useammat oharit aamuisin, kun ei ole herätty kelloon.

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: aamuvirkut palveluntarjoajat
« Vastaus #7 : Elokuu 19, 2021, 16:20:00 »
Minulla ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää aamu kumppania .ehkä en ole ottanut yhteyttä näihin aamu nukkujiin.mulla kun ei ole kun aamuisin mahdollisuus näihin harrastuksiin

Poissa PekkaPekka

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: aamuvirkut palveluntarjoajat
« Vastaus #8 : Elokuu 19, 2021, 17:00:59 »
Aamuvirkut palveluntarjoajat PK-seudulta voisivat laittaa vaikka privaviestiä.
Itselle aamu olisi kaikkein miellyttävin.

Voitte myös laittaa ehdotuksia henkilöistä, jotka tätä toteuttavat.

Poissa Admirer

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: aamuvirkut palveluntarjoajat
« Vastaus #9 : Elokuu 19, 2021, 19:26:09 »
Juu mulle voi kanssa aamuvirkut seuralaiset laittaa viestiä ja ilmoitella itsestään :)

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: aamuvirkut palveluntarjoajat
« Vastaus #10 : Elokuu 19, 2021, 19:34:23 »
Nukkuminen on kivaa, mutta tykkään kuitenkin myös panna ennen työpäivää. Mua on siis päässyt panemaan klo 6 😊 Yhden rekkakeikan olen heittänyt klo 4. Eihän se ole kuin kello soimaan vaan! Aamuseksi on 👌

Eli vastaus kysymykseen: Ei, kaikki ei ole aamutorkkuja ja varmasti löydät myös aamuseksiä 😊
Tää on niin just mun juttu  :behind:
Vaikka ei Ruokatuntiseksikään mitään huonoa ole 😎
Opettelee kielihommia… 😜