Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.  (Luettu 62587 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #440 : Joulukuu 16, 2025, 07:19:36 »
Hamas teki sitten kaksi terrori-iskua. Toisen Australiassa kun Juutalaiset olivat viettämässä hanuka juhlaa. Ainakin 16 kuollutta. Toinen isku Jenkeissä.

Ihan uteliaisuudesta, millä perusteella olisi kyse Hamasista? Laita vaikka linkki, jonnekin muualle kuin maga-lähteet , mv-lehti tai suomen uutiset.
Jos haluat että olen huorasi niin maksa 250€ tunti ja sillä ajalla mitä maksat voin olla sihteerisi ja etsiä lähteitä juuri sieltä mistä herra hidalgo haluaa. Pus  :kiss:
Silloin kun minä olin nuori tyttö...

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #441 : Joulukuu 18, 2025, 12:37:41 »
Aasiassa minua on kutsuttu termillä, jota vastaava suomalainen sana on valkonaama. Tämän ymmärsin, enkä siitä loukkaantunut.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #442 : Joulukuu 18, 2025, 13:36:56 »
Hamas teki sitten kaksi terrori-iskua. Toisen Australiassa kun Juutalaiset olivat viettämässä hanuka juhlaa. Ainakin 16 kuollutta. Toinen isku Jenkeissä.

Ihan uteliaisuudesta, millä perusteella olisi kyse Hamasista? Laita vaikka linkki, jonnekin muualle kuin maga-lähteet , mv-lehti tai suomen uutiset.
Jos haluat että olen huorasi niin maksa 250€ tunti ja sillä ajalla mitä maksat voin olla sihteerisi ja etsiä lähteitä juuri sieltä mistä herra hidalgo haluaa. Pus  :kiss:

Näin vähän ajattelinkin, harvoin noille jutuille mitään katetta löytyy 😄

Poissa Aapeli60

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #443 : Joulukuu 18, 2025, 15:01:02 »
Kyllä niitä epäilyjä on esitetty koskien Hamas Hizbollah ja takapiruna Iran.
Mitään varmaa tietoa ei kaiketi ole esitetty vielä edes Isisin osuudesta.
Eri osapuolilla on omat agendansa kenet haluaa syylliseksi.