^Olen myös miettinyt ettei siitä ainakaan ole mitään apua ollut "NiinaK:lle". Olisiko se luotu tahallaan sabotoimaan tämän ulostuloja?
Uutiset:
^^ Jokseenkin samaa mieltä suurimmasta osasta mutta ääripäiden mielipiteiden tärkeyttä en alkaisi korostamaan. Se johtaa helposti epätasa-arvoon, enkä puhu pelkästään sukupuolten tasa-arvosta. Äänekäs ryhmä saa etujaan helpoiten läpi jolloin hiljainen enemmistö kärsii. Ja toinen juttu on se että kun ääripäitä kuunnellaan niin sitten pitää tasapuolisuuden vuoksi kuunnella molempia. Ja ennenkuin taas alkaa satamaan paskaa niskaan niin tähdennän tässä vielä sitä että en itse katso kuuluvani mihinkään ääripäähän.
^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.
Varmaan löytyy. Näillä foorumeillahan on kyllä tapana laittaa linkki ja vain kommentti että hyvä juttu. Ei siinä mitään, jotkut kehoittavat tässäkin ketjussa vain googlaamaan. Löytyy se punainen lanka sillainkin. Jotka viitsivät sitä etsiä.^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.
Eiköhän se punainen lanka löydy sieltä ilman linkkien esimerkkejä. Pekonen löysi. Ja muutkin halutessaan.
Varmaan löytyy. Näillä foorumeillahan on kyllä tapana laittaa linkki ja vain kommentti että hyvä juttu. Ei siinä mitään, jotkut kehoittavat tässäkin ketjussa vain googlaamaan. Löytyy se punainen lanka sillainkin. Jotka viitsivät sitä etsiä.^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.
Eiköhän se punainen lanka löydy sieltä ilman linkkien esimerkkejä. Pekonen löysi. Ja muutkin halutessaan.
Kysymys kuuluu, missä totuus? Minun vastaus, kaikessa piilee totuus. Asioita pitää käsitellä monelta eri kantilta ja hyväksyä vastapuolen väitteistä myös ne totuuden siemenet. Jos niitä siellä on. Ääripäiden mielipiteet ovat tärkeitä koska ne tuovat esiin asiat pelkistettyinä. Sieltä se totuus muodostuu. Lukemisen jälkeen omassa pienessä päässämme. Se oma totuus.
Näin siis jos kriittisesti ajattelee asiaa. Osa lukee asiat niin että ne tukee omaa ajatteluaan tai agendaansa. Oli teksti mikä tahansa. Osa lukee ja oppii ehkä muuttamaan asennettaan tai tapojaan. Osa lukee ja naureskelee, ei koske minua, on ne ihmiset hulluja.
Avasin tämän ketjun koska pidän aihetta tärkeänä. Saitin luonteen huomioon ottaen oletettavaa olikin että hiljaisuus on se mikä tässä narussa korostuu...
Voin taivuttaa sinulle rautalangasta.Varmaan löytyy. Näillä foorumeillahan on kyllä tapana laittaa linkki ja vain kommentti että hyvä juttu. Ei siinä mitään, jotkut kehoittavat tässäkin ketjussa vain googlaamaan. Löytyy se punainen lanka sillainkin. Jotka viitsivät sitä etsiä.^Paljon linkkejä luettavaksi. Näitä linkkilistoja jaksetaan tuottaa, viksut laittaa linkin sisällöstä hieman enemmän kuin otsikon. Mä ainakaan en viitsi lähteä availemaan noita ja etsiä sitä punaista lankaa jos niiden jakajakaan viitsi enmpää avata sisältöä.
Siinä se punainen lanka. Mitä mieltä olet siitä?
Hiljainen vähemmistö kärsii. Ne joilla olisi todellista sanomista näille möykkääjille mutta eivät sano koska julkinen lyttääminen on niin rajua.Puhut nyt varmaankin miehistä? Hehän ovat Suomen väestössä vähemmistönä. Eivätkä hirveästi pidä ääntä kokemistaan kärsimyksistä ja syrjinnästä. Tai jos erehtyvät avaamaan suunsa, niin eikö jo kohta heitä pyritä vaientamaan ja syyttämään naisvihasta.
Itsekin olen menneisyydessä sortunut jostain kommentista sanomaan että ei tuolla ainakaan asiakkaita saa tjmp.Ihan aiheellinen sanominen, jos se on ollut vastaus johonkin kirjoitukseen jossa turskia (miehiä) vain haukutaan ja yleistetään.
Voimakkaasti eri mieltä tästä. Kyllä hiljainen enemmistö voi kärsiä äänekkään vähemmistön takia. Vaikka jäänmurtajalakot. Laitetaan suunnilleen koko Suomen vienti stoppiin talvella että saadaan muutamalle merimiehelle suuremmat palkankorotukset kuin muille. Kielipolitiikka. Ahvenanmaa. Afganistan. Koko maa joutui alle sadantuhannen ääri-islamistin vallan alle. Herra Heinämäen lato-orkesteri. Tämä pilkukakkosen lastenohjelma hyllytettiin kun yksi(1) saamelaisaktivisti niin halusi twitterissä elämöidessään. Peruste: yksi orkan jäsen käytti intiaanipäähinettä.
Hiljainen enemmistö ei kärsi, he ovat enemmistöä. Hiljainen vähemmistö kärsii.