Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.

<< < (19/79) > >>

Letsmenoks:
Kesava, "mies" joka on  kyläidiootti ja saitin pelle. En ole missään löytänyt tyhmempää väittelykumppania. Sinulle ei tarvitse edes vastata kun teet itsestäsi naurunkohteen ihan itse. Siimaa vaan antaa niin idiotismisi rehottaa. Asevelvollisuus on rakenteellista miesvihaa, anna mun kaikki kestää...

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 21, 2021, 12:04:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 21, 2021, 11:57:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Elokuu 20, 2021, 12:44:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 20, 2021, 12:27:51 ---^
Käyttämällä ignore toimintoa säästyy kaikelta mielipahalta.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Onnistuuko nykyään myös sanan "Budapest" oikeinkirjoitus?

--- Lainaus päättyy ---
On aina onnistunut. Miten mahtaa olla itsesi kanssa?  :laught:

--- Lainaus päättyy ---

Ei se sinulle ole ollut helppoa:
"Budabest on tosiaan upea ja siisti kaupunki mutta niin on esimerkiksi Turkukin ja en minä siellä ole mitään meluavia ulkomaalaislaumoja nähnyt."

--- Lainaus päättyy ---

Mutta hienoa, että "ignore" menee nykyään ihan oikein:
Villerius: "suosittelen käyttämään ingore toimintoa niin ei provosoidu. ..."

Juhalin: "Kuka sun pakottaa lukemaan kenenkään jankutusta. Ingore on keksitty niin ei tarvitse lukea...."

Lifti:
Minä vihaan ihan kaikkia ihmisiä tasapuolisesti ja näytän se häpeilemättä. Saatanan ...t, vitun persut ja kaikki saatanan kyrvät ja pillut siinä välissä. Itseäni jumaloin ja itseäni rakastan. Vittu teitä saa aina hävetä!

Azazello:

--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Elokuu 21, 2021, 11:11:26 ---Mihin hävisi NiinaK?  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Mun arvaus on että meni syömään vetyjä tai atomeita.

Lifti:
Kirjoitetaas uudestaan kun ylläpidossakin on taas joku saatanan lammas ja vaari vihaa lampaita. Varsinkin kun äskeinen oli huumorilla kirjoitettu ja sen huomasi varmasti kaikki muut paitsi tämä  :sheep: Niin juuri, sinä saatanan munaton  :sheep:

Noniin, vaari vihaa teitä kaikkia ihmisiä tasapuolisesti. Voi IsäKissanVittu kun teitä saa aina hävetä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta