Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.  (Luettu 25427 kertaa)

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #60 : Elokuu 19, 2021, 13:54:46 »
^ No ei kyllä selvinnyt. Ei minulta onnistu vaihtaa miestä tuohon artikkeliin.

Toki miesvihaa on, sellaista on aistittavissa myös NiinaK postauksista, mutta ei samassa muodossa kuin naisviha. Ja kuten sanoin, tuon viha sanan käyttö terminologiassa aiheuttaa turhaa hämmennystä.
☮️and💟

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #61 : Elokuu 19, 2021, 14:08:44 »
^ Ahaa, ei onnistu sinulta. Ja miesvihaakin esiintyy, mutta sitä ei pitäisi mainita kun se ei sovi feministiseen agendaan. Ja oikeastaan viha-sanaa ei pitäisikään käyttää naisvihasta puhuttaessa. Todella selkeää ja suorastaan timantin terävää argumentointia sinulta.
Perfektionisti.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #62 : Elokuu 19, 2021, 15:50:19 »

Se on totta, että naiset osaa olla ärsyttäviä säätäjiä, koska heillä on hormonitoiminta erilaista kuin miehillä. Tai se näyttäytyy säätämisenä. Ihan jokainen nainen reagoi samaan asiaan erilailla riippuen kuukauden ajasta kun taas mies reagoi samaan asiaan samalla lailla riippumatta kuukaudenajasta.

Mikähän siinä on, että pitää ottaa esiin jotain sukupuolirooleja kun kyse on siitä, että erilaiset ihmiset ei tule toistensa kanssa toimeen? Johtuen hormonitoiminnasta on naiset vaan osan kuussa samanlaisia.


Tuo on vähän halpa tekosyy miehen ja naisen eroille, yleistys. Toki estrogeenit ja testosteronit ovat erojemme pohjalla mutta riippuen väsymyksestä, nälästä, kiireestä, unen puutteesta ja mistä milloinkin niin en todellakaan reagoi asioihin aina samalla tavalla. Vetoaminen naisten hormonitoimintaan syynä hänen käyttäytymiseen on puhdasta naisen aliarvioimista ja teikäläisen tapauksessa toki puhdasta provosointia.


"Osalla naisista elimistö vain ilmeisesti reagoi poikkeavan voimakkaasti kuukautiskierron normaaleihin hormonien vaihteluihin ja voi aiheuttaa niin psyykkisiä kuin fyysisiäkin oireita. Tavallisimpia oireita ovat ärtyneisyys, masentuneisuus, itkuherkkyys..."

https://www.terveyskyla.fi/naistalo/seksuaaliterveys/seksuaalisuus-el%C3%A4m%C3%A4nkaaressa/nainen-ja-hormonit
Perfektionisti.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #63 : Elokuu 19, 2021, 18:02:09 »
Ymmärrän pointtisi. Olet varmaankin hyvä tyyppi, joka arvostaa naisia, eikä joudu kahnauksiin naisviha-asioissa tai muissakaan. Olet todennäköisesti omalla käytökselläsi saanut aikaan positiivisen "kuplasi" ja ehkä lähipiiriisi ei kuulu henkilöitä, joita nämä asiat koskisivat samalla tapaa kuin joitain muita ihmisiä. On tärkeää, että epäkohdista puhutaan, mutta ajoittain homma menee myös mielestäni överiksi. Esim.cancel-kulttuuri jenkeissä, kun porukkaa vaaditaan tilille jos on parikymmentä vuotta sitten pukeutunut intiaaniksi naamiaisissa. Suomessa monet saattavat elää aika suojattua elämää, johon blm ja muut vastaavat liikkeet eivät kuulu. Silloin ne ehkä tuntuvat tekemällä tehdyiltä, koska asia ei tunnu vaikuttavan omaan elämään ja Suomessa on monen asian suhteen parempi tilanne kuin jossain muualla.
Jos olisin mies, niin saattaisin olla suht. pihalla naisvihasta. Naisena olen kuitenkin kohdannut sitä niin paljon, että on ollut pakko ottaa selvää asioista ja omista oikeuksistaan. Sen takia tämä sydämen asia minulle on. Ongelma kuitenkin on joidenkin miesten käytöksessä, joten sen vuoksi toivoisin nimenomaan miesten valveutuvan asian suhteen.

Tämä on niin totta! Olen itsekin ollut jonkinlaisessa kuplassa ja ihmetellyt joidenkin feministien 'herkkähipiäisyyttä', mutta kun näin sen kuran laadun ja määrän mitä jotkut älykkäät ja asiallisesti toimivat naiset saavat somessa niskaansa niin itse olisin kyllä reagoinut vähintään yhtä voimakkaasti. Pitkään ajattelin, että kyllähän somessa kura ajoittain lentää, mutta vaikka olen joskus sortunut vääntämään tynnyreissä kasvaneiden idioottienkin kanssa niin koskaan ei ole kohdalleni osunut tappouhkauksia ja 'tiedän missä asut' -vihjailuja tai useiden kymmenien nimettömien trollien massiivista pommitusta. Vahvasti sukupuolittunut vinouma on tässä tosiasia.

Kuplaan on tosi helppo ajautua ja aina ei ole kyse sovinismista vaan tietämättömyydestä. Valitettavasti on paljon ihmisiä jotka haluavat pysyä omassa pienessä ajatusmaailmassaan ja erilainen näkökulma koetaan uhkaksi omalle olemassaololle. Minussakin asuu sisällä pieni (pienenevä) sovinisti kun jo ikänikin puolesta olen elänyt ison osan elämääni miesten johtamassa maailmassa. Mikään maailmassani ei kuitenkaan ole mennyt rikki jos pidän silmäni auki ja tarvittaessa muutan käytöstäni, toimintatapojani ja ajatteluani. Päin vastion, tämä on aika kivaa!

PS. Reputin jumissa mutta kiitos Letsmenoks, NiinaK ja muut jotka sitkeästi ja asiallisesti jaksatte vääntää.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #64 : Elokuu 19, 2021, 18:21:49 »
Jos kirjoittaa somessa asioistaan julkisesti niin ei voi olla herkkähipiäinen. Oikeastaan mistään mitä somessa kirjoittaa ei voi loukkaantua jos toinen vastaa siihen negatiivisesti. Ei se oo sun ongelma, se on sen negailijan ongelma. Kohtuullisen helppo sulkea sellaiset pois elämästään nappia painamalla. Helppo on kyllä sulkea elämästään pois fyysiset ihmisetkin jotka aiheuttavat sinussa ärtymystä ja niin pitää tehdäkin, koska ei kannata odottaa, että ärtymys muuttuu vihaksi.

Someilijoilla on sellainen paha tapa, että he haluavat elää siinä negaation määrässä mitä sieltä tulee ja siksi se saattaa vaikuttaa ulkopuolisesta joko sympaattiselta tai ärsyttävältä. Itse he kuitenkin ovat loppujen lopuksi valinneet mitä kirjoittavat ja itsestään jakavat silläkin uhalla, että tietävät saavansa kuraa niskaan.

Tiedän monta ihmistä jotka ärsyttää minua. Yhtä paljon sekä miehiä, että naisia. Varmaan kuvastaa luonnettani kun en pysty edes nimeämään ketään, mutta tiedän törmänneeni sellaisiin. Kaikista heistä tiedän mistä se johtuu ja hyvänä päivänä he ovat mukavia ihmisiä, mutta henkilökohtaisesti minun ei tarvinne sietää heidän huonoja päiviään joten suljen heidät pois ja unohdan. He elävät elämäänsä ja minä omaani.

Mutta ettäkö vihaisin jotain ihmistä, niin enpähän kyllä tunnista moista itsestäni. Jos vihaat, tee vihallesi jotain. Helppoa. Miten voit vihata ihmistä jota et tunne? Jotain muuta sä vihaat, etkä häntä

p.s. tiedän, että ärsytän itsekin montaa ihmistä jotka ovat sulkeneet minut pois elämästään enkä ole perään kysellyt, että miksi. Hyvää loppuelämää heille ja kaikkea hyvää. Helppoa.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #65 : Elokuu 19, 2021, 18:30:41 »
Valitettavasti on paljon ihmisiä jotka haluavat pysyä omassa pienessä ajatusmaailmassaan ja erilainen näkökulma koetaan uhkaksi omalle olemassaololle.
Tämä juuri on erittäin tyypillistä feministeille. Mitään kritiikkiä tai heidän agendansa vastaisia näkemyksiä ei haluta kuulla, vaan kaikki kritiikki ja eriävät näkemykset leimataan naisvihaksi, kirjoittaja leimataan inceliksi ja ties miksi, blokataan somessa, kirjoittaja yritetään canceloida, jne. jne.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #66 : Elokuu 19, 2021, 22:09:06 »
Ymmärrän pointtisi. Olet varmaankin hyvä tyyppi, joka arvostaa naisia, eikä joudu kahnauksiin naisviha-asioissa tai muissakaan. Olet todennäköisesti omalla käytökselläsi saanut aikaan positiivisen "kuplasi" ja ehkä lähipiiriisi ei kuulu henkilöitä, joita nämä asiat koskisivat samalla tapaa kuin joitain muita ihmisiä. On tärkeää, että epäkohdista puhutaan, mutta ajoittain homma menee myös mielestäni överiksi. Esim.cancel-kulttuuri jenkeissä, kun porukkaa vaaditaan tilille jos on parikymmentä vuotta sitten pukeutunut intiaaniksi naamiaisissa. Suomessa monet saattavat elää aika suojattua elämää, johon blm ja muut vastaavat liikkeet eivät kuulu. Silloin ne ehkä tuntuvat tekemällä tehdyiltä, koska asia ei tunnu vaikuttavan omaan elämään ja Suomessa on monen asian suhteen parempi tilanne kuin jossain muualla.
Jos olisin mies, niin saattaisin olla suht. pihalla naisvihasta. Naisena olen kuitenkin kohdannut sitä niin paljon, että on ollut pakko ottaa selvää asioista ja omista oikeuksistaan. Sen takia tämä sydämen asia minulle on. Ongelma kuitenkin on joidenkin miesten käytöksessä, joten sen vuoksi toivoisin nimenomaan miesten valveutuvan asian suhteen.

Tämä on niin totta! Olen itsekin ollut jonkinlaisessa kuplassa ja ihmetellyt joidenkin feministien 'herkkähipiäisyyttä', mutta kun näin sen kuran laadun ja määrän mitä jotkut älykkäät ja asiallisesti toimivat naiset saavat somessa niskaansa niin itse olisin kyllä reagoinut vähintään yhtä voimakkaasti. Pitkään ajattelin, että kyllähän somessa kura ajoittain lentää, mutta vaikka olen joskus sortunut vääntämään tynnyreissä kasvaneiden idioottienkin kanssa niin koskaan ei ole kohdalleni osunut tappouhkauksia ja 'tiedän missä asut' -vihjailuja tai useiden kymmenien nimettömien trollien massiivista pommitusta. Vahvasti sukupuolittunut vinouma on tässä tosiasia.

Kuplaan on tosi helppo ajautua ja aina ei ole kyse sovinismista vaan tietämättömyydestä. Valitettavasti on paljon ihmisiä jotka haluavat pysyä omassa pienessä ajatusmaailmassaan ja erilainen näkökulma koetaan uhkaksi omalle olemassaololle. Minussakin asuu sisällä pieni (pienenevä) sovinisti kun jo ikänikin puolesta olen elänyt ison osan elämääni miesten johtamassa maailmassa. Mikään maailmassani ei kuitenkaan ole mennyt rikki jos pidän silmäni auki ja tarvittaessa muutan käytöstäni, toimintatapojani ja ajatteluani. Päin vastion, tämä on aika kivaa!

PS. Reputin jumissa mutta kiitos Letsmenoks, NiinaK ja muut jotka sitkeästi ja asiallisesti jaksatte vääntää.
Olipa oiva kirjoitus. Kiitos ajatustesi jakamisesta. Hienosti osaat sanoittaa täällä velloneita ajatuksia ja konkreettisesti tuoda esiin näitä ongelmia. Elämään totta tosiaan  kuuluu se, että mielipiteet ja asenteet muuttuvat kokemusten ja tiedon karttuessa. Muuttuuhan myös maailma ja siinä menossa kannattaa yrittää pysytellä mukana. Ei ole mairittelevaa huomata toimineensa tai ajatelleensa "takapajuisesti". Tuollaisessa tilanteessa kuitenkin ainoa fiksu tapa on myöntää asia itselleen ja jatkossa hoitaa hommat eri tavalla. Sitä on henkinen kasvu.
Melkein jokaisessa meissä asuu se pieni sovinisti, koska maailma ja kulttuuri ovat läpeensä patriarkaalisia. Siihen kasvetaan ja sitä pidetään sen vuoksi normaalina. Tuomalla asia näkyväksi, voidaan siihen vaikuttaa. Ei rasismikaan katoa hyssyttelemällä, myötäilemällä rasisteja tai rasismin kiistämiselle. Ensiksi ongelman olemassaolo pitää myöntää. Sitten tuoda se esiin ja käsitellä. Silloin muutos on mahdollinen. Inttämällä, jankkaamalla ja faktojen kiistämisellä päätyy vain tippumaan kehityksen kelkasta.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #67 : Elokuu 19, 2021, 23:25:03 »
Kyllä täällä mielestäni naisvihaa/vihaa seksityöntekijöitä kohtaan ilmenee. Nainen on täällä niin kauan hyvä kuin hän postailee kuvia ja osallistuu kivasti foorumipeleihin ja muilla tavoin markkinoi palveluaan. Mutta jos joku rohkenee tuomaan esille vaikka alaan liittyviä epäkohtia, jotka kytkeytyvät ostajiin, niin kyllä siinä saattaa maalittamisen kohteeksi helposti joutuu.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #68 : Elokuu 19, 2021, 23:37:40 »
Toki en kiistä välillä käyttäneeni kyseenalaisen vahvoja ilmaisuja. Toisaalta ovat hekin. Ja edelleen olen sitä mieltä, että se sallitaan heille, mutta ei minulle.
Tähän kohtaan kommentti. Minä en tiedä mitä "sallitaan" kenellekin ja mitä ei, asiasta on jokaisella foorumilaisella oma mielipiteensä jos sellaista sattuu omaamaan. Miten hyvänsä, viime kädessä moderaattorin kannanotto on se ratkaiseva joihin kaikkien meidän on tyydyttävä.

Itse näen asian niinkin että henkilöt joihin viittaat ja joiden kanssa tässä taitat peistä ovat minulle itselleni foorumilta tuttuja nimimerkkejä, osa jo pidemmältäkin aikaa. Kukaan heistä ei varsinaisesti ole "kamuni" joka näkyisi vaikka niin että lähettelemme yv:itä tai keskustelisimme vilkkaasti foorumilla keskenämme mutta kyllä minulla heistä jonkinlainen mielikuva on. Nuo kaverukset osallistuu muihin keskusteluihin usein leppoisaan sävyyn ja heistä huomaa että myös se puoli on olemassa ja heidän läsnäolonsa oikeutusta ei siksi mielessään kyseenalaista. Sussa NiinaK puolestaan näkyy voimakkaasti se että otat osaa lähinnä sellaisiin keskusteluihin jossa pääset haastamaan toista keskustelijaa / toisia keskustelijoita siis ikäänkuin hakeudut keskusteluihin joissa "pääsee riitelemään". Jos olisit mukana enemmän myös toisentyyppisissä jutteluissa (ehkä viime aikoina olet ollutkin, nyt ihan viimeisen parin kuukauden aikana foorumia en ole seurannut kovin tarkasti), silloin myös sinussa olisi helpompi hyväksyä myös toisinaan ilmenevä kärjekäs puoli. Kyllä minä sen ymmärrän että jos alkaa seuraamaan foorumia ja siellä esiintyvät tiettyjen henkilöiden tietyt näkemykset ärsyttävät, asiasta tekee mieli huomauttaa mutta noin yleensäkään maailma ei muutu meille mieluisampaan suuntaan jos alamme arvostelemaan ja haukkumaan ärsyttävän mielipiteen omaavia ihmisiä. Etenkin silloin jos painoarvomme yhteisössä noin muuten on varsin mitätön. Jos joku yleisesti arvostettu kirjoittelija kuten Seepeli tai RobertLey esimerkiksi sanoo painavan sanan jossakin kohtaan niin heitä kyllä kuunnellaan toisin kuin vaikkapa itseni kaltaista mitättömyyttä.
Kiva kirjoitus. Ymmärrän mitä tarkoitat. On ihan totta, että olen kärkäs ja osallistun vain harvaan ja minua kiinnostavaan keskusteluun. En vietä täällä paljoa aikaa ja keskustelut, joista olen kiinnostunut koskevat näitä naisasiota. Ne ovat minulle tärkeitä, koska olen nainen ja suhtaudun niihin usein liiankin räyhäävästi. Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että miehille ja naisille sallitaan myös täällä eri asioita. En yritä haastaa riitaa, täällä vain yksinkertaisesti joutuu myrskyn silmään kun ottaa naisasiat puheeksi. Toki olen joskus myös itse laittanut shown käyntiin. Koen, että myös minulla on oikeus provosoida siinä missä miehilläkin. Järkevää se tosiaan ei ole. En tiedä miltä sinusta tuntuisi, jos joka kerta vakavan aiheen esille ottaessa isketään menkkajutut ja naisten hulluus päin näköä (siis noista jotkin miesten versiot). Mielestäni nämä miesasiamiehet vastaavat kaikkeen tahallaan pottuillen ja todistaen etteivät vieläkään ymmärrä käsitteitä, joista puhutaan. Aika mahdoton siinä on keskustella. Mutta olen samaa mieltä, että asiallinen hyvin argumentoitu keskustelu on ainoa miellyttävä kommunikoinnin muoto. Valitettavasti se ei näytä olevan mahdollista eräiden miesasiajengiläisten kanssa. Haluan vielä huomauttaa että myös asiallisiin kommentteihini vastataan yleensä menkkajutuilla tms. Sinua kiitän hyvästä kommentista ja aiheellisesta kritiikistä.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #69 : Elokuu 19, 2021, 23:46:52 »
Kyllä täällä mielestäni naisvihaa/vihaa seksityöntekijöitä kohtaan ilmenee. Nainen on täällä niin kauan hyvä kuin hän postailee kuvia ja osallistuu kivasti foorumipeleihin ja muilla tavoin markkinoi palveluaan. Mutta jos joku rohkenee tuomaan esille vaikka alaan liittyviä epäkohtia, jotka kytkeytyvät ostajiin, niin kyllä siinä saattaa maalittamisen kohteeksi helposti joutuu.
Onneksi täällä on myös teitäkin :inlove:

Poissa Mummo

  • Valvojat
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #70 : Elokuu 20, 2021, 06:17:03 »
Jätetään muiden haukkumiset pois ja keskitytään aiheeseen.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #71 : Elokuu 20, 2021, 10:13:54 »
Kesavalle: Eli olet googlaillut asiaa ja sitten sitä on sinulle täällä yritetty selittää.
Googlailemalla löytää vaikkapa kummitusten olemassaoloa todistelevia linkkejä, mutta ei se vielä kummitusten olemassolosta faktaa tee.
Minä, Joey_t ja Letsmenoks. Kaikki hyvin ymmärrettävällä tavalla. Naisviha on olemassa. Faktat ovat tosiasioita riippumatta sinun mielipiteestäsi. Painovoima on olemassa ja vaikuttaa sinuun, vaikka kiistäisit sen olemassaolon. Niin on olemassa naisvihakin. Huomaan, ettet ole ymmärtänyt asiaa ja kommentoit sitä erittäin hämmentävästi. Tuo on syy, miksei Letsmenoks tarttunut asiaan, kun se vain vie aikaa, etkä ole valmis faktoja hyväksymään.
Nimenomaan ei ole mitään faktoja esitetty. En tietenkään kiistä esim. parisuhdeväkivallan olemassa oloa, mutta että se johtuisi naisvihasta, sitä ei ole kukaan ole pystynyt osoittamaan täällä foorumilla, sen paremmin kuin jaetuissa linkeissäkään. Painovoiman voi havaita sillä, että kun vaikka pudottaa pallon ilmasta, niin se putoaa maahan. Mutta väitetty rakenteellinen naisviha ei muutu faktaksi vain sillä että joku tutkija tai joku muu sanoo sen olevan faktaa ilman mitään näyttöä. Pitäisi siis osoittaa, että esim. laissa olisi kohtia jotka syrjivät naisia ja aiheuttavat naisvihaa.

Ja parisuhdeväkivaltaa esiintyy myös naisten miehiin kohdistamana (ihan fyysista ja etenkin henkistä), mutta jostain syystä nämä "tutkijat" eivät ole keksineet kutsua tätä miesvihaksi.

Mainitsit myös patriarkaatin. Tämäkin on feministien käyttämä  hämäys jolla yritetään osoittamaan naisten syrjinnän ja naisvihan olemassaoloa. Mutta mikä se patriarkaatti käytännössä on? Pitääkö se jotain kokouksia jossa päätetään, että nytpäs estetäänkin naisisilta saman oikeidet ja mahdollisuudet pärjätä elämässä kuin miehillä on. Ei tällaistä patriarkaattia ainakaan Suomessa ole olemassakaan. Kuten itsekin mainitsit, Suomessa kaikilla on yhtäläiset oikeudet päästä esim. opiskelemaan, ja samat kriteerit molemmille millä perusteella johonkin oppilaitokseen pääsee. Itse asiassa  miehiä syrjitään, koska asevelvollisuuden suorittaminen viivästyttää opiskelujen ja työelämän (= elannon ansitsemisen aloittamista).
Käyttämällä ilmaisua "naistutkija" syyllistyt sovinismiin.
Jos tarkkaan luit, lainausmerkeissä oli vain se "tutkija". Koska kyseinen tutkimus ei ole mitään oikeaa tutkimusta, vaan tunnepitoista, ideologisesti värittynyttä "tutkimusta" ja mutua jossa lopputulema on jo etukäteen määrätty ideologian mukaisesti.
Naiset voivat opiskella ja työskennellä tutkijana siinä missä miehetkin. Kyllä minä olen taipuvainen uskomaan Yleä ja asiantuntevaa tutkijaa perusteettoman ränttäyksen sijaan. Jos tieteellinen tutkimus ei todista asioita, niin miten ihmeessä mutuilu voisi? Tiede perustuu faktoihin ja tarkkaan prokollaan. Ei tunteisiin.
Kun kyse ei ole tieteellisestä tutkimuksesta. Vaan poliittisesti värittyneestä, ideologisesti värittyneestä "tutkimuksesta".
Miehet ovat vallassa
Kun viimeksi tarkistin, niin hallitusen johdossa on edelleen viisi naisministeriä.
Perfektionisti.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #72 : Elokuu 20, 2021, 11:31:25 »
Kun viimeksi tarkistin, niin hallitusen johdossa on edelleen viisi naisministeriä.
Ja apupoikana sukupuolivähemmistöön kuuluva peksu.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #73 : Elokuu 20, 2021, 11:33:37 »
Kun viimeksi tarkistin, niin hallitusen johdossa on edelleen viisi naisministeriä.
Ja apupoikana sukupuolivähemmistöön kuuluva peksu.
Jep, yksi vaaraton joo joo -mies tarvitaan ettei vahoingossakaan päästä syyttämään miesten syrjinnästä.
Perfektionisti.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #74 : Elokuu 20, 2021, 11:48:15 »
Kun viimeksi tarkistin, niin hallitusen johdossa on edelleen viisi naisministeriä.
Ja apupoikana sukupuolivähemmistöön kuuluva peksu.
Ja persujen puheenjohtajaksi valittiin Riikka Purra jonka ulkonäköä juuri arvosteltiin ankarasti mutta sehän on okei koska Riikka on persu ja arvostelija vasuri. Säännöt ei todellakaan ole samat kaikille.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #75 : Elokuu 20, 2021, 11:57:49 »
Minä olen myös huomannut että ainoa mitä nykyään saa kritisoida ja pilkata on valkoihoinen heteromies.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #76 : Elokuu 20, 2021, 12:14:18 »
Ja persujen puheenjohtajaksi valittiin Riikka Purra jonka ulkonäköä juuri arvosteltiin ankarasti mutta sehän on okei koska Riikka on persu ja arvostelija vasuri. Säännöt ei todellakaan ole samat kaikille.

Jep, Riikan valinta on naisvihaa kaikkein syvimmässä muodossa
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #77 : Elokuu 20, 2021, 12:27:51 »
^
Käyttämällä ignore toimintoa säästyy kaikelta mielipahalta.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #78 : Elokuu 20, 2021, 12:30:44 »
Pyydän Pekosta yksityisviestissä kertomaan henkilöllisyyteni. Yksityisesti, en julkisesti. Mikäli hän sen on saanut selville, on hän käyttänyt siihen laittomia keinoja. Käytänössä hakkeroitunut laitteilleni. Siinä tapauksessa lähtee selvitykseen Pekosen henkilöllisyys. Tosin viranomaisten taholta.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2021, 12:34:13 kirjoittanut NiinaK »

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
« Vastaus #79 : Elokuu 20, 2021, 12:37:26 »
^
Käyttämällä ignore toimintoa säästyy kaikelta mielipahalta.  ::)
Tuollaiset ignoret vain vahvistavat oman kuplan syntymistä. En suosittele.
Perfektionisti.