Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.

<< < (86/89) > >>

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: muna - Joulukuu 08, 2025, 23:22:10 ---"VUODEN 2023 aikana naisvihamieliset kommentit lisääntyivät sosiaalisen median alustoilla lähes 70 prosentilla."

Tästä nyt varmaan tyhmempikin ymmärtää että Riikka Purra sai valtaa ja vasemmiston naisviha puhkesi kukkaansa.

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin. Ja nyt se naisviha vaan lisääntyy kun Purra kirjoitti erittäin hyvin kuinka tukiaisia ei annettaisi ulkkareille jotka ovat olleet alta 10v Suomessa. Purralla oli hyvät perustelut.

Olen jo huomannut kuinka paljon kirjoitus on saanut vasemmalta puolelta naisvihaajia liikkeelle. Todella surullista.

Minä vihasin Purraa pitkän aikaa mutta onneksi herrani Jeesus Kristus päästi minut vihasta. Purra on oikein fiksu likka  ;)

Penaattori:

--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Joulukuu 09, 2025, 06:54:11 ---^No tuota, ei. Purra on yksi juurisyitä vihapuheen lisääntymiselle, mutta ei tuossa tulokulmassa. Riikka Purra on puheillaan ja teoillaan enemmänkin kannustanut vihapuheen luomista.

--- Lainaus päättyy ---
Kirjoituksesi suorastaan tihkuu naisvihaa Riikka Purraa kohtaan.

Gynther:
Niin, ei me täällä EU:ssa ja Suomessa tarvita mitään vihapuheita eikä muutakaan rasismia. Tarvitaan toimivat rajat ja entisenlainen maahanmuuttokulttuuri. Eli Euroopan valtiot ja maa-alueet kuuluvat täällä syntyneiden asuinalueiksi, ja sosiaalipalvelut kantaväestön auttamiseksi.

Ei voi olla ihmisoikeus mistäpäin maailmaa tahansa, taikasana sanomalla, heittäytyä Suomen sosiaalihuollon autettavaksi seikkailunhimossaan. Mutta näi tää nyt menee, ainakin vielä, koska joku porukka näin haluaa, syitä ihmettelen suuresti.

Teroterava:
Hyvä kirjoitus Hesarissa liittyen viimeaiaiseen persujen rasismikampanjaan.

Olen kiinalais­taustainen äiti Helsingissä, ja nyt lapseni koulussa väännellään silmiä
Lukijan mielipide|Miss Suomi -kohun aikaansaama julkinen keskustelu vaivaa minua syvästi. Rasismi ei ole koskaan vitsi, kirjoittaa Helsingissä asuva Luyang Jiang.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011690977.html

Samaan aikaan munaton pääministeri nielee persujen rasismin, kunhan vaan saa kyykyttää lisää opiskelijoita, eläkeläisiä, vammaisia, työttömiä sekä pientuloisia työllisiä.

Lifti:
Hamas teki sitten kaksi terrori-iskua. Toisen Australiassa kun Juutalaiset olivat viettämässä hanuka juhlaa. Ainakin 16 kuollutta. Toinen isku Jenkeissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta