Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miesviha, naisviha, muukalaisviha ja etc.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Reynhard Kaltenbrunner - Elokuu 24, 2021, 18:08:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 24, 2021, 17:02:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Elokuu 24, 2021, 16:47:30 ---Vähän lueskelin alusta, mut oli niin tylsää luettavaa ettei jaksanut. Ette saanut edes mitään kunnon kähinää aikaiseksi😁
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä se on jälkeenpäin tulla lässyttää. Olisit ollut myrskyn silmässä kun sivutolkulla lähti täyttä timanttia salaisiin kansioihin. Ja siitähän me sitten ihan todenteolla innostuttiin. Tiedä vaikka otetaan vielä jälkihiki.
--- Lainaus päättyy ---
No sähän tulit vasta jälkikäteen tänne lässyttämään modeille kun koko kärhämä oli jo suunnilleen taputeltu.
--- Lainaus päättyy ---
Jälleen meidän sakemanni on väärässä ja lässyttää omiaan tai pitäisikö sanoa että meidän multinikkeilijä valehtelee kun ei muutakaan osaa. Sokeakin on, kun on runkannut liikaa.
Minä purhjehdin juuri myrskyn silmän aikaa mutta, kun kaikki, vittu ihan mitä tahansa kirjoitin, meni heti salaisiin kansioihin. Sitten panin pari päivää, latasin akut (kokeile sinäkin joskus. siis panemista) ja tulin takaisin. Vittu modet rappas vieläkin niin että roiskui, ja sitten mä aloitin sen itkemisen.
Seuraavalla kerralla kun piipität mulle TAAS DILDO PERSEESSÄ, niin laita faktat kuntoon. Kiitos ja mukavaa syksyä.
Reynhard Kaltenbrunner:
No en mä sua niin pahana näe mitä olen seurannut aikojen mittaan, vähän voisit vaan tasa-arvoisempi olla naisia kohtaan. Mutta Kellopeli, Kesava ja varsinkin tuo lentäjähattu Pekonen alkoi ottaa niin pannuun että rekkasin viimeinkin itseni tänne. Ei ole jätkillä muuta tekemistä kuin ulista kun nainen pistää ansaitusti hanttiin.
Pekonen:
Menes nyt Reiska jo huilaamaan.
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 24, 2021, 18:25:34 ---Jälleen meidän sakemanni on väärässä ja lässyttää omiaan tai pitäisikö sanoa että meidän multinikkeilijä valehtelee kun ei muutakaan osaa. Sokeakin on, kun on runkannut liikaa.
Minä purhjehdin juuri myrskyn silmän aikaa mutta, kun kaikki, vittu ihan mitä tahansa kirjoitin, meni heti salaisiin kansioihin. Sitten panin pari päivää, latasin akut (kokeile sinäkin joskus. siis panemista) ja tulin takaisin. Vittu modet rappas vieläkin niin että roiskui, ja sitten mä aloitin sen itkemisen.
Seuraavalla kerralla kun piipität mulle TAAS DILDO PERSEESSÄ, niin laita faktat kuntoon. Kiitos ja mukavaa syksyä.
--- Lainaus päättyy ---
Kehystän tän vastauksen ja laitan istuntohuoneen oveen, että voin aloittaa kaikki aamut tulevaisuudessa tällä upealla vastineella ja kerätä siitä voimia taistelussa vihan puolesta.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Reynhard Kaltenbrunner - Elokuu 24, 2021, 18:35:58 ---No en mä sua niin pahana näe mitä olen seurannut aikojen mittaan, vähän voisit vaan tasa-arvoisempi olla naisia kohtaan.
--- Lainaus päättyy ---
No kiitos :-*
No mutta kun minähän olen. Akat ja sinä ette ymmärrä kuinka tasa-arvoinen KARJU olen. Katos, siitä hetkestä lähtien kun tammat rupesi poruamaan tasa-arvosta, olen kohdellut niitä just niiku ukkojakin. Ihan samalla raivolla mätän menemään kuin ukkojakin. Pidän huolen että kynä ja suu laulaa samat laulut ruunille ja tammoille.
Silloin joskus kun naiset halusi että niitä kohdellaan sillee niiku naista kohdellaan. Eli eri-arvoisesti. Silloin olin tosi ystävällinen ja otin naiset huomioon. Jos pinna meinasi palaa niin ajattelin heti ettei tässä nyt saa hermostua kun kyseessä on nainen. Nykyään kyllä huudan niin jotta akoilla tukka hulmuaa ja silmäripset irtoaa.
#tasaarvonpuolesta
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta