Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä sai sun pikkuhousut kastumaan tänään?  (Luettu 4694 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sun pikkuhousut kastumaan tänään?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 23, 2025, 17:05:15 »
Liukkari 😁 Laitoin nimittäin just ja aattelin kaivella laatikosta jonkun lelun.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Heinäkuu 29, 2025, 12:45:31 »
Eilen kynittiin taas karvat.
Olen nyt kolmesti käynyt samalla (thai)naisella, paikassa jossa ei saa "sellaista" thaihierontaa.
Siis aiemmin samssa liikkeessä eri tekijä...
Tämä tyttö tahtoo tehdä sen niin että hän tulee jalkoväliin lootus-asentoon ja nostaa minun reiteni syliin, kahta puol.
Jo se vaihe kun hän pyyhkii paikat ennen aloitusta eli desinfioi; ottaa kalusta ja kääntää sitä toiselle reidelle... Käänneltävä kasvaa joka kosketuksesta.

Eilen juttu meni niin tunteisiin että hämmennyin, nolostuin kun hän kesken kaiken haki paperia ja pyyhki touhutipat😬
( Kuvittelin varmaan mutta minusta ne otteet olivat provosoivia?)

Hätäännyin mutta hän vain hymyili ja sanoi että ei hätää. Jatkoi työtänsä.
Kolmannen kuivauksen jälkeen
minulla oli itseni kanssa oleminen etten käy törkeäksi ja erektio oli hetkittäin sellainen että oli todella vaikea olla siinä.

Todellakin minulle jäi tunne että hän halusi kiihottaa, otteet olivat hiukan erilaisia kuin aiemmin ja koko toimitus kesti pidempään eli hän teki homman hiukan eri tavalla.

Käyn siis kyseisessä paikassa hieronnassa, aika useinkin ja oletan että erektio tuon hoidon aikana hyväksytään asialliselle asiakkaalle?

Edelleen on hämmentynyt olo eilisestä, aina minua on jossain määrin kiihottanut mainittu toimenpide mutta hitto;
Minua hetken pelotti että ejakuloin!
Oliko tuo nyt sitten sellaista edgingiä tai kuinka se kirjoitetaan?
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #22 : Heinäkuu 29, 2025, 13:16:27 »
Touhutippa tuli housuihin, kun V8 hörähti käymään.  :inlove:

Lähteekö niin että kiihdytyksessä esinahkakin menee taakse?   :D

Tämä nauratti niin että meinasi housut kastua sen seurauksena  :laught:

Tämä jaksaa vieläkin naurattaa niin, että naurun seurauksena tapahtuvasta housujen kastumisesta huolimatta (tai juuri sen vuoksi) olen lukenut jutun moneen kertaan uudelleen.

:laught:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.