Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kajaanin thaihierojattaret  (Luettu 2637 kertaa)

Poissa Vieras0197

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kajaanin thaihierojattaret
« : Elokuu 07, 2021, 16:23:06 »
Onko kellään ihan lähimenneisyydessä kokemusta Kajaanin thaihierontapaikoista? Joku jopa ilmoittelee, että hieroisi omassa (vuokra-) asunnossa...joskus soitellut ja totuus kuitenkin ollut, että hieronta onkin tunnetussa liiketilassa. Yllättääkö? No ei! Mutta, jos jollakin parempaa tietoa, niin voi infota vaikka yv:llä.

PS. Eräs, joka pyytää vain soittamaan, ei vastaile. Lopulta laittaa viestiä perään, eikä saa soittaa kuitenkaan. Joten ääntä kuulematta ei herätä luottamusta.

Poissa Vieras0197

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kajaanin thaihierojattaret
« Vastaus #1 : Elokuu 12, 2021, 15:26:43 »
Vastaanpa omaan kysymykseen, kun tuli kokemus Kajaanista hankittua. Eli yleensä luotan omaan intuitioon lähes kaikessa tekemisessä...paitsi eilen intuitio siirtyi yläpäästä alapäähän ja seurauksista saa kärsiä koko kroppa.

Kaupunkiin oli saapunut uusi "tyttönen" Sara nimeltään, joka pääasiallisesti toimii sanojensa mukaan Tampesterissa. Lähtökohtahan oli, että intuitio sanoi, että ei kannata mennä, mutta menin kuitenkin. Sisään päästyäni alkoi tivaaminen, mitä haluan ja kuinka väsynyt hän itse on...tässä vaiheessa viisaampi olisi kääntynyt jo pois. Olin kuitenkin päättänyt hieronnan ottaa, mutta lyhensin tavoiteaikaani tunnista puoleen. Hierojatar sattui näkemään setelinippuni, josta kaivoin sopivan rahan ja hieronnan (lue: lääppinen) aikana halusi tarjota palveluksia, kun minulla näemmä oli rahaa enemmältikin. Hän oli kuitenkin jo pelannut korttinsa huonosti, joten ensi ajatukseni oli päästä pois mahdollisimman nopeasti. Sen verran ajatusta oli vielä yläpäässäkin  :headbang: No loppuhuipennuskin tuli käsitöiden merkeissä varttia liian aikaisin, mutta tässä tapauksessa en viitsinyt edes valittaa asiasta. Nallin palaminen liian hitaasti tuntui vääntävän veistä thaikun haavassa entisestään...
Yleensä ko. paikassa hierojat ovat tulleet lähdön hetkellä kiittelemään ja ohjaamaan asiakkaan takaovesta ulos. Odottelin vastaavaa aikani, kunnes päätin livetä takaovesta pihalle, etenkin, kun ovi oli muutenkin raollaan... Kyrpiintyneenä palveluun, päätin sitten raportoida tämän tapauksen, jotta jos tästä jollekin olisi apua 🤔
Mitä tästä opin: luota vain intuitioosi edelleen äläkä anna alapään viedä liikaa. Ugh olen avautunut...

Poissa Maximilian

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kajaanin thaihierojattaret
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2022, 20:10:16 »
Sara on harvoja thaikkukokemuksiani Suomessa ja erittäin huono sellainen.

Tämä tapahtui Oulussa kun olin työreissulla.

Ja toki voi olla että meillä ei vaan kemiat kohdanneet mutta itsellä.ei ole ollut näitä ongelmia suomi-viro-slaavityttöjen kanssa niin ehkä se vika ei täysin ole minussa.

Rahaa tivasi minultakin. Hieronta ihan surkeaa. Lopuksi tuli sanomista ja vaatimuksia lisämaksusta kun hän riisui pyynnöstäni pikkarit.

Maksoin ihan asiallisen summan ja periaatteesta en suostunut maksamaan lisää ja hän lähti seuraamaan minua.

Kun kerroin ottavani Kissalan poikiin yhteyttä jos ei heti lähde menemään niin jätti rauhaan.

Pahoittelen jos tämä kokemuksen jakaminen koetaan mustamaalaamiseksi mutta minusta maksetaan vaan sovituista jutuista sovitusti eikä asiakkaan perään ole syytä lähteä kevein perustein. Parin kympin erimielisyys on mielestäni kevyt peruste